Paras konsti laihtua,ja pitää yllä samaa painoa

Anonyymi

Paras konsti laihtua on että ei syö koko päivänä mitään ja sen vähän mitä syö illalla ennen nukkumaan menoa.

Päivällä VAIN pientä maistelua

PERUSTELU
Jos syömisen aloittaa JO aamupäivästä kalorit nousee moninkertaiseksi.Ensin aamupala,sitten päivällinen,lounas,välipalat ja kalorit on niin suuret,että vain lihot.

Jos olen syönyt tuohon tapaan kalorini on jäänyt AINA alle 2500 päivässä JA olen laihtunut.
Ja JOS olen syönyt päivällälläkin herkullisen aterian kalorit on nousseet aina välille 3000-4500 kaloria

ELKÄÄ uskoko valheita mitä netti on aivan täynnä laihduttajan syömisestä.Iltasyönnissä on sekin hyvä puoli että saa hyvin yöunet.Päivän pystyy olemaan aivan hyvin syömättä ja tekemään muita asioita.

Laihtumista pystyy nopeuttamaan harrastamallaa mahdollisimman paljon liikuntaa.
Hiilihydraatteja pitää syödä joka päivä vähintään 300g .Kalorit JA kalorivaje ratkaisee sen miten laihtuu EI hiilihydraatit.

Keho käyttää kehon omaa rasvaa energianlähteenä VAIN kalorivajeessa.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SIIS opetelkaa läskit syömään oikein,NIIN ette liho.

      • Anonyymi

        Te olette aivan pöljiä.Hiilihydraatit pois,reilu aamupala.YMS Olette siksi lihavia koska olette uskoneet valheita.


    • Anonyymi

      Vieläkö sinä haisukikkeli kirjottelet tänne? 🤪Etkö ymmärrä että emme halua vanhoja ukkoja tälle palstalle?😝

      • Anonyymi

        Ei sunkaan ole pakko lukea minun pilailuparodioita.🤣 Mutta JOS haluat niin siitä vaan.😐


    • Anonyymi

      Ainoa tarkoitus näillä netin ohjeilla on markkinoida elintarvikkeita niin että kulutus nousee mahdollisimman suureksi.Sitä ei halutakkaan että ihmiset laihtuu.
      Sitten on kaikki suositukset pitää saada sitä ja sitä vitamiinia sen ja sen verran ja proteenia.Näillä ohjeilla kalorit nousee aivan liian suureksi,eikä laihdu.

      Terveellinen laihduttajan ruoka on hyvin niukka ja vaatimaton,jääkaapissa ei tarvitse olla kuin esim hernekeittoa tai kaalipataa niin silläkin pärjää oikein hyvin.

      Joku sanoi jossakin kirjoituksessa että netti on täynnä laihdutusohjita.Onhan siellä ohjeita,mutta niillä ohjeilla EI laihdu kukaan.

      Esimerkiksi tavallinen tallukka joka käy vähän pyöräilemässä tai kävelemässä ei laihdu millään bodarin dietillä,koska niillä on reenit huomattavasti kovempia kuin tavallisella tallaajalla.

      Vain kova reenaaja saa syödä hyvin aamusta iltaan.Tässä yksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=nA7DKb_LkJY

      Sitten kun syödään aamusta iltaan kaikki ateriat ja siihen vielä kaikkia muuta roskaa perunalastuja,suuria karkkimääriä,hampurilaisi,pitsoja yms niin voi lihoa vaikka 5-6 kiloa kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Te läskit ootte aivan tyhmiä mainonnan uhreja.Te ostatte kaikkea paskaa mitä teille mainostetaan.
        Koko ajan tulee radiosta,TV:stä ja netistä näitä roskaruokamainoksia JA te ostatte sitä paskaa.

        Ihmisen pitää käyttää ravinnokseen vain luonnonmukaista ruokaa lihaa,kalla,hedelmiä marjoja yms eikä elintarvikkeita jotka on puoleksi rasvaa tai sokeria.


