Mistä löytyy nainen

Anonyymi

Joka kelpuuttaa ruman miehen. Onko sellaisia naisia vai eikö kannata edes haaveilla?

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin ruman? Kyllä pitäisi kuva nähdä.

    • Onko muunlaisia miehiä olemassakaan?

      • Ihminen on aika ruma otus, jos vertaa vaikka moniin kissaeläimiin. Nainenkin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ihminen on aika ruma otus, jos vertaa vaikka moniin kissaeläimiin. Nainenkin.

        Joo, mutta kyllä kissaeläinkin aika ruma on jos sillä ei ole karvoja.

        Toisaalta taas ihminen on kauneimmillaan (pään ylä- ja takaosaa lukuunottamatta) mahdollisimman vähäkarvaisina.


      • JustJust kirjoitti:

        Joo, mutta kyllä kissaeläinkin aika ruma on jos sillä ei ole karvoja.

        Toisaalta taas ihminen on kauneimmillaan (pään ylä- ja takaosaa lukuunottamatta) mahdollisimman vähäkarvaisina.

        Nojoo, karvaton kissa on kyllä aika rujon näköinen. Mutta jalostettuhan se onkin piloille.

        Vauvat on kauniita. 💙


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojoo, karvaton kissa on kyllä aika rujon näköinen. Mutta jalostettuhan se onkin piloille.

        Vauvat on kauniita. 💙

        Itseasiassa olen väärässä, Sfinx on luonnollisen mutaation takia karvaton. Ei jalostettu. Tarkistin, kun tuntui että nyt erehdyin.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojoo, karvaton kissa on kyllä aika rujon näköinen. Mutta jalostettuhan se onkin piloille.

        Vauvat on kauniita. 💙

        Vauvathan on vain pikkuihmisiä, vieläpä läskejä sellaisia. Huono motoriikka ja kaikki raajat ylipaksuja tumppeja koukussa. Hymyilevät usein kyllä nätisti.

        Kyllä ihminen ruma klonkku on, olipa mies, nainen tai vauva. Mutta just joku gepardi, hevonen tai delfiini, niissä on sulavalinjaista kauneutta.

        -kvm-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vauvathan on vain pikkuihmisiä, vieläpä läskejä sellaisia. Huono motoriikka ja kaikki raajat ylipaksuja tumppeja koukussa. Hymyilevät usein kyllä nätisti.

        Kyllä ihminen ruma klonkku on, olipa mies, nainen tai vauva. Mutta just joku gepardi, hevonen tai delfiini, niissä on sulavalinjaista kauneutta.

        -kvm-

        Nojaa, pikkuihmisiä mutta viattomia ja hellyyttäviä. Lapset muutenkin on jotenkin eri asia mulle, kuin aikuiset.

        Ihminen menee vähän piloille aikuistuttuaan, kun se omaksuu sellaisia asioita mitkä tekee äkkiä epäaidoksi, asenteelliseksi ja persereiäksi.

        Lapsena ihmisessä näkee vielä toivoa paremmasta.

        Kauneus on katsojan silmässä. Riippuu minkä linssin läpi maailmaa tarkastelee.

        Kauneutta on helposti enemmän kuin rumuutta, jos haluaa nähdä niin. Öitä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojaa, pikkuihmisiä mutta viattomia ja hellyyttäviä. Lapset muutenkin on jotenkin eri asia mulle, kuin aikuiset.

        Ihminen menee vähän piloille aikuistuttuaan, kun se omaksuu sellaisia asioita mitkä tekee äkkiä epäaidoksi, asenteelliseksi ja persereiäksi.

        Lapsena ihmisessä näkee vielä toivoa paremmasta.

        Kauneus on katsojan silmässä. Riippuu minkä linssin läpi maailmaa tarkastelee.

        Kauneutta on helposti enemmän kuin rumuutta, jos haluaa nähdä niin. Öitä.

        Minkä ikäisenä ihmistä ei enää rakasteta, kun lapsena häntä vielä ihaillaan ja silitellään?
        En ole koskaan ollut rakastettu, mutta osaan kuvitella miltä tuntuisi rakastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisenä ihmistä ei enää rakasteta, kun lapsena häntä vielä ihaillaan ja silitellään?
        En ole koskaan ollut rakastettu, mutta osaan kuvitella miltä tuntuisi rakastaa.

        Ei se ikään liity. Ja ei kaikki tykkää lapsistakaan, minä satun tykkäämään. Lapset on aitoja, teeskentelemättömiä ja viattomia.

        Sitä pitäisi vaalia, eikä kasvattaa elämän näyttelijäksi.

        Ikävää, jos sinua ei ole rakastettu. Olen todella harmissani puolestasi, kun jokaisen tarttisi saada jonkun hyväksyntä ja rakkautta edes jotenkin. 🤗


    • Anonyymi

      Onko rahaa?

    • Anonyymi

      Luojan luoman miehen kelpuuttaa nainen jos kemiat natsaa.

    • Anonyymi

      Millainen on luonne ja käytös? Teetkö töitä? Elääkö siivosti? Tuleeko toimeen omillaan? Millaiset lemmiskelyn taidot?

      • Anonyymi

        Töitä ei kannata tehdä tähän maahan. Hallitus vie kaiken etkä tienaa juuri mitään. saman saa kelasta. Veroja ja maksuja tulee lisää etkä saa ajaa kota edes bensa autolla. Tämä maa elää velkarahalla eikä sitä pysty työnteolla maksamaan vaikka kaikki tekis töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töitä ei kannata tehdä tähän maahan. Hallitus vie kaiken etkä tienaa juuri mitään. saman saa kelasta. Veroja ja maksuja tulee lisää etkä saa ajaa kota edes bensa autolla. Tämä maa elää velkarahalla eikä sitä pysty työnteolla maksamaan vaikka kaikki tekis töitä.

        No niin.. työtön ja ruma.. kai vähän persu ja sovinistikin..
        Ja nainen pitäisi saada.. heh.. sullahan on kaikki tavoiteltavan poikamiehen ominaisuudet. Unelmamies jonka jokainen nainen haluaa perillisten isäksi.

        Eli mies joka lojuu sohvalla kun nainen käy töissä, elättää perheen, hoitaa kodin ja mahdolliset lapset. Mies joka on ruma, eikä edes toimi statussymbolina naiselle. Niin tyhmäkin että ei edes viitsi hakea töitä, mikä nostaisi arvoaan. Kun..

        "Töitä ei kannata tehdä tähän maahan. Hallitus vie kaiken etkä tienaa juuri mitään. saman saa kelasta. Veroja ja maksuja tulee lisää etkä saa ajaa kota edes bensa autolla. Tämä maa elää velkarahalla eikä sitä pysty työnteolla maksamaan vaikka kaikki tekis töitä. "

        Juu, unelmamies.. ja kehtaa syyttää naisia kun ruma ei saa naista. Ruma, tyhmä ja köyhä.

        Ryhdistäydy hyvä mies...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin.. työtön ja ruma.. kai vähän persu ja sovinistikin..
        Ja nainen pitäisi saada.. heh.. sullahan on kaikki tavoiteltavan poikamiehen ominaisuudet. Unelmamies jonka jokainen nainen haluaa perillisten isäksi.

        Eli mies joka lojuu sohvalla kun nainen käy töissä, elättää perheen, hoitaa kodin ja mahdolliset lapset. Mies joka on ruma, eikä edes toimi statussymbolina naiselle. Niin tyhmäkin että ei edes viitsi hakea töitä, mikä nostaisi arvoaan. Kun..

        "Töitä ei kannata tehdä tähän maahan. Hallitus vie kaiken etkä tienaa juuri mitään. saman saa kelasta. Veroja ja maksuja tulee lisää etkä saa ajaa kota edes bensa autolla. Tämä maa elää velkarahalla eikä sitä pysty työnteolla maksamaan vaikka kaikki tekis töitä. "

        Juu, unelmamies.. ja kehtaa syyttää naisia kun ruma ei saa naista. Ruma, tyhmä ja köyhä.

        Ryhdistäydy hyvä mies...

        En minä ole aloittaja. Sanoin vaan muuten ettei töitä kannata tehdä. No nykyään sen työn saaminen on yhtä vaikeaa kun naisen saaminen. Siel töissäkin merkkaa vaan ulkonäkö.naiset palkataan jos ovat kauniita ja vaikka niillä ei ole kokemusta. Mies palkataan jos on komea ja pitkä. Lyhyt ja ruma mies ei sovi yhdenkään yrityksen palkkalistoille. Joku asiantuntija lehdessä sanoi että nykyään ulkonäköön kiinnitetään paljon huomiota kun hakee töitä.

        Ja tämän nyky hallituksen takia raksatöitä saa vain jos olet ulkomaalainen ja teet halvalla jopa 4 eurolla tunti. Jollekkin firmalle annetaan urakka ja sitten alihankinta firma hoitaa työntekijät paikalla eli ulkomaalaisia halpatekijöitä. Urakalle on sovittu hinta ja firma haluaa itse tienata mahdollisimman paljon. Ei se palkkaa suomalaisia koska muuten firma tienaa paljon vähemmän koska suomalaiselle pitää maksaa 3 kertaa enemmän palkkaa kuin ulkomaalaiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole aloittaja. Sanoin vaan muuten ettei töitä kannata tehdä. No nykyään sen työn saaminen on yhtä vaikeaa kun naisen saaminen. Siel töissäkin merkkaa vaan ulkonäkö.naiset palkataan jos ovat kauniita ja vaikka niillä ei ole kokemusta. Mies palkataan jos on komea ja pitkä. Lyhyt ja ruma mies ei sovi yhdenkään yrityksen palkkalistoille. Joku asiantuntija lehdessä sanoi että nykyään ulkonäköön kiinnitetään paljon huomiota kun hakee töitä.

        Ja tämän nyky hallituksen takia raksatöitä saa vain jos olet ulkomaalainen ja teet halvalla jopa 4 eurolla tunti. Jollekkin firmalle annetaan urakka ja sitten alihankinta firma hoitaa työntekijät paikalla eli ulkomaalaisia halpatekijöitä. Urakalle on sovittu hinta ja firma haluaa itse tienata mahdollisimman paljon. Ei se palkkaa suomalaisia koska muuten firma tienaa paljon vähemmän koska suomalaiselle pitää maksaa 3 kertaa enemmän palkkaa kuin ulkomaalaiselle.

        Jaa että niin..
        Miksi helvatussa kukaan ulkomainen tekijä tekisi 4 egee tunti.. eihän sillä edes elä Suomessa. Ja saman palkan se saisi kotimaassa joten miksi.. ?

        Tosin mitään ymmärrä tuosta asiasta, joten mitäpä minä siihen mitään...

        Sun kannattaisi vaihtaa alaa jos työtilanne on tuommoinen.. opiskelet ja teet loistopaperit, niin työnsaanti helpottuu kummasti. Itselläni sellainen tutkintotodistus taskussa, että joka kerta kun olen sitä vilauttanut, olen saanut töitä. Miehiseltä alalta ja pikkuruisena naisena.

        Turha sun on natista, että työnsaanti riippuu ulkonäöstäsi.. höpö ja höpö.


    • Anonyymi

      Ehkä Oulusta? Vaiko Tampereelta?

    • Anonyymi

      Mihin kelpuuttaa? Kaikkeen kai maan ja taivaan välilyä jos olet kiva ja reilu. Parisuhteeseen voit hakea kaltaistasi.

    • Anonyymi

      Mitä muuta olet kuin ruma?
      Mitä muita ominaisuuksia ja luonteen piirteitä, minkälainen ihmiskäsitys jne?
      Pelkän naaman kanssa en missään tapauksessa kuitenkaan alkaisi seurustella, mitä sillä teen olisi sitten miten komea tahansa?
      Hyväksytkö itsesi? (Toden näköisesti et.) Se on nimittäin omalla kohdallani erittäin korkea kriteeri. Itseään säälivän ja surkuttelvan kanssa en jaksa hetkeäkään.
      Oletko vapaa katkeruudesta tai pyrit siitä aktiivisesti irti? Syytteletkö toisia ja erityisesti naisia?
      Käytkö koko ajan sisäistä dialogia jossa mollaat ja haukut itseäsi? Lyötkö ja ruoskitko itseäsi henkisesti?
      Nämä ovat asioita jotka takuulla karkottavat ison osan naisia heti kättelyssä. Tosin on joitain jotka hakevat hoivattavaa ressukkaa joten ihan poissuljetttua sekään ei ole.
      Asennemuutos ennen kaikkea itseä kohtaan sekä sen myötä myös toisia ihmisiä kohtaan on ensimmäinen askel. Kuraan ja lokaan tuijottaminen ja siinä vatvominen loppu. Itsesääli ehdottomasti turn off.
      Sanotaan että kukas kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. Pitää paikkansa.

    • Anonyymi

      Ei löydy.. nosta vaa kädet pystyyn ja elä sinkkuna.. emmäkää kelpaa.. naiset huijaa mua ja torjuu jatkuvalla syötöllä sitten etitään pitkää miestä ja sekään ei riitä?

      t. allu

    • Anonyymi

      Yksin on parempi hautaan elää jos kaikki on vitun vaikeeta ja naisia sä et ketään niinku kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa, jos ollaan samaa ikäluokkaa, meillä on samoja kiinnostuksen kohteita ja yhteisiää harrastuksia.

      • Anonyymi

        Olen 36 v mies kaipaan kumppania kelpaanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 36 v mies kaipaan kumppania kelpaanko?

        Olet aivan liian nuori. Ikäeroa korkeintaan kymmenen vuotta alaspäin.


    • Anonyymi

      Maailmasta ei tule koskaan löytymään sellaista ihmistä, joka "kelpuuttaa ruman" juuri sen rumuuden takia. Tätä ei tee alottaja, eikä kukaan muukaan ja se on täysin normaalia. Maailmassa on kuitenkin valtavasti ihmisiä, jotka "kelpuuttavat ruman", kun rumuus on vain yksi ihmisen ominaisuuksista ja ne muut ominaisuudet ovat hyviä.

      • Anonyymi

        Juuri tätä yritin tuolla aikaisemin sanoa. Sanomani ignoorataan täysin kuten näissä tapauksissa tapana on.
        Pointtihan onkin saada ulista ja itkeä, etsiä sääliä ja sääliä itseään.
        Mitään muuta ei kuuleviin korviin oteta.
        Ei saa pilata hyvää itsesääliä millään järkipuheella, ei hyvänen aika!
        Siksi on viisainta sulkea siltä silmänsä ja heittäytyä nautiskellen ruoskimaan ja mollaamaan ja tallaamaan itseään perin pohjin. Se on jonkinlaista hyvin sairasta maokismia jota normaali ihminen ei voi tajuta.
        Minun puolestani saatte rypeä rauhassa, ei heilauta minun maailmaani puoleen eikä toiseen.


      • Anonyymi

        Mut jos ruma mies on kunnollinen niin ei naiset halua rumaa miestä Naiset haluaa komean miehen joka ei ole kunnollinen eli on joku väkivaltainen jännämies.. Monta kerta anähty millaisia miehiä naiset haluaa. Ruman miehen hyvillä ominaisuuksilla ei ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos ruma mies on kunnollinen niin ei naiset halua rumaa miestä Naiset haluaa komean miehen joka ei ole kunnollinen eli on joku väkivaltainen jännämies.. Monta kerta anähty millaisia miehiä naiset haluaa. Ruman miehen hyvillä ominaisuuksilla ei ole merkitystä.

        Ei pidä paikkaansa missään muussa, kuin palstapoikien mielikuvituksessa. Rumuus on teille vaan paremmin kestettävä selitys, kun ei tarvitse miettiä niitä todellisia. Mies, joka oksentaa naisvihaa ja ruikuttaa palstalla 24/7 ei ole kunnollista miestä nähnytkään ja on sitäpaitsi mitä suurimmalla todennäköisyydellä muös väkivaltainen.


    • Anonyymi

      Ns. rumuus ei ole syy jos naiset ei kiinnostu. Onhan noita esimerkkejä joka puolella missä mies ei ole mallikelpoinen mutta nainen on silti kainalossa. Tuttujakin on jotka sotii palstatotuuksia vastaan seurustelemalla eivätkä ole rikkaita eikä johtajia.

      • Anonyymi

        Tämä koskee live-elämää, ei deittipalstoja. Deittipalstoille tavallisen miehen on turha mennä, live-elämässä se on tapahduttava ei netissä.


    • Anonyymi

      Mikä tätä palstaa vaivaa ku moni haukkuu itseään?

    • Anonyymi

      Saduista ne semmoiset naiset löytyy. Kyllä se vaan on omallakin kohdalla todettu kymmeniä kertoja, että vaikka jutuista ja persoonasta pidetään, niin toisia treffejä ei tule, kun mut on kerran nähty livenä. Sellaista se on, ruman miehen deittihommat. Eikä siinä mitään, en mä siitä naisia syytä, koska biologiaahan se vaan on.

      • Anonyymi

        Deittipalstat on turhia tavalliselle miehelle, turhaan siellä notkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittipalstat on turhia tavalliselle miehelle, turhaan siellä notkut.

        Kai mä nyt sen tiedän. Elävässä elämässä tämmöinen rumilus saakin olla sitten kokonaan rauhassa vailla mitään naiskontakteja.


    • Anonyymi

      Itse en taas ole ruma, mutta en löydä mistään kumppania. Naiset ei halua vain tyhmää miestä, niin se on

      • Anonyymi

        Paskalta se tuntuu kun komeat jännämiehet vie naiset. Itse ei vain kelpaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1850
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      908
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      697
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      668
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe