Kuoleman jälkeen

Anonyymi

Mitä uskotte kuoleman jälkeen olevan? Onko mahdollisuus uudelleen syntymään olemassa?

14

729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä muistat ajasta ennen syntymääsi? Et mitään. Se on samanlaista kuoleman jälkeen, pelkkää tyhjyyttä. Atomisi kasaantuvat uusiksi molekyyleiksi. Ne taas ovat syntyvissä kukissa, hirven vasoissa, selluloosassa, kaikessa mitä maa päällään kantaa. Tavallaan siis synnyt uudelleen. Jatka elämääsi ja ole onnellinen jokaisesta päivästä, jonka saat ihmisenä olla

• " Onko mahdollisuus uudelleen syntymään".Ei ole lihaksi mahtollisuutta se kertakainen kerran tännne vain synnytään ja mennään pois.
      Raamattu kertoo uudesti syntyminen ylhäältä hengelinen ihminen ei lihaliseksi enään.

• Anonyymi

Asia on kyllä aivan päinvastoin. Raamattu lupaa juurikin lihaluuruumiitten eloon herättelemisen:

"Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan" Luuk. 24:39

• Anonyymi kirjoitti:

Asia on kyllä aivan päinvastoin. Raamattu lupaa juurikin lihaluuruumiitten eloon herättelemisen:

"Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan" Luuk. 24:39

Sanassa sanotaan selvästi liha ja veri eivä peri taivasten valtakuntaa,sin väiteeläs ole mitään perää oma keksimäs.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50
        Mikä on syntynyt lihasta on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on henkeä.

• Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

Sanassa sanotaan selvästi liha ja veri eivä peri taivasten valtakuntaa,sin väiteeläs ole mitään perää oma keksimäs.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50
        Mikä on syntynyt lihasta on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on henkeä.

Jeesuksen ruumis heräsi eloon niin kuin hän itse sanoo:

"Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan"

Epäiletkö Jeesuksen sanoja?

• Anonyymi

Paavali sanoo yhtä Jeesus jotain toista. Kristinusko ei osaa vastata edes oman oppinsa peruskysymyksiin.

• Meidän uskomisillamme ei ole mitään merkitystä, kun kerran tietoa ei ole.

• Anonyymi

Minä uskon reinkarnaatioon. Elin aikaisemmassa elämäsä Venäjällä tsaarin aikaan ja sitä ennen olin Venäjän sotaretkellä Napoleonin joukoissa.
      ON HIENOA TIETÄÄ rttä syntyy uudelleen.

• Anonyymi

Kukkaketoja ja turnipseja. Viktoriaanisen ajan pylväitä ja raunioituneita palatseja sekä linnoja joissa enkelit lentelevät ja tarjoavat palveluitaan. Äärimmäisen jännittäviä keskusteluhetkiä viinilasin äärellä. Tietokonepelejä ja todellisuuden muokkausta. Harmoniaa ja adrenaalia ikuisissa seikkailuissa scifimaisissa maisemissa. Valtavat kasat suklaakonvehteja. Kauniisti hymyilevä universaali nainen. Onnea, rakkautta ja toivoa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4559
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3290
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      108
      2453
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      2055
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1748
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1715
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1423
    8. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      7
      1350
    9. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      42
      1272
    Aihe