Täyet miehet kyttäävät koska voivat mennä Alkoon, ajavat hurua kylällä ja ko sopiva sauma tullee niin silloin mennään. Eivät viitti mennä jos tuttuja sattuu samaan aikaan .
Kolarin juoppoukot
19
2013
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö,höpö.minulla ei tuota vaikeuksia hakea putelia Alkosta vaikka olisi kuinka tuttuja lähettyvillä.minä en niistä piittaa kun ostoksilla käydään.omat asiat on paljon tärkeämmät
- Anonyymi
Osalle on.
- Anonyymi
On net viinan orjia jokku. Ja näkkyy käytöksessä.
- Anonyymi
Niin on ja niitten vaimot esittää että omat ukot on niin hyviä.
- Anonyymi
Meijän isi ei ota viinaa sanoi vaimo, sisu pastilleja syönyt 45 vuotta ja viinaa
joka päivä - Anonyymi
Eikö sulla ole muuta tekemistä ku kytätä viinakauppaan menijöitä, sitä vartenko roikut salen pihalla päivät päästään, hanki elämä.
- Anonyymi
Ongelma sekin...
- Anonyymi
Toiset taas ajjaa Pelloon asti,ettei vain kylillä juoruttaisi että taas ollaan päissä
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Aika estoisia putelinhakijoita,jos pelhoon asti sööräävät.kylillä puhutaan muutenkin paljon tyhjänpäiväistä paskaa.eikun lippu hulmuten putelin osthoon oman kylän alkosta
- Anonyymi
Höh ei tuo oo uutta! Kittilän kallo ja kaukonen mukana myös varsinki viikonloppu öinä.Vaikka alko on jo silloin kiinni. M.
- Anonyymi
Kolarissa on vissiin ajatus tai tapana, että jos tiistaina ostaa pullon niin se juodaan tiistaina? Pitkä on matka, en sano minne.
- Anonyymi
Välissä haetaan Äkäslompolosta. Pajalastaki ennen koronaa
- Anonyymi
Yh.n kestä hakea kossua montaa pulloa kun on lasut tulilla,niin jo kelpaa pelhoon ajella
- Anonyymi
No hyva en ole sitten mie kun ei ole vaimoa....mutta sanon vain , että " jutun alulle panija , puhdista omat portaat ensin " onko ongelma ?????? 🤣
- Anonyymi
Ei kalahtanut olen entinen juoppo ja nykyinen lenkkeilijä, edelleen omat portaat ensin...🤣
- Anonyymi
ihmisiä on saanut potkuja nykyään mm. " pankinjohtajia " korona aika nyt ja tehdään tulosta.......
- Anonyymi
Alkon aukioloa pitää siis laajentaa.
- Anonyymi
Netistähän saa tilattua saunanlaudeille saakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10812
- 68801
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50695