Olen rokotusmyönteinen, mutta koronapiikin jätän väliin

Anonyymi

Olen periaatteessa rokotusmyönteinen ja olen ottanut itselleni kaikki normaalit, hyvin tutkitut ja pitkän aikavälin seurantatutkimuksissa turvallisiksi todetut rokotteet. Lapsilleni antaisin ilman muuta tuhkarokko- ym. rokotteen, joiden suhteen kokonaisarvio puoltaa niiden ottamista vaikkeivät ne täysin riskittömiä olekaan. Nyt jaossa oleva koronapiikki sitä vastoin ei mielestäni ole oikeastaan edes rokote vaan kokeellista geenimanipulaatiota.

Sana geenimanipulaatio voi kuulostaa överiltä jonkun mielestä, mutta tosiasiassa rokote on teknisesti juuri sitä. Jos menetelmä olisi kunnolla tutkittu ja todettu turvalliseksi, niin mikäpä siinä. Mutta kun se ei vielä läheskään ole.

Koronavirustauti on suurimmalle osalle lievä sairaus. Osalle ihmisistä se on vaarallinen, lähinnä iäkkäille, ylipainoisille ja pitkäaikaissairaille. Koronapaniikki on nähdäkseni suurelta osin keinotekoisesti luotu yhteiskunnallinen poikkeustila, josta jotkut tahot hyötyvät taloudellisesti.

Ovatko k-rokotteet niin turvallisia kuin meidän annetaan uskoa niiden olevan?
https://www.youtube.com/watch?v=YqufUqxiL08

Pitääkö olla huolissaan - mitä koronatilastot todella kertovat
https://www.youtube.com/watch?v=QUVCJyLxwY8

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on riskiryhmässä, kannattaisi minusta suojautua mieluummin vaikka tehokkain ammattikäyttöön tarkoitetuin maskein (niitä mitä esim. rakennustyöläiset käyttävät) liikkuessaan paikoissa, missä on paljon ihmisiä. Ammattilaismaskit suojaavat käyttäjää itseäänkin eikä vain muita kuten tavalliset.

      Tavalliset pili-pali-maskit pitäisi sitäpaitsi vaihtaa puolen tunnin välein, mutta kuinka moni sen tekee... Veikkaan, että useimmat käyttävät maskeja niin väärin ettei niistä ole paljoakan hyötyä. Valtavasti muovijätettä vaan...

      Koronalle on Yhdysvalloissa kehitetty tehokkaita varhaisvaiheen hoitoja, joista ei ole Suomessa kuultukaan, ilmeisesti koska täällä on heti menty virallisen pelottelupolitiikan mukana myös hoidoissa.
      Alkuvaiheen hoitoa toteutetaan USA:ssa jo laajalti ja sillä on pelastettu monia iäkkäitäkin koronapotilaita näillä hoidoilla, jotka eivät ole edes kalliita. Kyseessä on monilääkehoidot, joissa käytetään vanhoja tutkittuja lääkkeitä kuten esim. malarialääkkeitä, suunnitellusti koronataudin vaiheiden mukaan. Lisää tässä linkissä:

      https://www.clovercarecentre.com/tucker-carlson-interviews-dr-peter-mccullough-on-covid/

    • Anonyymi

      Itse olen hoitokielteinen ja rokotekielteinen. En aio maata vuosikymmeniä tillin tallin taju veke dementoituneena sängyn pohjalla, vaan kuolla perinteisesti johonkin sairauteen. Mikään rokotukseni ei ole ollut voimassa vuosikymmeniin. Miksi ihmeessä ottaisin koronarokotteen?

    • Anonyymi

      Minä olen koronanegatiivinen ihminen. Taudin aiheuttamat terveysongelmat ovat sen verran moninaisia ja arvaamattomia, että otan mieluusti rokotteen.

      • Anonyymi

        Se on sinun valintasi, ja sinulla on siihen oikeus. Toivotaan, että olet tuota mieltä vielä viiden tai kymmenen vuoden päästä.
        Lastenkin pitäisi saada päättää itse, ja sen he voivat tehdä vasta kun ovat aikuisia.


      • Anonyymi

        Suomeen laki rokotevahinkojen varalta - Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä rokotevahinkojen tunnistamiseksi, sekä vahingon kärsineiden hoidon ja korvausten turvaamiseksi.

        Käykää allekirjoittamassa ja jakakaa tietoa eteenpäin, kiitos.

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/8666


    • Anonyymi

      USA:ssa ja Uudessa Seelannissa on tekeillä laki pakkorokotuksista liittyen k-injektioon. Ns. "vapaaehtoiset" tulevat ihmisten ovien taakse suosittelemaan rokotuksen ottamista. Jos kieltäytyy, joutuu MUSTALLE LISTALLE, ei saa työtä ja saatetaan viedä eristyskeskuksiin - eli oliko ne valtavat ruumisarkkulootat tarkoitettu kieltäytyjille tai k-rokotteen saajille, jotka parin vuoden sisällä massoittain kuolevat injektion sivuvaikutuksiin kuten sydäntulehduksiin, aivoverenvuotoon, infarktiin, anafylaktiseen shokkiin.... jne. ? https://www.brighteon.com/246fceb2-c053-4ef0-b675-c02d990c3a32

    • Anonyymi

      Lopettakaa itkeminen ja alkakaa käyttäytyä.
      Olen ottanut molemmat rokotteet ja otan kolmannenkin tarvittaessa, jos sellaista suositellaan. En tullut kipeäksi kummastakaan piikistä. Otan jäykkäkouristusrokotuksen 10 vuoden välein ja joka vuosi flunssarokotteen, eikä nekään pelota yhtään.
      Käytän yhä maskia ja käsidesiä ruokakaupoissa, käyn vain sellaisissa kampaamoissa ja paikoissa joidenka henkilökunta on rokotettu joissa käytetään maskia ja suojakäsineitä. Varmistan asian jo aikaa varatessani.
      Vältän ihmisjoukkoja ja kierrän kaukaa kaikki jotka eivät ole ottaneet rokotetta.

      • Anonyymi

        'Lopettakaa itkeminen ja alkakaa käyttäytyä.
        Olen ottanut molemmat rokotteet ja otan kolmannenkin tarvittaessa, jos sellaista.....'


        Tuon täytyi olla vitsi tai provokaatio. Ei kukaan voi olla henkisesti noin vammainen.
        No, omapa on ruumiinsa ja kuolemansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Lopettakaa itkeminen ja alkakaa käyttäytyä.
        Olen ottanut molemmat rokotteet ja otan kolmannenkin tarvittaessa, jos sellaista.....'


        Tuon täytyi olla vitsi tai provokaatio. Ei kukaan voi olla henkisesti noin vammainen.
        No, omapa on ruumiinsa ja kuolemansa.

        Nimenomaan, oma on ruumiini ja kuolen sitten kun on minun aikani kuolla.
        Sinäkin kuolet joskus. Kukaan ei ole tänne jäänyt, ainakaan vielä, ikuisesti elämään. Ehkä sinä olet siinä poikkeus.

        Rokotteen ottaminen on Suomessa täysin vapaaehtoista.
        Joko otat tai et, valinta on jokaisen yksilön henkilökohtainen ja oma.
        Aivan samanlainen kuin äänestäminen. Äänestät tai et, se ei kuulu kenellekään muulle.

        Sinä et koronarokotetta ota. Ok, fine, ei tarttee, ei haittaa minua yhtään. Jos sairastut, saat sairaalassa aivan samanlaista hoitoa kuin minä, tai kuka tahansa sairastunut.

        Minä tunnen vastuuni muita ihmisiä kohtaan myös tämän koronan aikana. Toivottavasti sinäkin tunnet ja osaat käyttäytyä niin, ettet tyhmyyttäsi tartuta muita.


    • Anonyymi

      "Eräs ystäväni" ja sitä rataa näitä satuja! JHoh hoijaa.....

      • Anonyymi

        Edellä mainittu ystäväni on päälle 7-kymppinen terve, liikuntaa harrastava henkilö pk-seudulta. Hän ei vähästä valita, mutta nyt hän on ollut tosi kipeä muutaman viikon sen toisen piikin otettuaan. Ja nyt siis tosiaan kävi asian vuoksi... hah hah: koronatestissä!

        Että eivätkö ihmiset vähitellen ala nähdä, ettei tässä kuviossa ole kaikki kohdallaan...

        Ystäväni on ihana ihminen, rohkea, aina muita auttamassa. En haluaisi hänelle mitään vakavaa sairautta, en koronatautiakaan, mutta vielä inhottavammalta tuntuu ajatus että hän kuolisi ennenaikaisesti jonkin typerän, kokeellisen geenipiikin takia, joka aiheuttaa vuosien mittaan autoimmuunioireita tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellä mainittu ystäväni on päälle 7-kymppinen terve, liikuntaa harrastava henkilö pk-seudulta. Hän ei vähästä valita, mutta nyt hän on ollut tosi kipeä muutaman viikon sen toisen piikin otettuaan. Ja nyt siis tosiaan kävi asian vuoksi... hah hah: koronatestissä!

        Että eivätkö ihmiset vähitellen ala nähdä, ettei tässä kuviossa ole kaikki kohdallaan...

        Ystäväni on ihana ihminen, rohkea, aina muita auttamassa. En haluaisi hänelle mitään vakavaa sairautta, en koronatautiakaan, mutta vielä inhottavammalta tuntuu ajatus että hän kuolisi ennenaikaisesti jonkin typerän, kokeellisen geenipiikin takia, joka aiheuttaa vuosien mittaan autoimmuunioireita tai vastaavaa.

        ... joka aiheuttaa vuosien mittaan autoimmuunioireita tai vastaavaa....
        Mistä sinä tiedät koronarokotteen käyttäytyvän juuri noin?

        Mietitäänpä lääketieteen kehitystä hieman.
        Aivan varmasti ihmisiä kuoli ennen penisilliinin keksimistä ja on kuollut penisilliinin keksimisen jälkeen sen aiheuttamiin allergisiin reaktioihin.

        Hinkuyskään ja/tai kurkkumätään kuoli ihmisiä pilvin pimein 1600-1800 luvulla ja vielä niinkin myöhään kuin toisen maailmansodan aikana 1939 kuoli suvustamme 1 pieni lapsi hinkuyskään evakkoreissussa. Ei ollut rokotettu. 1936 suvustamme kuoli toinen lapsi 10 kk ikäisenä. Kuolinsyyksi on merkattu polio. Rokottamaton oli hänkin.
        II maailmansodan aikana ei rokotteita ollut saatavana vuosiin maaseudulla.
        Sen voin kertoa että molempien lasten äidit ikävöivät lapsiaan vielä lähes 90 vuotiainakin.

        Aivan varmasti joku jossakin päin maailmaa on kuollut poliorokotteeseen, tuhkarokkorokotteeseen, kolerarokotteeseen, tuhansia ja tuhansia on kuollut satojen eri lääkkeiden aiheuttamiin reaktioihin.

        Mutta niin sitä suomalaisia kuolee joka vuosi kymmeniä tavallisen influenssan aiheuttamiin jälkisairauksiinkin, kuten keuhkokuumeeseen ja sydänlihastulehdukseen. Tai vaikkapa niinkin yksinkertaiseen syyhyn kuin 72 vuotias setäni, vetää ruokaa väärään kurkkuun ja tukehtuu siihen. Ei ollut mitään tehtävissä vaikka paikalla oli terveydenhuollon ammattilaisia. Tai sitten autokolarissa, niin kuoli työkaverini pari vuotta sitten. Kun oma elinaika täällä on täynnä, lähtö tulee just silloin kun tulee.

        Pistä käsi sydämellesi ja mieti tykönäsi tätä, mistä sinä tiedät, että juuri tämä koronarokote muuntaa geenisi ja tappaa sinut ennen aikaisesti?

        Mistä olet niin satavarma ettei käykin niin, että korona tarttuu sinuun, kohta makaat tehohoidossa ja kuolet sinne?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1303
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      949
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      929
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      904
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      820
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      811
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      799
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      788
    Aihe