Silmäniloni

Anonyymi

Kesälomalla on ollut aikaa mietiskellä ja olen tullut siihen lopputulokseen että kun palaan lomilta töihin niin
alankin aivan tosissani jallittamaan
erästä ihanaa ... ties mitä kivaa syksy tuo tullessaan!

35

2325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaat vaan kultaseni <3

    • Anonyymi

      Lupaan 👍

    • Anonyymi

      Voi kun eräs mies alkaisikin, kaikki on enemmän hänestä kiinni mitä elämällään haluaa tehdä.

      • Anonyymi

        No voithan sinä nainen tehdä aloitteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voithan sinä nainen tehdä aloitteen

        En voi, mies tehköön aloitteen mikäli naisen todella haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi, mies tehköön aloitteen mikäli naisen todella haluaa.

        Kyllä jotain signaalia on hyvä saada sentään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jotain signaalia on hyvä saada sentään?

        No jos tilaisuuden tullen katselen pitkään silmiin ja hymyilen? ...
        Eikö tuosta jo tollompikin tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tilaisuuden tullen katselen pitkään silmiin ja hymyilen? ...
        Eikö tuosta jo tollompikin tajua?

        Jotain enemmän, tuota voi luulla ihan vaan ystävällisyydeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain enemmän, tuota voi luulla ihan vaan ystävällisyydeksi

        Kyllä "sellaisen" katseen erottaa, kun nainen katsoo sillä tietyllä tavalla. Ei voi erehtyä luulemaan ystävällisyydeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain enemmän, tuota voi luulla ihan vaan ystävällisyydeksi

        Niin voi.
        Esim minä hymyilen usein henkilölle jonka kanssa keskustelen ja usein vaikkei vaihdettaisi sanaakaan.
        Ystävällinen käytöshän kuuluu ihan normaaliin kanssakäymiseen, ainakin sen kasvatusopin mukaan, jonka minä olen saanut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi.
        Esim minä hymyilen usein henkilölle jonka kanssa keskustelen ja usein vaikkei vaihdettaisi sanaakaan.
        Ystävällinen käytöshän kuuluu ihan normaaliin kanssakäymiseen, ainakin sen kasvatusopin mukaan, jonka minä olen saanut. :)

        No etäpä jos kuin.ohi mennen hipaisen miestä vaikka kädestä - samalla kun katselen silmiin hymyillen? Joko siitä mies ymmärtää?'


    • Anonyymi

      Pitää laittaa nyt evästä 😋 Ei nyt paras mahd.signaali 🌝

    • Anonyymi

      munani näyttää signaalia kun pian tulen lomalta.aloitus oli minulle.terveisin vaalea viikinki

      • Anonyymi

        Oi rakkaani❣❣❣ tule sitten heti tervehtimään minua 🥰


      • Anonyymi

        Ei, vaan aloitusoli vaalealle NAISELLE😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan aloitusoli vaalealle NAISELLE😂

        Eipäs vaan eräälle tietylle tummalle kohtalottarelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vaan eräälle tietylle tummalle kohtalottarelle.

        Vaalealle muodokkaalle työtoverilleni meni tämä😄
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vaan eräälle tietylle tummalle kohtalottarelle.

        Tumma joka värjännyt vaaleaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalealle muodokkaalle työtoverilleni meni tämä😄
        -ap

        Noh kerro hiukan suuntaa niin tiedän missä tulen liki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tehdään sitä todella paljon ja ei erota ikinä

      • Anonyymi

        Toi ei ollut sitten minulta


    • Anonyymi

      Täysin lapsellinen likka.

      • Anonyymi

        Se sun likkas on mies, ehtaa shittiä työtovereista jo 2011


    • Anonyymi

      I am in doubt about it- concerning You! Mu-ha-haa!!!

    • Anonyymi

      Hei, aloittaja. Olet varmaankin palannut jo lomilta. Aiotko oikeasti "jallittaa" tätä vaaleaa työtoveria? On hyvin pieni mahdollisuus, että tämä aloitus on tehty minulle, joten sopiiko, että kun näemme taas seuraavalla kerralla, niin tee tällainen liike seurassani:

      Kosketa oikealla kädelläsi vasenta kyynärpäätäsi sekunnin kaksi.
      Tämän jälkeen kosketa vasemmalla kädelläsi oikeaa kyynärpäätäsi sekunnin kaksi.

      Älä tee liikkeitä liian nopeasti. Mutta jos teet tämän seurassani, niin lupaan, että teen samoin. Siitä tiedät, että pidän sinusta.

      Et häviä liikkeen esittämisellä mitään. Joku voi vain luulla, että sinua kutittaa tai muuten vain siistit itseäsi.

      • Anonyymi

        Hauska idea. Voisi jopa kokeilla. :D En ole aloittaja, mutta olen täällä vaalean naisen vuoksi ja me molemmat palasimme lomalta tällä viikolla.


    • Anonyymi

      Perisynti on kupla. Ihminen ei synnynnäisesti ole syyllinen mihinkään. Perisynti on Juutalaiskeksintö heidän tehdessään saarnamies Jeesus Nasaretilaisesta oman liikkensä sisäänvetokeulakuvan.

      Jeesus oli saarnamies, joka halusi purkaa Juutalaisten hengellisen vallan ei-Juutalaisiin julistamalla heidät vapaaksi Juutalaisesta laista. He pyrkivät alistamaan kaikkia lähialueensa asukkaat temppelinsä alaisuuteen voidakseen pitää heitä orjinaan. Tätä vastaan Jeesus saarnasi ja siksi hänet junailtiin ristiinnaulittavaksi.

      Juutalaiset kirjoittivat uudentestamentin evankeliumit itse omiin tarkoituksiinsa jatkaakseen tätä maailmanvalloitusprojetktia.

      Onnistunein yritelmä siitä on ollut Katolinen kirkko. He kykenivät salassa vaikuttamaan jopa Rooman keisariin, joka alkoi vainota Jeesuksen seuraajia heittäen heitä areenalle sirkuspetojen syötäväksi, vähitellen Juutalaisten sisäänvetoversiosta tuli Rooman valtionuskonto ja loppu onkin tiedossa.

      Mitä teologiaa Jeesus tuo Nasaretilainen rakennumies alunperin opetti ei varmaan enää tänäpäivänä ole enää tiedossa. Juutalaiset ovat väärentäneet luultavasti kaiken timpurisaarnaajasta kertova materiaalin eikä kukaan ole enää maailmassa kertomassa.

      Ajatellanpa, että Jeesus ruokki kuulijakuntansa jossain tilaisuudessa viidellä leivällä ja kahdella kalalla.

      No totuus voi olla se, että paikalla oli hänen lisäkseen vaikka vain kolme ihmistä eikä esimerkiksi kolmea sataa tai peräti kolmea tuhatta ihmistä kuten Juutalaisversio väittää. Näin Juutalaiset ovat tunnetulla kieroudellaan ja mutkittelutaidollaan onnistuneet luomaan ihmetarinan. Juutalaisten raamattuun kirjoitetussa versiossahan ei kerrota kuinka monta ihmistä oli paikalla vaan lukijat ja kuulijat saavat muodostaa oman käsityksensä lukumäärästä ja , kun Jeesuksesta on ennen tarinan kertomista tehty sankari niin yksinkertainen kuulija kuvittelee paikalle valtavan määrän ihmisiä...Tällaista on Juutalainen viekkaus ja tällaisella mainostoimistomaisella kerronnalla he osaavat johtaa ihmisiä harhaan.


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      28.07.2021 19:57

      Niin ja palaten perisyntiin, se on vain juutalaisten keksintö jolla ihminen on saatu syyllistettyä ja katumaan olemassaoloaan. Tällä tavalla ihminen on saatu kieritettyä Juutalaisten pikkusormen ympärille uskontoa ja korkeamman pelkoa käyttäen tahkoamaan maallista mammonaa heidän kansalleen ja tukemaan heidän valtakoneistoaan.


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      28.07.2021 19:57

      Anonyymi kirjoitti:
      Niin ja palaten perisyntiin, se on vain juutalaisten keksintö jolla ihminen on saatu syyllistettyä ja katumaan olemassaoloaan. Tällä tavalla ihminen on saatu kieritettyä Juutalaisten pikkusormen ympärille uskontoa ja korkeamman pelkoa käyttäen tahkoamaan maallista mammonaa heidän kansalleen ja tukemaan heidän valtakoneistoaan.

      Lue lisää
      Perisynti ei ole juutalainen keksintö. Vanha Testamentti ei puhu perisynnistä. Perisynnistä alkoi ensimmäisenä puhumaan katolinen kirkko, joka halusi vauvat jäsenikseen, koska se ei pystynyt muuten hankkimaan jäseniä.

      Jeesus ei ollut juutalaisuuden keulakuva. Juutalaiset johtajat vihasivat Jeesusta ja naulitsivat hänet ristille.


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      28.07.2021 19:58

      Anonyymi kirjoitti:
      Perisynti ei ole juutalainen keksintö. Vanha Testamentti ei puhu perisynnistä. Perisynnistä alkoi ensimmäisenä puhumaan katolinen kirkko, joka halusi vauvat jäsenikseen, koska se ei pystynyt muuten hankkimaan jäseniä.

      Jeesus ei ollut juutalaisuuden keulakuva. Juutalaiset johtajat vihasivat Jeesusta ja naulitsivat hänet ristille.

      Lue lisää
      Perisynti ei ole juutalainen keksintö. Vanha Testamentti ei puhu perisynnistä. Perisynnistä alkoi ensimmäisenä puhumaan katolinen kirkko, joka halusi vauvat jäsenikseen, koska se ei pystynyt muuten hankkimaan jäseniä.

      Jeesus ei ollut juutalaisuuden keulakuva. Juutalaiset johtajat vihasivat Jeesusta ja naulitsivat hänet ristille.


      Äänestä

      Kommentoi


      Anonyymi
      28.07.2021 19:58

      Anonyymi kirjoitti:
      Perisynti ei ole juutalainen keksintö. Vanha Testamentti ei puhu perisynnistä. Perisynnistä alkoi ensimmäisenä puhumaan katolinen kirkko, joka halusi vauvat jäsenikseen, koska se ei pystynyt muuten hankkimaan jäseniä.

      Jeesus ei ollut juutalaisuuden keulakuva. Juutalaiset johtajat vihasivat Jeesusta ja naulitsivat hänet ristille.

      Lue lisää
      Oi yksinkertainen, tokihan Juutalaiset ristiinnaulitsivat hänet koska kokivat hänet ongelmaksi. Teloituksen jälkeen marttyyrinä hän oli vielä suurempi ongelma heille joten hänet piti nostaa keulakuvaksi mutta ei Juutalaisten keskuudessa julkisesti tunnustettuna. Uusi testamentti kirjoitettiin näennäisesti Katolisen kirkon piirissä, todellisuudessa sen kirjoittivat Juutalaismyyrät. Tarkoitus on Kristinuskon kautta vetää ihmiset Juutalaisorjuuteen.

      Jossain vaiheessa kristityn ollessa tarpeeksi pitkällä uskonmaailmassa. hänelle aletaan selittää hänen muuttuvan nyt Juutalaiseksi.Ei syntyperäuselle Juutakaiselle se on orjuutta kultaisessa vankilassa mutta orjuutta kuitenkin.

      • Anonyymi

        Juutalaistamisprojektiin kuuluu säätyläisyhteiskunnan Tuominen takaisin. Suomessa on aatelissukuja jotka ajavat väkivältaisella tavalla aateliston paluuta vallankahvaan. Osa heistä on todennäköisesti liittoutuneet Venäläisten oligarkkien kanssa siinä tarkoituksessa., että Venäjän miehittäessä Suomen oligarkkien kanssa tehdyllä sopimuksella he saisivat perustaa säätyläisyhteiskunnan Suomeen. Tätä ajaa jopa Vasemmistoliiton Li Andersson.


    • Anonyymi

      Onkohan ap jo päässyt lomilta?

      • Anonyymi

        Toimitko aloituksen mukaisesti?


    • Anonyymi

      Mä taas olen päättänyt, että kun palaan lomalta töihin, alam vältellä erästä ihanaa ihan tosissani..Se miten se sitten onnistuu, onkin jo toinen asia.

      • Anonyymi

        Plääääh 🤪
        Miksi ihmeessä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plääääh 🤪
        Miksi ihmeessä?!

        No siks kun mä en hänen mielestä luultavimmin ole yhtä ihana kuin hän mun mielestä..Että ihan siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siks kun mä en hänen mielestä luultavimmin ole yhtä ihana kuin hän mun mielestä..Että ihan siksi.

        No älä nyt luovuta 👍


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe