Kuka osais kertoa

88

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sokerivedellä.

      • Okei, miten paljon sokeria suhteessa vesi?


      • Anonyymi

        Sokerivesi oli kasarilla "köyhän tytön hiuslakkaa". Mulla ei ollut silloin mohikaania mut muuten käytin sokerivettä, että sai tukkaa vähän pystyyn..Niitä oli muuten mukava yrittää sitten kammata auki ku olivat niin tahmaset 😁.

        -pihallatipunen-


    • Siis irokeesiä meinaan, oli sana hukassa.

      • Vahvalla hiusgeelillä saat ne hiukset pystyyn minun tietääkseni.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Vahvalla hiusgeelillä saat ne hiukset pystyyn minun tietääkseni.

        No mulla on kyllä vahvaa geeliä ja hiuslakkaa. Hiusvahojakin, mutta ne ei toimi.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mulla on kyllä vahvaa geeliä ja hiuslakkaa. Hiusvahojakin, mutta ne ei toimi.

        Sitten minä en tiedä - miten irokeesin saa aikaiseksi. Itse laitan otsalta hiukset pystyyn hiusgeelillä. Ehkä hiuksesi ovat liian pitkät geelille?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Sitten minä en tiedä - miten irokeesin saa aikaiseksi. Itse laitan otsalta hiukset pystyyn hiusgeelillä. Ehkä hiuksesi ovat liian pitkät geelille?

        Ei nää pitkät ole. Lyhyet. Lyhyemmät varmaan kun linittämässäni kuvassa, se pisin osuus päälaella siis. Muuten on kauttaaltaan millin siiliä.


    • Anonyymi

      Se vähän riippuu hiuslaadusta. Kokeilemalla löytyy ne omalle tukalle sopivat tuotteet.

      Jos on hentoinen ja sileä hiuslaatu, kannattaa kokeilla ensin iskeä hiuspuuteria/ kuivashampoota hiuksen pintaan. Mattapintaisena hius on yleensä helpompi muotoilla, silkkisen sileä hius on suorana kaunis mutta muotoillessa erittäin hankala käsiteltävä, kun suortuvat karkailee ja kiharat suoristuu.

      Hiusvaha voisi olla piikki-irokeesiin parempi apu kuin muotoilugeelit. Muotovaahto kannattaa jättää kokonaan kokeilematta, se on piikki-irokeesiin olematon apu.

      Välillä näkee niitä pöyheitä kasarityylisiä "irokeeseja", jotka on tupeerattu päälaelle - otsalta niskaan. Sellaisen tekoon lähtisin kuivashampoolla, kammalla ja hiuslakalla.

      • Hmm, hiuslaatu on lasimainen, hento. Pitääpä kokeilla.


    • Olen kuullut että joku käyttänyt kananmunan valkuaista.. sitä en tiedä toimiiko ja onko vain urbaania legendaa..

      • Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D

        Ihan ymmärrettävää, ettet kokeile...
        Mutta loogisesti ajateltuna se voisi toimia.. olen huomannut että kananmunan valkuainen rapsakoituu ja kovettuu kuivuessaan...


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D

        Hyvä asenne 😂😂😂

        xLiner


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D

        Kuivashampoo ja tupeeraus pohjalle, viimeistely lakalla.. noin mä kokeilisin, kun mullakin on liukas ohut hiustyyppi.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä asenne 😂😂😂

        xLiner

        Pakko on jäärää vähän kasvattaa. Se mekasti monta kuukautta mun tatuoinneista aikoinaan. Oli niin loukkaantunut. "Me tehtiin sulle hieno iho ja sä pilasit sen tollasilla saatanan töherryksillä".

        Ja vielä niin isolta alalta. Aikanaan tottui.

        Partakuvia näytin sille tahallaan naamastani ja selostin, että jospa mäkin otan testot ja kasvatan komeemman parran, kun sulla iskä? Kauhee mekastus ja loukkaantuminen, miten helvetin rumakin olisit miehenä jne.

        No hiukset on aina olleet pääasiassa lyhyet, muutaman kerran pitkät. Pitkät vaan ei ole mun juttu. Luontevat. Isän mielestä kaikki naiseksi nimetyt niiden kuuluu olla pitkähiuksisia ja miehillä Tapani Kansa tukka. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuivashampoo ja tupeeraus pohjalle, viimeistely lakalla.. noin mä kokeilisin, kun mullakin on liukas ohut hiustyyppi.

        xLiner

        Mulla ei sitä kuivashampoota ole. Meinasin ostaa kun kaupassa olin. Täytyy soveltaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mulla ei sitä kuivashampoota ole. Meinasin ostaa kun kaupassa olin. Täytyy soveltaa.

        Talkki toimii myös, jos sitä löytyy. Perunajauho voisi myös toimia. Ruisjauho taas on ihan tutkitusti hyvä kuivashampoon korvike. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talkki toimii myös, jos sitä löytyy. Perunajauho voisi myös toimia. Ruisjauho taas on ihan tutkitusti hyvä kuivashampoon korvike. 😛

        Kaikki noista toki aikalailla sotkusempia käyttää, kuin kuivashamppoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talkki toimii myös, jos sitä löytyy. Perunajauho voisi myös toimia. Ruisjauho taas on ihan tutkitusti hyvä kuivashampoon korvike. 😛

        Älä nyt mua yritä hölmöttää. Kele sentäs. 😛


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Älä nyt mua yritä hölmöttää. Kele sentäs. 😛

        Ihan totta kuitenkin turisin. Talkkia ja ruisjauhoa on tullut itsekin hätätilanteessa käytettyä. Perunajauho taas on kuulopuhetta, joten siitä en mene vannomaan.

        Vaan siis tosiaan sottasempaa noilla, kuin siististi purkista sumutettaessa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Älä nyt mua yritä hölmöttää. Kele sentäs. 😛

        Googletapa huviksesi "kuivashampoo ruisjauho". 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta kuitenkin turisin. Talkkia ja ruisjauhoa on tullut itsekin hätätilanteessa käytettyä. Perunajauho taas on kuulopuhetta, joten siitä en mene vannomaan.

        Vaan siis tosiaan sottasempaa noilla, kuin siististi purkista sumutettaessa.

        Ehkä mä kokeilen vaan geeliä. Helteessä kiva istua joku jauhokakku päässä ja hikoilla. 😃👍


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ehkä mä kokeilen vaan geeliä. Helteessä kiva istua joku jauhokakku päässä ja hikoilla. 😃👍

        Siis noilla vaan karhennetaan sitä hiuksen pintaa. Kaikki ylijäämä päästä pois ja muotoilutuote perään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Googletapa huviksesi "kuivashampoo ruisjauho". 😉

        Okei. Mäpä kööklään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Googletapa huviksesi "kuivashampoo ruisjauho". 😉

        Kuivashampoo
        6 rkl perunajauhoja.
        3 rkl ruokasoodaa.
        tummaa kaakaojauhetta, jos olet tummahiuksinen.
        puhtaan 100 ml maustesirottimen.
        pienen kulhon sekoittamiseen.

        https://www.partio.fi › Vinkit

        Käyköhän tuo kaakao, kun olen vähän punertavahiuksinen nykyään luonnostaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis noilla vaan karhennetaan sitä hiuksen pintaa. Kaikki ylijäämä päästä pois ja muotoilutuote perään.

        Oookkei. Pakko testata.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kuivashampoo
        6 rkl perunajauhoja.
        3 rkl ruokasoodaa.
        tummaa kaakaojauhetta, jos olet tummahiuksinen.
        puhtaan 100 ml maustesirottimen.
        pienen kulhon sekoittamiseen.

        https://www.partio.fi › Vinkit

        Käyköhän tuo kaakao, kun olen vähän punertavahiuksinen nykyään luonnostaan?

        Jos aiot vaan kerran keesin tehdä niin pelkkä ruisjauho riittää. Vaan en mä usko, että se kaakao siellä mitään hiusten punasuuden takia haittais.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D

        Peukku sulle.. 😂

        Kovinta lakkaa, pää alaspäin ja föönää ylös. Tai sitten tosiaan sitä sokerilientä, eli kuumennat vettä johon sulatat sokeria ja lättäät päähäs. Lienee halvin ja ekologisin vaihtoehto.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mulla ei sitä kuivashampoota ole. Meinasin ostaa kun kaupassa olin. Täytyy soveltaa.

        Ei kuivashampoolla hiukset pystyssä pysy. Ja jos tupeeraa, niin se myös näyttää tupeeratulta, eli semmoselta takkutukalta. Jos haluaa siistin pystyssä olevan irokeesin, niin eri juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talkki toimii myös, jos sitä löytyy. Perunajauho voisi myös toimia. Ruisjauho taas on ihan tutkitusti hyvä kuivashampoon korvike. 😛

        Mitä ihmeen kakkua täällä leivotaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos aiot vaan kerran keesin tehdä niin pelkkä ruisjauho riittää. Vaan en mä usko, että se kaakao siellä mitään hiusten punasuuden takia haittais.

        Nonii. Meen kokeilemaan kohta. :)


      • Frouva kirjoitti:

        Peukku sulle.. 😂

        Kovinta lakkaa, pää alaspäin ja föönää ylös. Tai sitten tosiaan sitä sokerilientä, eli kuumennat vettä johon sulatat sokeria ja lättäät päähäs. Lienee halvin ja ekologisin vaihtoehto.

        Saako sen seiksen pestyä pois, ilman että hiukset irtoo? 😂


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Saako sen seiksen pestyä pois, ilman että hiukset irtoo? 😂

        Ai sen sokruveden.. No kyllä sokeri vedessä sulaa.. Mä en huom ole itte kokeillu, mutta sitä punkkarit nuoruudessa käytti.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D

        🤣🤣🤣isipapalle kunnon sydärin meinasit sitte aiheuttaa. Itse joskus vitsailin ett vedän tukkani samaan tyyliin kuin simo salminen uuno-elokuvassa, pinkkiä väriä, pari pientä ponnaria sivuille ja mohikaani keskelle🤣🤣


      • Frouva kirjoitti:

        Ai sen sokruveden.. No kyllä sokeri vedessä sulaa.. Mä en huom ole itte kokeillu, mutta sitä punkkarit nuoruudessa käytti.

        Ja eiköhän sen avulla saa muutkin paikat tönköks.. 😏


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Saako sen seiksen pestyä pois, ilman että hiukset irtoo? 😂

        Jos käyttää paljon erilaisia tököttejä tukkaan, kannattaa hiustenpesun yhteydessä kuoria hiuspohja.

        Itse käytän ihan normaalia hienoa sokeria. Sekoitan suihkussa shampoon joukkoon ruokalusikallisen tai pari sokeria ja hieron reippaasti hiusten juureen. Sokeri tosin tapansa mukaan liukenee äkkiä jos vesi on tosi kuumaa, eli viileämmällä vedellä kannattaa suorittaa hiusten kostutus ennen sokeri-shampoolla kuorintaa.

        Hyvä ja halpa martta-kikka jolla irtoaa kuonat päänahasta ja hiuksen pinnalta! Suosittelen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣isipapalle kunnon sydärin meinasit sitte aiheuttaa. Itse joskus vitsailin ett vedän tukkani samaan tyyliin kuin simo salminen uuno-elokuvassa, pinkkiä väriä, pari pientä ponnaria sivuille ja mohikaani keskelle🤣🤣

        Isipappaa pitää kouluttaa aina, kun vaan muilta kiireiltä ehtii. Kyllä siitä vielä kesy tulee. :)


      • Frouva kirjoitti:

        Ja eiköhän sen avulla saa muutkin paikat tönköks.. 😏

        Kokeilen aamulla vielä sokerivettä. Geeliä kokeilin, mutta notkahtaa. Ruisjauhoja ei löytynyt kaapista, mutta perunajauhoja ja sokeria löytyy. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyttää paljon erilaisia tököttejä tukkaan, kannattaa hiustenpesun yhteydessä kuoria hiuspohja.

        Itse käytän ihan normaalia hienoa sokeria. Sekoitan suihkussa shampoon joukkoon ruokalusikallisen tai pari sokeria ja hieron reippaasti hiusten juureen. Sokeri tosin tapansa mukaan liukenee äkkiä jos vesi on tosi kuumaa, eli viileämmällä vedellä kannattaa suorittaa hiusten kostutus ennen sokeri-shampoolla kuorintaa.

        Hyvä ja halpa martta-kikka jolla irtoaa kuonat päänahasta ja hiuksen pinnalta! Suosittelen!

        Mä ostin kerran jotain kuolleen meren kuorintaa ja minusta se sisälsi sokeria. Tuoksuikin ihan sokerille.

        Nyt ostin parturilta päänahalleni hellempää shampoota. Jotkut ainesosat saa kaupan shampoissa päänahan kutiamaan ja näppyilemään. Sitten tulee kynsittyä.

        Lyhyet ja tosi lyhyet hiukset on hyvöt, kun ei shampoota juuri kulu. Tuota sokerilla kuorintaa kokeilen. 👍


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Huh, en uskalla sitä koittaa näin helteellä. Ajattelin huomenna järkyttää isääni, joka aina valittaa hiuksistani.

        Viimeksi jo kiukkusi kuin pahainen kakara, että kas kun et irokeesia laita. Hyi helvetti mä sanon sitten. Totesi hän.

        Niin huomenna meinasin mennä irokeesissa kylään. :D

        Muista myös farkkuliivi bändin selkälipulla. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista myös farkkuliivi bändin selkälipulla. - cu-

        Juu ja hakaneulat korvien reikiin. :)


    • Anonyymi

      Eiköhän pysy kun surruutat hiuslakkaa tölkillisen.

      -harmiseikirj-

      • Heh, ja sytkärillä perään. :D

        Puff.

        🔥
        😝


      • Anonyymi

        Liika määrä voi latistaa tukan, jos hiuslaatu on ohutta. Vaatii pohjustuksen.

        xLiner


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ja sytkärillä perään. :D

        Puff.

        🔥
        😝

        Ei kannata nuotion viereen mennä, voi tulla kokonaan uus hiustyyli🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata nuotion viereen mennä, voi tulla kokonaan uus hiustyyli🤣🤣

        Helkkari, lähtee vielä päänahkakin. Sitten on enää luupää. :)


    • Anonyymi

      Terva.

      • Hautatervaa? Epäterveellistä, eikä mulla ole kuin tervashampoota. 🙃


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hautatervaa? Epäterveellistä, eikä mulla ole kuin tervashampoota. 🙃

        Mihin ei sauna, terva ja viina auta, se on kuolemaksi.


      • Anonyymi

        Heh heh, vain....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ei sauna, terva ja viina auta, se on kuolemaksi.

        Tässä tapauksessa -kaljuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ei sauna, terva ja viina auta, se on kuolemaksi.

        Dööd it is. 😑


    • Anonyymi

      Ei pahalla mutta jos päälaella kasvaa enään muutama haiven siellä sun täällä niin ei mitkään geelit lakat ym saa irokeesiä eli tukkasi malli on munkki rinkilä ja vuosi vuodelta kaljuutta enemmän ja enemmän ehkä irokeesi peruukki on vastaus

      • Hahhaha. No mutta aion silti yrittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jan hakee tätä:

        http://2.bp.blogspot.com/-IQaIIGZd3KU/VIcasrXTovI/AAAAAAAAC0Q/2YJLhcY8s3A/s1600/01ba499bd50a6b3c5dc6361cb99a16ad85819b6513.jpg

        Tällainen siitä tulee :D :

        https://pbs.twimg.com/media/EV_T5dyWoAAq7WR.jpg

        -harmiseikirj-

        Hahhah saakeli. No nyt osu nauruhermoon. Mojovasti. 🤣😂🤣😂

        Kiitti nauruista. 😝


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Hahhah saakeli. No nyt osu nauruhermoon. Mojovasti. 🤣😂🤣😂

        Kiitti nauruista. 😝

        Pimppipää.. 😱


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hahhah saakeli. No nyt osu nauruhermoon. Mojovasti. 🤣😂🤣😂

        Kiitti nauruista. 😝

        Mä olin postaamassa samaa, kuin Harmiskin oli lähettänyt. Netistähän tämä Irokeesi/mohikaani letin teko-ohje oikein löytyy.... ihan videoitunakin!

        Minäkin voin tehdä naisten Irokeesikampauksen, puolipitkään lettiini.
        Siis lähinnä "nuttura kampausta" se olisi. Hiukset pitää kiinnittää; kuin nuolten päätä pitkin ainakin kahdella ponnarilla. Ne ponnarit sitten muotoillaan otsalta-niskaan pitkäksi kapeaksi ja erikorkuiseksi nutturaksi.... ja taatusti työläs jos siihen ryhtyy!

        Mä olen tehnyt pitkän ja korkean nutturakampauksen itselleni niskaan, mutt irokeesin kaltaisen kapea se ei ollut!
        Muutaman ohjeen netistä katsottuani; sai minutkin innostumaan laittamaan hiukseni itse kampaukseksi. Ihan helppoa se ei aluksi ollut, kyllä muutama ärräpää pääsi ilmoille.
        Ahkeralla yrittämisellä se parani aina hiljakseen... ja nykyään ei varmaan kukaan edes erota oonko käynyt kampaajalla, vai veivannut kampauksen itse.

        Arkipäivänä usein käytän myös ns. "sotkunutturaa"... 2 min. menee sen tekemiseen.

        Hellepäivänä mitä pienempi nuttura sen vilpoisempi olo, ja välillä harjaa tukan auki, saa päänahka nauttia ilmakylvystä. Parissa minuutissa sen kokoaa uudelleen, hiukan eri kohtaan päätään. Kotona ollessa voi myös pitää pari ponnaria... korvien yläpuolella.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin postaamassa samaa, kuin Harmiskin oli lähettänyt. Netistähän tämä Irokeesi/mohikaani letin teko-ohje oikein löytyy.... ihan videoitunakin!

        Minäkin voin tehdä naisten Irokeesikampauksen, puolipitkään lettiini.
        Siis lähinnä "nuttura kampausta" se olisi. Hiukset pitää kiinnittää; kuin nuolten päätä pitkin ainakin kahdella ponnarilla. Ne ponnarit sitten muotoillaan otsalta-niskaan pitkäksi kapeaksi ja erikorkuiseksi nutturaksi.... ja taatusti työläs jos siihen ryhtyy!

        Mä olen tehnyt pitkän ja korkean nutturakampauksen itselleni niskaan, mutt irokeesin kaltaisen kapea se ei ollut!
        Muutaman ohjeen netistä katsottuani; sai minutkin innostumaan laittamaan hiukseni itse kampaukseksi. Ihan helppoa se ei aluksi ollut, kyllä muutama ärräpää pääsi ilmoille.
        Ahkeralla yrittämisellä se parani aina hiljakseen... ja nykyään ei varmaan kukaan edes erota oonko käynyt kampaajalla, vai veivannut kampauksen itse.

        Arkipäivänä usein käytän myös ns. "sotkunutturaa"... 2 min. menee sen tekemiseen.

        Hellepäivänä mitä pienempi nuttura sen vilpoisempi olo, ja välillä harjaa tukan auki, saa päänahka nauttia ilmakylvystä. Parissa minuutissa sen kokoaa uudelleen, hiukan eri kohtaan päätään. Kotona ollessa voi myös pitää pari ponnaria... korvien yläpuolella.
        trollikka

        No mulle ei lettiä kyllä saa tähän tehtyä. Ehkä sitten, kun olen tavoitteessani. Ragnar hiukset. :)

        https://pbs.twimg.com/profile_images/1356887642672095232/TFqyfhZd_400x400.jpg

        https://i.pinimg.com/originals/a2/4d/92/a24d92277a785fbce6181bfab3e2d758.jpg

        http://1.bp.blogspot.com/-4CJL4dh-4Nc/WlVQ9p8DDhI/AAAAAAAAAAs/CAa03c8NnzIfsH6U9c8hK9aVMl7xywzOQCK4BGAYYCw/s1600/Ragnar-Lothbrok-Hairstyle.jpg

        Useampi linkki, joku ei toimi kumminkaan.

        Pitkät hiukset ei ole mun juttu, mutta tuolleen voin tehdä poikkeuksen.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mulle ei lettiä kyllä saa tähän tehtyä. Ehkä sitten, kun olen tavoitteessani. Ragnar hiukset. :)

        https://pbs.twimg.com/profile_images/1356887642672095232/TFqyfhZd_400x400.jpg

        https://i.pinimg.com/originals/a2/4d/92/a24d92277a785fbce6181bfab3e2d758.jpg

        http://1.bp.blogspot.com/-4CJL4dh-4Nc/WlVQ9p8DDhI/AAAAAAAAAAs/CAa03c8NnzIfsH6U9c8hK9aVMl7xywzOQCK4BGAYYCw/s1600/Ragnar-Lothbrok-Hairstyle.jpg

        Useampi linkki, joku ei toimi kumminkaan.

        Pitkät hiukset ei ole mun juttu, mutta tuolleen voin tehdä poikkeuksen.

        Se onkin komia mies🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Se onkin komia mies🥰

        On se ihan katsottava.



    • Päivitin nyt profiilikuvan 5 min vanhalla kuvalla, päivitän sen JOS irokeesin saan aikaan.

    • Anonyymi

      Tuosta kuivashampoo-keskustelusta...

      Itsellä on ollut vauvatalkki käytössä jo vuosia kalliiden kuivashampoiden korvikkeena. Toimii erinomaisesti!

      • Anonyymi

        Kyllä, talkki toimii erinomasesti kuivashampoon sijasta. Vähän sotkusempaa tosin.


      • Nyt ei ole talkkiakaan. Huomaan, että kaikenlaista voisi hyödyntää, mutten ole tarvinut tuotteita, niin tyhjää on.

        Onko kuivashampoo sitten millaista, talkkimaista?


    • Anonyymi

      Jos oot molemmin puolin vetänyt pään paljaaks niin varo ettei nahka pääse palamaan päänalueelta tällä helteellä

      • Anonyymi

        Meikäläisellä on lyhyet hiukset ja putkihuivista olen tehnyt sellaisen merirosvo tyylisen huivin, joka suojaa päätä ja hiuksia.
        Se on kätevä myös pyöräilykypärän alla.


    • Anonyymi

      Aikoinaan ystäväni leikkasi hiukseni kaljuksi ja jätti mohikaanin, jonka värjäsi punaiseksi. Ei siinä mitään tököttejä tarvinnut. Töissä sitten osastojohtajakin ihaili, että nyt on asiallista!

    • Anonyymi
      • Heh, aika hauska. :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, aika hauska. :D

        Etkös sä itelles kysele? Lue aloitus.


      • MCMLXXVI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sä itelles kysele? Lue aloitus.

        Niin?


    • Anonyymi
      • Jumaliste, tää täytyy koittaa. Kiitti. :D


    • Anonyymi

      Tullaan kylään niin tukka nousee pystyyn pysyvästi

      • Heh, kummalle? Mulla vai kyläilijöillä? :D


    • Anonyymi

      Ilmeisesti naiset antaa neuvoja vastauksista päätellen, tosin viimeisin neuvossa on itua.
      Hiusvaha on varmaan oikeia valinta hiustyyliisi, älä mene mitään kananmunaa hiuksiisi sotkemaan, alkaa lemuamaan.
      Tuolta löytyy hyviä hiustenhoito ja parranhoito tuotteita, se on tosimiesten myymälä:
      https://dickjohnson.fi/collections/hiusvahat

      t. Partamies

      • Axen geelejä ja vahoja löytyy. Joku muukin purkki minkä merkkiä en muista, kampaamotuote.

        Nuo on postimyynti kamaa?


    • Tällaisenko haluisit?
      https://en.wikipedia.org/wiki/Mohawk_hairstyle
      https://www.stylestrom.com/trendy-mohawk-haircuts-hairstyles/

      Sun pitää ehkä kasvattaa hieman tukkaa ja leikkauttaa seuraavaks sit tän tyyppinen ellei jo sun olemassaolevasta tukasta saa leikattua.

      Geeliä pitää pistää ja paljon tai jotain extra strong -lakkaa, että pysyy pystyssä niin, että on niin kova, ettei tuuli ja tuiskukaan pysty heiluttamaan haivenia tai sitten vähän pehmeämpää stailia jos haluat, niin sitten vaan vähän muotoilutuotteita.

      • Haluisin huomiseksi vaan irokeesin. En pidempään. Tämä ananas kelpaa muuten hyvin, tarkoitus vaan tehdä isäukolle jäynää. Hän kun aina nurisee hiuksistani. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Haluisin huomiseksi vaan irokeesin. En pidempään. Tämä ananas kelpaa muuten hyvin, tarkoitus vaan tehdä isäukolle jäynää. Hän kun aina nurisee hiuksistani. :)

        Jep. Kyllä mullekin on joskus sanottu, että miksi piti leikata noin lyhyeksi, pitempi olis parempi. Mutta yleensä olen enemmän saanut kehuja.

        Ananastukka on ihan jees.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Kyllä mullekin on joskus sanottu, että miksi piti leikata noin lyhyeksi, pitempi olis parempi. Mutta yleensä olen enemmän saanut kehuja.

        Ananastukka on ihan jees.

        Joo. Mun päätä kehuu lähinnä omat lapset ja päiväkodin hoitajat. :)

        Mutta eipähän niitä kehuja varten leikatakkaan, vaan omaa mukavuutta ajatellen.


    • Anonyymi

      Hiuslakka kyllä tehoaa kun vain pitää hiuksia pystyssä sen aikaa kun lakan ohenne haihtuu. Hiuksia pitää ensin vähän tupeerata ja sitten pystyyn vaan. Saathan sä muutkin veltot seisomaan:)

      AsianVierestä

      • Hmph. Joo, kokeilen lakkaa ja fööniä.

        Kyllä ne muut veltot seisoo ihan ominpäin, mulle vaan tullaan sitten näyttämään "kato tää kaipais huomiota". :)

        Tökitään ja näytetään, niin eihän siinä auta muu kuin huomioida. Että tuus nyt sitten, niin katotaan mitä keksitään.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hmph. Joo, kokeilen lakkaa ja fööniä.

        Kyllä ne muut veltot seisoo ihan ominpäin, mulle vaan tullaan sitten näyttämään "kato tää kaipais huomiota". :)

        Tökitään ja näytetään, niin eihän siinä auta muu kuin huomioida. Että tuus nyt sitten, niin katotaan mitä keksitään.

        Olen ammattilainen, suhteessa parturikampaajaan 17 vuoden ajan joten saan kyllä ne hiukset pystyyn, jos en muuten niin sähkövirralla:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ammattilainen, suhteessa parturikampaajaan 17 vuoden ajan joten saan kyllä ne hiukset pystyyn, jos en muuten niin sähkövirralla:)

        AsianVierestä

        Sinua siis ei pidä päästä lähellekkään. :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1724
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1391
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1139
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      78
      1005
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      861
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      729
    7. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      684
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      636
    Aihe