moii! oon siis 11-vuotias menos 5 luokalle. haluisin käyttää tekoripsiä ja laittaa ne kouluun mut mitä muut ajattelis? haluisin laittaa siks koska oon yleensä niin uupuneen näköinen koko koulu päivän, mun kaverit ja opettajatkin kysyy että olenko ok kun näytän tosi uupuneelta. en jaksa meikata kouluun niin haluisin käyttää tekoripsiä.
mikä olis teiän mielipide jos 5 luokkalainen käyttäis tekoripsiä?
voiko 11-vuotias laittaa tekoripset kouluu?
10
419
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ala käyttää niitä.
- Anonyymi
No sehän on sun oma valinta eli tietenkin voit niitä käyttää. Ensin kannattaa kuitenkin kysyä vanhempien mielipidettä. Helpompaa sulle ois kuitenkin että hankit ripsarin ja joka aamu sitä naamaan ei siinä kauaa mee. Luulen, (vaikka en oo kokeillu) että tekoripsien laitossa menee reilusti kauemmin aikaa, kun jos laitat ripsarii
Eli ripsaria suosittelen :) - Anonyymi
Mun ikäinen (11v) käyttää ripsienPIDENNYKSIÄ mut se on kyl jo ikäänsä verrattuna paljon kypsempi
- Anonyymi
En suosittele laittamaan tekoripsiä ton ikäisenä;)
- Anonyymi
Mihin koulussa tarvitaan tekoripset?
-Sitähän minäkin. Ei mihinkään! - Anonyymi
No ei! Pitääkö jo tuon ikäisenä näyttää puudelilta, tai asematunnelin tytöltä.
- Anonyymi
Tekoripset tai meikki 5-luokkalaisella on naurettavaa! Pelleleikkiä. Voi johtaa vähintään kiusaamiseen...
- Anonyymi
Tekoripset tekee sut vielä uupuneemman näköseks!
Mut mitä välii sil on mitä muut ajattelee? Ajattele itse! Hoida uupumus, tekoripset ei siinä auta. Syö terveellisesti, liiku, harrasta... - Anonyymi
Mäkin käytän tekoripsiä 5lk ei se mun mielestä haittaa
- Anonyymi
Kauniimpi olisit varmasti omana itsenäsi ilman tekoripsiä. Tekoripset lapsella ovat luotaantyöntävät tai vähintään naurettavat.
Tekoripset voivat olla paikallaan aikuisella jossain juhlatilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682