Olen jälleen tehnyt mullistavan laihduttavan keksinnön

Anonyymi

Vaihtakaa heti vaihtuvat vaihduttajat laihdutustapojanne koska olen keksinyt aivan uuden tavan laihduttaa.Tämä uusin laihdutustapani on täysin mullistava keksintö eikä kukaan ole koskaan ennen tajunnut tätä mitä minä.Kukaan ei ole koskaan edes kokeillutkaan oikeaa pätkäpaastoa jossa syönnin väli on monta tuntia joka on tärkeintä laihduttajalle.Minä en syö moneen tuntiin ja sitten syön lähes koko yön ja sen täysin oikeaoppista paastoa.
Tämä toimii hyvin minulla.klo9.00-22.00 välisenä aikana syön vain hyvin vähän n 18400 kaloria ja vasta illalla klo 22.00 jälkeen yht13200 kaloria.En syö mitään siis paastoan ja sitten koko illan syön näin:

aamu 2300 kaloria
klo 18.00 7100 kaloria spakettia 1,34 kiloa ja vanilia jäätelöä 3 litraa täytekakkukahvit
klo 19.00 8300 kaloria täytekakkukahvit ja 3 kiloa kakkua
klo 22.00 8750 kaloria spakettia ja kaalikastiketta ja Lidlin hedelmätoffeeta ja täy tekakkukahvit
klo 23.00 24550 kaloria lidlin hedelmätoffeeta ja 2,3 kiloa kebsuppia (halpaa) ja kesbtuppia ja salmiakkia ja täytekakkukahvit
klo 0.00 5388 kaloria lidlin heldelmakarkkeja 2 kiloa ja täytekakkukahvit
klo 1.00 2750 kaloria täytekakkukahvit ja kestbubbia ja spakettia
klo 2.00 7907 kaloria täytekakkukahvit ja kaalipataa ja hedelmätoffeeta.

Aikaisemmin syksyllä laihdutin pienillä annoksilla ja paljolla raskaalla liikunnalla mutta nyt olen tajunnut jättää liikunnan kokonaan pois sillä tajusin että se on täysin sairasta jossa yritän todistaa kaikille että vanhuskin saa iskettyä vielä nuoria tyttöjä kaupan kassalla jaläskit tytöt ihailee ja kadehtii minua koska olen TIKKULAIHA.
En alkanut laihtumaan yhtään entisellä ohjelmalla koska 60 mppinen ei jaksa kuluttaa tarpeeksi kaloreita joten aterioita piti ottaa kokonaan pois päivästä ja lisätä kaikki syöminen yöhön ettei kukaan nää.
Olen laihtuntu kyllä paperilla ja tein ekseltaulukon missä kerron kaikki laihtumiseni tarkasti mitä syön oikeamääräisesti ja enerkia taloudellisessti..Olo on nyt laihtuva vaihduttaja ja pihtimittaus rektumista on pienentynyt jälleen kun pelastusrengas roikottelee siinä yli niin piti lainataa isommat laitteet goeologian laitokselta.Kärräsin sen kotia tänään rollaattorilla mihin vaihdoin tänään mummoni pyörän.

Liikuntana nyt VAIN 44-55 tuntia päivässä OIKEIN reipasta kävelyä rollaattorilla vedellen ja nopeausrajoituksea noudattaen. Kalorit PYSYY PIENENÄ koska syöntiväli on pitkä ja sillä LAIHTUU KOKO AJAN.

Tämä sopii hyvin niille jotka eivät halua syödä pieniä annoksia ja niille jotka sortuu yleensä illalla syömään herkkuja ja lihoo siitä.Niinpä kannattaa vaan syödä kaikkia herkkuja ja sokeria ja täytekakkukahvit viisi kertaa päivässä. Olen lisännyt lidlin hedelmäkarkkeja parilla kilolla helteen takia ja kyllä ne maistuu HYVÄLLE kun kellarissa on kylmä ja sai uudet tekarit.

Pätkäpaaston terveysvaikutukset on melkoiset, olen itse tämän keksinyt kun elimistö puhdistaa kehoa paaston aikana.Minäkin olen täysin TERVE minusta tuntuu siltä vaikken ole käynyt lääkärissä 15sta vuoteen mutta olen VARMA että sokeri ja ketsbubbi on trveellistä ja sillä pysyy veriarvot ERINOMAISINA KUN laitan alle spakettia ja juon vielä KAAAKAUTA ja kaalisoppaa.
Omassa versiossa saa ERITTÄIN HYVÄT yöunet koska runsas hiilihydraatin syönti illalla väsyttää erittäin paljon että minut saa tajuihinsa puolilta päivin hyvä defigrillaattori jolla isken sydämen käyntiin. Naapurin Keke sanoi että helpompaa olis laittaa tahdistin etten pyörtyilis joka paikkaan mutta ostan tahdistimen kun niitä saa motonetistä ennen en mene lääkäriin koska en halua maksaa kuten en halua maksaa jäätelökauppiaillekaan vaan ostan omat vanilia jäätelöt joita ennen pidin pyörän tarakalla ja nyt rollaattorissa kyytillä.
Oikeassakin pätkäpaastossakin viimeisin syönti tapahtuu iltapäivällä monien muidenkin käyttäjien mukaan.Olen itse keksinyt pätkäpaaston ja aijon hakea sille patenttia.Olen sen ansiosta TIKKULAIHA.

85

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa ihanaa ihanaa. Tuota en ollut kirjoittanut minä vaikka meillä on kirjoitustyylit samanlaiset. Runkatkaa! Nuolkaa! Minä olen lutkuttajatyttö ja tykkään myös miehistä! 🤪🤪🤪

      • Anonyymi

        Hiukan epäsoveliasta tekstiä mieheltä v.80 joka sanoo olevansa uskossa.
        Vai onko kd-puolueessa tavallista väljemmät säännöt?


    • Anonyymi

      Nauroin kyllä😂😂😂

    • Anonyymi

      Ja valvonnan idiootit haltioissaan!

      • Anonyymi

        Miksi valvojat poistaisi jonkun omia kokemuksia laihduttamisesta. Ymmärrän jos sinua ärsyttää kun joku laihtuu omalla laillaan mutta eihän maailma pyöri sinun mielihalujen mukaan ja ihmiset toimi käskystäsi aina kun sinua joku ärsyttää. Miksi sinua niin kovasti ärsyttää kaikki? Ota vaikka ryyppy tai kalja niin se helpottaa kun on lyhyt pinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valvojat poistaisi jonkun omia kokemuksia laihduttamisesta. Ymmärrän jos sinua ärsyttää kun joku laihtuu omalla laillaan mutta eihän maailma pyöri sinun mielihalujen mukaan ja ihmiset toimi käskystäsi aina kun sinua joku ärsyttää. Miksi sinua niin kovasti ärsyttää kaikki? Ota vaikka ryyppy tai kalja niin se helpottaa kun on lyhyt pinna.

        "Miksi valvojat poistaisi jonkun omia kokemuksia laihduttamisesta. "

        Ai että ihan " töissä" siellä valvonnassa.??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi valvojat poistaisi jonkun omia kokemuksia laihduttamisesta. "

        Ai että ihan " töissä" siellä valvonnassa.??

        Oletko katkera kun joku laihtuu ja tekee hyviä dieettejä. Kateellisuutta vain siis. Ei ole syy poistoihin ettet sinä tykkää mistään ja kaikki ärsyttää sinua. Varmaan ovat kyllästyneet ylläpidossa jatkuvaan poistoulinaasi.

        Mene terassille juomaan muutama huurteinen niin on sinullakin kivaa joskus.


    • Anonyymi

      Nyt täällä odottelen että kello lyö kaksitoista ja pääsen SEURAAVAN hedelmätoffeepussin avaamaan,Olen koko illan paastonnut PAITSI olen parit täytekakkukahvit juonut ja tunnen kuinka terveys virtaa laihtuvan laihduttjan suonissa kun olen ollut syömättä monta tuntia.Ennen kun söin paljon enemmän en tuntenut mitään terveyttä eikä kehonpuhdistsautumista vaan kehoni oli täynnäruokaa.Tehkää perässä että pidätte taukoja syönnisssä ja syötte vain illan ja yön ja välillä päivällä.Nyt liikun vain rollattorilla johon olen hitsannut metalliset viemäripytket että kuluu ENERKIAA.Olo on mahtava kun tunnen olevani laihdtuva laihduttaja joka laihduttaa.

    • Anonyymi

      Tänään olen jällleen tehnyt mahtavan keksinnön! Olen hakenut patenttia keksinnölleni koska olen keksinyt miksi ihmiset lihoo!Se johtuu siitä että ihmiset syö!!!Jos haluaa laihtua niin ei pidä syödä vaan pitää juosta portaita YLÖSALAS KOKO YÖ ja olla syömättä mitään!!!Tämä sääntö ja keksimäni idea ei koske ollenksan kglukoosisiirsppiua vaan Lidlin halpaa hedelmätoffeeta JA mansikkakakkua voi syödä samalla 3stä 6tteen kiloa päivässä kun juoksee portaita jolloin saa vain enerkiaa muttei lainkaan LIHO.Jos meinaa lihoa niin voi ostaa pullon glukoosisiurappua ja liotaa siihen karkit ja juo sitä joka 3men tunnin välein.Ei tule RASVAA vaan vain ENERKIAA.

      • Anonyymi

        Olisko mielestänne kaiketon dieetti paras. Kaiketon dieetti tietenkin on ettei mitään ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mielestänne kaiketon dieetti paras. Kaiketon dieetti tietenkin on ettei mitään ruokaa.

        Minulla on hyvä dieetti. Se on vähäsuolainen, siinä on vähänlaisesti tyydyttyneitä rasvahappoja, runsaanlaisesti kuituja eikä punaista lihaa juuri ollenkaan. Olen laihtunut yli 20 kiloa sen ansiosta puolessa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hyvä dieetti. Se on vähäsuolainen, siinä on vähänlaisesti tyydyttyneitä rasvahappoja, runsaanlaisesti kuituja eikä punaista lihaa juuri ollenkaan. Olen laihtunut yli 20 kiloa sen ansiosta puolessa vuodessa.

        Mitens olis vankileiri tieetti? 600grammia leivänmätkyy päivässä ja laihtuminen taattu. Valitettavasti heitä kuoli yks kolmasosaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens olis vankileiri tieetti? 600grammia leivänmätkyy päivässä ja laihtuminen taattu. Valitettavasti heitä kuoli yks kolmasosaa

        Voi sopiakin sinulle, samoin kuin hoivakotidieetti. Itse aion jatkaa omalla dieetilläni.

        Luin jostain, että tärkein seikka dieetissä on, että sitä yleensä noudattaa (ja jaksaa noudattaa). Vain kalorivajaus laihduttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mielestänne kaiketon dieetti paras. Kaiketon dieetti tietenkin on ettei mitään ruokaa.

        Sokeri on ainut joka on terveellistä. Muut voi lopettaa. Karkkia kakkua vanilia jäätelöä suklaata ketsuppia pitää syödä koko ajan ne pitää miehen tiellä. Juusto ja leipä ja salaatti ja pitää lopettaa koska ne lihottaa eikä ne ole HYVÄÄ.

        Lidlin hedelmätoffee on paras laihdutukseen toisena täytekakku. Täytekakkukahvit 5 desti päivässä on laihdutusta. Pihtimittaus kerran tunnissa ylävatsa ja alavatsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeri on ainut joka on terveellistä. Muut voi lopettaa. Karkkia kakkua vanilia jäätelöä suklaata ketsuppia pitää syödä koko ajan ne pitää miehen tiellä. Juusto ja leipä ja salaatti ja pitää lopettaa koska ne lihottaa eikä ne ole HYVÄÄ.

        Lidlin hedelmätoffee on paras laihdutukseen toisena täytekakku. Täytekakkukahvit 5 desti päivässä on laihdutusta. Pihtimittaus kerran tunnissa ylävatsa ja alavatsa.

        Sinun täytyy olla ahdistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy olla ahdistunut.

        Viina ei pysy muuten pois mielestä jos ei syö koko ajan karkkia ja pyöräile tai juokse portaita. Huurteinen olut 🍺🍺🍺 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viina ei pysy muuten pois mielestä jos ei syö koko ajan karkkia ja pyöräile tai juokse portaita. Huurteinen olut 🍺🍺🍺 🤤

        Kaikki tietävät että olet Pilailija. Jonninjoutavaa kirjoittelua, ei koskaan asiaa tai omia pohdintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeri on ainut joka on terveellistä. Muut voi lopettaa. Karkkia kakkua vanilia jäätelöä suklaata ketsuppia pitää syödä koko ajan ne pitää miehen tiellä. Juusto ja leipä ja salaatti ja pitää lopettaa koska ne lihottaa eikä ne ole HYVÄÄ.

        Lidlin hedelmätoffee on paras laihdutukseen toisena täytekakku. Täytekakkukahvit 5 desti päivässä on laihdutusta. Pihtimittaus kerran tunnissa ylävatsa ja alavatsa.

        Terveellistä JA hyvää ruokaa

        https://www.youtube.com/watch?v=UWCrAiiv_zU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietävät että olet Pilailija. Jonninjoutavaa kirjoittelua, ei koskaan asiaa tai omia pohdintoja.

        Lähempästästä muutamalle huurteiselle kun on niin mukava keli ja perjantai. 🍺🍺🍺🍺🍺


    • Anonyymi

      TIEDOKSI ALOITTAJALLE joudut paljon kärsimään jos olet ollut niin tyhmä että olet lihottanut itsesi.
      LAIHTUMINEN EI TULE ITSESTÄÄN,SE MYÖS TUNTUU.

      Painan itse VAIN 62 kiloa ja laihdutettavaa on enään 3 kiloa

      KÄRSI SENKIN PASKA

      • Anonyymi

        Kyllä kärsin kun kävin lämpimänä iltana nakkaamassa parit huurteiset mukavassa seurassa. Kamalaa oli. 😋🍻🌮🍕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kärsin kun kävin lämpimänä iltana nakkaamassa parit huurteiset mukavassa seurassa. Kamalaa oli. 😋🍻🌮🍕

        Päätit kirjoittaa tänne sekä juuri ennen lähtöä että heti paluun jälkeen.


    • Anonyymi

      Minulla tuntuu painetta päässä aina ennen kuin alan laihduttaa

    • Anonyymi

      Aloittaja

      Onko siellä kioskilla kaikki tyhmiä??

      • Anonyymi

        Katsele ensin ympärillesi ja sitten peiliin niin tiedät.
        Sitten ei tarvitse tehdä tyhmiä kysymyksiä.


    • Anonyymi

      Kohta laitanki taas kevätreenit päälle oikein kunnolla ja kampiakselit rasvaan ja karvanopat tuulettumaan pariksi viikoksi.Ssillä välillä syön 5 mansikkakakkua päivässä ja makaan lattialla ja potkin ilmaa. Se helpottaa paineen tuntua päässä joka tulee kun PITÄÄ alkaa laihduttaa. Kyllä mansikkakakulla laihtuu ja se saa olla HYVÄÄ.paha mansikkakakku ei laihduta se lihottaa.Joskus mansikkakakku laihduttaa enemmänkin kun sen laittaa kellariin.

      Siten ei sorru herkutteluun esim pananilla tai maradou suklaalevyllä koska mansikkakakussa ei ole kaloreita lainkaan.Minulla paino pudonnut 235stä kilosta 235, 5teen pihtimitta ylhäältä 0.6 ja alhaalta 0.34. eikä mennyt kuin vain 2ksi kuukautta. Pyöräilin syksyn ilman kampiakselia ja pyörän istuinta koska mummoni pyörästä se varastettiin niin se kulutti enemmän kaloreita kuin kampiakselin kanssa. Myös rektymiin ja eturauhaseen tuli reeniä. Kannattaa seurata minun neuvoa koska minä TIEDÄN miten laihtuu.

      • Anonyymi

        "Siten ei sorru herkutteluun esim pananilla tai maradou suklaalevyllä koska mansikkakakussa ei ole kaloreita lainkaan"

        Onko siellä kioskilla kaikki tyhmiä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siten ei sorru herkutteluun esim pananilla tai maradou suklaalevyllä koska mansikkakakussa ei ole kaloreita lainkaan"

        Onko siellä kioskilla kaikki tyhmiä??

        Kansa on yleisesti ottaen melko tietämätöntä väkeä ja tyhmää. Massiivikalorihiihtäjä sekä hänen oma "pilailijansa" ovat ihan oma lukunsa. Heitä on mahdotonta erottaa toisistaan, eikä teksteissä ole mitään järkeä.

        HVP ja Veijo ovat foorumin asioissa luotettavimmat, vaikka näkevät asiat ihan eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa on yleisesti ottaen melko tietämätöntä väkeä ja tyhmää. Massiivikalorihiihtäjä sekä hänen oma "pilailijansa" ovat ihan oma lukunsa. Heitä on mahdotonta erottaa toisistaan, eikä teksteissä ole mitään järkeä.

        HVP ja Veijo ovat foorumin asioissa luotettavimmat, vaikka näkevät asiat ihan eri tavalla.

        "HVP ja Veijo ovat foorumin asioissa luotettavimmat, vaikka näkevät asiat ihan eri tavalla."

        Veijo luottaa tietoon ja HVP luuloihin


      • Anonyymi

        Tämä ei ollut minun vaan jonkun toisen kirjoittamaa.

        Minä potkin ilmaa ja katson samalla you tude fideoita jossa pulleat naiset syö pitszaa. Se ärsyttää minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut minun vaan jonkun toisen kirjoittamaa.

        Minä potkin ilmaa ja katson samalla you tude fideoita jossa pulleat naiset syö pitszaa. Se ärsyttää minua.

        Minä tuijotan kaiket päivät lidlin herkkutarjouslehteä ja maiskutan.koitan kuvitella että kaali on juustoherkku äpplesnitzel.pidän lehteä tyynyn alla Ja kun syön vihanneksia että en unohda että KOHTA saa herkutella kaikkia prätsleitä munkkeja ja herkkuleipää.Ensin pitää LAIHDUTTAA.ETTÄ Saa herkutella.Jos EI laihduta ei saa herkutella.Eikö tämä mene perille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "HVP ja Veijo ovat foorumin asioissa luotettavimmat, vaikka näkevät asiat ihan eri tavalla."

        Veijo luottaa tietoon ja HVP luuloihin

        Taisi olla päinvatsoin. Hpv luottaa tietoon ja satusetä luuloihin.


    • Anonyymi

      Laihdutaminen lihotaa. Älä elä syödäksesi syö nälkäsi! Hyvän oikean ruokka rytmin löydät laitamalla netiin: Sairaalan ruoka ajat! Siinä löytyy koko päivän kelon ajat ravinon otolle kuin viikon ruokalista. Joten sen mukaan tee kotiruokaa ja niden kelon aikojen mukaan syöt. yhtän et lapaa suhsi ylimärästä.Pidät kelon ajat et näe nälkää laihdut YLIPAINOSI POIS. IHMINEN LAIHTUI KYSEISELÄ MENETELMÄLLÄ 30 KG YLIPAINOA 3 VUODESSA. SAMA OLI YLIPAINOA IHMISELLÄ 40KG. KESTI 5 VUOTTA LAIHTUA SE POIS. KILOT EVÄT TUEET TAKAISIN KUN EDELEN NOUDATAA SE RUOKA RYTMI JA KELLON AJAT,ps.ei pitäisi olla vaikea alkaa syömään .Ruoka on se joka laitaa ainenvaihdunan käyntiin. kyseiset ihmiset harastaa hyötylikunta.Ei hissiä,ei sokeripitoisia tuoteita.

    • Anonyymi

      Ainoa todella toimiva laihdutuskonsti: Mene plastiikkakirurgille leikkuuttamaan persesilmän suuremmaksi, kuin suu...Loogista.

    • Anonyymi

      Vain minun neuvoillani voi laihtua.Kuinka kauan teillä menee sen tajuamiseen?

    • Anonyymi

      On se kumma kun tämä ei mene perille.MINÄ ole keksinyt miten laihtuu.Olen laihduttanut jo 40 mentä vuotta.Minua naurattaa ne jotka on ikuisia laihduttajia ja katson youtudesta pulleita naisia.Minä TIEDÄN miten SYÖDÄÄN OIKEIN että laihtuu.Kaalia ja spakettia eikä YHTÄÄN karkkia vaan porkkanaa omenaa kaalia sipulia tomaattia.Yöllä yöpulla karkkia pusseista jotka kellarissa piilossa täytekakkua aamupulla aamupäiväpulla päiväpulla iltapulla ja päälle täytekakkukahvit 6desti päivässä.Ne voi syödä YÖLLÄ ja päivällä laihtuu.Karkkia voi syödä jos siinä ei ole rasvaa koska karkissa oleva rasva LIHOTTAA ei sokeri ja siksi voit syödä KARKKIA jos se on sokeria koska se ei lihota eikä yöllä.Siinänon VAIN tarpeellista ENERKIAA eikä yhtään kaloreita.Pihtimitta on AINUT luotettava mitta.Ei kannata punnita koska se ei anna oikeaa tulosta eikä näe KUN LAIHTUU.Minäkin SYÖN jäätelyä yöllä että voin sitten kesällä syödä jäätelyä kun tulee kuumat ilmat kun ei tarvi laihduttaa kuten nyt.onse kumma kun ei mene perille.

      • Anonyymi

        Oletko Pilailija laittanut parhaat kirjoitelmasi selaimesi kirjanmerkkeihin, kun palaat niihin aina silloin tällöin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Pilailija laittanut parhaat kirjoitelmasi selaimesi kirjanmerkkeihin, kun palaat niihin aina silloin tällöin?

        Onko se pilailija joka kertoi vasta että syö yöllä jäätelöä? 500 g?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Laihdun kaakaulla ja täytekakulla monta kertaa vuodessa.Miksette tajua tätä.

    • Anonyymi

      Minä olen taas palannut tähän maailman toimivimpaan laihdutukseen.Karkkilakko EI toimi ja herkkuja voi syödä VÄHÄN.RUUAN pitää olla hyvänmakuista ja hedelmätoffee sitä on.Miksette jo ala uskoa että minä TIEDÄN mikä laihduttaa.

    • Anonyymi

      Tämä on ainoa oikea tapa laihtua.Älkää muistuttako minua entisistä akkressioista.Ne oli AAMULLA ja nyt on iltapäivä.Herkkua SAA syödä.Jos syö yöllä eikä syö PÄIVÄLLÄ ruokaa ollenkaan niin LAIHTUU.Miksei tämä mene teille vieläkäänperille.Vaikka kuinka kirjoitan niin ette ymmärrä.Lopetan tänne kirjoittamisen enkä kirjoita enää koskaan mitään.

    • Anonyymi

      Ja seuraavaksi olen ajatellut keksiä ruudin

      • Anonyymi

        Mä keksin sen jo.Taas joku pilailija yrittää käyttää MINUN ideaa.Tänään olen pyöräillyt jo 49 ksän km ja nyt syön karkkia ja kääretorttua ja lähden suolle hiihtämään.Illalla porrasjuoksua 6 si tuntia.En sano enää koskaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä keksin sen jo.Taas joku pilailija yrittää käyttää MINUN ideaa.Tänään olen pyöräillyt jo 49 ksän km ja nyt syön karkkia ja kääretorttua ja lähden suolle hiihtämään.Illalla porrasjuoksua 6 si tuntia.En sano enää koskaan mitään.

        Pilluilijan viesti, sivuuttakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilluilijan viesti, sivuuttakaa.

        Mutta sinä et olekaan tikkulaiha eikä järkesi ole veitsenterävä!

        Minä raastan kohta (nyt on kulunut viimeisissä kolmessa kilossa 3 - 5 vuotta) vatsalihaksillani sekä juustoa että sitruunoita. Niin tikkulaiha minä olen, ja niin terävät ovat lihakseni.

        Ps. Tykkäätkö sinä parmesan-juustosta? Minä voin raastaa sinulle sitä, ellei se ole liian rasvaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä et olekaan tikkulaiha eikä järkesi ole veitsenterävä!

        Minä raastan kohta (nyt on kulunut viimeisissä kolmessa kilossa 3 - 5 vuotta) vatsalihaksillani sekä juustoa että sitruunoita. Niin tikkulaiha minä olen, ja niin terävät ovat lihakseni.

        Ps. Tykkäätkö sinä parmesan-juustosta? Minä voin raastaa sinulle sitä, ellei se ole liian rasvaista.

        Sinulta pitäisi raastaa kaikki pillunkarvat pois. Et ole mies, vaan teini-ikäinen tyttö, joka tykkää tuhmista sedistä. Minä en ole sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta pitäisi raastaa kaikki pillunkarvat pois. Et ole mies, vaan teini-ikäinen tyttö, joka tykkää tuhmista sedistä. Minä en ole sellainen.

        Sinähän ne viimeksi jo raastoit ihan posliinille, etkö muista? Kyllä sinä olet tuhma ja vanha irstas setä. Eikö sinua yhtään hävetä noin jälkikäteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä keksin sen jo.Taas joku pilailija yrittää käyttää MINUN ideaa.Tänään olen pyöräillyt jo 49 ksän km ja nyt syön karkkia ja kääretorttua ja lähden suolle hiihtämään.Illalla porrasjuoksua 6 si tuntia.En sano enää koskaan mitään.

        "Mä keksin sen jo.Taas joku pilailija yrittää käyttää MINUN ideaa.Tänään olen pyöräillyt jo 49 ksän km ja nyt syön karkkia ja kääretorttua ja lähden suolle hiihtämään.Illalla porrasjuoksua 6 si tuntia.En sano enää koskaan mitään"

        Hanki työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä keksin sen jo.Taas joku pilailija yrittää käyttää MINUN ideaa.Tänään olen pyöräillyt jo 49 ksän km ja nyt syön karkkia ja kääretorttua ja lähden suolle hiihtämään.Illalla porrasjuoksua 6 si tuntia.En sano enää koskaan mitään"

        Hanki työpaikka.

        Minulla on akateeminen lopputukinto ja voin työskennellä etänä. Postaan tänne vain ajoittain omien työkiireiden salliessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on akateeminen lopputukinto ja voin työskennellä etänä. Postaan tänne vain ajoittain omien työkiireiden salliessa.

        "Postaan tänne vain ajoittain omien työkiireiden salliessa."

        Ja joudat kirjoittelemaan valehtelemisesi lomassa??


    • Anonyymi

      Kai näytät hyvältä alasti?

      • Anonyymi

        Oletko nähnyt koskaan ikäistäsi poikaa alastomana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt koskaan ikäistäsi poikaa alastomana?

        Onko tänään laihduttavalla ei laihduttajalla aamuerektio?


    • Anonyymi

      Ja seuraavaksi keksit sitten ruudin? tarkoitat kai lisää ruutia?

    • Anonyymi

      Fasupalat on törkeän hyviä.

      • Anonyymi

        Pojilta saa fasupaloja ja kabanussia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojilta saa fasupaloja ja kabanussia.

        "Pojilta saa fasupaloja ja kabanussia."

        Sinähän sen tiedät....😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pojilta saa fasupaloja ja kabanussia."

        Sinähän sen tiedät....😏

        Tottahan toki tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki tiedän.

        Saat varmaan pojilta kadanossia useinkin?


    • Anonyymi

      Päähän pitää tulla paineen tunne muuten ei laihdu.

    • Anonyymi

      En kirjoita tänne enää koskaan mitään.Vasta sitten kun keksin uuden tavan laihduttaa.Ja miten ensi viikoksi saan VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.

      • Anonyymi

        Pojilta saisit tyttö kulta kabanussia ja fasupaloja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojilta saisit tyttö kulta kabanussia ja fasupaloja

        Onko sulla erektiot palanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla erektiot palanneet?

        Ihmettelen kiinnostustasi vanhempiin miehiin.


    • Anonyymi

      Minä olen keksinyt ihan oman laihdutustavan nyt että kannattaa hiihtää vetelällä suolla koska se laihttaa 0,0031 kiloa enemmän kuin pehmeä suo ja 0,4210 kiloa enempi kuin kova suo. En koskaan aio kertoa vaikka tiedän siitä.Karkkia voi syödä kuten ennenkin, minulla on kellarissa karkkia 56 kiloa ja ostan kohta lisääkin. En AIJO koskaan lopettaa karkin syömistä.Karkki EI LIHOTA jos se on hyvänmakuista.Eikö myöskään kääretorttu kadanossi mansikkakakku omenapiirakka ja suklaakeksit ja fasupalat. Niiden rasvan takia tosin pitää käyttää akkukäyttöisiä mononlämmittimiä jotja imee kolesretoolin pois.Käytän lämmittimiä myös eturauhaseen ja erektiot alkaa toimia HETI kuukauden päästä samalla kertaa kun vatsalihakseni ovat VEITSENTERÄVÄT.Omenapiirakkaohjeen olen tänne kirjoittanut.REPIKÄÄ SIITTÄ HUUMORIA! 😮💪🍰😆🚴

      • Anonyymi

        Taas hirveän pitkä tuotos.

        Vaivauduit vieläpä kaivelemaan arkistojen kätköistä tämän vanhan ketjun, johon on viimeksi kirjoitettu maaliskuussa. Tarmollesi olisi kyllä työelämässäkin käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hirveän pitkä tuotos.

        Vaivauduit vieläpä kaivelemaan arkistojen kätköistä tämän vanhan ketjun, johon on viimeksi kirjoitettu maaliskuussa. Tarmollesi olisi kyllä työelämässäkin käyttöä.

        Työnantajani on syyllinen siihen että käteni ei toimi kun tarjotaan töitä. Tahalleen vammautetaan ihmiset puolen vuoden päästä.Siksi ei työpaikkoihin saada ketään.En voi leikata leipää enkä tehdä töitä. Tuliko tämä nyt selväksi? Vammani ei estä hiihtämästä suolla ja vetämässä perässä 450 kg kaivonrenkaita. Nostan penkistä 200 kg ja kohta VATSALIHAKSENI on veitsenterävät. Kunhan laihdun ensin niin sitten olen LAIHA.Ensi viikolla.Repikää SIITÄ HUUMORIA!!! ,,💪😶😅💪🚴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajani on syyllinen siihen että käteni ei toimi kun tarjotaan töitä. Tahalleen vammautetaan ihmiset puolen vuoden päästä.Siksi ei työpaikkoihin saada ketään.En voi leikata leipää enkä tehdä töitä. Tuliko tämä nyt selväksi? Vammani ei estä hiihtämästä suolla ja vetämässä perässä 450 kg kaivonrenkaita. Nostan penkistä 200 kg ja kohta VATSALIHAKSENI on veitsenterävät. Kunhan laihdun ensin niin sitten olen LAIHA.Ensi viikolla.Repikää SIITÄ HUUMORIA!!! ,,💪😶😅💪🚴

        Huolellisesti matkii välimerkinkirjoitustyyliä myöten MKH:ta. Tuo vaatii keskittymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hirveän pitkä tuotos.

        Vaivauduit vieläpä kaivelemaan arkistojen kätköistä tämän vanhan ketjun, johon on viimeksi kirjoitettu maaliskuussa. Tarmollesi olisi kyllä työelämässäkin käyttöä.

