Mikä ruoka maistuis

Anonyymi

Jos joku kiva vastakkainen sukupuolinen kutsuis kotiinsa sinut syömään eli mitä toivoisit että olis tehnyt

92

78

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaalilaatikko.

      • Anonyymi

        Kaalilaatikko on hyvää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaalilaatikko on hyvää

        On, varsinkin jos on muistettu laittaa siirappia joukkoon ja antaa kypsyä uunissa ruskeaksi. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        On, varsinkin jos on muistettu laittaa siirappia joukkoon ja antaa kypsyä uunissa ruskeaksi. :)

        Itse en ole syönyt kuin kaupan valmis kaalilaatikkoa olisko öllut saarioisen tekemää hyvää sekin on mutta itse tehtynä varmasti parempaa voi olla aika työläs tehdä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole syönyt kuin kaupan valmis kaalilaatikkoa olisko öllut saarioisen tekemää hyvää sekin on mutta itse tehtynä varmasti parempaa voi olla aika työläs tehdä

        Mä teen aina itse. Ostan kaalin, sika-nauta jauhelihaa (tulee vähän rasvaa possusta) ja riisiä, sipulia, porkkanaa, lihalientä, siirappia ja ehtaa voita missä pyöräytän keitetyt kaalinlehdet ennen uuniin tyrkkäämistä.

        Joskus oon laittanut lirun maitoakin joukkoon, lihaliemi nesteen lisäksi. Paistan aika kauan puolitoista tuntia plus puolitoista tuntia, ja teen isomman satsin kerrallaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mä teen aina itse. Ostan kaalin, sika-nauta jauhelihaa (tulee vähän rasvaa possusta) ja riisiä, sipulia, porkkanaa, lihalientä, siirappia ja ehtaa voita missä pyöräytän keitetyt kaalinlehdet ennen uuniin tyrkkäämistä.

        Joskus oon laittanut lirun maitoakin joukkoon, lihaliemi nesteen lisäksi. Paistan aika kauan puolitoista tuntia plus puolitoista tuntia, ja teen isomman satsin kerrallaan.

        Toiset käyttää puuroriisiä, mutta olen käyttänyt ihan normi pitkää riisiäkin ja yhtä hyvää tulee. Ellei parempaakin.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Toiset käyttää puuroriisiä, mutta olen käyttänyt ihan normi pitkää riisiäkin ja yhtä hyvää tulee. Ellei parempaakin.

        Joo varmasti hyvää eli kyllä maistuis


      • Anonyymi

        ei ikinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei ikinä

        No jos ei muuta olis?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Toiset käyttää puuroriisiä, mutta olen käyttänyt ihan normi pitkää riisiäkin ja yhtä hyvää tulee. Ellei parempaakin.

        Kokeile joskus riisin sijaan ohrasuurimoita. Ei se muuta makua ainakaan kovinkaan paljoa, mutta on yllättävän hyvää. Jos ei tietäis että riisin sijaan onkin jotain muuta, ei sitä edes huomaisi.


      • Lauruska kirjoitti:

        Kokeile joskus riisin sijaan ohrasuurimoita. Ei se muuta makua ainakaan kovinkaan paljoa, mutta on yllättävän hyvää. Jos ei tietäis että riisin sijaan onkin jotain muuta, ei sitä edes huomaisi.

        Täytyy koittaa. Joskus ollut mielessäkin, mutta aina käsi tarttuu riisipakettiin.

        Syön itseni muutenkin halki, kun kukaan muu ei meillä voi sietää kaaliruokia. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Täytyy koittaa. Joskus ollut mielessäkin, mutta aina käsi tarttuu riisipakettiin.

        Syön itseni muutenkin halki, kun kukaan muu ei meillä voi sietää kaaliruokia. :D

        Ohrasuurimo muuten sopii moneen muuhunkin ruokaan riisin korvaajaksi. Äitini oli tehnyt viime viikolla uunissa broiskufileitä ohrapedillä. Olin alkuun vähän epäileväinen, kun loppuviikosta sitä lautaselleni kasasin, mut se olikin tosi hyvää. Seuraavana päivänä kasasin sitä suuremman keon lautaselle, mitä edellisenä päivänä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Täytyy koittaa. Joskus ollut mielessäkin, mutta aina käsi tarttuu riisipakettiin.

        Syön itseni muutenkin halki, kun kukaan muu ei meillä voi sietää kaaliruokia. :D

        Mä en ikinä laita kaalilaatikkoon riisiä tai muutakaan viljaa. Käytän jauhelihan, kaalin, porkkanat ja sipulin kaikki raakana pannun kautta ja otan niihin paistopinnan. Sitten pataan, lihalientä päälle ja uuniin. Syödessä saatan sitten keittää viereen riisiä tai ohraa, mutta yleensä syön ihan vaan ruisleivän ja puolukan kera.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No jos ei muuta olis?

        ei ikinä


      • Lauruska kirjoitti:

        Ohrasuurimo muuten sopii moneen muuhunkin ruokaan riisin korvaajaksi. Äitini oli tehnyt viime viikolla uunissa broiskufileitä ohrapedillä. Olin alkuun vähän epäileväinen, kun loppuviikosta sitä lautaselleni kasasin, mut se olikin tosi hyvää. Seuraavana päivänä kasasin sitä suuremman keon lautaselle, mitä edellisenä päivänä.

        Juu, päiväkodissa ja koulussa on vallan ohrasuurimoilla korvattu joitain nk. riisiruokia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ikinä laita kaalilaatikkoon riisiä tai muutakaan viljaa. Käytän jauhelihan, kaalin, porkkanat ja sipulin kaikki raakana pannun kautta ja otan niihin paistopinnan. Sitten pataan, lihalientä päälle ja uuniin. Syödessä saatan sitten keittää viereen riisiä tai ohraa, mutta yleensä syön ihan vaan ruisleivän ja puolukan kera.

        Käy se noinkin. Olen mäkin joskus jättänyt riisin tyystin pois ja syönyt sinällään. Riisi vähän tekee täyttävämmäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei ikinä

        Ei sitte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaalilaatikko on hyvää

        Ois noloa sille ruoanlaittajalle, kun mä en suostuis edes maistamaan. Menisin kypsän kaalin löyhkää pakoon parvekkeelle.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei sitte.

        ei ikinä


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Käy se noinkin. Olen mäkin joskus jättänyt riisin tyystin pois ja syönyt sinällään. Riisi vähän tekee täyttävämmäksi.

        Kelle tekee täyttävämmäksi ja kelle ei. Itelleni tummakin riisi on tyhjää hiilaria, joka ei pidä nälkää poissa. Mä en jotenkin ikinä ymmärtänyt vaikka jotain kaurapuuroa nälän poissapitäjänä. Mulla ei isokaan kaurapuuroaamiainen pidä nälkää poissa edes puolta tuntia. Ei vaikka siinä olis mitä raejuustoja seassa. Jos syön saman riisillistä kaalilaatikkoa tai riisitöntä, niin riisillisen jälkeen on heti kohta nälkä. Sitä pitää vetää vähintään tupla-annos ja ittensä ähkyyn, jottein olis syötävä heti kohta uudelleen. Me ihmiset ollaan niin yksilöitä näissäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelle tekee täyttävämmäksi ja kelle ei. Itelleni tummakin riisi on tyhjää hiilaria, joka ei pidä nälkää poissa. Mä en jotenkin ikinä ymmärtänyt vaikka jotain kaurapuuroa nälän poissapitäjänä. Mulla ei isokaan kaurapuuroaamiainen pidä nälkää poissa edes puolta tuntia. Ei vaikka siinä olis mitä raejuustoja seassa. Jos syön saman riisillistä kaalilaatikkoa tai riisitöntä, niin riisillisen jälkeen on heti kohta nälkä. Sitä pitää vetää vähintään tupla-annos ja ittensä ähkyyn, jottein olis syötävä heti kohta uudelleen. Me ihmiset ollaan niin yksilöitä näissäkin.

        Nojoo, kaalilaatikko riiseineen ei pitkään pidä nälkää poissa minultakaan. Mutta paremmin kun ilman riisiä.

        Aika pian täytyy syödä jotain lisäksi, muuten kyllä vatsa kurnii iloisesti.

        Niihän se on. Yksilöitä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, päiväkodissa ja koulussa on vallan ohrasuurimoilla korvattu joitain nk. riisiruokia.

        Riisi on ilmastopahis, viljelyyn menee paljon vettä, ja tuottaa jopa kymmenyksen maailman metaanipäästöistä. Kotimainen ohra, peruna parempi.
        Kuluttaja.fi
        Erit. Basmati ja jasmiiniriisi epäeettisiä, myös siirtotyöläiset, pientilallisten hyväksikäyttö, velkavankeus
        Tuettu riisinviljely Yhdysvalloissa ja japanissa polkee hintoja.
        Pitkäjyväinen italiassa ja espanjassa viljelty ekologisinta
        Yhden riisikilon tuottamiseen 3000-5000 litraa vettä
        Kuluttaja.fi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riisi on ilmastopahis, viljelyyn menee paljon vettä, ja tuottaa jopa kymmenyksen maailman metaanipäästöistä. Kotimainen ohra, peruna parempi.
        Kuluttaja.fi
        Erit. Basmati ja jasmiiniriisi epäeettisiä, myös siirtotyöläiset, pientilallisten hyväksikäyttö, velkavankeus
        Tuettu riisinviljely Yhdysvalloissa ja japanissa polkee hintoja.
        Pitkäjyväinen italiassa ja espanjassa viljelty ekologisinta
        Yhden riisikilon tuottamiseen 3000-5000 litraa vettä
        Kuluttaja.fi

        Okei.


    • Anonyymi

      Näillä keleillä vaikka joku pihvi ja salaatti vois olla kiva. Voipi olla kasvispihvikin, mulle ei tartte ehdottomasti olla lihaa.

    • Anonyymi

      Paljon grillattuja kuningasrapuja, hainevä-keittoa, simpukoita perusruokana.

    • Mä olen melko kaikkiruokainen, joten toivoisin jotain mitä se osaisi tehdä. Toistaiseksi olen saanut lämpimiä voileipiä ja jotain valmispastasörsseliä. Ihan hyvin ne maistuivat.

    • Anonyymi

      Vastakkainen sukupuoli. Taidetaan tässä taas tuputtaa heteroutta.

      • Anonyymi

        Juu nyt oli heteroille tämä juttu ei muille


      • Anonyymi

        Mä en tiiäkkö jaksa enää edes kiinnittää tohon mitään huomiota. Otan ton "vastakkaisen sukupuolen" kuin vastakkaisen sähkövarauksen. Mikä nyt itseä sitten vetääkään puoleensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiiäkkö jaksa enää edes kiinnittää tohon mitään huomiota. Otan ton "vastakkaisen sukupuolen" kuin vastakkaisen sähkövarauksen. Mikä nyt itseä sitten vetääkään puoleensa.

        Joo, mä kanssa olen lopettanut välittämästä onko heteroille, homoille, miehille vai naisille. Mietin vaan itseni kannalta sopivan sukupuolen oli se kysymykseen sisällytetty tai ei ja vastaan sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiiäkkö jaksa enää edes kiinnittää tohon mitään huomiota. Otan ton "vastakkaisen sukupuolen" kuin vastakkaisen sähkövarauksen. Mikä nyt itseä sitten vetääkään puoleensa.

        Voisitko antaa heteroiden nyt jutella normaaleita asioita niin miksi vastasit kun kysyttiin vastakkainen sukupuoli eli tee oma aloitus johon samaa sukupuolta olevat voi vastailla mut tämä on heteroille tarkoitettu kysymys niin me heterot halutaan välillä jutella normaaleistakin asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu nyt oli heteroille tämä juttu ei muille

        Kyllähän heterotkin kutsuvat luokseen syömään samansukupuolisia. Itsekin olen myös hetero, ja käynyt syömässä niin miesten kuin naistenkin luona. Onko teillä muilla heteroilla niin, että haluatte juuri tiettyä ruokaa syödä saman sukupuolisten kanssa, ja sitten eri ruokaa eri sukupuolisten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko antaa heteroiden nyt jutella normaaleita asioita niin miksi vastasit kun kysyttiin vastakkainen sukupuoli eli tee oma aloitus johon samaa sukupuolta olevat voi vastailla mut tämä on heteroille tarkoitettu kysymys niin me heterot halutaan välillä jutella normaaleistakin asioista

        Voi voi Välis, kun sä et mun seksuaalisesta suuntautumisestani tiedä tuon taivaallista. Vastakaiset sähkövaraukset on ihan luonnollinen juttu. Opiskelisit sinäkin vähän edes jotain niin ei tarvis elää elämää kaikkien muiden kautta. Pikkanen järjenhitunen tekis sulle ihan hyvää. Ja kuule ei sun todellakaan tarvii pelätä, että susta joku pelottava korkeakoulutettu tulis. Voit olla olla ihan huoleti sen asian suhteen.


      • Anonyymi

        Tiukasti kaapissa vaan vielä ... ja peruna varmuuden vuoksi pepussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän heterotkin kutsuvat luokseen syömään samansukupuolisia. Itsekin olen myös hetero, ja käynyt syömässä niin miesten kuin naistenkin luona. Onko teillä muilla heteroilla niin, että haluatte juuri tiettyä ruokaa syödä saman sukupuolisten kanssa, ja sitten eri ruokaa eri sukupuolisten kanssa?

        En ole kyllä huomannut ruokamieltymysteni muuttuvan ruokaseuran sukupuolen mukaan. Tiettyjen ihmisten kanssa tulee kyllä usein syötyä yhdessä samoja juttuja, mutta ei liity varsinaisesti sukupuoleen. Ihan varmasti voisin mennä kiinalaiseen ravintolaan miehenkin kanssa ja tilata sen saman annoksen, joka tulee aina yhden naispuolisen ystäväni kanssa tilattua. Ei se ruoka liitty tyttöjen aikaan, vaan satutaan vaan molemmat tykkäämään siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukasti kaapissa vaan vielä ... ja peruna varmuuden vuoksi pepussa.

        Kuumaperuna 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko antaa heteroiden nyt jutella normaaleita asioita niin miksi vastasit kun kysyttiin vastakkainen sukupuoli eli tee oma aloitus johon samaa sukupuolta olevat voi vastailla mut tämä on heteroille tarkoitettu kysymys niin me heterot halutaan välillä jutella normaaleistakin asioista

        Niin niin, joo ymmärrän että kysymys oli heteroille tarkoitettu kuten juuri minulle. Mutta siksi juuri jäinkin ihmettelemään miten poikkeaa ruokailu eri tai saman sukupuolisten kanssa. Kyllä heterotkin tosiaan kutsuvat saman sukupuolisia luokseen syömään.

        Alkuihmetyksestä selvinneenä vastaan kysymykseen. Otetaanpa 1. kohta Pasin ateriasta toisessa aloituksessa. Keittiö aivan hirveä läävä. Puhtaus on puoli ruokaa, se pitää olla hallussa. Siivoton keittiö ja myös asunto pilaa parhaankin aterian. Fiksu ihminen kuten itselläni kaikki ystävät ja tutut kyselee etukäteen ruoka-aine allergiat ja makumieltymykset ja ehdottaa jotain niiden pohjalta. Tämä voisi olla kätevä tyyli muillekin. Vaikka saisit täältä sata ruokavaihtoehtoa, niin se henkilö, jonka olet kotiisi kutsunut ateriasta nauttimaan ei välttämättä pidä valinnastasi ihan sokkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, joo ymmärrän että kysymys oli heteroille tarkoitettu kuten juuri minulle. Mutta siksi juuri jäinkin ihmettelemään miten poikkeaa ruokailu eri tai saman sukupuolisten kanssa. Kyllä heterotkin tosiaan kutsuvat saman sukupuolisia luokseen syömään.

        Alkuihmetyksestä selvinneenä vastaan kysymykseen. Otetaanpa 1. kohta Pasin ateriasta toisessa aloituksessa. Keittiö aivan hirveä läävä. Puhtaus on puoli ruokaa, se pitää olla hallussa. Siivoton keittiö ja myös asunto pilaa parhaankin aterian. Fiksu ihminen kuten itselläni kaikki ystävät ja tutut kyselee etukäteen ruoka-aine allergiat ja makumieltymykset ja ehdottaa jotain niiden pohjalta. Tämä voisi olla kätevä tyyli muillekin. Vaikka saisit täältä sata ruokavaihtoehtoa, niin se henkilö, jonka olet kotiisi kutsunut ateriasta nauttimaan ei välttämättä pidä valinnastasi ihan sokkona.

        No ei hetero mieti edes homo tai lesbo juttua ja ei hetero sinkku pyydä samaa sukupuolta kotiinsa syömään ja yritä iskeä häntä mutta vastakkaisen sukupuolen kyllä kutsuu eikä pahitteeksi pistä jos olis seksiäkin ja rakastuisivat ja heistä tulis pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hetero mieti edes homo tai lesbo juttua ja ei hetero sinkku pyydä samaa sukupuolta kotiinsa syömään ja yritä iskeä häntä mutta vastakkaisen sukupuolen kyllä kutsuu eikä pahitteeksi pistä jos olis seksiäkin ja rakastuisivat ja heistä tulis pari

        No en todellakaan halua mitään seksuaalista jokaisen kotonani vierailevan (tai edes ruokailevan) mieshenkilön kanssa. Ei HELVETTI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hetero mieti edes homo tai lesbo juttua ja ei hetero sinkku pyydä samaa sukupuolta kotiinsa syömään ja yritä iskeä häntä mutta vastakkaisen sukupuolen kyllä kutsuu eikä pahitteeksi pistä jos olis seksiäkin ja rakastuisivat ja heistä tulis pari

        Kyllä järkevä hetero miettii, sillä hetero ei voi sen toisen sukupuolista suuntautuneisuutta automaattisesti tietää.


      • Joo, aloittajalta vähän asenteellinen sanavalinta.
        Oisko parempi ollut vaikka "mielitietty" tai jotain vastaavaa. Useimmillehan se on edelleen vastakkainen sukupuoli, mutta on se silti aika turha oletus tällaisessa kysymyksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hetero mieti edes homo tai lesbo juttua ja ei hetero sinkku pyydä samaa sukupuolta kotiinsa syömään ja yritä iskeä häntä mutta vastakkaisen sukupuolen kyllä kutsuu eikä pahitteeksi pistä jos olis seksiäkin ja rakastuisivat ja heistä tulis pari

        Olet kyllä vähän pihalla tosimaailmasta. Kyllä pyydetään syömään ja käydään syömässä ihan ristiin rastiin, sukupuoleen katsomatta, Seksiä ei kyllä yhdistetä ruokavieraaseen. Sinä yhdistät aina. Ilmeisesti ruokailu toimii fetissinä sinulla, mutta se on ihan toinen juttu kuin ruokavieraat normaalisti.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Joo, aloittajalta vähän asenteellinen sanavalinta.
        Oisko parempi ollut vaikka "mielitietty" tai jotain vastaavaa. Useimmillehan se on edelleen vastakkainen sukupuoli, mutta on se silti aika turha oletus tällaisessa kysymyksessä.

        Niin ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin ei ole vastakkaista sukupuolta, vaan rinnakkainen. Mutta tuo mielitietty on hyvä.


      • Mitä ihmeen lesbo- tai homomattoja? Onko sellaisiakin?

        "niin en ole korkeastikoulutettu"

        Tuon kyllä huomasin. Ihan tekstisi perusteella tainnu jäädä ihan peruskoulukin suorittamatta. Tai ehkä sait suomen kielestä säälistä vitosen, jolla saa rimaa hipoen päättötodistuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä vähän pihalla tosimaailmasta. Kyllä pyydetään syömään ja käydään syömässä ihan ristiin rastiin, sukupuoleen katsomatta, Seksiä ei kyllä yhdistetä ruokavieraaseen. Sinä yhdistät aina. Ilmeisesti ruokailu toimii fetissinä sinulla, mutta se on ihan toinen juttu kuin ruokavieraat normaalisti.

        Välis ei ikinä mieti mitään muuta, kuin ruokaa ja seksiä ja homoja ja lesboja. Että sinällään Välikselle ihan luonnollinen ajatuskulku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis ei ikinä mieti mitään muuta, kuin ruokaa ja seksiä ja homoja ja lesboja. Että sinällään Välikselle ihan luonnollinen ajatuskulku.

        Kuinkahan paksu ja hikinen setämies se on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän heterotkin kutsuvat luokseen syömään samansukupuolisia. Itsekin olen myös hetero, ja käynyt syömässä niin miesten kuin naistenkin luona. Onko teillä muilla heteroilla niin, että haluatte juuri tiettyä ruokaa syödä saman sukupuolisten kanssa, ja sitten eri ruokaa eri sukupuolisten kanssa?

        Ei ole sukupuolella völiä, ruoka on ruokaa kaikissa seuroissa.


      • Anonyymi

        Kattila on verho 🤔? Lesbo tai homomatto 😮?

