Lapseton keski-ikäinen nainen

Anonyymi

Yleensä keski-ikäisillä on lapsia, miksi sinulla ei ole?

131

1106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monet lapsettomat keski-ikäiset ovat alkoholiin meneviä rusinoita.

      • Anonyymi

        Kyllä monilla alkkiksilla näkyy niitä lapsia olevan- useampienkin miesten kanssa ja kaikilla ei edes isä tiedossa kun kännissä alulle pantuja


      • Anonyymi

        Sori ku tuotan pettymyksen, en ole mikään juoppo


      • Johtuisiko mielipiteesi seurasta, mihin hakeudut?

        Tuntuu nousevan alkoholismi kokoajan sun jutuissa pintaan.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Johtuisiko mielipiteesi seurasta, mihin hakeudut?

        Tuntuu nousevan alkoholismi kokoajan sun jutuissa pintaan.

        En käytä alkoholia, joten en liiku moisessa seurassa.


      • Jep.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En käytä alkoholia, joten en liiku moisessa seurassa.

        No jostain sä saat kuvaksi tuollaisen....

        Minä tunnen keski-ikäisiä lapsettomia naisia, eikä kukaan ole alkoholisti. Siskoni on liki absolutisti mm.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No jostain sä saat kuvaksi tuollaisen....

        Minä tunnen keski-ikäisiä lapsettomia naisia, eikä kukaan ole alkoholisti. Siskoni on liki absolutisti mm.

        Kommenttini oli piilovittuilua Wuppikselle, kun se tuli taas roikkumaan minussa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kommenttini oli piilovittuilua Wuppikselle, kun se tuli taas roikkumaan minussa.

        No sellaista yänään... huomenna muuta.... mitä tuohon muuta sanomaan? Turhaa sä mulle mitään selität... en ole kysynyt tilitystä.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No sellaista yänään... huomenna muuta.... mitä tuohon muuta sanomaan? Turhaa sä mulle mitään selität... en ole kysynyt tilitystä.

        Mitä sitten kyselet tyhmiä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sitten kyselet tyhmiä?

        Niinpä kysyin... en muistanut kysyneeni.

        Mutta sain vastaukseni jo. Ja muutkin jotka miettii mitä oikein täällä tuotat. 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niinpä kysyin... en muistanut kysyneeni.

        Mutta sain vastaukseni jo. Ja muutkin jotka miettii mitä oikein täällä tuotat. 😊

        Mitä sinä taas naisselität? En ota lätinästäsi selvää. Ehkä tytöille juttusi aukeavat???


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sinä taas naisselität? En ota lätinästäsi selvää. Ehkä tytöille juttusi aukeavat???

        Että antisi keskusteluun vastaamisessa on täysi nolla..

        Mikä ei ole uutisarvoa heilauttavaa.

        Mutta jokin sinun trollauksissa vetää vaikka wuppista ja mua sun puoleen kieltämättä. Ehkä se on mielenterveysongelmat mitä sä heität...nehän vois olla oikeasti syy sun ulosannillle...

        Tykkäät Periksestä, eli voisit olla hänen hahmo....

        Tjoo.... no whatever... uni kutsuu. Moikka. 😀👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        Että antisi keskusteluun vastaamisessa on täysi nolla..

        Mikä ei ole uutisarvoa heilauttavaa.

        Mutta jokin sinun trollauksissa vetää vaikka wuppista ja mua sun puoleen kieltämättä. Ehkä se on mielenterveysongelmat mitä sä heität...nehän vois olla oikeasti syy sun ulosannillle...

        Tykkäät Periksestä, eli voisit olla hänen hahmo....

        Tjoo.... no whatever... uni kutsuu. Moikka. 😀👌

        En vieläkään ottanut viestistäsi selvää. Mutta kun ottaa huomioon viestin tulevan miesmäiseltä naiselta tai naismaiselta mieheltä, joka ei omien sanojensa mukaan kiihotu naisista, mutta sen sijaan kiihottuu oman peräaukon koskettelusta, niin en ihmettele.

        Kauniita unia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En vieläkään ottanut viestistäsi selvää. Mutta kun ottaa huomioon viestin tulevan miesmäiseltä naiselta tai naismaiselta mieheltä, joka ei omien sanojensa mukaan kiihotu naisista, mutta sen sijaan kiihottuu oman peräaukon koskettelusta, niin en ihmettele.

        Kauniita unia.

        Äppäppää enpä kerennyt unile vielä. Ihan uhallanikaan..

        On nimittäin ihan vit.kseen hauskaa miten te sedät ajattelekaan omien kokemuksienne kautta kaikkea. 😂

        En ole IKINÄ sanonut, ettenkö kiihottuisi naisesta, en tosiaakaan naista, en tarvitse haaremia ympärilleni., lisäksi en ole sanonut kiihottuvani oman peräaukon koskettelusta, mutta sinäkin paviaani käsitit sen niin, koska se on sinun kokemus. 😂😂😂

        Että ootte niin v.tun helppoja! 😜

        Keksitte sanat suuhun ja mistä? No omista kokemuksista tietty. Kun ette muusta tiedä. 😜

        Ehkä teen väärin kun sanon ääneen, mutta yllytit jo tarpeeks. 😬


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sinä taas naisselität? En ota lätinästäsi selvää. Ehkä tytöille juttusi aukeavat???

        Kenelle nyt olet taas noin katkera?


      • interlocutrice kirjoitti:

        Äppäppää enpä kerennyt unile vielä. Ihan uhallanikaan..

        On nimittäin ihan vit.kseen hauskaa miten te sedät ajattelekaan omien kokemuksienne kautta kaikkea. 😂

        En ole IKINÄ sanonut, ettenkö kiihottuisi naisesta, en tosiaakaan naista, en tarvitse haaremia ympärilleni., lisäksi en ole sanonut kiihottuvani oman peräaukon koskettelusta, mutta sinäkin paviaani käsitit sen niin, koska se on sinun kokemus. 😂😂😂

        Että ootte niin v.tun helppoja! 😜

        Keksitte sanat suuhun ja mistä? No omista kokemuksista tietty. Kun ette muusta tiedä. 😜

        Ehkä teen väärin kun sanon ääneen, mutta yllytit jo tarpeeks. 😬

        Sen verran osui naureskellessa peukalo ohi, että en kiihotu naisista, vaan naisesta. Mutta kuitenkin. 😀 hupia riittää. 😂


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Äppäppää enpä kerennyt unile vielä. Ihan uhallanikaan..

        On nimittäin ihan vit.kseen hauskaa miten te sedät ajattelekaan omien kokemuksienne kautta kaikkea. 😂

        En ole IKINÄ sanonut, ettenkö kiihottuisi naisesta, en tosiaakaan naista, en tarvitse haaremia ympärilleni., lisäksi en ole sanonut kiihottuvani oman peräaukon koskettelusta, mutta sinäkin paviaani käsitit sen niin, koska se on sinun kokemus. 😂😂😂

        Että ootte niin v.tun helppoja! 😜

        Keksitte sanat suuhun ja mistä? No omista kokemuksista tietty. Kun ette muusta tiedä. 😜

        Ehkä teen väärin kun sanon ääneen, mutta yllytit jo tarpeeks. 😬

        Älä sä tosta välitä. No niin et välitäkään. Tiedänhän mä sen. PalstaK. on vain ehkä menettänyt naisen?...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sä tosta välitä. No niin et välitäkään. Tiedänhän mä sen. PalstaK. on vain ehkä menettänyt naisen?...

        Sorppa. Mut mä en saa tänä yönä kuvaa silmistäni kun setät koittaa löytää eturauhasensa! 😂😂😂

        ”Täällä sen pitäis olla” -kairausta-


      • interlocutrice kirjoitti:

        Sorppa. Mut mä en saa tänä yönä kuvaa silmistäni kun setät koittaa löytää eturauhasensa! 😂😂😂

        ”Täällä sen pitäis olla” -kairausta-

        Ja aamulla on mun vellikello täynnä henkilöhyökkäyksijä. ”Disse on homo, perseensorvaaja....” 😂😂😂

        Ja mitä nää onnettomat yrittää? 😬

        Lupailin ehkä liikaa? 😀


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ja aamulla on mun vellikello täynnä henkilöhyökkäyksijä. ”Disse on homo, perseensorvaaja....” 😂😂😂

        Ja mitä nää onnettomat yrittää? 😬

        Lupailin ehkä liikaa? 😀

        Heh, voit olla oikeassa. Onhan se nähty 😁😅


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ja aamulla on mun vellikello täynnä henkilöhyökkäyksijä. ”Disse on homo, perseensorvaaja....” 😂😂😂

        Ja mitä nää onnettomat yrittää? 😬

        Lupailin ehkä liikaa? 😀

        Vielä tulin palstaa lukemaan ennen kuin silmäni ummistan. Ilokseni huomaan Dissen rimpuilevan täällä oikein useamman viestin voimalla itsekseen maanisesti höpöttäen. Ja vanha palstatotuus pitää edelleen paikkansa. Mitä useamman hymiön voimalla Dissetäti spämmää, sitä pahemmin hän on mielensä pahoittanut. Kuivaa poika kyyneleet ja ruvetaan rauhassa nukkumaan. Ei tämä niin vakavaa ole.

        Hyviä öitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, voit olla oikeassa. Onhan se nähty 😁😅

        No aina se jaksaa vaan naurattaa...on niin uskomatonta, että aina sama tulos...😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        No aina se jaksaa vaan naurattaa...on niin uskomatonta, että aina sama tulos...😁

        Ja yllätysyllätys....anonyymi, joka tekeytyy naisoletetuksiii... 😂


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vielä tulin palstaa lukemaan ennen kuin silmäni ummistan. Ilokseni huomaan Dissen rimpuilevan täällä oikein useamman viestin voimalla itsekseen maanisesti höpöttäen. Ja vanha palstatotuus pitää edelleen paikkansa. Mitä useamman hymiön voimalla Dissetäti spämmää, sitä pahemmin hän on mielensä pahoittanut. Kuivaa poika kyyneleet ja ruvetaan rauhassa nukkumaan. Ei tämä niin vakavaa ole.

        Hyviä öitä.

        Ai nyt olen poika, eikös sinun pitänyt olla nuorempi? 😂

        Setä unohti roolinsa? 😬


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vielä tulin palstaa lukemaan ennen kuin silmäni ummistan. Ilokseni huomaan Dissen rimpuilevan täällä oikein useamman viestin voimalla itsekseen maanisesti höpöttäen. Ja vanha palstatotuus pitää edelleen paikkansa. Mitä useamman hymiön voimalla Dissetäti spämmää, sitä pahemmin hän on mielensä pahoittanut. Kuivaa poika kyyneleet ja ruvetaan rauhassa nukkumaan. Ei tämä niin vakavaa ole.

        Hyviä öitä.

        Disse vei sua 6-0. Molskilla Dissen käsi ylös!


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ai nyt olen poika, eikös sinun pitänyt olla nuorempi? 😂

        Setä unohti roolinsa? 😬

        Muistutan että näyttelet alle nelikymppistä mt-sopeutujaa... et ole nyt se viisas viis-kuuskymppinen varma mies. 😬 olet itsestä epävarma ihminen joks etsii itseään. 😊


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Muistutan että näyttelet alle nelikymppistä mt-sopeutujaa... et ole nyt se viisas viis-kuuskymppinen varma mies. 😬 olet itsestä epävarma ihminen joks etsii itseään. 😊

        Sillä vaihtuu joka päivä, mikä se on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä vaihtuu joka päivä, mikä se on...

        Se on se, mikä parhaiten vetää puoleensa mielenkiintoista..keinot voi olla mitä vaan.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Se on se, mikä parhaiten vetää puoleensa mielenkiintoista..keinot voi olla mitä vaan.

        Ja veikkaan, että aamulla inttäminen jatkuu. Tai vähintään iltapäivällä.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Sorppa. Mut mä en saa tänä yönä kuvaa silmistäni kun setät koittaa löytää eturauhasensa! 😂😂😂

        ”Täällä sen pitäis olla” -kairausta-

        Huomenta. Minut jo traumatisoi tieto sinun perseleikeistäsi. Ei ole normaalin ihmisen toimintaa moinen. Oliko pakko jakaa palstalla? Nyt vaan mietin millaisilla ruskeilla sormilla tänne kirjoitat. Hyi.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Muistutan että näyttelet alle nelikymppistä mt-sopeutujaa... et ole nyt se viisas viis-kuuskymppinen varma mies. 😬 olet itsestä epävarma ihminen joks etsii itseään. 😊

        Kiitos, olen jo sopeutunut. Minun on hyvä olla. Toimit minulle roolimallina siitä miten asioita ei kannata hoitaa. Kiitos siitä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Huomenta. Minut jo traumatisoi tieto sinun perseleikeistäsi. Ei ole normaalin ihmisen toimintaa moinen. Oliko pakko jakaa palstalla? Nyt vaan mietin millaisilla ruskeilla sormilla tänne kirjoitat. Hyi.

        Mistähän perseleikeistä puhut? Jos sanon missä miehen eturauhasesta löytyvä g-piste sijaitsee, loput kyllä fantasioit itse, joten jatkakaa vaan olkaa hyvä. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Muistutan että näyttelet alle nelikymppistä mt-sopeutujaa... et ole nyt se viisas viis-kuuskymppinen varma mies. 😬 olet itsestä epävarma ihminen joks etsii itseään. 😊

        Ja turha luulla että voisit käyttää menneisyyden mt-ongelmiani lyömäaseena. Itse olen tuonut ne esiin palstalla, koska olen sinut menneisyyteni kanssa.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Mistähän perseleikeistä puhut? Jos sanon missä miehen eturauhasesta löytyvä g-piste sijaitsee, loput kyllä fantasioit itse, joten jatkakaa vaan olkaa hyvä. 😄

        En kommentoi mitään. Viestisi löytyvät palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä vaihtuu joka päivä, mikä se on...

        Päästä irti katkeruudesta. Ei maksa vaivaa mököttää vuosikaupalla jollekin random hemmolle netissä. Elämä on liian ihanaa moiseen hukattavaksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En kommentoi mitään. Viestisi löytyvät palstalta.

        Niin löytyy, kannattaa tavata ne tarkkaan, ennenkuin alat niistä tekemään tulkintojasi. 😀


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Päästä irti katkeruudesta. Ei maksa vaivaa mököttää vuosikaupalla jollekin random hemmolle netissä. Elämä on liian ihanaa moiseen hukattavaksi.

        Pojat, nyt loppu riitelylle tai tulee tukkapöllyä.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Niin löytyy, kannattaa tavata ne tarkkaan, ennenkuin alat niistä tekemään tulkintojasi. 😀

        Pojat, nyt loppu riitelylle tai tulee tukkapöllyä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja turha luulla että voisit käyttää menneisyyden mt-ongelmiani lyömäaseena. Itse olen tuonut ne esiin palstalla, koska olen sinut menneisyyteni kanssa.

        En mä sellaisilla lyö.

        Mutta sen verran foliohattua isken päähäni, että saan tuntuman, että unohdat välillä minkä hahmon kanssa milloinkin kirjoitat.

        Tosiasiassa tänne helkatin moni miesoletettu vaikuttaa ihan samanlaisille, että se voi tehdä illuusion. Olen miettinytkin, että onko toksinen maskuliinisuus miesten kesken todella niin vahvaa, että jutut tulee kuin yhdestä suusta? 🤔

        Niin ja mä vaan välillä härkin porukkaa, että jotain kuplii ulos, että ei tämä mitään henkilökohtaista ole.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        En mä sellaisilla lyö.

        Mutta sen verran foliohattua isken päähäni, että saan tuntuman, että unohdat välillä minkä hahmon kanssa milloinkin kirjoitat.

        Tosiasiassa tänne helkatin moni miesoletettu vaikuttaa ihan samanlaisille, että se voi tehdä illuusion. Olen miettinytkin, että onko toksinen maskuliinisuus miesten kesken todella niin vahvaa, että jutut tulee kuin yhdestä suusta? 🤔

        Niin ja mä vaan välillä härkin porukkaa, että jotain kuplii ulos, että ei tämä mitään henkilökohtaista ole.

        Ootko miettinyt, että toi voi olla Jan:kin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pojat, nyt loppu riitelylle tai tulee tukkapöllyä.

        No en mä ainakaan riitele. Mutta näykin muitakin tällä palstalla välillä ja herätän vähän jotain tunteita kuplimaan. 😁

        Oikeesti niistä jos osaa itsekin ottaa koppia, voi löytää itsestään jotain, jos haluaa. On muakin härkitty ja tökitty, mikä on ihan helkatin jees, ilman jonkun Linerin tökkimistä vaikka aikoinaan olisin ihan ulapalla todellisesta itsestäni. 😊

        Eli teen vaan vastapalvelusta tässä. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko miettinyt, että toi voi olla Jan:kin?

        Eli multinikki. Toisella merkillä esittää mukamas Dissen ystävää ja palstakamuna ivaa? Sairasta leikkiä moderoinnissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko miettinyt, että toi voi olla Jan:kin?

        En mä usko...

        Enkä edes lähde foliohattuilee enempää, mulle tuli mieleen aloitusaihe, kunhan vaan saan sen puserrettua tekstimuotoon. 😀👌


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        En mä usko...

        Enkä edes lähde foliohattuilee enempää, mulle tuli mieleen aloitusaihe, kunhan vaan saan sen puserrettua tekstimuotoon. 😀👌

        Ne nauraa sulle, mutta älä usko. XLiner on Janin merkki myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne nauraa sulle, mutta älä usko. XLiner on Janin merkki myös.

        Hyvä että muutkin kuin vaan minä nauraa. 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin löytyy, kannattaa tavata ne tarkkaan, ennenkuin alat niistä tekemään tulkintojasi. 😀

        Ei sun tarvitse mulle selittää. Kyllä me uskotaan sua. Ihan vaan kaverin puolesta olet aiheeseen perehtynyt. Jopa niin tarkkaan, että tiedät oman G-pisteesi sijainnin.


      • interlocutrice kirjoitti:

        En mä sellaisilla lyö.

        Mutta sen verran foliohattua isken päähäni, että saan tuntuman, että unohdat välillä minkä hahmon kanssa milloinkin kirjoitat.

        Tosiasiassa tänne helkatin moni miesoletettu vaikuttaa ihan samanlaisille, että se voi tehdä illuusion. Olen miettinytkin, että onko toksinen maskuliinisuus miesten kesken todella niin vahvaa, että jutut tulee kuin yhdestä suusta? 🤔

        Niin ja mä vaan välillä härkin porukkaa, että jotain kuplii ulos, että ei tämä mitään henkilökohtaista ole.

        Eli olet yhtä trolli kuin minäkin :D

        Olen kaukana toksisesta maskuliinisuudesta. Ähmälläni vaan kiusaan sinua aiheesta. Itse asiassa en ole mikään maskuliininen mies itsekään. Enemmän runopoika.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Eli olet yhtä trolli kuin minäkin :D

        Olen kaukana toksisesta maskuliinisuudesta. Ähmälläni vaan kiusaan sinua aiheesta. Itse asiassa en ole mikään maskuliininen mies itsekään. Enemmän runopoika.

        Niin. Jan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eli olet yhtä trolli kuin minäkin :D

        Olen kaukana toksisesta maskuliinisuudesta. Ähmälläni vaan kiusaan sinua aiheesta. Itse asiassa en ole mikään maskuliininen mies itsekään. Enemmän runopoika.

        Hauska. 😁

        Joo, tule vaan ulos ”koodista”. Laita se näkymään palstalla lisää. 😊



      • interlocutrice kirjoitti:

        Hauska. 😁

        Joo, tule vaan ulos ”koodista”. Laita se näkymään palstalla lisää. 😊

        En tiedä miten se oikein näkyisi minusta. Olen vaan oma itseni. Ehkei se näin kirjoittamalla välity.

        Ihan näin muuten; Monelta menee palstalla ohi, että yleensä pidän ihmisistä, joiden kanssa vaivaudun vääntämään. Sitten jos on joku oikeasti ärsyttävä tyyppi tai joku joka ei tunnu tärkeältä, niin yleensä vaan jätän heidät huomiotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli multinikki. Toisella merkillä esittää mukamas Dissen ystävää ja palstakamuna ivaa? Sairasta leikkiä moderoinnissa.

        Naah. Palsta ei ole niin tärkeä, että jaksaisin pelata mitään pelejä. Kirjoitan siis aina samalla nimimerkillä. Jotkut kokee että olen ristiriitainen ihminen, mutta se johtuu vaan siitä että en pelaa nimimerkeillä, vaan annan kaiken tulla suodattamatta tällä samalla nikillä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Naah. Palsta ei ole niin tärkeä, että jaksaisin pelata mitään pelejä. Kirjoitan siis aina samalla nimimerkillä. Jotkut kokee että olen ristiriitainen ihminen, mutta se johtuu vaan siitä että en pelaa nimimerkeillä, vaan annan kaiken tulla suodattamatta tällä samalla nikillä.

        Mitä saat Jan kun v ttuilet Disselle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä saat Jan kun v ttuilet Disselle?

        Ai saan Janin kaupan päälle. Hyvä diili.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En tiedä miten se oikein näkyisi minusta. Olen vaan oma itseni. Ehkei se näin kirjoittamalla välity.

        Ihan näin muuten; Monelta menee palstalla ohi, että yleensä pidän ihmisistä, joiden kanssa vaivaudun vääntämään. Sitten jos on joku oikeasti ärsyttävä tyyppi tai joku joka ei tunnu tärkeältä, niin yleensä vaan jätän heidät huomiotta.

        Ehkä kannattaa pureutua välillä niihin ärsyttäviin. 🤔

        Sä voit irl olla tekemisissä mukavien kanssa miten haluut, mutta täällä sä voitkin tehdä toisin. 🤔

        Huomaan ärsyttäväni monia. Mutta ehkä se onkin jotain muuta kuin vaan v.ttumaisuutta? Vsikka ihan takuulla joskus haluankin olla jollekin v.ttumainen. Vaikka sulle nyt eilisiltana. Katso läpi jonkun fiiliksen ja kulje kohti kipua. Ehkä löytyy jotain mitä et ole hoksannut ettii? 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ehkä kannattaa pureutua välillä niihin ärsyttäviin. 🤔

        Sä voit irl olla tekemisissä mukavien kanssa miten haluut, mutta täällä sä voitkin tehdä toisin. 🤔

        Huomaan ärsyttäväni monia. Mutta ehkä se onkin jotain muuta kuin vaan v.ttumaisuutta? Vsikka ihan takuulla joskus haluankin olla jollekin v.ttumainen. Vaikka sulle nyt eilisiltana. Katso läpi jonkun fiiliksen ja kulje kohti kipua. Ehkä löytyy jotain mitä et ole hoksannut ettii? 😊

        Irl pitää vetää paljon takaisin mitä tekisi mieli sanoa. Netissä voi lasketella vapaasti. Ja tämä on oma taiteenlajinsa. Irl kukaan ei arvaisi, että minä olen Palstakamu. Tämä on yksi persoonani ääripää.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Irl pitää vetää paljon takaisin mitä tekisi mieli sanoa. Netissä voi lasketella vapaasti. Ja tämä on oma taiteenlajinsa. Irl kukaan ei arvaisi, että minä olen Palstakamu. Tämä on yksi persoonani ääripää.

        Ja sulle niitä riittää Jan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulle niitä riittää Jan.

        Janeja mulle riittää? Ai miten ihana.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Irl pitää vetää paljon takaisin mitä tekisi mieli sanoa. Netissä voi lasketella vapaasti. Ja tämä on oma taiteenlajinsa. Irl kukaan ei arvaisi, että minä olen Palstakamu. Tämä on yksi persoonani ääripää.

        Joo. Mutta kannattaa ottaa hyöty irti, vai oletko sä etsimässä jotain muuta? 🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo. Mutta kannattaa ottaa hyöty irti, vai oletko sä etsimässä jotain muuta? 🤔

        Tarkoituksella etsin konflikteja. Paljastan myös tarkoituksella asioita itsestäni, joita voi käyttää sitten lyömäaseena. Ihan puhtaasti siis riitelyn ilosta olen täällä. Ja itseasiassa se rajoittuu nimenomaan tähän palstaan. Muuten käyttäydyn netissäkin ihmisiksi. Mitenköhän tästä on muotoutunut edes tällainen juttu? Kaikki taisi itseasiassa alkaa siitä, kun palasin palstalle parin vuoden tauon jälkeen. Täällä oli tuossa ajassa muuttunut käyttäjäkunta aika paljon. Sitten... mikä sen nimi olikaan... Pönttis! Joo! Pönttis alkoi mustamaalaamaan minua ja minä päätin vain mennä virran mukana ja asettua minulle jo valmiiksi luotuun rooliin. Hassua miten tuollaiset sattuman kaupat voivat poikia joskus hauskoja juttuja. Tosin tämä vitsi on jatkunut jo aika usean vuoden ajan. Ei voi kuin nauraa koko jutulle. Mutta siis voitte kiittää Pönttistä, että hän kaivoi minusta tämän palstahahmon esiin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tarkoituksella etsin konflikteja. Paljastan myös tarkoituksella asioita itsestäni, joita voi käyttää sitten lyömäaseena. Ihan puhtaasti siis riitelyn ilosta olen täällä. Ja itseasiassa se rajoittuu nimenomaan tähän palstaan. Muuten käyttäydyn netissäkin ihmisiksi. Mitenköhän tästä on muotoutunut edes tällainen juttu? Kaikki taisi itseasiassa alkaa siitä, kun palasin palstalle parin vuoden tauon jälkeen. Täällä oli tuossa ajassa muuttunut käyttäjäkunta aika paljon. Sitten... mikä sen nimi olikaan... Pönttis! Joo! Pönttis alkoi mustamaalaamaan minua ja minä päätin vain mennä virran mukana ja asettua minulle jo valmiiksi luotuun rooliin. Hassua miten tuollaiset sattuman kaupat voivat poikia joskus hauskoja juttuja. Tosin tämä vitsi on jatkunut jo aika usean vuoden ajan. Ei voi kuin nauraa koko jutulle. Mutta siis voitte kiittää Pönttistä, että hän kaivoi minusta tämän palstahahmon esiin.

        No eikun vaan pistät tulemaan. Mä ainakin ilmottaudun vapaaehtoiseksi. Haasta mut! 😁

        Minua ei haittaa todellakaan räikeämmätkään heitot. Olitkin jo jotain pistänyt lasten syöttöihin liittyen. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        No eikun vaan pistät tulemaan. Mä ainakin ilmottaudun vapaaehtoiseksi. Haasta mut! 😁

        Minua ei haittaa todellakaan räikeämmätkään heitot. Olitkin jo jotain pistänyt lasten syöttöihin liittyen. 😁

        En tiennyt lasten syötöistä. Kettuilin vaan miestisseistäsi, joista olet kertonut.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No eikun vaan pistät tulemaan. Mä ainakin ilmottaudun vapaaehtoiseksi. Haasta mut! 😁

        Minua ei haittaa todellakaan räikeämmätkään heitot. Olitkin jo jotain pistänyt lasten syöttöihin liittyen. 😁

        Oletkohan nyt vähän lapsellinen jo?


      • Palstakamu kirjoitti:

        En tiennyt lasten syötöistä. Kettuilin vaan miestisseistäsi, joista olet kertonut.

        En ole tietääkseni kertonut mistään miestisseistä edes. Ei mulla sellaisia ole, eikä ole ollutkaan. Joskus viime kesänä siskoni otti kuvsn minusta kivellä keskellä järveä ja joku tai jotkut veti siitä jotain johtopäätöksiä, mitä en edes hslua oikoa. 😁

        Minun ulkonäkö, tai muu habitus on yhdentekevää täällä, mutta oikeasti on hauskaa jopa antaa sen jopa vääristyä. 😁

        On hauskaa jopa katsoa, että keille sen kuvan ulostuominen on itselle tärkeää. Harmis ainskin mainostaa minua miestissisenä läskinä. 😁

        https://aijaa.com/vivp2p

        No tässä ne nyt yllä on. Näillä(kö) imetin? 😁

        En todellskaan oo mikään pulkannaru, mutta tällä ruholla mä pelaan säbää ja pärjään. Teen polttopuita ja remppailen vehkeitä, sekä kurvaan välistä Kawalla pitkin maita ja mantuja. 😁

        Mieli tekis välillä paljastaa koko hiton äijä ja näyttää tänne, että näinkin tavallinen suhari saa nsisia mieltymään, saa lspsia, elää elämää keskellä sekasortoa välillä...

        Mutta tiedän jo, ettei sillä ole mitään väliä...aina löytyy selitystä selityksen perään...🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan nyt vähän lapsellinen jo?

        Selitä termi....

        Lapsi minulle on puhdas kehys, jossa on vetoa kaikelle uudelle. Ja haluan olla ikuinen lapsi. En lopettaa uuden asian oppimista.


      • interlocutrice kirjoitti:

        En ole tietääkseni kertonut mistään miestisseistä edes. Ei mulla sellaisia ole, eikä ole ollutkaan. Joskus viime kesänä siskoni otti kuvsn minusta kivellä keskellä järveä ja joku tai jotkut veti siitä jotain johtopäätöksiä, mitä en edes hslua oikoa. 😁

        Minun ulkonäkö, tai muu habitus on yhdentekevää täällä, mutta oikeasti on hauskaa jopa antaa sen jopa vääristyä. 😁

        On hauskaa jopa katsoa, että keille sen kuvan ulostuominen on itselle tärkeää. Harmis ainskin mainostaa minua miestissisenä läskinä. 😁

        https://aijaa.com/vivp2p

        No tässä ne nyt yllä on. Näillä(kö) imetin? 😁

        En todellskaan oo mikään pulkannaru, mutta tällä ruholla mä pelaan säbää ja pärjään. Teen polttopuita ja remppailen vehkeitä, sekä kurvaan välistä Kawalla pitkin maita ja mantuja. 😁

        Mieli tekis välillä paljastaa koko hiton äijä ja näyttää tänne, että näinkin tavallinen suhari saa nsisia mieltymään, saa lspsia, elää elämää keskellä sekasortoa välillä...

        Mutta tiedän jo, ettei sillä ole mitään väliä...aina löytyy selitystä selityksen perään...🙄

        Joskus sanoit minulle, että sinulla olisi miestissit. Olisiko sitten ollut joku vitsi 🤷‍♂️

        Sulla on parta 👍


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joskus sanoit minulle, että sinulla olisi miestissit. Olisiko sitten ollut joku vitsi 🤷‍♂️

        Sulla on parta 👍

        Ja sä olet nainen. Dissen on hyvä tietää se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä olet nainen. Dissen on hyvä tietää se.

        Ehkä olenkin ;)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Joskus sanoit minulle, että sinulla olisi miestissit. Olisiko sitten ollut joku vitsi 🤷‍♂️

        Sulla on parta 👍

        No ihan varmsks rn pysty ssnomaan, että oonko heittänyt jotain jerryä jossain? Mutta muut on mainostaneet mun lukeman perusteella sitä kyllä. Eikä se mua ole haitannut... ihan sama. 😁

        No nyt on parta joo... kun kutittaa liikaa nenää, tai rajaus menee v.tuiks, sipasen mäkeen. 😁


      • Anonyymi

        Taidat kuule ihan tse olla se pullasta pudonnut rusina


    • Anonyymi

      Yleensä lapseton on jotain seuraavista:
      Ankeat kotiolot, ei halua lapsia. Ei ole tullut yrittämisestä huolimatta, ei ole löytynyt puolisoa, on kilpailutettu ahkerasti miehiä ja ikä meni ohi.

      • Anonyymi

        Menetin nuoruuden anoreksian takia lisääntymiskyvyn.


    • Tai sitten moni ajattelee yksinkertaisesti ettei vaan halua sitoutua vanhemmuuteen, haluaa elää omaa elämää lapsivastuusta vapaana. Ymmärrän sen sikäli, kun muistan miten helppoa aikaa se oli.

      Ja on myös tämä liikansoitus ajattelu, sekä periytyvät sairaudet joita ei haluta siirtää perimässä eteenpäin.

      • Plus, että mitä ei ole, ei voi menettääkään. Menettämisen pelko.


    • Anonyymi

      Emme mieheni kanssa ole koskaan halunneet lapsia.
      Elämme kaikinpuolin täyttä elämää, molemmilla vaativat ja mielenkiintoiset työt, harrastuksia yms eli ei aikaa eikä haluja lapsiperhe-elämään.

      • Anonyymi

        Vaativat työt??? Mitä tarkoitat? Johtaja, ylempi toimihenkilö, asiantuntija?


      • Anonyymi

        Melko lailla samat syyt meillä.


    • Anonyymi

      Lapselliset keski-ikäiset

      • Anonyymi

        Lapsettomat keski-ikäiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsettomat keski-ikäiset

        Lapselliset ;)


    • Anonyymi

      Eihän ihmisillä suomessa ole mitään lisääntymisvelvoitteita, ei määrää mikään uskonto tai muukaan taho.
      Onneksi saamme elää niin vapaassa valtiossa että saa aivan itse päättää

      • Anonyymi

        Ei tietenkään, mutta se ei ole itse päättämistä jos nainen hankkii nuorena taudin suojaamattomassa yhdynnässä ja tulee hedelmättömäksi sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta se ei ole itse päättämistä jos nainen hankkii nuorena taudin suojaamattomassa yhdynnässä ja tulee hedelmättömäksi sen takia.

        No ei kai kukaan tahallaan mitään tautia hanki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai kukaan tahallaan mitään tautia hanki?

        Sitä paitsi esim. herpes voi tartutta oireettomanakin tartuttajan tietämättä.


    • Anonyymi

      Itselläni on sairaus joka estää saamasta lapsia. Haista sinä pitkä paska.

      • Anonyymi

        Onko se sairaus risteilyllä saatu klamydia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sairaus risteilyllä saatu klamydia?

        Mikä hel vetin pakkomielle sinulla on jostain sukupuolitaudeista ja sen aiheuttamasta hedelmättömyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hel vetin pakkomielle sinulla on jostain sukupuolitaudeista ja sen aiheuttamasta hedelmättömyydestä?

        Varsinkin kun ko. laosettomuuden syy on hyvin minimaalinen. Harvalla se tauti saa niin kauaa vapaasti jyllätä, että pääsisi pahaa vahinkoa tekemään. Silloin pitää olla joko tosi huono tuuri, että tulee nopeasti vaurioita tai muutenkin elämänhallinta jotenkin hukassa, ettei tule lääkärissä käytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hel vetin pakkomielle sinulla on jostain sukupuolitaudeista ja sen aiheuttamasta hedelmättömyydestä?

        Varmaan kateus jotain lapsetonta kohtaan aiheuttaa pakkomielteitä. Elämä on valintoja. Jotkut rakentaa niistä kateutta ja niistä negatiivisia pakkomielteitä.


    • Anonyymi

      ihan vain kommenttina, mikä helvetti niissä penskoissa on niin hienoa.
      No kohta tulee sitten kommentteja miten hienoa on seurata niin kehittymistä jne,jne.

      • Anonyymi

        On ne nyt parempi vaihtoehto kuin laivaristeilyllä saatu klamydia ja sen aiheuttama hedelmättömyys jota kompensoidaan eräharrastuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne nyt parempi vaihtoehto kuin laivaristeilyllä saatu klamydia ja sen aiheuttama hedelmättömyys jota kompensoidaan eräharrastuksilla.

        Ihme klamydia pakkomielle sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme klamydia pakkomielle sulla.

