Onko naiset yleensä kiinnostuneita taloudellisesti nippanappa toimeentulevista, mutta muuten virkeämmistä miehistä? Kaveri pyyti kysymään....
Köyhä, mutta...
8
688
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeanlainen kemia kahden ihmisen välillä ratkaisee asian, ei raha tai rahanpuute.
- Anonyymi
Jos on fiksu, komea ja arvot kohdillaan. Riittää. Rahalla ei väliä. Ihan tarpeeksi tienaan itse ja voin vaikka maksaa toisenkin kulut, jos hän on hyvä ihminen.
- Anonyymi
Jos on raitis ja kunnollinen. Yritteliäs jne..
- Anonyymi
Ei. Laitetaas nyt faktat kuntoon. Ei. Tai ehkä joku on, mutta minä en. Rima on vähän korkeemmalla nykyään. :)
- Anonyymi
Kyllä, raha ei ratkaise jos tyyppi muuten kiinnostaa.
Kullankaivajia on toki joukossa aina joille merkitsee vain raha , ihmisestä viis. - Anonyymi
30 senttiä pitempi ja tauoitu linnankundi se eniten naisten pikkareita pudottelee! Ei oppineisuus, fiksuus ja kaikinpuolinen kunnollisuus kiinnosta pätkääkään. Ei auta rahallisesti turvattu asemakaan jos nuo alussa mainitut ominaisuudet puuttuu. Paitsi jos tarkoituksena on vain päästä lypsämään kaikki tuo itselle nopeasti ja perusteellisesti.
Pitkällä ja perusteellisella kokemuksella M 77 v. - Anonyymi
Ei ole minulle merkitystä. Jos muuten miehen kanssa tulee juttuun, luonteet, kemiat kohtaa jne. Ei hänen tuloillaan, koulutuksella tms. ole mitään väliä. Ei me kaikki olla syntyneet hopea lusikka suussa.
- Anonyymi
Mutta onneksi joku sentään on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036