        Olen käynyt kyllä homomiesten luona syömässä, samoin muusukupuolisen, lesbonaisen ja vaikka ja mitä. Mutta kenellekään kattila ei ole verho eikä ole erikseen lesbo tai homomattoja. Juteltavaa on kyllä aina riittänyt.

        - Sheena


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo, mä kanssa olen lopettanut välittämästä onko heteroille, homoille, miehille vai naisille. Mietin vaan itseni kannalta sopivan sukupuolen oli se kysymykseen sisällytetty tai ei ja vastaan sen mukaan.

        Mää saatan vastata välillä ihan noin yleisesti, että mistä ruuasta vaikka noin yleensä pidän. En aattele, että kysellään mitä joku mies/nainen sulle tekis (joskus saatan teoriassa vastata siihenkin, että mitä haluisin, et joku toinen mulle tekis).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää saatan vastata välillä ihan noin yleisesti, että mistä ruuasta vaikka noin yleensä pidän. En aattele, että kysellään mitä joku mies/nainen sulle tekis (joskus saatan teoriassa vastata siihenkin, että mitä haluisin, et joku toinen mulle tekis).

        Juu, sama. Välillä mietin platonisesti, välillä en, välillä kiinnitän kokonaan muuhun kun ihmisiin huomioni. Voi olla metkoja vastauksetkin siis. :)

        Mut nämä kumppani asiat tosiaan mietin joko nykyisen kumppanin kautta, joka on mies taikka miten voisi olla jos kumppani oliskin nainen. Kun sekin olisi ja on ihan mahdollista, että niinkin ois.

        Pystyy kuvittelemaan tilanteita moninpäin.


      • Anonyymi

        Siis että mitä lesbo ja homomatoista? Ne on..?


      • Anonyymi

        Tuossa yllä sanoin, että tällä kelillä pihvi ja dalaatti maistuis. Todellakin maistuis varmasti yhtälailla jonkun naispuolisen ystäväni tai vaikka siskoni tarjoamana. Söisin pihvin ja salaatin mielelläni myös kaikista seksuaalisista tavoitteista vapaana.


    • Anonyymi

      Tomaattikeitto, paitetut munakoisokuutiot ja patonki ja alkoton mustaherukka kuohari.

    • Anonyymi

      Karjalanpaisti ja keitetyt perunat, makua saa paremmaksi kun laittaa muutaman kuution lanttua joukkoon.

    • Anonyymi

      en uskaltais syödä

    • Tortillat ois hyvä.
      Etenkin jollei tiedä mistä toinen tykkää ja etenkin mistä ei, niin siinähän on kaikenlaista omissa kupeissaan niin kumpikin saa laittaa just sitä mikä maistuu parhaiten.

    • Anonyymi

      Kyllä pistää minunkin silmään tuo "vastakkainen" sukupuoli pahasti, auts. Mutta jos unohdetaan se. Ei ole koskaan jäänyt pelkän toivon varaan ruokapuoli vierailulla miesten luona. Onneksi, sillä minulla on allergioita ja mieltymyksiä niitäkin enemmän. Koskaan en vieraile syömässä miehen luona, joka ei tunne minua ja ruokamieltymyksiäni. En ole mikään ruokafriikki, seura on aina pääasia, ruoka sivuasia, ja ruuan pitää olla vieläpä yksinkertaista ja sellaista mitä minä ja hän voi syödä mielellään.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Mä tykkään tehdä ruokaa, ja mä olen monesti haaveillut siitä, että tehtäisiin yhdessä ruokaa! 🥰

    • Joku hyvä kotiruoka maistuis. Kunnon perunamuussi ja sen kanssa vaikka joku hyvä kastike tai pataruoka. Tai sit joku hyvä laatikkoruoka. Ja kylkeen salaatti ja lasiin jotain hyvää olutta (yleensä tumma, suosin enemmän todella tummia oluita kuten stout ja porter laatuisia, mutta tumma lagerkin käy). Yksinkertaisemman maut on parhaita.

      Mutta maistuu mulle maailman mautkin, esim. sushi. Sen kanssa käy sitten esim. joku raikas valkoviini tai vaikka joku hyvä vaalea olut (tosin vaaleissa oluissa, ainakin suomalaisissa liikaa hiilihappoa).

      Mutta käy ihan vesikin juomana kyllä tai vesi näitten muitten juomien ohella.

      Ja näin voin nauttia joskus ruokani yksinkin. En välttämättä tarvitse seuraa ja toista ihmistä, että voin tehä jotain hyvää ruokaa ja korkata vaikka oluen sen kanssa.

    • Mutta maistuu mulle myös paistettu kala ja kasvisruuat.

    • Anonyymi

      Toivoisin että olisi tehnyt semmoista mistä itse tykkää ja laittaa usein, siitä olisi helppo päätellä kannattaako jatkaa. Jos ruoka on hyvää minustakin jatkoon, jos en tykkää ei jatkoon.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Ihan perusheteroruoka kelpaisi, en tarvitsisi mitään ihmeempiä erikoisuuksia, kinkyä tai hienouksia.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio, en itse hoksannut tuohon omaan kommenttiin laittaa että tosiaan heteroruokaa pitää olla eikä mitään sateenkaarisoppaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että millaista on homoruoka? Itse kun en ole huomannut mitään selkeää erottavaa tekijää homon tai heteron tekemässä ruoassa. Mistä sitä ravintolassa tai vaikka mäkkärillä tietää sen laittajan suuntautuneisuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että millaista on homoruoka? Itse kun en ole huomannut mitään selkeää erottavaa tekijää homon tai heteron tekemässä ruoassa. Mistä sitä ravintolassa tai vaikka mäkkärillä tietää sen laittajan suuntautuneisuuden?

