https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008126952.html
Kuusi taloa romahti rankkasateiden ja tulvien takia Saksassa – 9 kuollut, yli 50 ihmistä kateissa: "Tilanne on erittäin vakava"
Noin 25 taloa on vielä vaarassa romahtaa.
Näin ne ihmisen aiheuttamat äärimmäistymisilmiöt äärimmäistyvät.
Kuivuusalarmi Saksassa jälleen kerran
12
<50
Vastaukset
Nyt kuolleita on jo yli 40 ja monia kadoksissa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008128205.html
Pidän hyvin mahdollisena, että ilmastonmuutoksella on osuus tähän katastrofiin.Tulvat ulottuvat myös Sveitsiin, Ranskaan ja Hollantiin. Huh huh!
- Anonyymi
Täytyyhän tuohon olla syynä ihmisen aiheuttama ilmastonlämpeneminen. Mistä muustakaan se johtuisi.
- Anonyymi
Niinpä, lämpenemisen lisäksi ilmastonmuutos tuo tullessaan sään ääri-ilmiöitä.
- Anonyymi
Eihän koskaan tällaista ole ollut ennen nykyistä hektistä tiedonvälitystä.
- Anonyymi
Ja onhan tonttimaat käyneet vähiin ja alettu rakentaa riskialueille. Liian helppoa syyttää AGW
- Anonyymi
Ei ollut ennen. Ja täysin yllättäen tuli tulva kun alkoi äärimmäisyysilmiö sateen muodossa. Aikaisempi äärimmäisyysilmiö oli se, että ei sada. Sellainen on ihmisen vaikutus globaaliin ilmastonmuutokseen.
- Anonyymi
Yli 80 kuollutta jo. Yli tuhat kateissa.
Otsikointi aiheesta, jossa on kuollut useita kymmeniä ihmisiä, on käsittämöättömän korni. Pitää olla totaalisen sivistymätön moukka repiessään koulupoikahuumoria katastrofista, joka on tappanut ihmisiä ja tuhonnut valtavan määrän omaisuutta.
- Anonyymi
Jos se kirjoittajan omasta mielestä edistää hänen (denialistista) näkemyksensä saamaa julkisuutta niin tietenkin tuollaisia otsikoita laaditaan.
Onko oikeasti näyttöä sille että nyt taas nähty suursään jumittuminen paikalleen aiheutuisi ilmaston lämpenemisestä joko suoraan tai esimerkiksi pohjoisen merijään pinta-alan pienenemisen kautta? Jos on niin haluaisin linkkiä tutkimukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se kirjoittajan omasta mielestä edistää hänen (denialistista) näkemyksensä saamaa julkisuutta niin tietenkin tuollaisia otsikoita laaditaan.
Onko oikeasti näyttöä sille että nyt taas nähty suursään jumittuminen paikalleen aiheutuisi ilmaston lämpenemisestä joko suoraan tai esimerkiksi pohjoisen merijään pinta-alan pienenemisen kautta? Jos on niin haluaisin linkkiä tutkimukseen.Tietenkin?
Ovatko sinunkin mielestäsi denialistit sivistymättömiä moukkia? Itse kyllä yhdyn Agnon mielipiteeseen. Ei vähääkään fiksu ihminen kirjoittele tuollaista. Kyllä se melkoista moukkamaisuutta ja sivistyksen puutetta osoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin?
Ovatko sinunkin mielestäsi denialistit sivistymättömiä moukkia? Itse kyllä yhdyn Agnon mielipiteeseen. Ei vähääkään fiksu ihminen kirjoittele tuollaista. Kyllä se melkoista moukkamaisuutta ja sivistyksen puutetta osoittaa.Lähetä viestisi Ilta-Sanomiin. Täällä tuskin on kovin hyödyllistä mekastaa jonkun jutun otsikoinnista kun sillä ei ole mitään merkitystä ilmastonlämpenemisen kannalta.
Jos tarkoitat aloitusviestiä, niin silläkään eikä sen otsikoinnilla ole mitään merkitystä ilmastonmuutoksen kannalta.
Oikeastaan on mielenkiintoista nähdä, minkälaisia asoita alarmistihörhöt pitävät tärkeinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675