    • Anonyymi

      18828 kilojoulea päivässä? Normaali arvio aikuiselle on 8000 kilojoulea. Syöt aivan tajuttomia määriä. Tuossa on 10 megajoulea ylimääräistä.

      Taitaa mennä niitä kahvikakkuja, ja karkkia aika määrät. Sinulla on joku syömisongelma. Kukaan ei syö noin paljon päivässä.

      Ja harrastat maanisesti liikuntaa.

      Ei namin näyttäminen ole terveellistä vaikkei lihoisikaan. Oletko kuullut ruokaympyrästä? Ruuan pitää olla monipuolista ja tasapainoista. Liika rasva ja sokeri ei tee hyvää, vaikka hurjalla liikunnalla kuluttaisi kalorit.

      Terveydessä on kyse muustakin kuin laihuudesta.

      Onko sinulla kenties tunnesyömistä, vai miksi syöt noin paljon? Pitäisikö hankkia harrastuksia?

      • Anonyymi

        Namin mättäminen


      • Anonyymi

        En minä paljon syö KUN laihduta,nytkin kalorit olleet 1500-2300 tälläkin dietillä.
        Hiiilihydraatteja EN varo ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä paljon syö KUN laihduta,nytkin kalorit olleet 1500-2300 tälläkin dietillä.
        Hiiilihydraatteja EN varo ollenkaan.

        Mene haisukikkeli hiihtämään. 🤣 Kun et edes lesboja siedä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä paljon syö KUN laihduta,nytkin kalorit olleet 1500-2300 tälläkin dietillä.
        Hiiilihydraatteja EN varo ollenkaan.

        Nyt on reeni ollut pitempään vain kävelyä helteitten takia.kalorit on joutunut sen takia alempana kuin ennen.
        Tämän päivän reeni kävely 1 tunti 30 min porrasnousua kävely 1 tunti.Lisään porrasnousun tuntiin ja kävelyyn mukaan rinkka jossa juomat ja muut varusteet n3 kg
        Hyvä tuuri kun sattuu olemaan kuntoiluportaat aivan lähellä.Sen lajin hoksasin ristiotten you tube sivulta,kun aloin katsomaan laihdutusvinkkejä viimeisten kilojen laihdutukseen.
        Olen ollut siitä tietoinen ennenkin,mutta en ole sitä koskaan kokeillut.
        https://www.youtube.com/watch?v=LU6g9yFniZs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on reeni ollut pitempään vain kävelyä helteitten takia.kalorit on joutunut sen takia alempana kuin ennen.
        Tämän päivän reeni kävely 1 tunti 30 min porrasnousua kävely 1 tunti.Lisään porrasnousun tuntiin ja kävelyyn mukaan rinkka jossa juomat ja muut varusteet n3 kg
        Hyvä tuuri kun sattuu olemaan kuntoiluportaat aivan lähellä.Sen lajin hoksasin ristiotten you tube sivulta,kun aloin katsomaan laihdutusvinkkejä viimeisten kilojen laihdutukseen.
        Olen ollut siitä tietoinen ennenkin,mutta en ole sitä koskaan kokeillut.
        https://www.youtube.com/watch?v=LU6g9yFniZs

        Kunto vain kiristyy koko ajan.1500 kaloria on liian vähän ja 2700 liian paljon
        Ehkä sopivin määrä voisi olla n2000 kaloria,ja enemmän liikuntaa.Laitoin kaapin ja lankun väliin yläpuolelle tangon jossa pystyy riippumaan.Riippuminen tuntuu hyvin kuntouttavan tenniskyynerpäätä ja olkapäätä.
        Tästä ihmisten tahallaan invalisoimisesta pitäisi tehdä rangaistava teko.Vankeutta vähintään 2 vuotta.Työnantajan velvollisuus on sääntöjen mukaan varoittaa liiallisesta työn kuormituksesta

        Kopioitu teksti
        Työnantajan velvollisuus on poistaa tai vähentää fyysisen työskentelyn aiheuttamaa haitallista kuormitusta ja huolehtia työntekijöiden terveyden säilymisestä työpaikalla

        https://www.tyosuojelu.fi/tyoolot/fyysinen-kuormitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunto vain kiristyy koko ajan.1500 kaloria on liian vähän ja 2700 liian paljon
        Ehkä sopivin määrä voisi olla n2000 kaloria,ja enemmän liikuntaa.Laitoin kaapin ja lankun väliin yläpuolelle tangon jossa pystyy riippumaan.Riippuminen tuntuu hyvin kuntouttavan tenniskyynerpäätä ja olkapäätä.
        Tästä ihmisten tahallaan invalisoimisesta pitäisi tehdä rangaistava teko.Vankeutta vähintään 2 vuotta.Työnantajan velvollisuus on sääntöjen mukaan varoittaa liiallisesta työn kuormituksesta

        Kopioitu teksti
        Työnantajan velvollisuus on poistaa tai vähentää fyysisen työskentelyn aiheuttamaa haitallista kuormitusta ja huolehtia työntekijöiden terveyden säilymisestä työpaikalla

        https://www.tyosuojelu.fi/tyoolot/fyysinen-kuormitus

        Nyt riittää haisu kikkelit, minulla on parempaakin tekemistä kuin lukea typeriä 🤪viestejänne. Koska ette itse halua lähteä, niin minä lähden. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää haisu kikkelit, minulla on parempaakin tekemistä kuin lukea typeriä 🤪viestejänne. Koska ette itse halua lähteä, niin minä lähden. Hyvästi.

        Hyvästi! Viethän varmuudella myös parodiat mukanasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunto vain kiristyy koko ajan.1500 kaloria on liian vähän ja 2700 liian paljon
        Ehkä sopivin määrä voisi olla n2000 kaloria,ja enemmän liikuntaa.Laitoin kaapin ja lankun väliin yläpuolelle tangon jossa pystyy riippumaan.Riippuminen tuntuu hyvin kuntouttavan tenniskyynerpäätä ja olkapäätä.
        Tästä ihmisten tahallaan invalisoimisesta pitäisi tehdä rangaistava teko.Vankeutta vähintään 2 vuotta.Työnantajan velvollisuus on sääntöjen mukaan varoittaa liiallisesta työn kuormituksesta

        Kopioitu teksti
        Työnantajan velvollisuus on poistaa tai vähentää fyysisen työskentelyn aiheuttamaa haitallista kuormitusta ja huolehtia työntekijöiden terveyden säilymisestä työpaikalla

        https://www.tyosuojelu.fi/tyoolot/fyysinen-kuormitus

        Tulee työnantajalle paljon halvemmaksi teettää 4-5 miehen työt yhdellä miehellä.
        Tekisi mieli haastaa nämä oikeuteen ja vaatia kivusta ja särystä sekä ansiotulon menettämisestä sekä pysyvästä työkyvyn menttämisestä 300 000 euron vahingonkorvaus.


      • Anonyymi

        Hienoa! Luontaista valintaa ja Maapallo pelastuu. Jäljelle ihmisistä jää tosin vain Perussuomalaiset, holhouksesta vapaat ja muut rokotevastaiset itsepäiset. Maapallolle asia on hyvä, mutta ihmiskunnalle taantumuksellinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Luontaista valintaa ja Maapallo pelastuu. Jäljelle ihmisistä jää tosin vain Perussuomalaiset, holhouksesta vapaat ja muut rokotevastaiset itsepäiset. Maapallolle asia on hyvä, mutta ihmiskunnalle taantumuksellinen asia.

        Tuo olikin jotakin Jehovien pelleilyä, sorry!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe