Koira on parempi kaveri mitä nainen

Anonyymi

Minulle riittää ainakin ihan hyvin koira kumppaniksi. Se on aina iloinen ja tykkää minusta justiin sellaisena kuin olen. Naisilla on pitkä lista vaatimuksia millainen pitää olla... Eikö oikeassa rakkaudessa jokainen kelpaa juuri sellaisena kuin on? Naiset rakastaa kriteerejä, ei ihmistä (muuta kuin itseään).

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panetko sä kanssa sitä koiraa kun vertaat naiseen?

      • Sama mullakin tuli mieleen, että onko seksielämäkin tyydyttävämpää koiran kuin (ihmis)naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Voi viedä sitten lemmikkien hautausmaalle kun kuolee, joku kertoi että koira oli jäänyt junan alle: pää löytyi vain kokonaisena jälkeelle jääneenä.

    • Anonyymi

      Minäkin arvostan lemmikkieläintä erittäin korkealle, ja omaa koiraani sekä kissaani rakastan valtavasti.
      Koomista muuten että ei ole harvinaista että mies on koiralle tai kissalle mustasukkainen! :D Ihan totta!
      En varmaan ole ainoa asian kokenut. Onhan se naurettavaa ja koomista.
      Itse en huoli miestä joka ei lemmikkejäni hyväksy vilpittömästi. Valintatilanteessa lemmikit voittaa aina.

      Eläinrakas nainen

      • Anonyymi

        Ei ole mikään ihme, jos ne koirat ja kissat tulee järjestyksessä aina ennen sitä miestä. Tuskin haluaisit itsekään olla missään suhteessa jonkun toisen kumppanin alapuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään ihme, jos ne koirat ja kissat tulee järjestyksessä aina ennen sitä miestä. Tuskin haluaisit itsekään olla missään suhteessa jonkun toisen kumppanin alapuolella.

        Sivusta sanoen, kummallista.

        Eläinrakkaana ihmisenä ja muutaman lemmikin omistajana suorastaan oletan, että mikäli kumppaniehdokkaalla on lemmikkejä, niin ne ovat aina tämän prioriteettilistalla minua korkeammalla.

        Ehkä tämä on eläinrakkaille ihmisille vaan tosi ilmiselvä asia.


    • Anonyymi

      Vie elikko lenkille lemmikkieläinten hautausmaalle, huono vbitsi sori.

      • Anonyymi

        Idiootti.. Tässä hyvä esimerkki kumpi on fiksumpi mies vai koira


    • Anonyymi

      Kivasti kommentoijat paljastavat omaa mielenmaailmaansa vastauksissaan.

    • Anonyymi

      Eihän nyt naisen kanssa olo pelkkää seksiä ole. Eiköhän se ole vain hyvin pieni osa sitä. Näköjään ihmisillä ei mikään muu mielessä ole, ihmekään että suhteet on mitä on, jos ei siltä muuta odoteta kuin seksiä.

      • Kyllä se mun mielestäni silti on aika oleellinen osa parisuhdetta.

        Voi kai seksitönkin parisuhde toimia, mutta vain siinä tapauksessa, ettei kumpikaan ole siitä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Kyllä se mun mielestäni silti on aika oleellinen osa parisuhdetta.

        Voi kai seksitönkin parisuhde toimia, mutta vain siinä tapauksessa, ettei kumpikaan ole siitä kiinnostunut.

        Aloittajalla ei liene vaihtoehtoja. Naisten kriteereitä hän ei täytä, joten parempi sitten koiran kanssa, parempi sekin kuin yksinolo. Seksihommat voi hoitaa itsenäisesti, mutta kaveria itsestä ei oikeen saa.


    • Anonyymi

      seksi vetää ihmisiä parisuhteeseen joka ensinmäisenä vähenee tai loppuu joka toisessa parisuhteessa toinen osa puoli on haluton vaikka arki muuten sujuu yhdessä,

    • Anonyymi

      Varsin samat sanat voi sanoa miehestä. Koiraa ei kiinnosta vittujakaan miltä mä mm. näytän. Sillä ei ole ulkonäkövaatimuksia, eikä mitään muitakaan vaatimuksia mulle.

    • Anonyymi

      Minä rakastan koiria 🤫😍

    • Anonyymi

      Kaveri ehkä. Vaan ei se naista korvaa.

    • Anonyymi

      Niin aloittaja sinullakin on vaatimus että naisen pitää hyväksyä sinut sellaisena kuin olet. Naisella ei kuitenkaan saisi olla oikeutta olla oma itsensä vaan aina iloinen vaikka tapahtuisi mitä. Niin hankit koiran kun se tottelee ja nöyristeleeeikä ole ihminenkuten sinä.

    • Hmm, mietin tuota kriteerien rakastamista. Ei, en rakasta kriteerejä, vaikka niitäkin muutama on ihan vaan turvallisuudenkin vuoksi.

      Kyllä mä ihmistä rakastan. Ja näköjään sellaisena, kun se on. Vaikka välillä keljuttaakin jotkut jutut, että miks pitää aina. Täydellistä ihmistä ei ole, täytyy vaan pyydystä sellainen minkä kanssa kestää elää ja vielä tuntee rakastavansakin. :)

      • Vaan mietin mäkin aikoinaan, että alanko elämään naisen kanssa. Vai alanko elämään kissojeni kanssa. Molemmista tykkäsin niin paljon, että molemmat olis voineet olla hyviä valintoja.

        Mut sitten ihastuin mieheen, otin sitten sen kun oli tuloillaan niin mieleläänkin mun elämääni. Tuolla se nyt on tuvassa, eikä tässä nyt kissoja paljon ole kaivattu. Naisiin välillä tykästyn, mutta nekin on hyvä pitää loitolla. :)


    • Anonyymi

      " Eikö oikeassa rakkaudessa jokainen kelpaa juuri sellaisena kuin on? "

      Riippuisiko vähän siitä minkälainen on? Koiralle on se sama onko ihmisellä mitään tapoja ja millainen arvomaailma. Eikä koira rakasta ihmistä. Se vain kiintyy "ruokkivaan käteen". Ihmissuhteet puolestaan perustuvat hyvinkin paljon arvoille ja käytöstavoille. Parisuhteessa rakkaus ei yksin riitä.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe