Suomi24 löytynyt mies pani mua eilen ekaa kertaa!

Anonyymi

Oon ollu niin kauan neitsyt, en uskaltanut mennä samanikäisen pojan kanssa sänkyyn niin löysin täältä vanhemman miehen joka lupas opettaa mua. Viime yönä sit olin sen luona yötä ja se teki mulle kaikkee, mä oon niin ilonen et pääsin kokeen ton jonkun turvallisen ihmisen kanssa. Mut oli kyl sairaan ujostuttavaa ja pelottavaa riisuutua alasti aikuisen miehen nähden! En ois ikinä uskaltanut ellei se olis kannustanut mua koko ajan. Pitäiskö alkaa olee vaa vanhempie miesten kaa?

12

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstaätmi päässyt poikuudestaan. Siitä nyt mallia muillekin ulisijoille.

xLiner

• Anonyymi

Miehen aloitus. Hyvin käyt tytöstä.

• Anonyymi

...hmm...toivottavasti tämä kulo ei karkaa...toista kertaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...hmm...toivottavasti tämä kulo ei karkaa...toista kertaa...

Oletko liian vanha?

• Anonyymi

Jep näinpä

• Anonyymi

äläs hyvä ätmityttöne kuvittele että vanhemmista miehistä mitään iloa on, suosittelen tyttörakkautta, herkkää ja kiihkeää, tuntee naisen anatomian jo valmiiksi ja peittoaa nylkyttävät miehet anyday 👌

• Taas näitä setämiehen juttuja..

• Jostain sen on setämiehenkin aloitettava seksikokeilut.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Jostain sen on setämiehenkin aloitettava seksikokeilut.

Novellit alkavat aina jostakin. Kesä on hyvää kirjoittamisen aikaa. Öissä on taikaa ja pitäjät raikaa 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Novellit alkavat aina jostakin. Kesä on hyvää kirjoittamisen aikaa. Öissä on taikaa ja pitäjät raikaa 😂

Novellit alkavat ännällä, meikä se ajaa pärrällä vilkuillen ämmiä ärrällä.

• Ja näin päättyi ätmin neitsyys. Onneksi olkoon.

• Anonyymi

Työkseen tuo kirjoittelee noita provoja... saa palstalle säpinää, saduillaan!
      Kai se on tuokin ammatti, elävöittää puoli kuollutta palstaa ja hyvällä mielikuvituksella, sekä sopivaisuuden rajat tuntevana; hommaan kelpaa myös ei koulutettu ihminen.

Sen verran monta vuotta näitä palstoja lukeneena, minäkin hitaasti oppiva ihminen, lopulta ymmärsin, palstan toimivuuden; ammatti trollaajien kautta.
      Muutamalla trollilla on käytössään monen tunnetun trollipalstalaisen nikki.
      Täällä esiintyy mies naisena ja seuraavaksi vastaa itselleen miehenä, näppärää.

Näin ketju jatkuu... ja me muutamat anonyymit vielä kirjoitellaan omia ajatuksiamme joukkoon.
      Luulenpa ett täällä on myös muutama ihan oikeestikin nikkellään kirjautunut mukana... kun harvemmin älyttömyyksiin mukaan lähtevät.

Kesäaikaan ammattilaiset lomailevat ja silloin tyypit hyppii palstalta toiselle, varsinkin tunnetut logiikan hahmot, ja silloin noita erehdyksiä heillä sattuu, kun eivät täysin muista roolejaan, millä agendalla pitäisi milläkin palstalla kirjoittaa.
      Ihminen on unohtavainen... eikä kaikilla ole valokuva muistiakaan apuna.
      Siis kuka sanoi mitä ja missä...?

Arvaas kuka!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe