Live-musiikissa ärsyttää eniten jammailu

Anonyymi

Käsikirjoituksesta poikkeaminen tekee hallaa ryhmädynamiikalle.

Bändi kun ei ole monen sooloilijan summa, vaan soittajiensa yhteenlaskettu jakojäännös.

Paperilla tämäkin käyrätorven soittaminen näytti hyvältä, mutta ei mitään tunnetta, ja loppu latisti viimeisenkin.

https://www.youtube.com/watch?v=PF3Hk6CR0rU

11

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun mielestä oli tosi hienoa juuri se jammailu livessä.

• Anonyymi

tosi hienoa jammaustahan oli ja tunteella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosi hienoa jammaustahan oli ja tunteella

live jammi niin parasta kuin voi parsasta olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

live jammi niin parasta kuin voi parsasta olla

Näin on. Parasta jammia!

• Minusta on hyvä, jos muusikot imprivisoi ja jammailee jonkin verran live-esityksissä. Ei ole vain tylsää pelkistä nuoteista soittamista. Eihän live-esityksen kuulu olla ihan samanlainen kuin studioversio. Kuuntele ja katsele melkeen minkä tahansa vanhemman bändin tai artistin musisoitintia (liveversiona, esim. vaikka Tubesta), niin kyllä he enemmän tai vähemmän improvisoi live-esityksissä ja erityisesti jazzmusiikkiin improvisointi ja jammailu on kuulunut aikojen alusta.

Hyvältä kuulostavaa musiikkia, Tykkään. Saksofoni ja kitara sopivat hyvin yhteen.

Tässä lisää jammailua:
      https://www.youtube.com/watch?v=s53SblUP-24

• Anonyymi

Tuota mölyä jaksoin kuunnella kokonaiset 29 sekuntia.
        Sen sijaan Candyn esitys oli mahtavaa kuten aina. Tosin viimeinen jamiosa oli minunkin mielestä pliisu ja teennäinen ja liian pitkä. Eikä jazzmusiikkia jammailla tuolla tavalla.
        Luulen että aloittaja tarkoittikin jammailuna Candyn parin minuutin puheosuutta ikäänkuin introna. Ei sitäkään varsinaisesti tarvitsisi ottaa mukaan nauhotukseen oli se sitten kuinka live hyvänsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota mölyä jaksoin kuunnella kokonaiset 29 sekuntia.
        Sen sijaan Candyn esitys oli mahtavaa kuten aina. Tosin viimeinen jamiosa oli minunkin mielestä pliisu ja teennäinen ja liian pitkä. Eikä jazzmusiikkia jammailla tuolla tavalla.
        Luulen että aloittaja tarkoittikin jammailuna Candyn parin minuutin puheosuutta ikäänkuin introna. Ei sitäkään varsinaisesti tarvitsisi ottaa mukaan nauhotukseen oli se sitten kuinka live hyvänsä.

Itse tykkään Rory Gallagherin musiikista erittäin paljon, mutta Candy Dulferkin on hyvä.

• Anonyymi

Jakojätöshän on parasta livessä ja imprivisaatiossa.

Hei vaan!

• Mitä enemmän kompuroidaan, sen mielenkiintoisempaa on rytmiikka.
      Free Jazzissa äijät jammailee toistensa sooloissa ja muu bändi yrittää pysyä perässä.

• Anonyymi

Nykyään kaikki päätyy hetkessä nettiin, mikä tekee tiukasti sovitusta ja sovitetusta ohjelmistosta yllätyksettömän. Artistien kannattaisi vaihdella ohjelmiston sisältöä ja ottaa mukaan jopa täysin uusia kappaleita houkuttelemaan kuulijoita. Perinteinen malli kiertue levyn jälkeen on yhä voimissaan, vaikka levyn voisi tehdä vasta rundin päätyttyä. Yllätysmomentti.

• Anonyymi

Rumpusoolot ovat pahimpia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3996
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1195
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1051
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      924
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      902
    Aihe