        Jos löytyy aiheesta sopiva ketju niin voi käyttää vanhaa. Sinäkin voisit kirjoittaa ne toistuvat lihotus-laihdutus -ohjeesi yhteen ketjuun eikä joka kerra aloittaa uutta samansisältöistä. Sullahan on ollut tuo sama metodi jo vuosia etkä ole päässy vielä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos löytyy aiheesta sopiva ketju niin voi käyttää vanhaa. Sinäkin voisit kirjoittaa ne toistuvat lihotus-laihdutus -ohjeesi yhteen ketjuun eikä joka kerra aloittaa uutta samansisältöistä. Sullahan on ollut tuo sama metodi jo vuosia etkä ole päässy vielä mihinkään.

        Jotkut ovat soittaneet hälytyskeskukseenkin saman päivän aikana 200 kertaa tai tilanneet jollekulle pilailumielessä vuosikausien ajan tavaroita monestakymmenestä kaupasta. Jostain löytyy energiaa ja motiivi tuohon. Kun omat sisäiset jännitteet ovat poistuneet, motiivikin ykskaks häviää ja energia löytää normaalimman purkautumiskanavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat soittaneet hälytyskeskukseenkin saman päivän aikana 200 kertaa tai tilanneet jollekulle pilailumielessä vuosikausien ajan tavaroita monestakymmenestä kaupasta. Jostain löytyy energiaa ja motiivi tuohon. Kun omat sisäiset jännitteet ovat poistuneet, motiivikin ykskaks häviää ja energia löytää normaalimman purkautumiskanavan.

        Niimpä, toivottavasti karkkihiihtäjä saisi muutakin sisältöä elämään kuin vain pihtimittauksen ja 3 men kilon laihdutuksen ja siitä raportoimisen useita kertoja päivässä. Jo vuosia samat 3 me kiloa eikä ne karkilla lähde. Milloinkahan itse tajuaa tuon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat soittaneet hälytyskeskukseenkin saman päivän aikana 200 kertaa tai tilanneet jollekulle pilailumielessä vuosikausien ajan tavaroita monestakymmenestä kaupasta. Jostain löytyy energiaa ja motiivi tuohon. Kun omat sisäiset jännitteet ovat poistuneet, motiivikin ykskaks häviää ja energia löytää normaalimman purkautumiskanavan.

        Eihän niitä ole kenenkään pakko lukea 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä ole kenenkään pakko lukea 😂😂😂

        Yleensä ihmiset lukevat tarkasti jokaisen viestisi suurennuslasin kanssa ja kommentoivat sen jälkeen vilkkaasti. Näköjään jotkut pistävät parhaita ketjuja jopa selaimen kirjanmerkkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ihmiset lukevat tarkasti jokaisen viestisi suurennuslasin kanssa ja kommentoivat sen jälkeen vilkkaasti. Näköjään jotkut pistävät parhaita ketjuja jopa selaimen kirjanmerkkeihin.

        "Näköjään jotkut pistävät parhaita ketjuja jopa selaimen kirjanmerkkeihin."

        Minulla ei ainakaan ole mitää selainta, mikä se on?


    • Anonyymi

      Vartija-kyttääjä paikalla. Ilmoittaudun.

    • Anonyymi

      Toimiiko tämä dieetti myös henkilökohtaisessa hygieniassasi?

    • Anonyymi

      "Olo on nyt laihtuva vaihduttaja ja pihtimittaus rektumista on pienentynyt jälleen kun pelastusrengas roikottelee siinä yli niin piti lainataa isommat laitteet goeologian laitokselta"

      Kannattaa sun ehkä ne pihdit tesinfektioida ennen kuin laittaa suuhun. Tai jos lainaa toisten.

    • Anonyymi

      Kuka lässyttäjä näitä ketjuja oikein kaivelee arkistojen kätköistä? Ei kovin tervettä.

      • Anonyymi

        Eikö vanhoihin ketjuihin saa mielestäsi kommentoida? 🤔 Kuinka vanhoihin saa vastata? Täällä on nostettu ketjuja jopa vuodelta 2009 ja vanhempiakin. Monta ikivanhaa ketjua.


      • Anonyymi

        Mikä on "lässyttäjä"?

        Itselläsi on tapana keskustella kuin kuin typerä ja ahdistunut 14-vuotias tyttö. Hoida omat asiasi.


    • Anonyymi

      Kunpa olisikin kommentointia, mutta tämä on tyhjänpäiväistä 14-vuotiaan tytön lässytystä.

      • Anonyymi

        No oletko harkinnut itsellesi uutta poikaystävää jostakin isosta kaupungista, niin ainakin oma lässytyksesi loppuisi siihen?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe