Tuossa kun on lähdetty muijan kanssa istumaan vuosien saatossa iltaa niin oon miettinyt kuinka hankalaa on puolison pukeutua. Välistä sovittanut sukkahousuja jalkaan ja taas pois, joskus stay uppejakin laittanut ja kironut illan aikana kun ei tahdo pysyä kunnolla ylhäällä ja taas johonkin piiloon vetämään ylöspäin, hameetkaan ei tahdo "istua" aina päälle. Sit meni muijalta hermo, paras ja helpoin ratkaisu housut ja sukat, helppo paita jossa ei nappeja tai hörhelöitä enää. Noiden vaatekokonaisuuksien kanssa muijalla meni noin 15 vuotta sit riitti. Mulle sanoi et kyllä miehillä on helppoa, no ei siitä tarvii vaikeeta tehdä vastasin. Sanoin et sulla on liikaa vaatetta, olis vähemmän niin helpottaa valintaa ja sain katseen jota ei tarvinnut sanoiksi pukea.
Joo, ei ole helppoo olla nainen
9
<50
Vastaukset
Muijan kanssa vaatekaupassa on ihan killeri. Taannoin olin ns. makutuomarina. Siinä ei mies voi sanojansa oikein laittaa. Kolmen raastavan tunnin jälkeen oli pakko sanoa, että miksi sinä raahaat minut tänne sanomaan mielipiteitä, joita et halua kuulla.
- Anonyymi
Mulla on samoja kokemuksia, tosin muija vaatettaa ne ostoksensa kotona mun nähden ja sanoo eiks olekin hyvä, ihan sama mitä sanoo muija ei kuulemaansa usko. Nuorena kun suhde oli vielä tuore menin vielä mukaan kun muija pyysi, siihen kertaan jäi ja sit muija tunkee makutuomariksi kun minä sovitan jotakin ja sieltähän piisaa, ei sovi sulle, koita tuota seuraavaks, ei toinen oli parempi ja hei sovita tuotakin vielä, siinä sekoo pää. Pahinta tai raastavinta on olla vaateostoksilla naisen kanssa.
- Anonyymi
Ootteko te naisten kanssa vaateostoksilla käyvät 17-vuotiaita ja ensimmäisessä parisuhteessa? Jokainen aikuinen mies tietää olla lähtemättä siihen ansaan mukaan.
Vaimo vihaa shoppailua muakin enemmän ja jos joutuu käymään fyysisesti kaupoilla, niin suoriutuu nopeammin kuin kukaan muu tuntemani nainen. En silti ikimaailmassa menisi mukaan sinne ostoksille.- Anonyymi
Paljon helpompaa, kun ostelee netin kautta.
Sillon, kun ostin vielä kivijalkakaupasta, naiskaverini oli mukana, ei mieheni, sillä ei ole mitään makua. - Anonyymi
Monet naiset tykkää shoppailla kuten muijani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon helpompaa, kun ostelee netin kautta.
Sillon, kun ostin vielä kivijalkakaupasta, naiskaverini oli mukana, ei mieheni, sillä ei ole mitään makua.Niin nyt, minä tutustuin naiseeni 92, silloin olutkaan nettiä kellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet naiset tykkää shoppailla kuten muijani.
Kiitos tiedosta, kapteeni Itsestäänselvyys.
Kyse olikin siitä että pitääkö sun väkipakolla änkeä sen muijas mukaan sinne kaupoille kitumaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, kapteeni Itsestäänselvyys.
Kyse olikin siitä että pitääkö sun väkipakolla änkeä sen muijas mukaan sinne kaupoille kitumaan?Minä en edes huolisi ukkooni mukaan vaateostoksille, itselleni mä vaatteet ostan, samoin ukkoni ostaa itse vaatteensa.
Ompelen myös itse vaatteita, saan mieluisia.
- Anonyymi
Kuten todettu joka parilla oma tyyli hoitaa asioita. Kiva nähdä monellako samoja ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2103433- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2031691- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861456- 531301
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141