En todellakaan halua enää käyttää mitään paljastavaa vaatteita. En halua että vanhat miehet kuolaa minun perään.
Miksi se on niin vaikeeta käsittää ettei kaikki naiset halua pukeutua seksuaalisesti.
En oikeastaan voi ymmärtää miksi en saa piilottaa kehoa jota en halua näyttää.
Ei kaikki naiset ole niin rohkeita että haluaa että miehet pääsee haukkumaan kun tissini on liian pienet ja muutenki haluan piilottaa kehoani ettei miehet pääse haukkumaan.
Se vaikka olen päässyt jo pitkälle ongelmien suhteen. Niin en todellakaan enää halua että mies kuolaa minun perään. Minussa on muutakin kuin tissit.
En halua olla puoli alasti koska haluan pitää vallan itsellään ja enkä todellakaan halua enää ikinä että kukaan koskee minuun ilman lupaa. En enää ikinä halua sitä kokea ja ainut asia miten voin itseäni suojella on se että piilotan kehoni.
Olen päässyt pitkälle asian suhteen..
Ei kukaan muu suojele minua kuin minä itse.
Olen sen velkaa itselleni ettå pidän itseni turvassa.
Suojelen itseäni peittävillä vaatteilla
82
870
Vastaukset
- Anonyymi
En enää ikinä halua saman tilanteeseen kuin silloin. Muuten en voi itseä suojella kuin piilottaa mun kehoni.
Olen ongelmien kanssa päässyt pitkälle, mutta hienoja ja naisellisia vaatteita en halua pitää,koska jos olisin käyttäny rumia vaatteita niin kukaan ei olis.... Ikinä... Koskenut... Minun ei olis ikinä tarvinnu sitä kokea.
En olis ikinä halunu joutua sitä kokemaan... Se melkein tuhosi minut.... Kunnes tajusin että se ei ollut minun syy...... Mutta paljastavia vaatteita aloin vihamaan. - Anonyymi
Sama juttu.
- Anonyymi
Luuletko että jos naiselle käy jotain niin kukaan auttaa? Ei auta. Ihmiset vaan haukkuu. Ja se on siinä kaikista hirveintä. Joten helpommalla pääsen kun piilotan kehoani.
Luuletteko.. Huokaus... Jos en olisi ollut liian naisellinen näköinen niin olisin pysynyt turvassa. - Anonyymi
En voi kertoa tapauksesta oikeastaan muuta kuin että siinä tapahtui rikos ja tuomio on jo syylliselle langettu. Oikeus tapahtui ja sain oikeutta. Sitä mitä tapahtui en voi kertoa.
Mutta sen voin kertoa että se muutti minut.- Anonyymi
Anteeksi, jos vain satut lukemaan tätä. Oon ollut hirviö kun oletin voivani kohdata sinua kuten ketä tahansa muuta joka ei ole kokenut sitä mitä olet joutunut kokemaan. Anteeksi.
Ja vaikka mulle on uskoteltu kaikkea, oli se sitten totta tai tarua, mä olen päättänyt mennä anteeksiannon tietä. Itseni tähden. En lähde kostamaan. Se ei ole oikein.
ps. Pitääkö muuten formatoida koneet ja kaikki käyttöjärjestelmän sisältämät vehkeet vai onko turhaa? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, jos vain satut lukemaan tätä. Oon ollut hirviö kun oletin voivani kohdata sinua kuten ketä tahansa muuta joka ei ole kokenut sitä mitä olet joutunut kokemaan. Anteeksi.
Ja vaikka mulle on uskoteltu kaikkea, oli se sitten totta tai tarua, mä olen päättänyt mennä anteeksiannon tietä. Itseni tähden. En lähde kostamaan. Se ei ole oikein.
ps. Pitääkö muuten formatoida koneet ja kaikki käyttöjärjestelmän sisältämät vehkeet vai onko turhaa? :DEi hätää. En ole kenellekään teille palstalla vihainen vaan selitin lyhyesti miksei jotkut naiset halua käyttää sellaisia vaatteita.
Halusin tuoda tämän näkökulman esille.
Jotta ihmiset voisivat ymmärtää toisiaan vähän paremmin.
Minä olen yllättävän vahva ja pystyin Kertomaan asiasta, mutta aina niin ei ole.
Aina nainen ei ole tarpeeksi rohkea ja vahva kokemaan no mitä ny tarvitaan että asia menee eteenpäin...
Mun kohdallani vaatteet on minun suojani ja uskallan elää.
- Anonyymi
Vähän ehkä voi väsyttää tuollaisetkin pyöräily-lenkit jos ydinkeskustan läpikinb rullailee, ei olle Teemu Tumpeloita :D
- Anonyymi
Isot tissit
- Anonyymi
Saara
- Anonyymi
Itse kokenut nuorempana samaa, en edes pukeutunut paljastavasti. Ehdottelut ei tuntunut hyvältä, tunsin itseni lumpuksi, halvaksi, jäivät mieleen. Miks pitäis esitellä rintoja, jokaisella naisella on rinnat, mitä ihmeellistä niissä muka on, ett pitää näyttää kaikille. Töissä joutui kuulemaan alapääjuttuja, ne kuului työn luontaisetuihin, samoin kuin sekin ett pomo kurkki työnurkkauksestaan, kun pistin teepaidan päälle työpaitaa, ihan kuin siinä olis jotain katsottavaa ollut, ei ollut erillistä pukuhuonetta missä pukeutua. Miks naista kohdellaan kuin lihakimpaletta, saa tuijotella, ehdotella ja tunkea iholle asti ja naisen pitäis olla onnessaan kaikesta ei-toivotuista huomioista. Ei miehiä noin paljon esineellistetä, ei tungeta viereen, tehdä ehdotuksia ja odoteta, ett mies olis onnessaaan vanhojen naisten huomiosta ja pyynnöistä päiväkahville.
- Anonyymi
Kuulostaako tämä kenenkään muun silmään saman henkilö tekstiltä, joka valitti naisten siveettömästä pukeutumisesta?
🦄- Anonyymi
Ei vaan värikäs sarvipää. 🤓
🦄 - Anonyymi
Kyllä.
W. - Anonyymi
Kirjoitin sinne mutta tässä selitin miks vihaan paljastavia vaatteita. Kerroin tarkemmin miksen tykkää pitää naisellisia vaatteita.
- Anonyymi
En ollu sen ketjun aloittaja. Lyhyesti kerroin kannan. En halunu sitä ketjua sotkea tällä asialla.
- Anonyymi
Puhuin omasta näkökulmasta miksen käytä naisellisia vaatteita... Puhuin naisen näkökulmasta siinä ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin sinne mutta tässä selitin miks vihaan paljastavia vaatteita. Kerroin tarkemmin miksen tykkää pitää naisellisia vaatteita.
En voi kertoa mitä tapahtui, koska syyllisillä on myös oikeusturva ja jos kertoisin tapauksesta liian yksityiskohtaisesti ni syyllistyisin itse rikokseen. Niin hölmöä kun se onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi kertoa mitä tapahtui, koska syyllisillä on myös oikeusturva ja jos kertoisin tapauksesta liian yksityiskohtaisesti ni syyllistyisin itse rikokseen. Niin hölmöä kun se onkin.
Millä tavalla sinun pukeutumisesi liittyy heidän syyllisyyteensä?
Joku taisi jossain jo mainitakin, ettei edes burka suojaa väkivallalta. Minä puolestaan mainitsin, ettei edes alastomuus ole lupa raiskata.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla sinun pukeutumisesi liittyy heidän syyllisyyteensä?
Joku taisi jossain jo mainitakin, ettei edes burka suojaa väkivallalta. Minä puolestaan mainitsin, ettei edes alastomuus ole lupa raiskata.
🦄Vaatteet ovat suojamuuri. Vaatteet antaa paremman olotilan. Rennoilla vaatteilla olen vahva nainen kun taas paljastavilla vaatteilla en osaa olla rento vaan on sellainen hyvin epämiellyttävä olotila ja sellainen että jos uudestaan kävisi.... Jotain niin syyttäisin itseäni. Miksi en käyttäny peittäviä vaatteita? Miksi tein jotain....... väärää....?
Eli syyttäisin itseäni ku yhden kerran voi käydä..... mutta toinen kerta olis minun mie minun oma syy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatteet ovat suojamuuri. Vaatteet antaa paremman olotilan. Rennoilla vaatteilla olen vahva nainen kun taas paljastavilla vaatteilla en osaa olla rento vaan on sellainen hyvin epämiellyttävä olotila ja sellainen että jos uudestaan kävisi.... Jotain niin syyttäisin itseäni. Miksi en käyttäny peittäviä vaatteita? Miksi tein jotain....... väärää....?
Eli syyttäisin itseäni ku yhden kerran voi käydä..... mutta toinen kerta olis minun mie minun oma syy!Mutta toinen kerta jos tapahtuisi jotain... Ni se olis minun mielestäni minun oma syy..... Enkä varmaan pystyis siitä puhumaan tai kohtaamaan tai sitä taakkaa kantaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toinen kerta jos tapahtuisi jotain... Ni se olis minun mielestäni minun oma syy..... Enkä varmaan pystyis siitä puhumaan tai kohtaamaan tai sitä taakkaa kantaamaan.
Kuulehan, se ei missään nimessä ole ollut sinun syysi missään vaiheessa, riippumatta vaatetuksestasi. Hyvä että jaksoit olla vahva ja rohkea ja sait oikeutta. Muuta eihän se sitä korvaa mitä menetit. Ajan myötä kuitenkin jotain voi tulla takaisin, samanlaisena tai hieman muuttuneena. Ehkä vielä pystyt rauhallisin mielin nauttimaan naisellisuudestasi. Rakkautta ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toinen kerta jos tapahtuisi jotain... Ni se olis minun mielestäni minun oma syy..... Enkä varmaan pystyis siitä puhumaan tai kohtaamaan tai sitä taakkaa kantaamaan.
Keskityt aivan vääriin asioihin. Opettele tunnistamaan vaaratilanteet ja vaaralliset ihmiset. Keskittymällä epäolennaisuuksiin, kuten omaan vaatetukseesi, jätät huomioimatta todelliset vaarat.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskityt aivan vääriin asioihin. Opettele tunnistamaan vaaratilanteet ja vaaralliset ihmiset. Keskittymällä epäolennaisuuksiin, kuten omaan vaatetukseesi, jätät huomioimatta todelliset vaarat.
🦄Noh sellanen syyllistämisvire siellä. Siis lähtökohta on se, että naisen on saatava pukeutua, kulkea ja vaikka humaltua ilman että joutuu kohtaamaan ahdistelua tai väkivaltaa. Rikos ei koskaan ole uhrin syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh sellanen syyllistämisvire siellä. Siis lähtökohta on se, että naisen on saatava pukeutua, kulkea ja vaikka humaltua ilman että joutuu kohtaamaan ahdistelua tai väkivaltaa. Rikos ei koskaan ole uhrin syy.
Olet oikeassa. Ei se ole uhrin syy.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Tilanne voi tulla yllättäen ihan tyhjästä, joku vieras käy käsiksi, et pysty ennakoimaan tai varomaankaan edes.
Jos joku satuttaisi läheistäni, ei valtion langettama rangaistus olisi todellakaan riittävä. Lähes poikkeuksetta seksuaalirikoksista saa alle 2 vuotta ehdollista. En voi kertoa mitä tekisin, mutta voin antaa vihjeen ja sen nimi on kaktus.
- Anonyymi
Herra Scaramanga ja lentävä auto jossa kyydissä tyttö takakontissakin
Mutta joo niinpä ei olla tyhmiä kuin Mustangin omistajat. - Anonyymi
En ole nähnyt kuin joskus joidenkin vammaisten kuolaavan.
W.- Anonyymi
...ja Homer Simpsonin.
W.
- Anonyymi
Jaksaako edes valvoa jotain james-elokuvia kut4en illallakin tulee taas uusi.
- Anonyymi
Itse en ole koskaan tykännyt paljastaa liikaa itseäni. Jotenki liian paljas iho tuntuu oudolta. Olen kyllä pannut merkille, että miehet katsovat herkästi naisia, joilla vähän vaatteita. Myös varatut miehet tekevät niin. Nykyään mikään ei ole enää pyhää, mikä kuuluisi vain parisuhteeseen.
- Anonyymi
Kukaan näistä itsensä mielellään peittävistä ei ole vielä vastannut kysymykseen siitä, kuka tai mikä velvoittaa heitä pukeutumaan paljastavasti.
Ymmärrän että Lähi-idässä sosiaalinen paine pakottaa naiset peittämään itsensä, mutta mikä estää pukeutumasta peittävästi Suomessa? Ei tasan tarkkaan yhtään mikään.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan näistä itsensä mielellään peittävistä ei ole vielä vastannut kysymykseen siitä, kuka tai mikä velvoittaa heitä pukeutumaan paljastavasti.
Ymmärrän että Lähi-idässä sosiaalinen paine pakottaa naiset peittämään itsensä, mutta mikä estää pukeutumasta peittävästi Suomessa? Ei tasan tarkkaan yhtään mikään.
🦄Ryhmäpaine se että halusit kuulua porukkaan ja näyttää naiselta ja se että saisit jonkun joka sinua rakastaa ja harvat miehet pitää naisista jotka piiloutuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmäpaine se että halusit kuulua porukkaan ja näyttää naiselta ja se että saisit jonkun joka sinua rakastaa ja harvat miehet pitää naisista jotka piiloutuu..
Se että löytäisit miehen joka rakastaa sinua. Harva mies kehtaa ottaa naisen, joka ei pukeudu valtavirran mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Kyse lienee ristiriidasta, joka syntyy toisaalta halusta pukeutua kauniisti, naisellisesti ja kesäisesti, ja vastenmielisyydestä altistaa itseään "himokkaiden"katseiden kohteeksi.
Jotkut nauttivat tietynlaisesta huomiosta, toiset kokevat sen ahdistavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että löytäisit miehen joka rakastaa sinua. Harva mies kehtaa ottaa naisen, joka ei pukeudu valtavirran mukana.
Voisit vähän nostaa tuota rimaasi miesten suhteen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmäpaine se että halusit kuulua porukkaan ja näyttää naiselta ja se että saisit jonkun joka sinua rakastaa ja harvat miehet pitää naisista jotka piiloutuu..
No mitä vaatteita käytät helteillä? Minulla on yleensä tavallinen t-paita ja shortsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse lienee ristiriidasta, joka syntyy toisaalta halusta pukeutua kauniisti, naisellisesti ja kesäisesti, ja vastenmielisyydestä altistaa itseään "himokkaiden"katseiden kohteeksi.
Jotkut nauttivat tietynlaisesta huomiosta, toiset kokevat sen ahdistavana.Tässä on valinnan paikka ja tunnistat hyvin molempien valintojen ongelmat. Sosiaaliset paineet pukeutumisen suhteen länsimaissa ovat kuitenkin aivan eri mittakaavassa kuin Lähi-idässä.
Jos haluaa pukeutua naisellisesti, kannattaa vain opetella olemaan huomioimatta "himokkaita" katseita. Niistä pahastuminen on yhtä kuin vallan antamista väärille henkilöille. Useimmat katsovat kauniita naisia ihailevasti ja ystävällisesti. Muutama kuolaaja menee siinä samassa sinne tai tänne.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on valinnan paikka ja tunnistat hyvin molempien valintojen ongelmat. Sosiaaliset paineet pukeutumisen suhteen länsimaissa ovat kuitenkin aivan eri mittakaavassa kuin Lähi-idässä.
Jos haluaa pukeutua naisellisesti, kannattaa vain opetella olemaan huomioimatta "himokkaita" katseita. Niistä pahastuminen on yhtä kuin vallan antamista väärille henkilöille. Useimmat katsovat kauniita naisia ihailevasti ja ystävällisesti. Muutama kuolaaja menee siinä samassa sinne tai tänne.
🦄Ongelma ei koske minua, kunhan kommentoin. Tai sitten miehet voisivat vaikka opetella kunnioitusta, ja näin vähentää naisten kokemaa ahdistusta. Katsoa voi sekä kivasti että ällöttävästi. Arvaa kumpi tuntuu naisesta mukavammalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma ei koske minua, kunhan kommentoin. Tai sitten miehet voisivat vaikka opetella kunnioitusta, ja näin vähentää naisten kokemaa ahdistusta. Katsoa voi sekä kivasti että ällöttävästi. Arvaa kumpi tuntuu naisesta mukavammalta?
Useimmat miehet osaavat tuon kunnioittavan käytöksen. Onneksi. Monet jopa kehuvat ulkonäköasioita täysin luontevasti ja vilpittömän oloisesti. En aina ymmärrä, missä seurassa nämä naiset liikkuvat, jotka tapaavat pääasiassa epäkunnioittavia miehiä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat miehet osaavat tuon kunnioittavan käytöksen. Onneksi. Monet jopa kehuvat ulkonäköasioita täysin luontevasti ja vilpittömän oloisesti. En aina ymmärrä, missä seurassa nämä naiset liikkuvat, jotka tapaavat pääasiassa epäkunnioittavia miehiä.
🦄Tuota on tullut näitä lukiessa äimisteltyä. Totta kai tässä vuosien mittaan on kohdannut huutelijoita ja kourijoitakin, mutta suurin osa miehistä joihin on törmännyt on ollut varustettu ihan normaaleilla käytöstavoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä vaatteita käytät helteillä? Minulla on yleensä tavallinen t-paita ja shortsit.
Ei tullut mitään vastausta, tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut mitään vastausta, tietenkään.
En ollu illalla palstalla ja enkä jaksanu tästä asiasta keskustella.
On eri pituisia shortsit ja tykkään pitää sellaiset joilla ei peppu näy. Paitana sellaista jossa ei olkapåät näy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota on tullut näitä lukiessa äimisteltyä. Totta kai tässä vuosien mittaan on kohdannut huutelijoita ja kourijoitakin, mutta suurin osa miehistä joihin on törmännyt on ollut varustettu ihan normaaleilla käytöstavoilla.
En voi kertoa mitä tai missä tai miksi tapahtui tai mitkä asiat siihen vaikutti että niin kävi. Mutta sellaista elämä vaan on että joskus tapahtuu jotain...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollu illalla palstalla ja enkä jaksanu tästä asiasta keskustella.
On eri pituisia shortsit ja tykkään pitää sellaiset joilla ei peppu näy. Paitana sellaista jossa ei olkapåät näy.Ja mikä olikaan ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut naistuttavat eivät ymmärrä miks toinen pukeutuu peittävämmin, rumemmin, kun he itse pukeutuvat muodot, tissit ja perseen paremmin esille tuoviin vaatteisiin. En mäkään kritisoi heidän pukeutumistaan, enkä sano siihenkään mitään, kun noin pukeutuessaan valittavat sitten kuinka kaikki miehet tuijottavat heidän tissejään ja persettään kuolaten.
- Anonyymi
Habitus, Bourdieu:
Valta luodaan kulttuurisesti ja symbolisesti, ja jatkuvasti legitimoidaan toimijuuden ja rakenteen keskinäisessä vuorovaikutuksessa
Se millä tämä pääosin tapahtuu, on "habitus", sosiaalistetut normit ja tendenssit jotka ohjaavat käyttäytymistä ja ajattelua. Myös pukeutumista.
Habitus on tapa, jolla yhteiskunta ilmenee yksilöissä kestävien dispositioiden muodossa..
Habitus ei ole vapaan tahdon tuote muttei myöskään rakenteiden determinoima, vaan näiden keskinäisen leikin tulos.
Tuotettu tiedostamattomasti.
Myös liian poikamainen pukeutuminen naisella herättää aggressioita.- Anonyymi
"Myös liian poikamainen pukeutuminen naisella herättää aggressioita."
Ehkä myös liian poikamainen ajattelu. Tai kirjoittelu... 😂
Mutta mikäs sen mukavampaa kuin herättää aggressioita asioilla, joissa ei ole mitään aggression aihetta. Suosittelen! Tikku käteen ja kohti muurahaispesää.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikäs sen mukavampaa kuin herättää aggressioita asioilla, joissa ei ole mitään aggression aihetta. Suosittelen! Tikku käteen ja kohti muurahaispesää.
🦄Siinä vaan sellainen ongelma etten halua näyttää poikatytöltä vaan naiselta, mutten halua näyttää helpolta naiselta. En halua että miehet luulee, että oon helppo.
Totta. Tiedän että minulla on ongelma asian suhteen, mutta vaatteet toimii suojamuurina, jotta saan jonakin päivänä rohkeutta pukeutua kuin haluan. Nyt en ole vielä rohkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaan sellainen ongelma etten halua näyttää poikatytöltä vaan naiselta, mutten halua näyttää helpolta naiselta. En halua että miehet luulee, että oon helppo.
Totta. Tiedän että minulla on ongelma asian suhteen, mutta vaatteet toimii suojamuurina, jotta saan jonakin päivänä rohkeutta pukeutua kuin haluan. Nyt en ole vielä rohkea.Kaksoisstandardeissa ei voi kuin hävitä. Niissä on kaksi väärää vaihtoehtoa: naisellinen nainen ja poikatyttö. Parempi siis aina tehdä joka tapauksessa valintansa täysin oman mielensä mukaan.
Tai mikä vielä parempaa: kaksoisstandardien mukaan ajattelevia kannattaa jallittaa niin paljon kuin laki sallii. Näytä niin helpolta kuin ikinä osaat ja katso, miten voit helposti erotella idiootit ympäriltäsi. Tai näytä niin poikatytöltä kuin ikinä osaat ja sano, että sinulla oli ennen penis. Tai mitä nyt ikinä keksitkään.
Nyt naiset, saakeli. Kaksoisstandardit ovat s**tanan keksintöä. Ei niitä tarvitse noudattaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaan sellainen ongelma etten halua näyttää poikatytöltä vaan naiselta, mutten halua näyttää helpolta naiselta. En halua että miehet luulee, että oon helppo.
Totta. Tiedän että minulla on ongelma asian suhteen, mutta vaatteet toimii suojamuurina, jotta saan jonakin päivänä rohkeutta pukeutua kuin haluan. Nyt en ole vielä rohkea.Ei mitään poikatyttö-vaatteita nykyään ole olemassakaan.
Psykiatrille sinun pitäisi mennä yhdessä sen legginsmiehen kanssa. Käsi kädessä. ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään poikatyttö-vaatteita nykyään ole olemassakaan.
Psykiatrille sinun pitäisi mennä yhdessä sen legginsmiehen kanssa. Käsi kädessä. ;DMitä väliä sillä on vaikka käytän sanaa poikatyttö tyyli koska miten muuten ihmiset tietää mistä puhun? Ei mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on vaikka käytän sanaa poikatyttö tyyli koska miten muuten ihmiset tietää mistä puhun? Ei mitenkään.
En minä ainakaan tiedä minkälainen tyyli se on? Jotkut maihinnousukuvioiset reisitaskuhoussut? T-paita ja shortsit on aivan neitraali vaatetus.
- Anonyymi
Tuollaisety jutut jos joku salama iskee lähelle kobvaa niin bähän hengenbaarallisia sitten ihmisille tuollaiset.
- Anonyymi
Minä pukeudun sään, en miesten oikkujen mukaan.
- Anonyymi
Naisten pitäisi kulkea pussilakana ylläänn ettei miehet kuolaa. Ihan liikaa paljasta pintaa näkee ja naiset vielä laittaa someen kuvia itsestään minimaalisessa pikkupöksyissä ja liiveissä. Minä kieltäisin kaikenlaiset kuvat jossa näkyy paljasta pintaa.
- Anonyymi
Miestenkin pitää peittää rannalla nänninsä ja shortseissa kulkeminen on kiellettävä.
- Anonyymi
Ratkaisu some-ongelmaasi on niinkin helppo, kuin että lakkaat käyttämästä somea! Sitten ei tarvitse katsella pikkupöksynaisia!
- Anonyymi
Tuollaiset suuret salamat voivat olla kyllä ihmisille todellakin vaarallisia jos sellainen iskee.
Mutta mitä itse suosittaisin james-elokuva alkaa kohta illalla. - Anonyymi
Joopq joo nyt egyptissä james ja rakastettuni-elokuva :Ed
- Anonyymi
Pussilakana ja rahoja sisällä joiitsahelee.
- Anonyymi
Voi hybis sentään ei haluq käydä hammaslääkärillä mutta rokotuksessa kyllä
- Anonyymi
"En oikeastaan voi ymmärtää miksi en saa piilottaa kehoa jota en halua näyttää."
Mikset muka saa. Senkus kuljet vaikka jätesäkissä. Kukaan ei kiellä. Monilla naisilla ei ole edes hyvä kroppa niin on ihan asiallistakin peittää läskit. Jos on kaunis vartalo niin totta kai sitä tahtoo näyttää. Sekin on ihan oma valinta. Tämä on vapaa maa naisillekin.- Anonyymi
Ryhmäpaine ja se että haluaa kuulua porukkaan. En halua näyttää poikatytöltä koska tykkään olla nainen, mutta en halua näyttää helpolta naiselta.
- Anonyymi
Onkohsn tuollaisessa oikeasti mitään järkeä jos yrittää piiloutua toisilta ihmisiltä.
- Anonyymi
Ehkä on.. Saa aikaan korjata itseään jotta on taas ehjä kun ihana miehen näkee.
Sitten kun joskus ihana mies rakastuu niin ei pahat asiat pilaa mahdollisuutta onneen ja rakkauteen.
Naisilla on eri esiat mitkä miehissä saa ihastumaan. Toiset naiset ihastuu normaaleihin ja sellaisiin jotka ovat "täydellisiä" ku jotkut taas ihastuu erilaisiin miehiin jotka eivät ole normaalia ja jotka ovat omanlaisia, mutteivat kuitenkaan jännä miehiä vaan heillä on jokin asia minkä takia yhteiskunta no pitää miehinä joilla ei ole mahdollisuutta saada naisen. Juuri sellainen mies saa minut kiinnostumaan joka ei ole kaikkien naisten mielestä se ihana poikaystävä. Jotkut naiset viihtyy parhaiten sellaisten seurassa jossa ei tarvitse pelätä että on itse ainut omituinen vaan suhde on tasapainoinen. Eikä haittaa vaikka itse on omituinen eilä mies häpeä sinua. (en halua miestä joka häpeää minua.)
Jotkut naiset ihastuu jännämiehiin..(en kyllä ymmärrä miksi joku ihastuu mieheen joka on jännämies).
Itseasiassa kaikilla teillä miehillä on mahdollisuus löytää naisen koska on eri asioita mitä kukin nainen arvostaa ja pitää tärkeänä ja on eriasia mihin kukin ihastuu.
Te miehet ette vaan ole löytänyt sitä naista joka haluaa Olla juuri sinun kanssasi välittämättä siitä mitä mieltä yhteiskunta on.
- Anonyymi
"En halua että vanhat miehet kuolaa perääni".
Anna kuolata vaan ja tukehtua kuolaansa.
Niin minä teen.
Mutta mikäs sen mukavampaa kuin herättää aggressioita asioilla, joissa ei ole mitään aggression aihetta. Suosittelen! Tikku käteen ja kohti muurahaispesää."
EriTTÄIN hyvin sanottu!!
Provosointi on hauskaa. Sekoittelen kusiaispesiä tuon tuostakin.
Ne jotka prvosoituu saa tehdä sen ihan rauhassa. Siinä erottaa fiksut tolvanoista.- Anonyymi
Kiitos. Niinpä! Provosointi on paitsi hauskaa tosiaan myös erottaa fiksut tolvanoista.
🦄 - Anonyymi
""En halua että vanhat miehet kuolaa perääni".
Anna kuolata vaan ja tukehtua kuolaansa."
Aivan, hyvä meininki.
- Sheena
- Anonyymi
Kuuraketti, Moonraker taitaa olla seuraavana vuorossa james-elokuvista nelovisiolla.
Tämä Kultainen Ase... vähän sen tyyppinen itselle josta pidin, erinäisistä syistä, mutta Rakastettuni oli myös mutta ei niin jännittävä kuin tuo Kultainen Ase. - Anonyymi
"En halua näyttää poikatytöltä koska tykkään olla nainen, mutta en halua näyttää helpolta naiselta."
Kummallinen ongelma tuokin.
Itse asun Eestissä ja täällä suurin osa naisista pukeutuu varsin naisellisesti ja huoliteltuina. Myös ihoa näytetään eikä silti näytetä "helpolta". Kyllä ne ns. "helpot" sitten erottaa, tietyt naiset tietystä paikasta tulleet varta vasten siihen asiaan. Ja heihin nyt harvempi täällä haluaa tulla samaistetuksi.
En minäkään näytä poikatytöltä vaikka pukeutumistyylini eroaakin eestiläisitä. Suosin itselleni mukavampaa tapaa pukeutua, ja niin minä kuin kaikki tuntemani naiset saavat kulkea hyvinkin rauhassa. Tietysti sattuu että näitä viinaturisteja tulee ja ottavat vapauksia mutta heistäkään ei nyt ole ollut vaivaa, kiitos koronan.
Eiköhän tuo ongelma tule omien korvien välistä, tai sitten periytyy johonkin traumaan? Jos näin on, siitä kannattaa käydä juttelemassa. Minkään tuollaisen ei pidä antaa rajoittaa elämäänsä. - Anonyymi
Minä pääsen kai ainakin menemään paikkoihin kun on noita rokotteita.
- Anonyymi
Olen vähän iloinen kun nuo rokotetutkin hoidettu.
- Anonyymi
Mitä nyt kukin pitää peittävänä ja paljastavana vaatteena, aikalailla makuasia. Minulle pukeutuminen on mm. tyyli- tapahtuma- ja mukavuusasia. Järki, tunne ja asenne suojelee enemmän kuin mikään vaateparsi. Sitten on keksitty kaikenlaisia hälyttimiä, suihkeita ja muita turvavälineiksi.
- Sheena - Anonyymi
Minihame ilman pikkuhousuja saa miehet sekaisin.
- Anonyymi
Täytyy olla tosi mini, jos näkee ettei ole pikkuhousuja 😂
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla tosi mini, jos näkee ettei ole pikkuhousuja 😂
xLinerNaisen istuessa normaalimittainen minihame paljastaa naisen pikkuhousut.
Sekin on kivaa.
Ei naiset enää vaivaudu pitämään polvia yhdessä.
- Anonyymi
Miten muuten voi selittää eri tyyliä
1.on naismainen tyyli johon kuuluu hamet ja mekot ja hienot naiselliset vaatteet ja tissiä korostavat paidat
2.poikatyttö tyyli johon EI kuulu mekot tai hamet tai naiselliset tissiä korostavat paidat.
3.on sitten eri seksuaalistien tyyli. Joita onkin paljon erilaisia vaihtoehtoja mihin ihminen kuuluu....- Anonyymi
Useimmat naiset kuuluvat vähän kaikkea tyyliin.
- Anonyymi
Niin mitä siihen kakkoseen sitten kuuluu? T-paidat ja shortsit on täysin neutraaleja vaatteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876