        Ravintolassa ja mäkkärissähän homotkin laittaa sitä mitä on listalta tilattu. Mutta siis heteroruokahan on semmoista että se kunnioittaa perinteistä maku ja maustemaailmaa. Sateenkaariruoaksi luokittelisin ainakin ne muutama vuosi sitten kovasti hehkutetut sirkkapöperöt, jotka sitten äkkiä katosikin kun kukaan normaali hetero ei niitä ostanut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolassa ja mäkkärissähän homotkin laittaa sitä mitä on listalta tilattu. Mutta siis heteroruokahan on semmoista että se kunnioittaa perinteistä maku ja maustemaailmaa. Sateenkaariruoaksi luokittelisin ainakin ne muutama vuosi sitten kovasti hehkutetut sirkkapöperöt, jotka sitten äkkiä katosikin kun kukaan normaali hetero ei niitä ostanut.

        -harmiseikirj-

        Sulla on sitten hieman erikoisempia homoystäviä kuin mulla. Omani tarjoavat aina hyvinkin tavallista ruokaa. Toki, jos itse tulee mm. Thaimaasta niin kyllä se tarjotussa ruoassa näkyy, mutta ihan sikäläistä perusruokaa silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sitten hieman erikoisempia homoystäviä kuin mulla. Omani tarjoavat aina hyvinkin tavallista ruokaa. Toki, jos itse tulee mm. Thaimaasta niin kyllä se tarjotussa ruoassa näkyy, mutta ihan sikäläistä perusruokaa silti.

        Ehkä ne onkin kaappiheteroita? esittävät vain homoa kun se on niin muodissa nykyään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne onkin kaappiheteroita? esittävät vain homoa kun se on niin muodissa nykyään.

        -harmiseikirj-

        Tuskin sitä olis ihan tänne saakka tarvinut lähteä esittämään. Valtaosa on myös "alkaneet" homoiksi jo hyvin kauan aikaa sitten. Silloin kun se ei vielä ollut edes kovin turvallista. Vaikka ei se nyt edelleenköön aina ihan vaaratonta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sitä olis ihan tänne saakka tarvinut lähteä esittämään. Valtaosa on myös "alkaneet" homoiksi jo hyvin kauan aikaa sitten. Silloin kun se ei vielä ollut edes kovin turvallista. Vaikka ei se nyt edelleenköön aina ihan vaaratonta ole.

        Miten muuten uskallat syödä heidän laittamaa? siitähän voi joku aids tarttua.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että millaista on homoruoka? Itse kun en ole huomannut mitään selkeää erottavaa tekijää homon tai heteron tekemässä ruoassa. Mistä sitä ravintolassa tai vaikka mäkkärillä tietää sen laittajan suuntautuneisuuden?

        Suvaitsevaiset itse pakkosyöttävät ideologiaansa kaikkeen sellaiseen mihin se ei kuulu. Esimerkkejä on lukemattomia: Star Wars piti muuttaa kulttuurimarxilaiseksi roskaksi. Nykyajan elokuvissa ole enää tarinankerrontaa ja uskottavia hahmoja vaan ne on korvattu ideologian pakkosyötöllä ja päälle liimatulla sankarilla, joka ei ole sankari tekojensa vuoksi, vaan sukupuolensa , ihonvärinsä tai seksuaalisuutensa vuoksi. Marxilaisuudessa ei ole kyse meritokratiasta ja kyvykkyydestä vaan vallasta, siksi sankaruuteen riittää että on musta lesbo. Jalkapallon EM-kisoihinkin piti pakkosyöttää jotain homostelua mukaan, vaikka minä halusin vain katsoa jalkapalloa.

        Perusheteroruoka on siten sellaista marxilaisesta ideologista vapaata ruokaa, missä ruuan mukana ei tuputeta kurkusta alas myös kulttuurimarxilaista ideologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muuten uskallat syödä heidän laittamaa? siitähän voi joku aids tarttua.

        -harmiseikirj-

        Eipä yhtään sellaista tapausta tunneta, jossa olisi tarttunut ruoan kautta jasius aids:han ei tartu ikinä. Se virus on hiv. Jotain vampyyrileikkejä ei varmaan kannataruveta leikkimään. En tiedä sellasiako ruokia ne sun homoystävät tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsevaiset itse pakkosyöttävät ideologiaansa kaikkeen sellaiseen mihin se ei kuulu. Esimerkkejä on lukemattomia: Star Wars piti muuttaa kulttuurimarxilaiseksi roskaksi. Nykyajan elokuvissa ole enää tarinankerrontaa ja uskottavia hahmoja vaan ne on korvattu ideologian pakkosyötöllä ja päälle liimatulla sankarilla, joka ei ole sankari tekojensa vuoksi, vaan sukupuolensa , ihonvärinsä tai seksuaalisuutensa vuoksi. Marxilaisuudessa ei ole kyse meritokratiasta ja kyvykkyydestä vaan vallasta, siksi sankaruuteen riittää että on musta lesbo. Jalkapallon EM-kisoihinkin piti pakkosyöttää jotain homostelua mukaan, vaikka minä halusin vain katsoa jalkapalloa.

        Perusheteroruoka on siten sellaista marxilaisesta ideologista vapaata ruokaa, missä ruuan mukana ei tuputeta kurkusta alas myös kulttuurimarxilaista ideologiaa.

        Jahas, eli heteroruoka on kultturista vapaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että millaista on homoruoka? Itse kun en ole huomannut mitään selkeää erottavaa tekijää homon tai heteron tekemässä ruoassa. Mistä sitä ravintolassa tai vaikka mäkkärillä tietää sen laittajan suuntautuneisuuden?

        Partis oli laittanut ketjun burger kingistä, siellä kaikki ruoka on homoruokaa kun pitänyt tuollainen kyltti laittaa:

        https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/203116758_2310106475811511_3783565260278598451_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=HRifG4BZPEwAX_r8pWA&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&oh=41ba69d77ab57662daa2f1fdd0eea78a&oe=60F0EA7E

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, eli heteroruoka on kultturista vapaata?

        Kulttuurimarxilaisesta ideologiasta vapaata. Tiedät hyvin että on olemassa ruokakulttuuri. Verrataan vaikka jalkapallon em-kisoihin. Se että pakkohomostelut olisi jätetty em-kisoista ei tarkoita kulttuurista vapaata, onhan kisoja järjestetty aiemminkin ilman homoagendaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli onko siellä siis nyt joku uusi sirkkamenu?

        En tiedä eikä kiinnosta mennä katsomaan. Käyn burger-kärkkäisellä jos pitää saada hampurilainen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulttuurimarxilaisesta ideologiasta vapaata. Tiedät hyvin että on olemassa ruokakulttuuri. Verrataan vaikka jalkapallon em-kisoihin. Se että pakkohomostelut olisi jätetty em-kisoista ei tarkoita kulttuurista vapaata, onhan kisoja järjestetty aiemminkin ilman homoagendaa.

        No sitä juuri ihmettelen, että miten ihmeessä ruokakulttuuri voitaisiin jättää ruoasta pois. Vaan siis millasta se "kulttuurimarxilainen" ruoka oikein on. Onko sulla sanoa joku esimerkkiruokalaji, kun en tosiaan ole itse koskaan törmännyt sellaiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä juuri ihmettelen, että miten ihmeessä ruokakulttuuri voitaisiin jättää ruoasta pois. Vaan siis millasta se "kulttuurimarxilainen" ruoka oikein on. Onko sulla sanoa joku esimerkkiruokalaji, kun en tosiaan ole itse koskaan törmännyt sellaiseen?

        Kyseessä on ajatusleikki. Käynnissä olevaan kulttuurivallankumoukseen kuuluu marxilaisen ideologian pakkosyöttö kaikessa sellaisessa mihin se kuulu kuteni viihteessä, urheilussa, historian väärentämisessä, niin miksei sitten myös ruuassa.

        Moni 4chan trollien keksimä vitsi on nykyikana muuttunut todeksi, kuten pahkasian tekijät totesivat, ettei pahkasikaa enää tarvita, koska todellisuudesta on tullut älyttömämpää. Veikkaan että soijan täyttämä sateenkaariruoka tulee vielä pakolliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=ChiqA_wmKUE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on ajatusleikki. Käynnissä olevaan kulttuurivallankumoukseen kuuluu marxilaisen ideologian pakkosyöttö kaikessa sellaisessa mihin se kuulu kuteni viihteessä, urheilussa, historian väärentämisessä, niin miksei sitten myös ruuassa.

        Moni 4chan trollien keksimä vitsi on nykyikana muuttunut todeksi, kuten pahkasian tekijät totesivat, ettei pahkasikaa enää tarvita, koska todellisuudesta on tullut älyttömämpää. Veikkaan että soijan täyttämä sateenkaariruoka tulee vielä pakolliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=ChiqA_wmKUE

        Mikä ihme tuossa soijassa on? Miksi niin monet kuvittelee kasvissyöjien syövän aina soijaa? Monet mun tuntemistani kasvissyöjistä ei ikinä oikeestaan syö soijaa. Soija on jotenkin tosi 90-lukua kasvissyönnissä, eli niin maan hemmetin fossiloitunut ajatustapa. Sillon ei ollut muuta, mutta ei siitä juuri kukaan enää isommin puputa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on ajatusleikki. Käynnissä olevaan kulttuurivallankumoukseen kuuluu marxilaisen ideologian pakkosyöttö kaikessa sellaisessa mihin se kuulu kuteni viihteessä, urheilussa, historian väärentämisessä, niin miksei sitten myös ruuassa.

        Moni 4chan trollien keksimä vitsi on nykyikana muuttunut todeksi, kuten pahkasian tekijät totesivat, ettei pahkasikaa enää tarvita, koska todellisuudesta on tullut älyttömämpää. Veikkaan että soijan täyttämä sateenkaariruoka tulee vielä pakolliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=ChiqA_wmKUE

        Et sä vieläkään vastanut siihen, että mitä se "kulttuurimarxilainen" ruoka käytännössä on.


    • Anonyymi

      Fondue!
      🥰🥰🥰

    • Jauhelihakeitto.🥰

    • Anonyymi

      Jotain pientä naposteltavaa, helteellä ei jaksa syödä normaalisti.
      Sinihomejuustollä täytetyt herkkusienet jotka päällystetty pekonilla, 30 minuuttia 220 asteisessa uunissa. Uunissa olo aikana voisi tehdä vaikka jonkun raikkaan salaatin joka tarjoiltaisiin valkosipulivoilla siveltyjen lämpimien patonkien kera. Jäävesi kruunaisi aterian.

      AsianVierestä

    • Joku kiva salaatti ja grillattua kanaa pekonikuoressa vaikkapa..
      En juuri koskaan saa grillattuja herkkuja.. ..nam,nam..

      • Anonyymi

        Luonnon grilli

        Hiilloksen hiipuminen

        Kaunis pimeällä


      • Anonyymi

        Pekoni on rasvaista ruokaa mutta antaa hyvän suojan sen sisällä oleville herkuille.
        Rapea pekoni on kyllä hyvä "kuorruke".
        Jälkiruoaksi suihku, jatko öljyhieronnalla ja iholla tuoksukynttilöiden valossa, olisi ihan kiva, sellainen kepeä peli joka auttaa nukahtamaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=SDSXLkD74KE



        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pekoni on rasvaista ruokaa mutta antaa hyvän suojan sen sisällä oleville herkuille.
        Rapea pekoni on kyllä hyvä "kuorruke".
        Jälkiruoaksi suihku, jatko öljyhieronnalla ja iholla tuoksukynttilöiden valossa, olisi ihan kiva, sellainen kepeä peli joka auttaa nukahtamaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=SDSXLkD74KE



        AsianVierestä

        Tuoksukynttilät on perseestä.. suurin osa. Ehkä yksi tuoksukynttilä menisi, mutta sen pitäisi sitten olla joku mieto tuoksu.

        Suosikkini on musta orkidea, riittävän mieto tuoksu. Toki niitä voisi olla muitakin hyviä, mutta kun en oikein ole tuoksukynttiläihminen.

        Ja mulle jälkkäriksi sopisi oikein mainiosti joku sorbetti grilliruoan päälle, näin kesähelteillä oiva.

        Öljyhieronta .. näillä helteillä..? No makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuoksukynttilät on perseestä.. suurin osa. Ehkä yksi tuoksukynttilä menisi, mutta sen pitäisi sitten olla joku mieto tuoksu.

        Suosikkini on musta orkidea, riittävän mieto tuoksu. Toki niitä voisi olla muitakin hyviä, mutta kun en oikein ole tuoksukynttiläihminen.

        Ja mulle jälkkäriksi sopisi oikein mainiosti joku sorbetti grilliruoan päälle, näin kesähelteillä oiva.

        Öljyhieronta .. näillä helteillä..? No makunsa kullakin.

        Tietysti, mikä on parempaa kuin öljyinen hikinen vartalo, monellahan se tila on jo uimarannalla ja lisää vain rasvaa iholleen työntävät:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, mikä on parempaa kuin öljyinen hikinen vartalo, monellahan se tila on jo uimarannalla ja lisää vain rasvaa iholleen työntävät:)

        AsianVierestä

        No me gusto...
        Ei tykkää.

        Hikinen ja öljyinen vartalo.. nooh.. en kauheasti voi sanoa siitä mitään kun ei ole juuri kokemuksia. Mutta luulisi että siitä tulisi niljakas olo näin kuumalla.

        Ite en käristä itseäni aurinkoöljyillä. Otan toki aurinkoa, mutta ihan luomuna. Ja sillain sopivan pienissä erissä ettei pääse palamaan.
        Ainakaan kovin. Rannalla en käy kuin uimassa tai löllimässä uimapatjalla. Käristäminen kun onnistuu omalla pihalla mukavammin.
        Mutta jokainen tyylillään...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No me gusto...
        Ei tykkää.

        Hikinen ja öljyinen vartalo.. nooh.. en kauheasti voi sanoa siitä mitään kun ei ole juuri kokemuksia. Mutta luulisi että siitä tulisi niljakas olo näin kuumalla.

        Ite en käristä itseäni aurinkoöljyillä. Otan toki aurinkoa, mutta ihan luomuna. Ja sillain sopivan pienissä erissä ettei pääse palamaan.
        Ainakaan kovin. Rannalla en käy kuin uimassa tai löllimässä uimapatjalla. Käristäminen kun onnistuu omalla pihalla mukavammin.
        Mutta jokainen tyylillään...

        Hmm...sinun pitää joskus kokeilla jotain uutta vaikka se tuntuisi ensin epämiellyttävältä tai oudolta. Jokaisessa asiassa kannattaa ottaa se asenne jota opetetaan jo lapsille, pitää maistella uusia makuja jotta tietää mistä tykkää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...sinun pitää joskus kokeilla jotain uutta vaikka se tuntuisi ensin epämiellyttävältä tai oudolta. Jokaisessa asiassa kannattaa ottaa se asenne jota opetetaan jo lapsille, pitää maistella uusia makuja jotta tietää mistä tykkää.

        AsianVierestä

        Totta tuokin puoli.. minulla ei ole vielä kovinkaan pitkää aikaa takana, että olisin ollut vapaa kokeilemaan ja makustelemaan asioita uudelta kantilta...

        No .. onhan tässä vielä vähäsen aikaa ..kai.

        Nyt toivottelen hyvää yötä. Suupielet venyy jo haukottelusta.. aikainen herätys edessä.


    • Jos on hyvä kokki, niin kaikki menee. Jos ruoka sisältää simpukoita tai sieniä, niin jää kyllä syömättä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe