Jokainen joutuu miettimään haluaako viettää aikansa yksin kotona vai ihmisten seurassa jossa voi ehkä jonakin päivänä tavata kumppanin.
Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin. Voi mennä baareihin tapaamaan muita ja päästä mukaan porukoihin.
Raittiina joutuu olemaan yksin kotona ilman seuraa.
Mutta jokainen tekee valintansa.
t. viinamies
Yksin kotona
38
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman viinaa en olisi koskaan vienyt tyttöjä ravintolasta petiin.
Ilman viinaa en olisi löytänyt ihanaa vaimoani.
Ilman viinaa, elämäni olisi ollut äärimmäisen sovinnaista ja tylsää,
- boheemi taiteilija
On mulla myös kavereita, jotka eivät juo.- Anonyymi
Eipä taida niillä kavereilla olla naistakaan. Yksin viettävät iltansa kotona.
t. vinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida niillä kavereilla olla naistakaan. Yksin viettävät iltansa kotona.
t. vinamiesNämä kaverit löysivät itselleen naiset vasta 30-vuotiaana. Siinä iässä miehen pahin kiima on jo ohi, eikä seksi ole sellaista huirjastelua kuin nuoruudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kaverit löysivät itselleen naiset vasta 30-vuotiaana. Siinä iässä miehen pahin kiima on jo ohi, eikä seksi ole sellaista huirjastelua kuin nuoruudessa.
Voi kuule,minä löysin elämäni parhaan panon kun oltiin kumpikin jo yli30v..Naapurikin kyseli metelistä : )
- Anonyymi
Viisikymppiä lähestyy, ei ole viina maistunut, eikä routa ole porsasta kotiin ajanut, eli eipä ole ollut naisten seura niin houkuttelevaa, että se olisi voittanut omissa oloissa olemisen autuuden. Pikemminkin olen koko ajan ajautunut vain yhä etäämmäksi naisten elämästä... ja oikeastaan muidenkin ihmisten elämästä, olen jokin ihan omalaatuinen outo otus jo eikä minusta enää ihmistä tässä elämässä tulekaan...
- Anonyymi
Yksinäisyydessä sitä vajoaa itseensä, eikä näe ulospääsyä tilanteesta.
Keskustelupalsta auttaa yksinäisyyteen ja jos hyvin käy, saatat ystävystyä jonkun kanssa.
- Anonyymi
Ei naista saa mistään. Olen pitkä yli 190 cm mies käyn töissä ja urheilen.. silti en kelpaa naisille millään. Pitäs vain olla komea jännämies että saa naista.
- Anonyymi
Alkaa olee jo mitta täynnä kun ei kelpaa. Naisten nirsoiluun perkele.
- Anonyymi
Oon sulle sanonut että naiset haluaa jännämiehiä. Luovu naisista et kelpaa niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sulle sanonut että naiset haluaa jännämiehiä. Luovu naisista et kelpaa niille.
No mitähän ne jännämiehet on kun tällä elämänkokemuksella en huolis enää minkäänlaista? Miksi kärsiä parisuhteessa kun voi yksin olla onnellisempi?
- Anonyymi
Olisi kiva löytää tavallinen pullukka nainen sekin kelpaisi.. mutta heilläkin ihme kriteerit. Parempi olla yksin aina.
- Anonyymi
Kelpaisi on huono sanavalinta.
- Anonyymi
Ei ole varaa viinaan, eikä varsinkaan naiseen.
Ehdottomasti parempi yksin nykymaailmassa.- Anonyymi
Jaa,mulla on ollu rahaa kaljaan kohtalaisesti.Vain nuoret naiset haluaa parisuhteeseen tai sitten vanhemmat naiset elää vieläkin siinä fantasiamaailmassa jossa miehet on uskollisia,tekee kotitöitä,ei lyö,jne..ei mitään pikkuasioita.
- Anonyymi
No niin, otetaan nyt rauhallisesti ja pyritään aitoon vuorovaikutussuhteeseen, ilman roolileikkejä.
- Anonyymi
True, ilman viinaa en olisi mun vaimoa tavannut. Olin keskustassa terassilla juomassa viinaa ja menin yhteen pöytään jossa oli nainen. Alettiin juttelee ja meistä tuli pari. Kannatti mennä juomaan viinaa. En varmana olis tavannut ketään jos olisin vaan kotona viettänyt kesää 5 vuotta sitten.
- Anonyymi
Ilman mun hikkaa(oltiin diskon jonossa,odotettiin sen aukeamista) En olis varmaan tavannu mun itsekästä miestä.jätin sen jo 30vuotiaana kun olin muutenkin kuin yksinhuoltaja.
- Anonyymi
Kuuluisa takaovi osasto. Ei k-rauta
Yksin kotona on paras olotila. Saa olla hiljaisuudessa ilman ihmisääniä.
- Anonyymi
Niinpä.
Ihmisiä saan tavata työni puolesta aivan yllin kyllin. Nautin siitä kun pääsen kotiin missä ei ketään muuta kuin kissa. Sen kanssa lojumme sohvalla ja nautimme hiljaisuudesta.
Kukaan ei pyydä mitään, kukaan ei tarvitse mitään. Vain minä ja kissa.
Jos haluan, mitä ei todellakaan usein tapahdu, että ulos haluan mennä vaikka baariin, menen sitten. Humalaan en juo enkä siedä humalaisia sössöttäjiä, siksi en siellä juurikaan käy paitsi joskus esim. työporukalla ja ystäväporukalla.
Kun on löytänyt oman tapansa elää ja nauttii siitä, on se pääasia.
Jos on vähänkään sosiaalista taitoa yksin ei tarvitse olla. Ei tarvita perseet-olalla-känniä uskaltaakseen lähestyä ihmisiä. Yksinäisyydestä myös nauttii kun se on vapaaehtoista ja kun yksinolon kokee välttämättömäksi osaksi hyvinvointiaan.
Omituista pakonomaista jahtaamista ja epätoivoista etsimistä missä ei ole mitään järkeä. Kun antaa elämän tapahtua ja asioitten tulla omalla painollaan, löytää myös rauhan ja tasapainon itsensä kanssa.
Onnellinen naisoletettu Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Ihmisiä saan tavata työni puolesta aivan yllin kyllin. Nautin siitä kun pääsen kotiin missä ei ketään muuta kuin kissa. Sen kanssa lojumme sohvalla ja nautimme hiljaisuudesta.
Jos haluan, mitä ei todellakaan usein tapahdu, että ulos haluan mennä vaikka baariin, menen sitten. Humalaan en juo enkä siedä humalaisia sössöttäjiä, siksi en siellä juurikaan käy paitsi joskus esim. työporukalla ja ystäväporukalla.
Jos on vähänkään sosiaalista taitoa yksin ei tarvitse olla. Ei tarvita perseet-olalla-känniä uskaltaakseen lähestyä ihmisiä. Yksinäisyydestä myös nauttii kun se on vapaaehtoista ja kun yksinolon kokee välttämättömäksi osaksi hyvinvointiaan.
Omituista pakonomaista jahtaamista ja epätoivoista etsimistä missä ei ole mitään järkeä. Kun antaa elämän tapahtua ja asioitten tulla omalla painollaan, löytää myös rauhan ja tasapainon itsensä kanssa.
Onnellinen naisoletettuSe on tuo työ usein sellainen uuvuttaja, jos on paljon ihmisien kanssa tekemisissä. Minäkin aikoinaan ennen omia lapsiani olin päiväkodissa töissä ja senhän jokainen arvaa hulinaksi. Ei yhtään omaa rauhaa tai hiljaisuutta kuin vessassa käynnin ajan. Muutaman minuutin.
Kyllä olikin usein kauhea päänsärky kotiin päästyä tai jo työpäivän ajana. Se meteli ja ihmismölinä, kiire sinne ja tänne kävi jotenkin voimille ja laukaisi aina migreenin. Kun sitten tuo työ loppui ja koti-äitinä sain olla rauhassa jokusen vuoden ennen opiskeluja, niin helpotti ne migreenit ja stressikin.
Sitten menin taas opiskelemaan ja töitä oli siinä ohessa, oikeesti monta rautaa tulessa samaan aikaan. Perhekin kotona huollettavana ja aikaa vähän kaikkeen. Tuli taas stressi ja paineita, myös meteliä ja ihmismölinää. Mun voimat uupui ihan tyystin. Viimeinen pisara oli työrupeama hektisessä koulussa.
Mua ei ole luotu ihmismassoissa työskentelemään ja elämään. Mä sairastun fyysisesti ja menetän kaiken mielenkiintoni ihmisiin siinä tohinassa. Ihanteellisin työ täytyy vielä miettiä, mikä tapahtuu kotona tai hyvin pienessä itsenäisessä yksikössä.
Mutta se siitä kuormittumisesta.
Yksinään oleminen on luxusta, ihan hiljaa tai musiikkia kuunnellen. Luontoa ja tuulenhavinaa kuunnellen. Mä en tiedä miten joku voi kärsiä yksinään olemisesta, minusta se on mahdotonta. :)
Rauha ja ettei ole kiire kiire, se on parasta ihmisen elämää.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Se on tuo työ usein sellainen uuvuttaja, jos on paljon ihmisien kanssa tekemisissä. Minäkin aikoinaan ennen omia lapsiani olin päiväkodissa töissä ja senhän jokainen arvaa hulinaksi. Ei yhtään omaa rauhaa tai hiljaisuutta kuin vessassa käynnin ajan. Muutaman minuutin.
Kyllä olikin usein kauhea päänsärky kotiin päästyä tai jo työpäivän ajana. Se meteli ja ihmismölinä, kiire sinne ja tänne kävi jotenkin voimille ja laukaisi aina migreenin. Kun sitten tuo työ loppui ja koti-äitinä sain olla rauhassa jokusen vuoden ennen opiskeluja, niin helpotti ne migreenit ja stressikin.
Sitten menin taas opiskelemaan ja töitä oli siinä ohessa, oikeesti monta rautaa tulessa samaan aikaan. Perhekin kotona huollettavana ja aikaa vähän kaikkeen. Tuli taas stressi ja paineita, myös meteliä ja ihmismölinää. Mun voimat uupui ihan tyystin. Viimeinen pisara oli työrupeama hektisessä koulussa.
Mua ei ole luotu ihmismassoissa työskentelemään ja elämään. Mä sairastun fyysisesti ja menetän kaiken mielenkiintoni ihmisiin siinä tohinassa. Ihanteellisin työ täytyy vielä miettiä, mikä tapahtuu kotona tai hyvin pienessä itsenäisessä yksikössä.
Mutta se siitä kuormittumisesta.
Yksinään oleminen on luxusta, ihan hiljaa tai musiikkia kuunnellen. Luontoa ja tuulenhavinaa kuunnellen. Mä en tiedä miten joku voi kärsiä yksinään olemisesta, minusta se on mahdotonta. :)
Rauha ja ettei ole kiire kiire, se on parasta ihmisen elämää.Tiedän mitä tarkotat..Liika on liikaa(jos edes mies ei auta) nainen joutuu repeämään joka paikkaan ja edelleenkään miehet ei ymmärrä että kotitöitä on paljon(työn lisäksi) ja ne ei lopu ikinä.Minäkin sairastuin,nyt 12vuotta eläkkeellä.Siihen vaikutti myös muiden ihmisten kylmyys,ei ollut koskaan tukiverkkoa.Rankimpina aikoina mietin että kun vuorokaudessa on VAAN 24 tuntia ja suunnittelin itsemurhaa jatkuvan väsymyksen takia.En ymmärrä sen kaiken jälkeen että olen hengissä! Ihmisistä olen pysytelly vuosia aika kaukana(suojelen itseäni).
- Anonyymi
Eläimet on parempia kuin ilkeät,itsekkäät ihmiset.Ne hyväksyy viallisenkin ihmisen.Ja edes ne jotka luulevat olevansa parempia(yleensä miehet) on viallisia nekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Onnellinen naisoletettuEdelleenkin olen samaa mieltä..meidät naiset revitään riekaleiksi parisuhteessa(oli lapsia tai ei) koska aina vaan pitäis ajatella muiden parasta ja jos kehtaat vaatia itellesi jotain edes kerran puolessa vuodessa(sen ainoan kerran..) olet hankala nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mitä tarkotat..Liika on liikaa(jos edes mies ei auta) nainen joutuu repeämään joka paikkaan ja edelleenkään miehet ei ymmärrä että kotitöitä on paljon(työn lisäksi) ja ne ei lopu ikinä.Minäkin sairastuin,nyt 12vuotta eläkkeellä.Siihen vaikutti myös muiden ihmisten kylmyys,ei ollut koskaan tukiverkkoa.Rankimpina aikoina mietin että kun vuorokaudessa on VAAN 24 tuntia ja suunnittelin itsemurhaa jatkuvan väsymyksen takia.En ymmärrä sen kaiken jälkeen että olen hengissä! Ihmisistä olen pysytelly vuosia aika kaukana(suojelen itseäni).
Jaksaminen on rajallista, vaikka heikolla terveydellä on oppinut sinnittelemään ja pärjäämään, mutta kyllä kaikki lisä kuorma on aina lisää kuormaa ja tuntuu.
Mieskin painaa omaa työtään, ei silläkään sitä vapaata ole juurikaan. Ymmärrän senkin ettei sitten niilläkin vapailla mitä on jaksa jatkuvasti suorittaa jotain. Mutta välillä on vaan pakko jaksautua ja tehdä, vaikka miten tuntuu ettei pysty ja ei jaksa.
Kuulostaa sulla rankalta tuo, kun eläkkeellekin olet joutunut jäämään ja itsemurha suunnitelmat todella rankalta. :(
Mulla ei ole itsemurha käynyt mielessä, kun joskus lapsena kun olin raskaasti koulukiusattu ja ihan loppu jatkuvaan sairastamiseen, kipuihin ja särkyyn. Silloin mietin monesti, jos vaan juoksisin suoraan auton eteen ja kaikki tuska loppuis.
Aikuisenakin kyllä on ollut masennuksessa hetkiä, että sen on ajatellut olevan sitten se viimeinen vaihtoehto, jos ei suosta jaksa nousta. Mutta en ole niin pitkälle kuitenkaan sitten uponnut siihen suohon, ettenkö olis jaksanut löytää elämänhalua jostain. Joku asia on ollut aina valona minkä turvin sinnitellä.
Mutta ihmisiin olen silleen kanssa väsynyt, etten todellakaan nauti mistään massoissa olemisesta enkä aktiivisesta vuorovaikutuksesta nenätysten jonkun perhettä vieraamman kanssa. Silloin tällöin riittää ja on sopivasti.
Ja työkuviot ehdottomasti tarttis olla pienet ja itsenäiset, sen verran lumihiutaleen vikaa on, että uuvahtaa jos on hektinen olo jatkuvasti. Työtä kyllä haluan tehdä, nautinkin jos vaan se työympäristö on sellainen, ettei se käy taakaksi.
- Anonyymi
Anna toisten olla rauhassa äläkä tuomitse toisia jotta sinua ei tuomittaisi, kuin tuomari joka tuomitsee itse itsensä.
Mutta hyviä unia, minä näen kyllä joskus ja sitten aamulla herää huvittaviin ajatuksiin unenpöpperöisistä ajatuksista. Jos on yksin kotona, niin voi ajan kuluksi viritellä erilaisia ansoja yms. siltä varalta, että joku rosvo on tulossa pyytämättä vierailulle. Niin jos sitten rosvo tulee, niin se saa astalosta kuonoon tai kiehuvaa tervaa ylleen tai tulee ristiinnaulituksi kuin juutalainen.
- Anonyymi
Mutta miten on mahdollista että on yksin kotona kaksi?
-kvm-
- Anonyymi
Joo hah kaikenlaisia ansoja virittelee tekemisen puutteessa, jos korona-virus pelottaa niin varautuu ostamalla kontillisen vessapaperia ja istuu pöntöllä yksinäinen ruisleipä seuranaan.
- Anonyymi
Höpöttely on terveellistä viihdettä ja särjen mäti on ruotsin kuninkaan lempiruo kaviaarinaan ahmii sitä.
Nelosen mainos kun esittävät paljon hauskoja elokuvia: viihde on hyväksi.
No ei pahaksikaan ole sitten. - Anonyymi
ala tekemään kaikenlaisia ansoja kuten vaikka oven kahvoihin kytkettyä voimavirtaa ja kaikenlaista, niin sitten itse kompuroit niihin omiin tekemiiisi ansoihin kun et enää muista mihin olet niitä asettanut.
- Anonyymi
No ne miehet minusta(lähes) erakon ja alkoholistin teki.En ymmärrä miksi kukaan nainen haluaa seurustella? Miehet pettää,pitää naista palvelijana ja jotkut miehet myös lyö.Miksi kärsiä parisuhteessa kun voi yksin olla onnellisempi?? Ikä tuo elämänkokemusta...Nyt jo monta vuotta ihana kotirauha.Kaikkea ei pidä naisenkaan sietää.
- Anonyymi
Ihan samat kokemukset. Yksin parempi
- Anonyymi
Mutta kammottavaa jos kytket voimavirtaa oven kahvoihin, sätky tulee jos kosket.
- Anonyymi
Kalsarikännit!!
xLiner- Anonyymi
Kannatetaan! 👏
- Anonyymi
Viinamies on vähän huono esimerkki kun vuosia juossut yökerhossa ilman tulosta 😉
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161