On se kumma kun Ylitornio terveyskeskuksessa käy ja lääkäri lupaa soittaa tuloksista ja laittaa kelalle todistuksia niin ei siellä mitään tapahdu soittoa ei kuulu eikä paperit lähde minnekään ainoa mikä sietä lähtee niin lääkäri lähtee lomalle ja jättää kaiken hoitamatta...
Terveyskeskus
8
2489
Vastaukset
- Anonyymi
olen odottanut puhelin soittoa ja kelaa ei saa lappua mitä haluaa olen aika tyytymätön
kaikki menee väärin kun pitäisi saada kelaan todistus - Anonyymi
Soita kunnanjohtajalle ja perusturvajohtajalle
- Anonyymi
Soita Vesivehmaan jenkka
- Anonyymi
No nyt se samanen lääkäri kirjoitti sairausloma todistuksen ja jätti allekirjoituksen tekemättä ja lähti lomailemaan eikö sen tilalle saada oikeaa lääkäriä joka hoitaisi paperit kuntoon..
- Anonyymi
Juorumekka koko laitos
- Anonyymi
No olisit sllekirjoittanu itte. Mutta kato ensin onko ne hullunpaperit. Tiijä mitä lappuja net kirjottaa.
- Anonyymi
Ylitornio kuulostaa tosi hauskalta pitäjältä ei vissiinkään ole kovin kova muuttoliikenne sinnepäin jos noin itseensä lämpeäviä ovat
- Anonyymi
Menny nootti perille
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545