        Sillä on itellään menny hedelmällisyys klamydian myötä ja kokee tarpeelliseksi varoitella muita tekemästä samaa virhettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ne nyt parempi vaihtoehto kuin laivaristeilyllä saatu klamydia ja sen aiheuttama hedelmättömyys jota kompensoidaan eräharrastuksilla.

        Ai niinku tähän tyyliin?

        https://m.youtube.com/watch?v=46NeFhZ2_IM


    • Anonyymi

      Elämä ei ole tuonut eteen sellaista mahdollisuutta. Ja toisaalta ehkä hyvä niin, sillä lapsesta pitää pystyä pitämään hyvä huoli ja lapseen pitää olla taloudellisesti varaa. Lisäksi maailma on aika kova paikka. En kestäisi sitä huolta, miten lapsi pärjää.

    • Anonyymi

      Hei edellinen kirjoittaja,

      Olen samaa mieltä kanssasi, olen todellakin huolta kantava. Ei minulle.

      Kiitos kommentistasi.

    • Anonyymi

      Psyykkiset ongelmat, sosiopatia, ei miehet jaksa ja toisaalta itselläkään ei kiinnostusta suhteisiin tai perhe-elämään.

    • Anonyymi

      En löytänyt koskaan puolisoa joka olisi halunnut. Yksin en valitettavasti jaksa.

    • Anonyymi

      Ei vaan tullut ketään kohdalle, jonka kans perheen olis perustanut. Suvussa saattaa olla periytyviä sairauksia, niin eipä tarvi miettiä, ett ne periytyis lapsille

    • Anonyymi

      Sitten kun olen keski-ikäinen, olen edelleen lapseton koska sen olen itse valinnut.
      Elämääni ei mahdu minkäänsortin parhettä perässä vedettäväksi.
      Hankkikoot pentuja ne jotka niitä haluavat, minä keskityn uraani ja työhöni joka on elämässäni etusijalla.
      En ole turhan takia hankkinut koulutusta ja vuosia opiskelun ohella tehnyt myös töitä, tein sen kaiken saavuttaakseni unelmani. Ja saavutin ja nyt kehitän sitä eteenpäin.

      Minua ei ole koskaan houkutellut viinalta haiseva työhaluton äijä rönötttämässä p-skaisissa kalsareissa valtavan kaljamahan kanssa typeryyksiä laukoen kun muuhun ei pysty. Ei raataa sakin eteen töissä ja vielä hoitaa ne pennut ja koti. Hankkimassa äijälle rahaa kapakkaan ja viinaan.

      Mitä sisältöä ja iloa ja onnea siitä elämääni saisin? En sentään ole masokisti.

      • Anonyymi

        On oikein hyvä ettei sinulla ole miestä eikä lapsia, säästyy kolmen ihmisen sielullinen elämä ilman katastrofeja. Yksin on oikein hyvä olla jos on kykenevä vain haukkumaan lapsia ja miehiä.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      En hanki lapsia siksi koska menetän markkina-arvoni, ihmisarvoni kun naista ei pidetä enää ihmisenä yksinhuoltajana vaan miehet haukkuvat keskustelupalstoilla. Mies ensin haluaa lapsia, sitten kun niitä saa, jättää naisen selviytymään isättömän lapsen kanssa ja alkaa haukkua huoraksi, siiderivalaaksi ja lortoksi joka jakelee kaikille. Kannattaa keskittyä omaan uraan ja olla sinkku ja tienata turvaa omaan elämään ja harrastaa seksiä kun huvittaa.

    • Anonyymi

      En halua lapsia taakakseni. Se roikkuu sitten 18v mukana ja sen tarpeet menee edelle ja itse olisin jumissa kotona aikalailla. Ei houkuttele.

    • Anonyymi

      Onko se sulta pois jos jollakin ei oo lapsia?
      Mietippä sitä että kohta jos kaikki täällä sais monta lasta oltaisiin kuin kiinalaiset.
      En tykkää lapsista.

    • Anonyymi

      Minä olen kasvanut perheessa jossa meitä oli 5-lasta niin todellakin arvostan rauhallista elämää, tilavaa asuntoa ja vapautta.
      Vaimoni on alkoholistiperheen ainoa lapsi.
      Olemme olleet yhdessä 14-v eikä missään vaiheessa kumpikaan meistä ole lapsia halunnut.

    • Meillä Frouvan kanssa ei ole lapsia, kun ei keksitty syytä miksi pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Ette saaneet. Totuus tiedetään, mut menee se kai noinkin. Jää aikaa kaljotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette saaneet. Totuus tiedetään, mut menee se kai noinkin. Jää aikaa kaljotella.

        En ollenkaan väheksy surua jonka tahaton lapsettomuus aiheuttaa,
        Siitä huolimatta olemme vaimoni kanssa kyselijöille vastanneet että emme voi saada lapsia, vaikka oikeasti emme lapsia koskaan aio hankkiakkaan. Näin välttyy typerältä jankuttamiselta jonka valittu elämäntyylimme joissakin aiheuttaa. Muutama vuosi sitten teetin vasektomian eli siemenjohtimenion katkaistu, helpoin ja varmin ehkäisymuoto meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollenkaan väheksy surua jonka tahaton lapsettomuus aiheuttaa,
        Siitä huolimatta olemme vaimoni kanssa kyselijöille vastanneet että emme voi saada lapsia, vaikka oikeasti emme lapsia koskaan aio hankkiakkaan. Näin välttyy typerältä jankuttamiselta jonka valittu elämäntyylimme joissakin aiheuttaa. Muutama vuosi sitten teetin vasektomian eli siemenjohtimenion katkaistu, helpoin ja varmin ehkäisymuoto meille.

        Jankuttamiseen ei tarvitse itse lähteä mukaan. Toteaa vain kysyjille että lapsia ei hankita, koska niitä ei haluta. Jankuttaminen on heidän ongelmansa, ei sinun tai minun.

        Ihmisten täytyy oppia elämään sen kanssa, etteivät kaikki halua lapsia. Mitä vaikeampaa se heille on ja mitä enemmän he siitä alkavat jankuttaa, sitä enemmän he tarvitsevat todisteita vapaaehtoisesti lapsettomien pariskuntien olemassaolosta.


    • Anonyymi

      Njaa, eikö se ole jokaisen oma asia haluaako mukuloita vai ei. Eniten harmittaa niiden puolesta jotka oikeasti haluaisivat lapsen mutta ei voi sitä saada, maailma ei ole oikeudenmukainen!

    • Anonyymi

      Oltaisiin vielä ns. lapsentekoiässä, mutta lainaan tuolta ylempää erittäin osuvaa kommenttia: ei olla vielä keksitty yhtään syytä miksi niitä hankkisi.

      Lapset on kivoja mutta omia ei haluta.

      • Anonyymi

        Harva se miettii, aktiivinen sukupuolielämä niitä tuottaa vaikka ei aina haluaisi.
        Veikkaan ettei puolet lapsista ole suunniteltuja vaan ovat touhukkaiden tilanteiden lopputuloksia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva se miettii, aktiivinen sukupuolielämä niitä tuottaa vaikka ei aina haluaisi.
        Veikkaan ettei puolet lapsista ole suunniteltuja vaan ovat touhukkaiden tilanteiden lopputuloksia.

        AsianVierestä

        On muuten nykyään keksitty sellainen uusi juttu kuin ehkäisy. Sitä kun käyttää niin voi ihan rauhassa viettää aktiivista sukupuolielämää ilman vahinkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten nykyään keksitty sellainen uusi juttu kuin ehkäisy. Sitä kun käyttää niin voi ihan rauhassa viettää aktiivista sukupuolielämää ilman vahinkoja.

        Se on vanha juttu ja ottaa pois puolet nautinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vanha juttu ja ottaa pois puolet nautinnosta.

        Ai kaikki mahdolliset ehkäisykeinot "ottaa pois puolet nautinnosta"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten nykyään keksitty sellainen uusi juttu kuin ehkäisy. Sitä kun käyttää niin voi ihan rauhassa viettää aktiivista sukupuolielämää ilman vahinkoja.

        Mikään ehkäsy ei kuitenkaan ole sataprosenttinen suoja. Edes piuhat poikki ei takaa sataa prosenttia.

        nm. kaksi eri lapsettomuutta aiheuttavaa diagnoosia oikein käytetyt ehkäisypillerit kondomi raskaus


    • Anonyymi

      Moni nainen ei halua lapsia tai ei voi saada niitä. Tässä ovat naisen lapsettomuuden syyt.

    • Anonyymi

      Ei naisille löydy jännämiehiä tarpeeksi. Jollain naiselle on kaksikin jännämiestä ja sitten joku ei saa lainkaan. Eksäni kyllästyi minuun joskus ja alko ollee kahden jännämiehen kanssa ja teki 3 lasta josta jännämies tappoi yhden.

    • Anonyymi

      Miten niin yleensä? Ei kaikilla naisilla läheskään ole lapsia. Vuonna 2019 40–44-vuotiaista miehistä jopa 30 prosenttia ja naisista 20 prosenttia oli lapsettomia.

    • Anonyymi

      Onko lapsia vai ei = henkilökohtainen kysymys, ei kuulu sinulle.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei ole eikä ole ollut puolisoa, ei siis lapsiakaan. Haluaisin kyllä 1-3 omaa biologista lasta. Toivottavasti saan edes yhden. Nimet on jo keksitty, mies haussa ja lapset toivelistalla!

      • Anonyymi

        Suomalaisten äänestämässä kilpailussa kauneimmaksi sanaksi äänestettiin sana äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten äänestämässä kilpailussa kauneimmaksi sanaksi äänestettiin sana äiti.

        Yksi sanat, tuhat tunnetta! Monen naisen elämän tärkein toive on tulla vaimoksi ja äidiksi. En ole siinä mielessä poikkeus muista naisista. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sanat, tuhat tunnetta! Monen naisen elämän tärkein toive on tulla vaimoksi ja äidiksi. En ole siinä mielessä poikkeus muista naisista. ;)

        Naisena minulle on täkein toive elämässä tulla /olla onnellinen. Minun kohdallani siihen ei todellakaan sisälly äitiys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena minulle on täkein toive elämässä tulla /olla onnellinen. Minun kohdallani siihen ei todellakaan sisälly äitiys.

        Nainen voi toki olla onnellinen olematta äiti ja/tai vaimo. En ole itsekään varma, tuleeko minusta koskaan biologisessa mielessä äitiä. Nainen on tietysti täysi nainen ilman äitiyttä ja ilman puolisoakin. Monilla naisista on kuitenkin nuo haaveet elämälle. Onnellisuus merkitsee eri asioita eri ihmisille.


    • Lapsettomista naisita tulee mieleen just joku opettaja tai vastaava. Tää ei tietenkä koko totuus. Mutta jotakin erikoista on lapsettomissa esimiehissä, niin naisissa kuin miehissä. Jotain ongelmia on siinä organisaatiokyvyssä ja siinä priorisoinnussa. Ja jos teet esim remonttia naiselle jolla ei lapsia. Niin kiinnittää huomioo kaikkeen epäolennaiseen, mutta lapsen vanhempi huomioi kokonaisuuden. Eli ite perheettömänä ja naisettomana en ees mitään organisointi hommaa itelleni ees ota.

    • Anonyymi

      Koska lapsista on niin paljon vaivaa, ei pääse matkustelemaan ja juhlimaan. Maksavatkin paljon, lapsilisät eivät riitä mihinkään. Sitäpaitsi olen vasta 38, minulla on vielä runsaasti aikaa.

      • Anonyymi

        Lähes 10 v sitten kirjoitin yli kolmekymppisten olevan liian vanhoja ja olen nyt itse 33.
        Aika on mennyt nopeasti ja kadun kirjoituksiani.


    • Anonyymi

      Lapseton mies on geneettistä jätettä. Evoluution umpikuja.

    • Anonyymi

      Miksi itse kyselet täällä tälläisiä? Ihme oletus tuollainen että lapsia automaattisesti "kuuluisi" hankkia, ja vielä oikein erikseen pitäisi PERUSTELLA miksei ole hankkinut.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe