Helteet ovat ohitse! Jo ensi viikonlopuksi ilmat jäähtyvät 20 asteen tietämille ja ensi viikosta lähtien päivälämpötila jää 18 asteeseen. On odotettukin säiden viilenemistä ja nyt se tosiaan näyttää toteutuvan 👍
Mahtavaa! Helteet väistyy viimein!
13
73
Vastaukset
- Anonyymi
Koronakaranteenista hellekaranteeniin ja takasin. Helteisiin ei saa estopiikkiä, joten hyvä kun palathan normaaliin.
- Anonyymi
Kyllä harmittaa kun helteet hellittää. Olen niin nauttinut niin nauttinut.
- Anonyymi
Kyllä helteet saavat loppua
- Anonyymi
Toivottavasti helteet palaavat takaisin. Ihme valitusta kun on lämmintä. Kyllä vielä talven tullen palellaanki, nautitaan nyt ja kitisijät muistaa ettei lähe ulkomaille lomille kun siellä on aina lämpöä.
- Anonyymi
Palellaanki? Lappilainen ei palele, koska on tottunut eri vuoden aikoihin, jotka meillä onneksi on. Toivottavasti tulee aikaisin kunnon pakkaset, vähintään -30 ja lumi. Että päästään hiihteleen järville ja joelle.
- Anonyymi
Jaksaa paremmin juosta hillasoilla, kun ilmat jäähtyy. Hyvä, hyvä.
- Anonyymi
On vihreille ikävä asia, kun eivät voi vedota ilmaston muutokseen. Vihreät pelkäävät helvetin tulta, kyllähän homot joutuvat helvetin tuleen lippuineen....ha....haaaaa.....
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon hyvä mies.
- Anonyymi
Ihanaa taas lämpenee. Loppukuusta hipoo taas 30 astetta. Kiitos säiden jumalalle.
- Anonyymi
Meinaakko nää ettei muut immeiset ossaa kattoa Forecasta?
- Anonyymi
Sulla taitaa olla kylmä asunto..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla kylmä asunto..?
On ihanaa kun helteet palaavat. Ihanaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihanaa kun helteet palaavat. Ihanaa!!
Helteet ovat tältä kesältä Lapin osalta jo ohi. Mutta lämmintä säätä luvannut ens sunnuntaista alkaen vielä 3-4 päivää, 21-24. Sitten palataan jo normaaliin, mitä Lapissa kuuluukin olla. Alkaa onneksi järvet ja joetkin heti jäähtymään, pääsee kunnolla kalalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984