Käsikirjoituksesta poikkeaminen tekee hallaa ryhmädynamiikalle.
Bändi kun ei ole monen sooloilijan summa, vaan soittajiensa yhteenlaskettu jakojäännös.
Paperilla tämäkin käyrätorven soittaminen näytti hyvältä, mutta ei mitään tunnetta, ja loppu latisti viimeisenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=PF3Hk6CR0rU
Live-musiikissa ärsyttää eniten jammailu
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestä oli tosi hienoa juuri se jammailu livessä.
- Anonyymi
tosi hienoa jammaustahan oli ja tunteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi hienoa jammaustahan oli ja tunteella
live jammi niin parasta kuin voi parsasta olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
live jammi niin parasta kuin voi parsasta olla
Näin on. Parasta jammia!
Minusta on hyvä, jos muusikot imprivisoi ja jammailee jonkin verran live-esityksissä. Ei ole vain tylsää pelkistä nuoteista soittamista. Eihän live-esityksen kuulu olla ihan samanlainen kuin studioversio. Kuuntele ja katsele melkeen minkä tahansa vanhemman bändin tai artistin musisoitintia (liveversiona, esim. vaikka Tubesta), niin kyllä he enemmän tai vähemmän improvisoi live-esityksissä ja erityisesti jazzmusiikkiin improvisointi ja jammailu on kuulunut aikojen alusta.
Hyvältä kuulostavaa musiikkia, Tykkään. Saksofoni ja kitara sopivat hyvin yhteen.
Tässä lisää jammailua:
https://www.youtube.com/watch?v=s53SblUP-24- Anonyymi
Tuota mölyä jaksoin kuunnella kokonaiset 29 sekuntia.
Sen sijaan Candyn esitys oli mahtavaa kuten aina. Tosin viimeinen jamiosa oli minunkin mielestä pliisu ja teennäinen ja liian pitkä. Eikä jazzmusiikkia jammailla tuolla tavalla.
Luulen että aloittaja tarkoittikin jammailuna Candyn parin minuutin puheosuutta ikäänkuin introna. Ei sitäkään varsinaisesti tarvitsisi ottaa mukaan nauhotukseen oli se sitten kuinka live hyvänsä. Anonyymi kirjoitti:
Tuota mölyä jaksoin kuunnella kokonaiset 29 sekuntia.
Sen sijaan Candyn esitys oli mahtavaa kuten aina. Tosin viimeinen jamiosa oli minunkin mielestä pliisu ja teennäinen ja liian pitkä. Eikä jazzmusiikkia jammailla tuolla tavalla.
Luulen että aloittaja tarkoittikin jammailuna Candyn parin minuutin puheosuutta ikäänkuin introna. Ei sitäkään varsinaisesti tarvitsisi ottaa mukaan nauhotukseen oli se sitten kuinka live hyvänsä.Itse tykkään Rory Gallagherin musiikista erittäin paljon, mutta Candy Dulferkin on hyvä.
- Anonyymi
Jakojätöshän on parasta livessä ja imprivisaatiossa.
Hei vaan! Mitä enemmän kompuroidaan, sen mielenkiintoisempaa on rytmiikka.
Free Jazzissa äijät jammailee toistensa sooloissa ja muu bändi yrittää pysyä perässä.- Anonyymi
Nykyään kaikki päätyy hetkessä nettiin, mikä tekee tiukasti sovitusta ja sovitetusta ohjelmistosta yllätyksettömän. Artistien kannattaisi vaihdella ohjelmiston sisältöä ja ottaa mukaan jopa täysin uusia kappaleita houkuttelemaan kuulijoita. Perinteinen malli kiertue levyn jälkeen on yhä voimissaan, vaikka levyn voisi tehdä vasta rundin päätyttyä. Yllätysmomentti.
- Anonyymi
Rumpusoolot ovat pahimpia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.946906- 1723712
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2262347- 482105
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?221773- 601768
- 191733