Miksi Pellossa tien laitojen ja nurmialueiden annetaan pusikoitua, eikä niitä hoideta enää laisinkaan.
Pellon kylänraitista tuli mieleen Liettuan maaseutu, jota poikkesin Via Balticaa ajaessani katselemaan. Kylänraitit olivat täynnä vaurioitunutta asfalttia ja pientareet kasvoivat ohdakkeita ja pajuja.
Matkustin tänne kalastuspääkaupunkiin ja entiseen kotikylään 800km, enkä ole ainuttakaan näin ankeaa paikkaa nähnyt matkan varrella. Jopa naapurikylät ovat aivan toista luokkaa.
Miksi Pellossa ei leikata nurmea ja hoideta tien pientareita
17
1432
Vastaukset 17
- Anonyymi
Ei oo bensaa leikkureihin, siinä syy
- Anonyymi
Liettuan kommunistihallinnosta on jo niin pitkä aika että kaikki on ehtiny rappeutua. Nykyhallinto ei välitä ympäristöstä.
- Anonyymi
Et niinku satu tietämään, että tienvarret leikataan vasta kukkien ja kasvien kukinta on ohi. Terveisin Hortonomin apulainen.
- Anonyymi
Naapurikunnissa on jo kukkinu, se on tämä ilmastonmuutos kun vaikuttaa.
- Anonyymi
Säästö kuuri menossa....
- Anonyymi
16.7 näky pello-saukkoriipi välillä leikkaamassa....
- Anonyymi
Leikkaahan ne tienreunoja, mutta varovasti, heinistäkin leikataan latvat ja korret jätetään pysstyyn
- Anonyymi
Helppoa ko heinänteko.
- Anonyymi
Pellossa eletään kuin elo pellossa
- Anonyymi
Pellolaisille annetut valtion rahat menevät muihin tarkoituksiin.
- Anonyymi
Kuten työntekijöiden sähköpyöriin ja hiusten leikkuisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten työntekijöiden sähköpyöriin ja hiusten leikkuisiin.
No joko niitä setelitukkasia on näkyny?
- Anonyymi
Ajelin juuri Pellossa enkä nähnyt lumen alta, oliko nurmikot leikattu. Ei varmastikaan muutamaan kuukauteen.
- Anonyymi
Mitä enemmän Pello on piilossa kasveilta ym muilta sen parempi. On meinaan sen verran ruma kunta. Siis on kuin Äiti Venäjä.
- Anonyymi
Vastaus on yksinkertainen, rahat on loppu. Se sitten on toinen asia, voitaisiinko kunnan vähäisiä rahoja käyttää toisin. Minun mielestä ei välttämättömiä menoeriä on runsaasti. Toki aina löytyy sanojia, ettei ainakaan siitä ja siitä voi säästää. Sanoisin, että pitäisi keskittyä enemmän niihin välttämättömiin menoeriin - sen jälkeen voi harkita muuta.
- Anonyymi
Serviisin lakkautus toimisi.
- Anonyymi
Juu aika työlästä on nyt leikellä, ootelkaa kesempää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398