Joka neljäs päivä oli helle tai pakkanen..olenkohan epähygieninen? Kyllä kuitenki hampaat jaksan harjata joka toinen päivä. Vaikka ei sillä kyllä akat tuolla kuppilassa iskee silmää. Olen kuiteski charmantti päälle 50 v äijä.
Minä en jaksa peseytyä kun vaan
20
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täälläkään peseydytä kuin kerran viikossa. Lauantaina saunapäivä. Alushousutkin käännetään viikon puolessa välissä.
- Anonyymi
Minä olisin aina suihkussa jos ei kuuluis "taas lorottaa vettä " kerrostalon ihanuuksia vaikka ei halua huomiota silti se tulee kuin manulle illallinen.
- Anonyymi
Jos ei hikoile kunnolla ja käy joka aamu ja ilta suihkussa se on älytöntä, iho kuivuu,kärsii ja se ei toimi niinku kuuluu.Atooppisen ihon saat ku peset itteäs liikaa..Siinä sitte rasvailet itteäs ku oot ollu niin ..tun TYHMÄ.
- Anonyymi
Sehä ihan riippuu mitä tekee vai tekeekö mitää
- Anonyymi
NIIN. Juuri niin.Sitähän mie kirjotin,JOS ET HIKOILE VÄLTÄ SUIHKUA.
- Anonyymi
Haisee mullaki nivuset mutten välitä. Ollaan vähän niinkö alkuasukaskansaa..
- Anonyymi
Viimeksi perj käyny suihkussa. Ei vaan jaksa väsyttää niin vtusti. Eipähän tule ihmiset lähelle ku perä haisee
- Anonyymi
Peseytyä voi muutenkin kuin kokovartalosuihkussa. Ns pikkupesut riittää jos ei hikoile ja suihku jokatoinen päivä. Hampaat pestään aamuin illoin ja kaikki vaattet vaihdetaan puhtaisiin suihkun jälkeen paitsi farkut, kun niille ei suositella liian tiheä pesua.
Jalkojen pesemistä varten olen hankkinut muovivadin, siinä voi kätevästi pesaista jalat. Jalat vatiin ja bidesuihkulla vettä niin hyvä tulee. Pikkupesuilla tarkoitan kasvot, kainalot, intiimialuiden suihkuttelu ja jalat, ne voi pesaista vaikka useita kertoja vrk:ssa.
Mökillä sauna lämmitetään joka ilta, jotenkin kuuluu asiaan, siellä ei ole suihkua vaan pesuvadit ja pata kuumaa vettä sekä runsaasti kylmää vettä saaveissa.
Onhan se itsellekin miellyttävää olla puhtaana. - Anonyymi
mina ei tukka yhta pesu,josku pesse kasi,muta dedonranti pitta kaytta jokka paeva.
- Anonyymi
Kassitko vain peset? Miten se onnistuu niin että ei muut paikat tule samalla huuhdeltua?
Deodorantti laitetaan AINA PUHTAALLE kuivatulle iholle!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kassitko vain peset? Miten se onnistuu niin että ei muut paikat tule samalla huuhdeltua?
Deodorantti laitetaan AINA PUHTAALLE kuivatulle iholle!!!!Ei tarvi olla puhas iho. Eikö sen dödön tarkotus ole peittää hajut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi olla puhas iho. Eikö sen dödön tarkotus ole peittää hajut?
Böh! Deodoranttia laitetaan siksi, että sitä hienhajua ei muodostu. Olet ymmärtänyt dödön tehtävän aivan väärin. Johan se on ihan perusasia, että puhtaalle kuivalle iholle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Böh! Deodoranttia laitetaan siksi, että sitä hienhajua ei muodostu. Olet ymmärtänyt dödön tehtävän aivan väärin. Johan se on ihan perusasia, että puhtaalle kuivalle iholle!
Kyllä se hyvin peittää päivän vanhan hien hajun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi olla puhas iho. Eikö sen dödön tarkotus ole peittää hajut?
Juu, ei tartte, haisuli.
- Anonyymi
Käsidesillä peseskelen kaikki paikat joka päivä tuli ostettuu varastoo nii palio,pittää käyttää pois.
- Anonyymi
Kanata pesta kasi etta ei tarttu koronatia. Myoskin pitta pesta kikel etta ei tule vaamo hiva.
- Anonyymi
Onneksi Rovaniemellä käy puhtaudestaan huolehtivia kesäturisteja ettei tarvitse oman kylän haisunäätiä katsella.
- Anonyymi
Penikathan makaa suihkussa tuntitolkulla ja haaveilevat jostain ihmeestä..taitaa olla se hiivatin kännykkäki suihkussa naamataulussa kiinni.. Saa siinä vesilaskua ihmetellä..
- Anonyymi
Aina tämä on tiedetty,Tosi mies "Tuoksuu" Kuselle ja Paskalle.!
Kiinalaisissa tankoissaan. Tämä oli aivan uusi tieto,naisten silmä iskee,Kätkystä.!
Höylyytä eturauhanen!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223