Suhteen pituus

Anonyymi

Mitäs ajatuksia herättää, jos yli 30v miehellä ei ole ollenkaan pitkiä suhteita takanaan? Ja onko se turn off?

31

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ajatuksiako herättää ... no ensimmäisenä ajattelisin, että ei ole ollut syystä tai toisesta kiinnostusta pidempiin parisuhteisiin. Ehkä joku muu juttu on mennyt edelle, vaikka opiskelu tai työ tai joku harrastus. Ei parisuhteen pitäminen koossa pidempään ole mikään helppo juttu. En mä ensimmäisenä olettaisi joksikin sarjadeittailijaksi tai vastaavaa. Totuushan selviäisi siinä tutustuessa.

• Anonyymi

En mä naisena ajattele muuta kuin sillä lailla ettei oikeaa ole tullut vastaan ja huonompaa ei ole otettu? Niin kai. Ei siinä sen ihmeempiä. Tässä ajassa kaikki tapahtuu myöhemmin kuin 70-luvulla. Silloin oltiin jo 20-vuotiaina naimisissa. Mutta nyt on vuosi 2021.

• Anonyymi

Että älä huoli. Se voi olla ihan hyväkin signaali, tosin muista sitten näyttäytyä muuten kehityskelpoisena ja vastaanottavaisena kun sopivanlaisten naisten kanssa olet tekemisissä. Tietysti jos sulla on jatkuvia yhden yön pelehtimisiä vs ei mitään, (mieluummin ei mitään) niin ne kukasta kukkaan hyppäilyt on stop-merkki.

• Anonyymi

Sitoutumiskammoinen. Lyhytpinnainen. Ei huoli ketään, luulee olevansa itse aina parempi muita.

• Anonyymi

Miksi olet toiselle noin tyly?

• Anonyymi

Tämä just klo 22.21

• Anonyymi

Mahdollisesti myös gay/bi-taipumusta. Pelimiehenä näyttäytyminen määrättyyn pisteeseen asti peittää todellisuutta, muttei loputtomiin.

• Anonyymi

Miten pitkiä suhteita sillä miehellä sitten on takanaan? Mikä lasketaan pitkäksi suhteeksi?

• Anonyymi

Tosi pitkä suhde jos mies toisengin kerran panee tinderityttöä saman tunnin aikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi pitkä suhde jos mies toisengin kerran panee tinderityttöä saman tunnin aikana

No tämä selittää paljon ajatuksistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä selittää paljon ajatuksistasi.

Niin ne tinderitytöt väittää ja sanoo ja täälläkin eräs sanonut että jos naapurin mies moikkaa niin on ollut suhde ja jos naapurin mies sanoo tänään hieno ilma niin tosi pitkä syhde takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne tinderitytöt väittää ja sanoo ja täälläkin eräs sanonut että jos naapurin mies moikkaa niin on ollut suhde ja jos naapurin mies sanoo tänään hieno ilma niin tosi pitkä syhde takana

Juu kyllä, sun käsitys "pitkästä parisuhteesta" kävi selväksi.

• Tuollaisten asioiden pohdiskelu kuuluu lapsellisten nuorten, nippa nappa aikuisiksi luettavien " juttuihin.. Teidän elämä ja ajatukset pyörivät vielä kovin mitättömien asioiden ympärillä. Olette hyvin epävarmoja itsestänne. Haette hyväksyntää muilta ihmisiltä.

Minä aikuisena miehenä mietiskelen jo ihan toisenlaisia asioita.

• Anonyymi

Kuten persujen kyrpäjohtajaa

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten persujen kyrpäjohtajaa

Suomen tulevaisuus on perussuomalaisten varassa..Mikäli emme onnistu vallankaappauksessa Suomi on menetetty lopullisesti. Ajaudumme dystopiaan..
        Yksilön oikeudet ja vapaudet menetetty..Suomi ryöstetty ja luovutettu etelä- euroopan haltuun ja johdon alle. Hurraa...Tääkö oli se vihervasemmiston paratiisi.

• Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

Suomen tulevaisuus on perussuomalaisten varassa..Mikäli emme onnistu vallankaappauksessa Suomi on menetetty lopullisesti. Ajaudumme dystopiaan..
        Yksilön oikeudet ja vapaudet menetetty..Suomi ryöstetty ja luovutettu etelä- euroopan haltuun ja johdon alle. Hurraa...Tääkö oli se vihervasemmiston paratiisi.

"Aikuinen mies", ahhhahhahhhhh!! Päivän naurut saikin tästä :DDDDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aikuinen mies", ahhhahhahhhhh!! Päivän naurut saikin tästä :DDDDDDD

Eikö se sitten ole!?’

• Anonyymi

Mielestäni pelkät "ajatukset" eivät kerro mitään. Kokemukset kertovat enemmän.

Minua kaikki tuollaiset tapaukset ovat kohdelleet huonosti. En väitä, että kaikki tuollaiset tapaukset kohtelisivat kaikkia huonosti. Väitän vain, että kaikki itse kohtaamani henkilöt, jotka ovat olleet aloituksessa mainitun kaltaisia, ovat olleet enemmän tai vähemmän empatiakyvyttömiä.

Olen silti halunnut aina tutustua myös ihmisiin, joilla ei ole ollut pitkiä suhteita. Joka kerta olen joutunut pettymään heihin ja joskus he ovat olleet suorastaan ilkeitä.

Olisiko tuo se "kiltin ja kunnollisen" mutta kelpaamattoman miehen ongelma?

🦄

• Kaikki harvat naiseni ovat olleet aika pitkiä.

• Anonyymi

Mikä niissä on ollut harvassa, hampaat, hiukset, joku muu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat harvassa kuin kanan hampaat.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Naiset ovat harvassa kuin kanan hampaat.

Aahaa. Niin kanallahan siis ei edes ole niitä hampaita..

• Anonyymi

Ei varaa itellä arvostella.

Miksi pitäisi sitoutua jos ei siltä tunnu tai kituuttaa pakkosuhteessa?

Itelle joskus tulee vastaan ihminen jonka kanssa säpinää, tulee sitten tai ei koitettua.

Seksisuhteita en harrastele, ei ole mun juttu, vetelen mieluummin sormella😃

• Anonyymi

Mitä ajatuksia herättää?
      Ei yhtään minkäänlaisia! Miksi pitäisi?
      Toden näköisesti voi olla ainakin ihminen joka ei ympäristön paineesta välitä, miten "pitäisi" elää ja olla, vaan tekee ja on tehnyt omat valintansa omaa itseään kuunnellen.
      Itse arvostan sen kaltaista ihmistä paljon enemmän kuin sitä, joka pakonomaisesti tekee kuten enemmistö "määrää" ja miten "kuuluu" olla ettei erotu joukosta!
      Miksi pitäisi jotain ajatella ihmisestä joka ei pitempiin suhteisiin ole antautunut jos ja kun se ei ole itselle hyvältä tuntunut?
      Ihmiset suurelta osin ovat valtavan ulkoaohjautuvia, laukataan lauman mukana, saman värisenä makuisena ja hajuisena. Koska niin kuuluu tehdä! En arvosta.
      -nainen-

• Anonyymi

Niimpä.

Itse olen myös saanut sen käsityksen, että nuorempien keskuudessa on paljonkin seurustelemattomuutta, ihan vaan siksi ettei tunne halua tai tarvetta sitoutua, ainakaan vielä.

Ehkä juuri kolmissakympis voi miettiä uudelleen asiaa, kun jo tuntee itsensä ja millaisista ihmisistä oikeasti tykkää.

En voisi kuvitellakkaan, että olisin yhdessä nuoruuden poikaystävän kanssa 5,5 seksitöntä vuotta lihoen mukavuussuhteessa olisi voinut käyttää paremminkin. Aloinkin heti omannäköisemmän elämän kun suhde päättyi.

Kolmenkympinkriisin jälkeen suhteeni itseeni ja elämääni alkoi syventymään ja alkoi etsiä perimmäisiä syitä ja lähtökohtia asioihin joita halusi löytää itselleen elämässään aikuisena.

• Anonyymi

Miksi edes ajattelet tällaisia? Kaikella on aikansa, tärkeintä minusta on, et jos suhteeseen lähdet tai olet valmis suhteeseen? Itse en ole ollut juuri koskaan valmis suhteeseen, syynä ollut enempi se, ettei ole tuntunut oikeanlaista osuvan kohdalleni? Kahden kauppa, lähtökohtana kaikelle on nykyisin, et toisella pitää olla kiinnostusta minua kohtaan, ennen kuin mun mielenkiinto syntyy toiseen. En lämpene ihmiseen, johon ei synny oikeanlaista tuntemusta "kemiaa".

• Anonyymi

Kyllä täytyy olla joku narsisti joka ei tule toimeen kenenkään kanssa jos ei ole pitkää suhdetta.

• Anonyymi

Mustavalkoista ajatella noin. Olemme yksilöitä ja jokaisella on oma tapa ajatella ja toimia sen mukaan.

• En mä mieti yhtään mitään. Ihan oma asiansa. No miehet on muutenkin turnn off, joten en senkään vuoksi ole kiinnostunut tietämään miehen asioita tarkemmin.

Kaverina kelpaa, jos muuten osaa ihmisiksi olla.

• Anonyymi

Se herättää ajatuksia ettei mies ole juonut viinaa baareissa eikä ole päässyt sitten naisiin tutustumaan. Viinaa juomalla tutustuu naisiin ja suhteet alkaa. Enoni joi viinaa baarissa joskus 60 luvulla ja on ollut 45 vuotta naimisissa vaimonsa kanssa.
      Kannattaa suunnata sinne baariin tänään jotta tapaa naisia. Siten ne suhteet alkaa.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe