Onko naiset yleensä kiinnostuneita taloudellisesti nippanappa toimeentulevista, mutta muuten virkeämmistä miehistä? Kaveri pyyti kysymään....
Köyhä, mutta...
8
661
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeanlainen kemia kahden ihmisen välillä ratkaisee asian, ei raha tai rahanpuute.
- Anonyymi
Jos on fiksu, komea ja arvot kohdillaan. Riittää. Rahalla ei väliä. Ihan tarpeeksi tienaan itse ja voin vaikka maksaa toisenkin kulut, jos hän on hyvä ihminen.
- Anonyymi
Jos on raitis ja kunnollinen. Yritteliäs jne..
- Anonyymi
Ei. Laitetaas nyt faktat kuntoon. Ei. Tai ehkä joku on, mutta minä en. Rima on vähän korkeemmalla nykyään. :)
- Anonyymi
Kyllä, raha ei ratkaise jos tyyppi muuten kiinnostaa.
Kullankaivajia on toki joukossa aina joille merkitsee vain raha , ihmisestä viis. - Anonyymi
30 senttiä pitempi ja tauoitu linnankundi se eniten naisten pikkareita pudottelee! Ei oppineisuus, fiksuus ja kaikinpuolinen kunnollisuus kiinnosta pätkääkään. Ei auta rahallisesti turvattu asemakaan jos nuo alussa mainitut ominaisuudet puuttuu. Paitsi jos tarkoituksena on vain päästä lypsämään kaikki tuo itselle nopeasti ja perusteellisesti.
Pitkällä ja perusteellisella kokemuksella M 77 v. - Anonyymi
Ei ole minulle merkitystä. Jos muuten miehen kanssa tulee juttuun, luonteet, kemiat kohtaa jne. Ei hänen tuloillaan, koulutuksella tms. ole mitään väliä. Ei me kaikki olla syntyneet hopea lusikka suussa.
- Anonyymi
Mutta onneksi joku sentään on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475