Kuoleman jälkeen

Anonyymi

Mitä uskotte kuoleman jälkeen olevan? Onko mahdollisuus uudelleen syntymään olemassa?

14

747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä muistat ajasta ennen syntymääsi? Et mitään. Se on samanlaista kuoleman jälkeen, pelkkää tyhjyyttä. Atomisi kasaantuvat uusiksi molekyyleiksi. Ne taas ovat syntyvissä kukissa, hirven vasoissa, selluloosassa, kaikessa mitä maa päällään kantaa. Tavallaan siis synnyt uudelleen. Jatka elämääsi ja ole onnellinen jokaisesta päivästä, jonka saat ihmisenä olla

• " Onko mahdollisuus uudelleen syntymään".Ei ole lihaksi mahtollisuutta se kertakainen kerran tännne vain synnytään ja mennään pois.
      Raamattu kertoo uudesti syntyminen ylhäältä hengelinen ihminen ei lihaliseksi enään.

• Anonyymi

Asia on kyllä aivan päinvastoin. Raamattu lupaa juurikin lihaluuruumiitten eloon herättelemisen:

"Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan" Luuk. 24:39

• Anonyymi kirjoitti:

Asia on kyllä aivan päinvastoin. Raamattu lupaa juurikin lihaluuruumiitten eloon herättelemisen:

"Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan" Luuk. 24:39

Sanassa sanotaan selvästi liha ja veri eivä peri taivasten valtakuntaa,sin väiteeläs ole mitään perää oma keksimäs.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50
        Mikä on syntynyt lihasta on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on henkeä.

• Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

Sanassa sanotaan selvästi liha ja veri eivä peri taivasten valtakuntaa,sin väiteeläs ole mitään perää oma keksimäs.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50
        Mikä on syntynyt lihasta on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on henkeä.

Jeesuksen ruumis heräsi eloon niin kuin hän itse sanoo:

"Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan"

Epäiletkö Jeesuksen sanoja?

• Anonyymi

Paavali sanoo yhtä Jeesus jotain toista. Kristinusko ei osaa vastata edes oman oppinsa peruskysymyksiin.

• Meidän uskomisillamme ei ole mitään merkitystä, kun kerran tietoa ei ole.

• Anonyymi

Minä uskon reinkarnaatioon. Elin aikaisemmassa elämäsä Venäjällä tsaarin aikaan ja sitä ennen olin Venäjän sotaretkellä Napoleonin joukoissa.
      ON HIENOA TIETÄÄ rttä syntyy uudelleen.

• Anonyymi

Kukkaketoja ja turnipseja. Viktoriaanisen ajan pylväitä ja raunioituneita palatseja sekä linnoja joissa enkelit lentelevät ja tarjoavat palveluitaan. Äärimmäisen jännittäviä keskusteluhetkiä viinilasin äärellä. Tietokonepelejä ja todellisuuden muokkausta. Harmoniaa ja adrenaalia ikuisissa seikkailuissa scifimaisissa maisemissa. Valtavat kasat suklaakonvehteja. Kauniisti hymyilevä universaali nainen. Onnea, rakkautta ja toivoa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5843
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1439
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1233
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1082
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe