Seksiä ei ole ollut kolmeen vuoteen

Anonyymi

Olen 45v nainen, mies on 10v vanhempi. Olemme olleet 3,5v yhdessä. Seksiä ei siis ole ollut viimeiseen kolmeen vuoteen.

Aluksi seksiä oli muutaman kerran. Mies näytti lähinnä kauhistuneelta, ja oli täysin passiivinen. Luulin pitkään että kyse on potenssiongelmista, mutta siitä ei ole kyse.

(Jos joku käskee minun laihduttaa, niin olen jo hoikka.)

Olin pitkään hienotunteinen, mutta kyllä tästä on alkuaikojen jälkeen tullut paljon riitoja. Olen väläyttänyt jopa eroa, mutta sitä mies ei halua.

Jokainen torjunta on kuin märkä rätti vasten kasvoja. Enää en ole jaksanut edes yrittää.

Mies on ollut ennen minua kahdessa pitkässä parisuhteessa. Molemmat päättyivät siihen, että miehen kumppani löysi uuden miehen. Liekö seksittömyys syynä..

En ole koskaan pettänyt, mutta tuntuu kauhealta ajatella, että loppuelämäni olisi jo tämän ikäisenä seksitöntä.

Mies ei suostu puhumaan aiheesta sanaakaan. Hän raivostuu heti, jos otan asian puheeksi. Olen ajatellut, että hän on joko homo tai a-seksuaali.

Mitä tehdä? Meillä menee muuten hyvin.

43

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa nuorista miehistä himoitsee salasuhdetta vanhemman naisen kanssa, he eivät halua mitään rakkaus suhdetta reilusti itseään vanhemman naisen kanssa, mutta seksi kelpaa aina. Jos miehesi ei halua harrastaa seksiä kanssasi, niin otappa vaikka risteily ja siellä vähän vinkkaat nuoremmalle miehelle, niin varmasti irtoaa.

      • Anonyymi

        No joo.. Tuo olisi tietysti yksi vaihtoehto. On kyllä korkea kynnys pettää. Olen ajatellut, että se tuhoaisi suhteen.

        Eron jälkeen olisi keski-ikäisenä todennäköisesti vaikea löytää enää kunnollista miestä.


    • Anonyymi

      Ei kai se muu auta kuin puhua asioista suoraan. Kerrot että haluat suhteelta myös tyydyttävää seksielämää. Jos mies ei kykene edes asiasta keskustelemaan, niin kuinka hyvin teillä sitten loppujen lopuksi menee..? Tai sitten hyväksyt realiteetit ja tyydyttävintä siihen että kunhan on joku.

      • Anonyymi

        Kyllä näin pitkän tauon jälkeen kelpaisi vähemmänkin tyydyttävä seksielämä. Olisi edes jotain. Edes joskus.

        Ei ole myöskään minkäännäköistä hellyyttä.

        Kun tarkemmin ajattelee, niin ei meillä nyt niin kovin hyvin mene.. Ei ole kyllä suurta draamaakaan. Siitä olen helpottunut.


    • Anonyymi

      Ei käy kateeks, oma perisuhde kun sisältää hellyyttä ja seksiä.

      • Anonyymi

        Mukava kuulla!


    • Tuu tänne niin saat seksiä heti. Ihan varmasti saat. En ymmärrä että miksi seurustelee jos ei halua seksiä harrastaa. Seksin pitää olla normi juttu parisuhteessa ja muutenkin läheisyys normia että sitä on.

    • Otat tietenkin eron. Mies ei halua puhua eikä mitään niin et kai aio olla koko elämääsi ilman seksiä. Ihan hullua että olisit muka seuraavat 20 vuotta ilman seksiä sen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Jotenkin sitä vaan aina muistaa ne mukavat alkuajat. On niin paljon yhteisiä muistoja, ja aikoinaan oli paljon hienoja hetkiäkin.

        Olen sitä miettinyt, että pitäisikö minun yrittää tehdä mies VÄHÄN mustasukkaiseksi? Ehkä olen nyt liian itsestäänselvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin sitä vaan aina muistaa ne mukavat alkuajat. On niin paljon yhteisiä muistoja, ja aikoinaan oli paljon hienoja hetkiäkin.

        Olen sitä miettinyt, että pitäisikö minun yrittää tehdä mies VÄHÄN mustasukkaiseksi? Ehkä olen nyt liian itsestäänselvä.

        Ei siitä muuksi muutu. Jos raivostuu kun puhuu panemisesta niin ihan turha mies. On miehiä jotka haluaa seksiä ja varmana tekis sut onnelliseksi vaikkei seksi ole onnellisuuden tae mutta läheisyys ja se että tiedät että mies haluaa seksiä kanssasi niin suhde on tasapainossa kun tiedät että joku toinen mies haluaa sinua. Huono itsetunto on myäs syy usein ettei mies halua seksiä.


    • Anonyymi

      Kiitos muuten kaikille vastauksista! T: ap

    • Anonyymi

      Mies on varmaan gay, eikä halua myöntää sitä itselleen.

      • Anonyymi

        Erittäin paljon mahdollista. Olen tuota itsekin miettinyt.

        Alkuaikoina oli mukavaa, kun miehen pää ei kääntynyt, vaikka kuinka tyrmäävä ilmestys käveli vastaan. Ajattelin silloin, että hän on vaan hienotunteinen minua kohtaan.

        Nykyään ajattelen, että hän on joko homo tai a-seksuaali. Ei melkein kuusikymppinen mies tule helpolla kaapista ulos. Se olisi toki paras vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Onko mielestänne väärin pettää tässä tilanteessa??

      Luin äsken eräästä lehdestä, että tälläisessä tilanteessa pitää sitten vaan saada itsensä räplääminen (en keksinyt parempaakaan sanaa) mahdollisimman hyväksi.

      Jotenkin se ei vaan riitä. Puhun siis myös henkisestä puolesta.

      • Anonyymi

        Ei mielestäni olisi.


      • Anonyymi

        0n väärin. Pettäminen on aina vääriin.


      • Anonyymi

        Riippuu kenen kanssa


    • Anonyymi

      Provo.

      • Anonyymi

        Olisipa provo.

        Uskon, että tämä on yleistä keski-ikäisillä. Siitä ei vaan puhuta.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan järkevä jää uuteen suhteeseen jos ollaan kaveripohjlla, sanoohan sen jo järki.

      • Anonyymi

        Just, meillä sama juttu, mutta me olemme jo 70 ja 67 vuotiaita ja mieheni halut on vienyt yli 50 vuotta kestanyt tupakointi, nyt on ahtautumaa ja apneaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, meillä sama juttu, mutta me olemme jo 70 ja 67 vuotiaita ja mieheni halut on vienyt yli 50 vuotta kestanyt tupakointi, nyt on ahtautumaa ja apneaa.

        Onko tämä aiheuttanut teillä ongelmia? Onko mies käynyt lääkärissä?


      • Anonyymi

        Ei jää. Tiedän sen. En olisi tälläistä nuorempana hyväksynyt. Olemme kuin kämppiset. Olen vaan jotenkin ajautunut tähän tilanteeseen. Vaikea tästä on pelkän seksin, etääntymisen ja tunteiden vähenemisen takia lähteä. Mies on todella kunnollinen jne. Vastaavaa on keski-ikäisen naisen vaikea löytää. Seksi ehkä toimisi, mutta sitten olisi luultavasti paljon muita ongelmia. Olin tätä ennen pitkään yksin. Näin, mitä oli tarjolla.. Päihdeongelmia, pettämistä jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä aiheuttanut teillä ongelmia? Onko mies käynyt lääkärissä?

        On käynyt, ja lääkäri suositteli tupakanpolton lopettamista, mutta mies ei halua , tai pysty siihen, hän nukkuu cap maskin kanssa ettei tukehdu, siis uniapnean takia.
        Ahtautuma ei parane koskaan, mutta tupakan lopettaminen pysäyttäis sen , mutta, kun jatkaa polttamista ahtautuma jatkuu, ja lopuksi hän tukehtuu, kun henki ei enää kulje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On käynyt, ja lääkäri suositteli tupakanpolton lopettamista, mutta mies ei halua , tai pysty siihen, hän nukkuu cap maskin kanssa ettei tukehdu, siis uniapnean takia.
        Ahtautuma ei parane koskaan, mutta tupakan lopettaminen pysäyttäis sen , mutta, kun jatkaa polttamista ahtautuma jatkuu, ja lopuksi hän tukehtuu, kun henki ei enää kulje.

        Mahdatko olla ihanan sexy naapurin rouva S. Paikka kunnalta R?

        Jos olet, niin naapuri voisi hieman jelppiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, meillä sama juttu, mutta me olemme jo 70 ja 67 vuotiaita ja mieheni halut on vienyt yli 50 vuotta kestanyt tupakointi, nyt on ahtautumaa ja apneaa.

        Seksi lopetetaan kun lapset on tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi lopetetaan kun lapset on tehty

        35 v aiemminkin.


    • Anonyymi

      Annan 2 vaihtoehtoa:
      - Kattokaa jotain tv sarjaa jossa on joku viehättävä vanhempi nainen (hänen mielestään) ja sen jälkeen muuta ulkonäköäsi sen tyyppiseksi. Yleensä vaaleat kiharat hiukset ja tummahkot silmämeikit on "nuorekkaat" jos ne yhdistää hyvään ryhtiin. Periaatteessa olisit nainen josta hän on ylpeä. Saattaa olla vaikeuksia löytää oikea hiussävy ja tyyli yhdellä kerralla.

      - Tehkää asioita jotka tekee teidän suhteesta ideaalisemman. Käykää yhden yön eräkursseilla nukkumassa teltassa, järjestäkää juhlia ja menkää tanssikurssille. Periaattessa "näkykää" pariskuntana ja keskustelkaa asioista. Miehet haluaa olla kuningattaren kanssa naimisissa, ei taviksen. Periaatteessa hänen täytyy olla "tarpeellinen" sinulle, esim. asentamalla juhliin äänisysteemeitä tai tarkastamalla mikä eläin meluaa teltan ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Todella hyvä neuvo. Heh.. On itseasiassa pitkät, vaaleat ja kiharat hiukset.

        Täytyy myöntää, että arjen kiireissä ulkonäköön panostaminen on vähän jäänyt. Meikkaan kyllä aina kun menemme ihmisten ilmoille, vaikka vaan kävelemään tai kauppaan.

        Kotona meikkaaminen on jäänyt. Pukeutuminen on myös muuttunut käytännölliseksi. Se on pitkä miinus. Motiivia ei ole oikein ollut. Taustalla on jonkinlainen pettymys kaikkeen.

        Yhdessä tekemistä olen ehdottanut laidasta laitaan. Vastaus on kaikkeen: ei.


    • Anonyymi

      Jopa taas jollakin huolensa, ei seksiä....mitäs sitä täällä, jos niin vaivaa tee jotain asialle.

    • Anonyymi

      Minulla 5v itseäni vanhempi aviomies.
      Hän tupakoi ja käyttää myös alkoholia,
      Meillä muuten asiat ihan ok MUTTA
      Hänen vapaa-aikansa alkoi olla enemmän ja vähemmän alkoholin huuruista. Tämä johti myös minun halukkuuteeni häntä kohtaan. En pysty innostumaan kännisen miehen räpellyksistä, joten seksielämämme näivettyi. Tätä kesti n.3 v.
      Miehen ulkoinen habitus myös alkoi muuttua huonojen elintapojen seurauksena, hän lihoi, aina väsynyt ja jotenkin epäsiisti. Itse huolehdin terveydestäni, ulkonäöstäni yms.
      En todellakaan ollut suunnitellut mitään suhdetta, mutta sattuman kautta tutustuin itseäni nuorempaan mieheen ja aloitimme salasuhteen. En ikinä olisi uskonut tekeväni mitään tällaista!
      Nyt elämäni tuntuu ihanalta: kun mieheni on selvänä nautin hänen seurastaan ja kun hän on humalassa niin hän nauttikoon pullonsa seurasta! Silloin minä menen harrastamaan tajunnanräjäyttävää seksiä ja muutenkin viihtymään tämän nuoremman miehen kanssa!

    • Anonyymi

      Miten joku jaksaa olla 3 vuotta parisuhteessa jossa ei ole seksiä eikä läheisyyttä. Itse olisin lähtenyt jo aikaa sitten. Jos ei ole tunteita nin ei ole rakkautta eikä seksiä. Ei siis ole mitään suhdetta, olet vapaa lähtemään. Onko se liian pelottavaa erota ja hakea jotain parempaa.

      • Anonyymi

        Se riippuu iästä, ei sitä enää 70 v viitsi erota , kun muuten kaikki hyvin , eikä ole kivaa olla vanhana yksin, näillä mennään loppuun asti.
        Muistelen niitä hyviä nuoruusaikoja, kun oltiin vielä terveitä ja intohimoisia, nyt on jo pientä kremppaa kummallakin, miehellä enemmän.


    • Anonyymi

      Ehdota miehellesi, että otatte apumiehen joka on bi henkinen, sillä selviää jo miehelläsi homostelu taipumuksia tai aisuruutta.

    • Anonyymi

      Taitaa olla sairas. Vaiha mies niin pääset eroon ongelmasta

    • Anonyymi

      Kuullostaa tutulta. Keski-ikäisten ongelma. Sitten kun naisen ei enää tarvitse pelätä tulevansa raskaaksi, niin toisella ei seiso ja tulee muitakin murheita mm. terveyden kanssa.
      Eikä mitään ole tehtävissä, jolle jaa lusikoita...

    • Anonyymi

      Aivan kuin olisin itse tuon kirjottanu.
      Ei täälläkään seksiä, edes hyväilyä yli kolmeen vuoteen
      Haluttomuus aina stressin piikkiin.
      Testo korvaushoito ollu nyt puoli vuotta.
      Olen 46 ja mies 53

      • Anonyymi

        Ja oma itsetuntoni ja naiseus on kärsinyt ja paljon.


    • Anonyymi

      Moro.

      Annan neuvon. Olen 46 nainen.
      Ero pöydälle ja lähde elämään.! Oikeesti.
      Etsi mitä haluat tai älä etsi se voi tulla kohdallekkin vaan.
      Teet parhaimman päätöksen näin. Usko

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Sepittelet :)

    • Anonyymi

      Huumoria

    • Anonyymi

      Joku haluaa naisen itselleen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe