Kuoleman jälkeen

Anonyymi

Mitä uskotte kuoleman jälkeen olevan? Onko mahdollisuus uudelleen syntymään olemassa?

14

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä muistat ajasta ennen syntymääsi? Et mitään. Se on samanlaista kuoleman jälkeen, pelkkää tyhjyyttä. Atomisi kasaantuvat uusiksi molekyyleiksi. Ne taas ovat syntyvissä kukissa, hirven vasoissa, selluloosassa, kaikessa mitä maa päällään kantaa. Tavallaan siis synnyt uudelleen. Jatka elämääsi ja ole onnellinen jokaisesta päivästä, jonka saat ihmisenä olla

    • " Onko mahdollisuus uudelleen syntymään".Ei ole lihaksi mahtollisuutta se kertakainen kerran tännne vain synnytään ja mennään pois.
      Raamattu kertoo uudesti syntyminen ylhäältä hengelinen ihminen ei lihaliseksi enään.

      • Anonyymi

        Asia on kyllä aivan päinvastoin. Raamattu lupaa juurikin lihaluuruumiitten eloon herättelemisen:

        "Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan" Luuk. 24:39


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia on kyllä aivan päinvastoin. Raamattu lupaa juurikin lihaluuruumiitten eloon herättelemisen:

        "Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan" Luuk. 24:39

        Sanassa sanotaan selvästi liha ja veri eivä peri taivasten valtakuntaa,sin väiteeläs ole mitään perää oma keksimäs.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50
        Mikä on syntynyt lihasta on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on henkeä.


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Sanassa sanotaan selvästi liha ja veri eivä peri taivasten valtakuntaa,sin väiteeläs ole mitään perää oma keksimäs.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50
        Mikä on syntynyt lihasta on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on henkeä.

        Jeesuksen ruumis heräsi eloon niin kuin hän itse sanoo:

        "Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan"

        Epäiletkö Jeesuksen sanoja?


      • Anonyymi

        Paavali sanoo yhtä Jeesus jotain toista. Kristinusko ei osaa vastata edes oman oppinsa peruskysymyksiin.


    • Meidän uskomisillamme ei ole mitään merkitystä, kun kerran tietoa ei ole.

    • Anonyymi

      Minä uskon reinkarnaatioon. Elin aikaisemmassa elämäsä Venäjällä tsaarin aikaan ja sitä ennen olin Venäjän sotaretkellä Napoleonin joukoissa.
      ON HIENOA TIETÄÄ rttä syntyy uudelleen.

    • Anonyymi

      Kukkaketoja ja turnipseja. Viktoriaanisen ajan pylväitä ja raunioituneita palatseja sekä linnoja joissa enkelit lentelevät ja tarjoavat palveluitaan. Äärimmäisen jännittäviä keskusteluhetkiä viinilasin äärellä. Tietokonepelejä ja todellisuuden muokkausta. Harmoniaa ja adrenaalia ikuisissa seikkailuissa scifimaisissa maisemissa. Valtavat kasat suklaakonvehteja. Kauniisti hymyilevä universaali nainen. Onnea, rakkautta ja toivoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe