Minä en jaksa peseytyä kun vaan

Anonyymi

Joka neljäs päivä oli helle tai pakkanen..olenkohan epähygieninen? Kyllä kuitenki hampaat jaksan harjata joka toinen päivä. Vaikka ei sillä kyllä akat tuolla kuppilassa iskee silmää. Olen kuiteski charmantti päälle 50 v äijä.

20

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täälläkään peseydytä kuin kerran viikossa. Lauantaina saunapäivä. Alushousutkin käännetään viikon puolessa välissä.

• Anonyymi

Minä olisin aina suihkussa jos ei kuuluis "taas lorottaa vettä " kerrostalon ihanuuksia vaikka ei halua huomiota silti se tulee kuin manulle illallinen.

• Anonyymi

Jos ei hikoile kunnolla ja käy joka aamu ja ilta suihkussa se on älytöntä, iho kuivuu,kärsii ja se ei toimi niinku kuuluu.Atooppisen ihon saat ku peset itteäs liikaa..Siinä sitte rasvailet itteäs ku oot ollu niin ..tun TYHMÄ.

• Anonyymi

Sehä ihan riippuu mitä tekee vai tekeekö mitää

• Anonyymi

NIIN. Juuri niin.Sitähän mie kirjotin,JOS ET HIKOILE VÄLTÄ SUIHKUA.

• Anonyymi

Haisee mullaki nivuset mutten välitä. Ollaan vähän niinkö alkuasukaskansaa..

• Anonyymi

Viimeksi perj käyny suihkussa. Ei vaan jaksa väsyttää niin vtusti. Eipähän tule ihmiset lähelle ku perä haisee

• Anonyymi

Peseytyä voi muutenkin kuin kokovartalosuihkussa. Ns pikkupesut riittää jos ei hikoile ja suihku jokatoinen päivä. Hampaat pestään aamuin illoin ja kaikki vaattet vaihdetaan puhtaisiin suihkun jälkeen paitsi farkut, kun niille ei suositella liian tiheä pesua.

Jalkojen pesemistä varten olen hankkinut muovivadin, siinä voi kätevästi pesaista jalat. Jalat vatiin ja bidesuihkulla vettä niin hyvä tulee. Pikkupesuilla tarkoitan kasvot, kainalot, intiimialuiden suihkuttelu ja jalat, ne voi pesaista vaikka useita kertoja vrk:ssa.

Mökillä sauna lämmitetään joka ilta, jotenkin kuuluu asiaan, siellä ei ole suihkua vaan pesuvadit ja pata kuumaa vettä sekä runsaasti kylmää vettä saaveissa.
      Onhan se itsellekin miellyttävää olla puhtaana.

• Anonyymi

mina ei tukka yhta pesu,josku pesse kasi,muta dedonranti pitta kaytta jokka paeva.

• Anonyymi

Kassitko vain peset? Miten se onnistuu niin että ei muut paikat tule samalla huuhdeltua?
        Deodorantti laitetaan AINA PUHTAALLE kuivatulle iholle!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kassitko vain peset? Miten se onnistuu niin että ei muut paikat tule samalla huuhdeltua?
        Deodorantti laitetaan AINA PUHTAALLE kuivatulle iholle!!!!

Ei tarvi olla puhas iho. Eikö sen dödön tarkotus ole peittää hajut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Böh! Deodoranttia laitetaan siksi, että sitä hienhajua ei muodostu. Olet ymmärtänyt dödön tehtävän aivan väärin. Johan se on ihan perusasia, että puhtaalle kuivalle iholle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Böh! Deodoranttia laitetaan siksi, että sitä hienhajua ei muodostu. Olet ymmärtänyt dödön tehtävän aivan väärin. Johan se on ihan perusasia, että puhtaalle kuivalle iholle!

Kyllä se hyvin peittää päivän vanhan hien hajun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei tartte, haisuli.

• Anonyymi

Käsidesillä peseskelen kaikki paikat joka päivä tuli ostettuu varastoo nii palio,pittää käyttää pois.

• Anonyymi

Kanata pesta kasi etta ei tarttu koronatia. Myoskin pitta pesta kikel etta ei tule vaamo hiva.

• Anonyymi

Onneksi Rovaniemellä käy puhtaudestaan huolehtivia kesäturisteja ettei tarvitse oman kylän haisunäätiä katsella.

• Anonyymi

Penikathan makaa suihkussa tuntitolkulla ja haaveilevat jostain ihmeestä..taitaa olla se hiivatin kännykkäki suihkussa naamataulussa kiinni.. Saa siinä vesilaskua ihmetellä..

• Anonyymi

Aina tämä on tiedetty,Tosi mies "Tuoksuu" Kuselle ja Paskalle.!
      Kiinalaisissa tankoissaan. Tämä oli aivan uusi tieto,naisten silmä iskee,Kätkystä.!
      Höylyytä eturauhanen!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe