Pitkät miehet

Anonyymi

Ai että on kolme miestä ja kaikki ovat niin ihania. Täytyy sanoa etten tietäisi kenet heistä valitsisin jos he kaikki olisit minusta kiinnostuneita. En usko että kukaan heistä on.
Ajatuksissani välillä vilahtavat. Välillämme ei ole ollut koskaan mitään. Ikävä kyllä.

No on M mies todella iso, P mies hän on tietääkseni jotain 180-185 arvio en tiedä varmaksi ja sitten J mies viimeinen mutta ei vähäisin hän on myös aika iso. 💋

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teitähän on sitten neljä innokasta miestä, sillä olet sellainen itsekin.

      • Anonyymi

        Nainen olen oletko sinä joku mustasukkainen sukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen oletko sinä joku mustasukkainen sukka?

        Jaa näistä huuhaakirjoituksista, joissa joku pölö esiintyy toisena vai? On sulla heikot teoriat kertakaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa näistä huuhaakirjoituksista, joissa joku pölö esiintyy toisena vai? On sulla heikot teoriat kertakaikkiaan.

        Samapa tuo sulla on kuivat jutut sukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samapa tuo sulla on kuivat jutut sukka.

        Kuka heistä on ihanin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka heistä on ihanin?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samapa tuo sulla on kuivat jutut sukka.

        Niin sullakin, ryönäinen agenda tekee ihmisestä monotonisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sullakin, ryönäinen agenda tekee ihmisestä monotonisen.

        Voi pitikö sun tulla mustasukkainen sukka piipittämään. Kukahan olet M, P vai J?
        🤭


      • Anonyymi

        Nainen olen ja tuollaisen narsistin nainen en tule koskaan olemaan.


    • Anonyymi

      Se on vähä niin, että ku on monta mahdollista, ei oo yhtään oikeeta välttämättä.

      • Anonyymi

        J mies täytyy ikävä kyllä tiputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J mies täytyy ikävä kyllä tiputtaa.

        Sinähän olet apmies kovinkin yrittänyt tätä jotain jiimiestä tiputtaa, mikä on anonyymipalstan satuosastoissa varsin ponnetonta ja pateettista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet apmies kovinkin yrittänyt tätä jotain jiimiestä tiputtaa, mikä on anonyymipalstan satuosastoissa varsin ponnetonta ja pateettista.

        Tuskin minun kirjoittamani j mies on palstan ainut voisitko mennä harhoinesi. Mitä minun ajatukseni sua liikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin minun kirjoittamani j mies on palstan ainut voisitko mennä harhoinesi. Mitä minun ajatukseni sua liikuttaa.

        Ei minua liikutakaan, mutta toiset harhanaamat kyllä innostuu senkin edestä. Tuo on niin selvää kiusaamista ja en minä täysin yksipuolisesti näihin suhtaudu, että vain misogyniatunkioihin talikkoni iskisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua liikutakaan, mutta toiset harhanaamat kyllä innostuu senkin edestä. Tuo on niin selvää kiusaamista ja en minä täysin yksipuolisesti näihin suhtaudu, että vain misogyniatunkioihin talikkoni iskisin.

        En minä kiusaa mutta sinä kiusaat minua.
        Olet joku noista kolmesta miehestä et muuten tulisi vinoilemaan. Sua harmittaa kun ajatuksissani et ole sinä ainoastaan. Kun et kerran ole heistä kukaan niin älä tule vastailemaan kokeileppa pystytkö.
        M miehen kanssa en ole koskaan jutellut.
        P miehen kanssa olen muutaman sanan joskus sanonut siitä on vuosia jo aikaa. J miehen kanssa olen puhunut muutaman sanan.


      • Anonyymi

        Sulla itellä niitä on kun otit puheeksi.


      • Anonyymi

        Toi oli viimeinen kerta kun mua mieheksi haukut. Oletpa kuka olet sanon et kiinnosta. Kun en nainen mielestäsi ole mene sellaisen tykö joka silmiäsi miellyttää. En halua tuollaista miestä jolle en kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet apmies kovinkin yrittänyt tätä jotain jiimiestä tiputtaa, mikä on anonyymipalstan satuosastoissa varsin ponnetonta ja pateettista.

        En voisi koskaan irl olla tuollaisen kanssa.
        En voisi koskaan uskoa puheitasi koska olet niin paljon mies haukkunut minua täällä.
        Mieheksi ynnä muuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voisi koskaan irl olla tuollaisen kanssa.
        En voisi koskaan uskoa puheitasi koska olet niin paljon mies haukkunut minua täällä.
        Mieheksi ynnä muuksi.

        Hyvää pussiin puhumista sinulle, vaikka taidat hetkittäin uskoa itsekin, että olet nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää pussiin puhumista sinulle, vaikka taidat hetkittäin uskoa itsekin, että olet nainen

        Sun kanssa ei kannata puhua olet pelkkä trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet apmies kovinkin yrittänyt tätä jotain jiimiestä tiputtaa, mikä on anonyymipalstan satuosastoissa varsin ponnetonta ja pateettista.

        Taitaa olla salarakkautta:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet apmies kovinkin yrittänyt tätä jotain jiimiestä tiputtaa, mikä on anonyymipalstan satuosastoissa varsin ponnetonta ja pateettista.

        J mies tippui siksi koska en ole häneen ihastunut.


      • Anonyymi

        En minä halua heistä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J mies täytyy ikävä kyllä tiputtaa.

        Ja M mies myös koska en ole jutellut hänen kanssaan koskaan niin en oikeasti ole voinut olla häneen ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja M mies myös koska en ole jutellut hänen kanssaan koskaan niin en oikeasti ole voinut olla häneen ihastunut.

        P mies on pakko unohtaa koska se olisi niin väärin.


    • Anonyymi

      Itse olen lyhyt, joten kauhean paljon pidempi ei saa olla, eikä kiinnostakaan. Ohi mennessä voi vilkaista, mutta ei koskaan mitään sen enempää.

      • Anonyymi

        No eipä ole sulle sitten tappi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe