Kaipaan kehuja, erityishuomiota ja romantiikkaa

Anonyymi

Olen 34 ja normaalipainoinen nainen, mutta en omaa mitään haluttuja avuja. Kasvoni ovat tavalliset.. vähän rumat.. ja.. no kehossa ei ole mitään kaunista, mutta ei erityisen rumaakaan. Pienirintainen olen kyllä. Haluaisin tuntea itseni viehettäväksi kerrankin elämässäni ja kaipaisin tähän vähän neuvoja.

En ole koskaan ollut kaunis, enkä ole saanut kehuja, ns erityiskohtelua tai kivoja yllätyksiä edes suhteissani.. enkä sinkkunakaan. Paljon hoetaan, että ulkokuorella ei ole väliä ja sisin merkitsee eniten jne.. mutta on ankeaa olla nainen joka ei koskaan saa ihailua. Ystävät saavat sitä kyllästymiseen asti ihan minne tahansa menevätkin ihan vain pelkästään olemalla sellaisia kuin ovat. He eivät ymmärrä minkälaista on olla ruma nainen ja saada huonoa kohtelua. Heidän miehensäkin panostavat heihin uskomattomalla tavalla.. kohtelevat kuin kuningattaria. Olen aina miettinyt, että olenko oikeasti niin paljon huonompi nainen kuin ystäväni.. tai muut naiset yleensä. Ja mikä tekee heistä niin paljon parempia. Ulkonäkö on se selkein ero itseeni, minkä näen heti.
Minua on kyllä kehuttu, mutta ei juuri ulkonäköäni. Ulkonäöstäni olen saanut jopa loukkauksia.

Jokainen nainen haluaisi tuntea olevansa erityinen jollekkin edes joskus. Olen nyt suhteessa, jossa kerran ollaan erottu sen takia, että en ollut mieheni unelmien nainen. Suhteemme on sen jälkeen ollut ihan tasapainoinen ja hyvä. Mutta kauniiksi ja riittäväksi en itseäni tunne.
Mies ei mm julkisesti halua koskaan osoittaa kiintymystään. Kehu hän ei koskaan, ei tee yllätyksiä, ei koskaan hemmottele, ei romantiikkaa, ei "lahjoja", ei suhteen juhlistamista, ei mitään. Olen hänelle kuin hyvä kaveri, mutta en kuitenkaan hänen naisensa. Hän kohtelee minua kuin hyvää kaveria tai kämppistä, mutta ei kuin rakastamaansa kaunista naista. En tunne itseäni naiseksi hänen rinnallaan. Jos minulla on paha mieli ulkonäköni suhteen.. hän vain käskee minua hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Tästäkin voin jo päätellä, että en ole miehestäni kovin viehettävä.. hän ei halua valehdellakkaan.. enkä sitä haluakkaan. Olen oppinut olemaan kysymättä häneltä asioita, johon en ole valmis kuulemaan rehellistä vastausta.

Haluaisin näyttää miehelleni että minäkin voin olla viehettävä. Jos en onnistu siinä, niin haluaisin nähdä olenko viehettävä edes muiden miesten silmissä. Olen ihan tavallinen/hieman ruma nainen, mutta kai jotain voin ulkonäölleni tehdä? En kai kaikkien miesten mielestä voi olla niin epäviehettävä ja huono nainen?

Vinkkejä niin naisilta kuin miehiltä kaipaisin. Ja nyt toivoisin muitakin vinkkejä, kuin "sisäistä itsevarmuutta" ja iloisuutta jne. Koska niistä olen kuullut jo niin paljon tähän ikään mennessä. Olisi kiva kuulla teidän henkilökohtaisia kokemuksia ja hyväksi todettuja vinkkejä.

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustelupalstoilla aina toistellaan, että naisilla on niin helppoa kun ei tarvitse olla kuin normaalipainoinen ollakseen miesten halujen kohde.

      • Anonyymi

        Tätä mä oon aina ihmetellyt. Ei kyllä pidä paikkaansa. Ehkä joo hyvin hyyvin känninhuuruiselle illalle yhdenillan jutuksi naisen normaali paino voi riittää kriteeriksi.
        Onhan toki niitäkin kun tykkää massasta. :) Mut menee enemmän vähemmistön puolelle kuitenkin.


    • Anonyymi

      En usko yhtään että olet ruma. Jokainen ihminen on kaunis, ei itseään kannata verrata muihin. Vaikka tämän varmasti tiedätkin jo :)

      Itsevarmuus, aitous ja yleinen hyvä olo näkyvät kauas ja tekevät jokaisesta haluttavamman. Joten ehdottomasti kannattaa työskennellä asian suhteen. Oletko harkinnut esimerkiksi terapiaa tms, jossa voisin pohdiskella näitä minäkuvaan liittyviä asioita?

      Konkreettisina vinkkeinä:
      - Hymyile! Hymy kaunistaa jokaisen kasvoja :)
      - Huolehdi yleisesti hygieniasta ja siisteydestä. Pue päälle sellaiset vaatteet, joissa tunnet olosi itsevarmaksi, laita hiukset nätisti ja sipaise vaikka vähän meikkiä kasvoille.
      - Juo paljon vettä ja syö monipuolisesti. Vesi virkistää ihoa ja kehoa.
      - Älä hauku itseäsi. Keskity hyviin puoliisi ja kehu pienimpiäkin asioita itsessäsi. Kehujen kuuleminen piristää ja tuo itsevarmuutta, vaikka ne kehut kuulisikin vain itseltään.

      Ja jätä se mies! Jos hän ei osaa arvostaa sinua sellaisena kuin olet, ei hän ansaitse sinua. On parempi olla yksin kuin kurjassa suhteessa. Sitä paitsi, on helpompi etsiä sitä unelmien miestä joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet, kun olet vapaa ;)

      Olet kaunis ja ihana nainen! Älä anna kenenkään lannistaa sinua!

    • Anonyymi

      Kuka näitä provoja oikein tehtailee, voi hyvää päivää.

      • Anonyymi

        Mikä sinua provosoi? :) Kerro toki muutakin.. vaivauduit kuitenkin avaamaan keskustelun.


      • Anonyymi

        Jepulis, samaa mieltä joku mies se on saletisti.


    • Kuka päätti ettet ole kaunis. Varmasti pienirintainen normipainoinen nainen on kaunis. Olet vain tavannut vääriä miehiä jotka on surkimuksia jotka ei osaa kehua. Kyllä joku sinua kehuu vielä ja pitää sinua kauniina.

    • Anonyymi

      No kyllä mulla on ainakin sellainen kokemus, ettei tuon parempaa ole. Joku voi aluksi tuoda vaikka kimpun kukkia, mutta pian se jää. Ei ole tilanne muuttunut miestä vaihtamalla, tai ulkonäköä kohentamalla.

    • Anonyymi

      olet
      varmasti
      tosi
      kaunis
      nainen.

      t. Robotti

    • Anonyymi

      Onko miehesi sitten hyvännäköinen? Olen kohdannut lukuisia miehiä, jotka eivät meinaa millään löytää yhtäkään kumppania, todennäköisesti ulkonäön vuoksi. Ehkä joku voisi nähdä sinussa kauneutta

    • Anonyymi

      Yksi hyvä keino on opetella meikkaamaan sillä pystyy muuttamaan ulkonäköään paljonkin mu kirjoituksesi perusteella ssnoisin että sulla on huono itsetunto ja sekin näkyy muille vaikka et sitä välttis itse huomaakkaan kokemuksesta voin sanoa että ulkonäön kanssa on vittumaista seurustella

    • Anonyymi

      Sulla on väärä mies. Ei ole rakastunut suhun siksi ei näe vaivaa. Se on sen tehtävä saada tuntemaan naisensa kauniiksi.

      • Anonyymi

        Sinäkö sen päätit vai tyttökaveri vai naistenlehdet?

        Jumalauta, miehen tehtävä on elää oma elämänsä tyytyväisenä, olla itsensä. Jos haluaa mieheltä hyvää on sitä myös annettava itse, vitut nämä asiat mistään taivaasta tipahda vain siksi että sinulla on pillu.

        Hankkikaa nyt jonkinlainen realismi siitä mitä pari-vitun-suhde tarkoittaa, konkreettisesti useimmiten vastavuoroisuutta jos sen halutaan toimivan - eikä mitään tilaaja-tuottaja mallia jossa nainen tilailee vähän tätä ja tota ja tuota ja mies altruististesti kantaa paskaa kekoon.

        Haistakaa vittu, olette rikkinäisiä.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen päätit vai tyttökaveri vai naistenlehdet?

        Jumalauta, miehen tehtävä on elää oma elämänsä tyytyväisenä, olla itsensä. Jos haluaa mieheltä hyvää on sitä myös annettava itse, vitut nämä asiat mistään taivaasta tipahda vain siksi että sinulla on pillu.

        Hankkikaa nyt jonkinlainen realismi siitä mitä pari-vitun-suhde tarkoittaa, konkreettisesti useimmiten vastavuoroisuutta jos sen halutaan toimivan - eikä mitään tilaaja-tuottaja mallia jossa nainen tilailee vähän tätä ja tota ja tuota ja mies altruististesti kantaa paskaa kekoon.

        Haistakaa vittu, olette rikkinäisiä.,

        Ja kohta tähän tulee joku pillunkipeä mies vikisemään ja nöyristelemään paskamaisen naiseuden edessä saadakseen itselleen vähän pisteitä. Pthyi saatana, sellaisen vätyksen pitäisi kasvattaa pallit.

        Oikea mies kohtelee naista niinkuin nainen kohtelee miestä. Tuot paskaa porstuaan niin sitä sinä myös sitten nielet. Kohtelet hyvin, kunnioittavasti ja arvostat miestä aidosti ja teet pyytettömästi osasi niin saat häneltä kaiken.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe