Palstakamun vedensäästövinkit

Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesilaskun puolittamiseksi. Muutettuani uuteen asuntooni, huomasin saunahuoneen sijaitsevan aivan oveni lähettyvillä. Pihinä kaverina olen ottanut tavaksi hipsiä suihkuun talonyhtiön saunatiloihin. Ai että on hyvä mieli :D

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo ehkä tuottaa lievää hikoilua jännitysmomentin kylkiäisinä. - cu-*olutta*

    • Anonyymi

      Kun janottaa niin voit aina koputtaa naapurin ovelle ja pyytää vesilasillista.

      • Anonyymi

        Viinaa perjantain kunniaksi


    • Kai raaskit edes pönttösi vetää? :)

      • Tottakai :D. Olen neuroottisen hygieeninen ihminen. Siksi vesilasku ahdistaakin, kun tiedän käyttäväni liikaa vettä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tottakai :D. Olen neuroottisen hygieeninen ihminen. Siksi vesilasku ahdistaakin, kun tiedän käyttäväni liikaa vettä.

        Kerää sadevedet talteen johku säiliöön ja käyt sieltä ottamassa sankoon kusiputkaan vedet. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kerää sadevedet talteen johku säiliöön ja käyt sieltä ottamassa sankoon kusiputkaan vedet. :D

        Elä yllytä. Käyn vielä hakemassa saavilla talonyhtiön tiloista.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Elä yllytä. Käyn vielä hakemassa saavilla talonyhtiön tiloista.

        Ei ole osakeyhtiö? Kaiketi ne taloyhtiön vesimaksut menee vastikkeissa, jos osakkeessa asut? Yhteiset kulut.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ole osakeyhtiö? Kaiketi ne taloyhtiön vesimaksut menee vastikkeissa, jos osakkeessa asut? Yhteiset kulut.

        Niissähän ne menevät. Melkein nolottaa edes ajatella asiaa. Mutta ei nyt kuitenkaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ole osakeyhtiö? Kaiketi ne taloyhtiön vesimaksut menee vastikkeissa, jos osakkeessa asut? Yhteiset kulut.

        Vedenkulutus kasvaa ja kohta asunto-osakeyhtiö nostaa vastikkeita, että saa taloyhtiön vesilaskut maksettua. :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Niissähän ne menevät. Melkein nolottaa edes ajatella asiaa. Mutta ei nyt kuitenkaan.

        Jos on rivari ja "omaa" pihaa, niin hommaa ne paljut sadevesien keräykseen. :)


      • Anonyymi

        no kesällä voi käydä ulkona pissalla, ja pienen lirun jälkeen pönttöä ei tartte vetää


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kesällä voi käydä ulkona pissalla, ja pienen lirun jälkeen pönttöä ei tartte vetää

        Nurkat alkaa haista kuselle. Joo, liru. Isot miehet ei liruta.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nurkat alkaa haista kuselle. Joo, liru. Isot miehet ei liruta.

        sellaistakin tapahtuu että jotkut kerää virtsansa ja lannoittaa sillä laimennettuna kasvimaitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sellaistakin tapahtuu että jotkut kerää virtsansa ja lannoittaa sillä laimennettuna kasvimaitaan.

        Ja kukkia, mutta se kannattaa laimentaa vedellä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti on ihan perus Abloyt eikä iLoqin sähkölukot, joihin jäå lokitiedot siitä kenen avaimia käytetty. Siis jos taloyhtiön tarkat mummot alkaa ihmetellä.

      • Vanha talo, niin onneksi on ihan peruslukot. Pitää vaan olla varovainen ettei naapurit kovin usein bongaa. Olen jo miettinyt valmiiksi liudan selityksiä.


    • Anonyymi

      Meidän talossa pihit käy suihkussa vauvan vannan päällä. Siitä sankolla vedet wc pönttöön. 2h kulutus kk 10€,,ja uus Volvo pihassa

    • Anonyymi

      Lihavalla kuluu vettäkin helposti paljon.

    • Anonyymi

      Aikanaan selviää että teillä onkin kiinteä vesimaksu :D

      -harmiseikirj-

      • Heh, ja jää kiinni taloyhtiön suihkussa sanko kädessä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ja jää kiinni taloyhtiön suihkussa sanko kädessä.

        Vähänkö harmittaa kun tajuaa että on kymmenen vuotta hiippaillut salasuihkuun ihan turhaan :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkö harmittaa kun tajuaa että on kymmenen vuotta hiippaillut salasuihkuun ihan turhaan :D

        -harmiseikirj-

        Hah hah helvettiläinen. x'D


    • Anonyymi

      Kesällä voi käydä luonnonvesissä uimassa, kyllä siinä samalla ihan tarpeeksi puhdistuu. Ihmiset käy ihan turhaan joka päivä suihkussa, korona-aika vähentänyt vedekulutustakin. Ja pyykkiäkin pestään ihan liian usein, puolilikainen on puolipuhdas. Toimistotyö ei juuri hikoiluta.

    • Anonyymi

      "Muutettuani uuteen asuntooni, huomasin saunahuoneen sijaitsevan aivan oveni lähettyvillä. Pihinä kaverina olen ottanut tavaksi hipsiä suihkuun talonyhtiön saunatiloihin."

      Tuosta jutusta tiedän missä asut. Viimeksi kun kävin mummoni luona hän kertoi yhen asukkaan käyvän aina taloyhtiön suihkussa johon mummolla on suora näköyhteys asunnostaan. Kertoi halanneensa tästä syystä suihkumiestä koska tykkää katsella suihkusessiota jossa kuulemma tapahtuu yhtä sun toista k18 juttua. Ei ollut paljastanut miksi oli halannut miestä.

    • Anonyymi

      Kuis se käy? Meil on kaikki lukos ja hissi ei oo käytös ..hiljasuus ajal..

    • Anonyymi

      menee kesällä sateella ulos sortseissa ja vaahdottaa päänsä saippualla niin eiköhän se vaahto siitä valu ja muutki paikat peseytyy

    • Anonyymi

      Kukaan ei huomannut mainita, että rappukäytävän pistokkeesta on kätevä vetää jatkoroikka postiluukusta sisään. Nykyään kun lajitellaan, niin bioroskiksesta voi iltaisin käydä keräämässä naapurien kahvisuodattimet puruineen.

      Pyyhkäisee rätillä isoimmat roskat pois ja antaa yön yli kuivua sanomalehden (ilmainen kaupunkilehti) päällä, niin niistä saa vielä ihan hyvät aamukahvit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe