Raittiit naiset ovat historiaa

Anonyymi

Alkoholitutkija: Raittiit naiset alkavat olla historiaa

https://yle.fi/uutiset/3-6748100

Kaikki naiset juovat viinaa viinamiehen kanssa. Viinamies on mukana porukoissa ja tapaa naisia yökerhoissa ja bileissä. Naiset viihtyvät viinamiehen seurassa koska itsekin juovat viinaa.

Raitis mies haaveilee raittiista naisesta, mutta raittiita naisia ei enää ole. Raitis mies jää yksin.

t. viinamies

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä meitä raittiita naisia on.

      • Anonyymi

        Mielummin kohtuukäyttäjä, kuin raivoraitis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin kohtuukäyttäjä, kuin raivoraitis.

        Mikä se "raivoraitis" on? Sellainen, joka levittää raittiusaatetta?

        Kyllä meitä raittiita tosiaan on, kuten joku jo tuossa edellä sanoi. Itse ainakaan en oikein osaa itseäni muuksi määritellä, kun niin harvoin tulee otettua. Viimeksi join 2 lasillista viiniä pari vuotta sitten. Alkoholi nyt ei vaan mun elämääni juuri kuulu. Tai kai toi kohtuukäyttöäkin on (ainakin itselleni se on), vaan jos itsensä määrittää kohtuukäyttäjäksi niin Suomessa oletetaan sun juovan REILUSTI enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se "raivoraitis" on? Sellainen, joka levittää raittiusaatetta?

        Kyllä meitä raittiita tosiaan on, kuten joku jo tuossa edellä sanoi. Itse ainakaan en oikein osaa itseäni muuksi määritellä, kun niin harvoin tulee otettua. Viimeksi join 2 lasillista viiniä pari vuotta sitten. Alkoholi nyt ei vaan mun elämääni juuri kuulu. Tai kai toi kohtuukäyttöäkin on (ainakin itselleni se on), vaan jos itsensä määrittää kohtuukäyttäjäksi niin Suomessa oletetaan sun juovan REILUSTI enemmän.

        Hyvä ponttihan tuo on. Minua ei vain kukaan täysin raitis jaksa katsoa, enkä itsekään viihdy heidän seurassa.😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ponttihan tuo on. Minua ei vain kukaan täysin raitis jaksa katsoa, enkä itsekään viihdy heidän seurassa.😜

        Noinhan se menee. Enpä mäkään sellasta perinteisellä suomalaisella tavalla "kohtuukäyttävää" jaksaisi katella. Omiin silmiini se kun on ihan jotain muuta, kuin kohtuukäyttöä. Alkoholi itessään ei mua häiritse. Ihan vapaasti saa lasillisen tai kaksi aina välillä ottaa, mutta humalaista ei ikävä kyllä jaksa katsella tai kuunnella. Sitä humaltumista saisi siis luvan harrastaa jossain muussa seurassa ja krapulansakin potea jossain muualla. Voi siis olla, että eipä siinä silloin juuri yhteistä vapaa-aikaa jäis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin kohtuukäyttäjä, kuin raivoraitis.

        Absolut!
        Siis ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ponttihan tuo on. Minua ei vain kukaan täysin raitis jaksa katsoa, enkä itsekään viihdy heidän seurassa.😜

        Olet siis kännissä paskaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis kännissä paskaa seuraa.

        Toki, toki. Sen takia minä ja muut häirikset ryypätään keskenämme ja aiheutamme pahennusta. Poliisitkin käy välillä kahvilla, kun meistä on tullut niin hyviä kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin kohtuukäyttäjä, kuin raivoraitis.

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee. Enpä mäkään sellasta perinteisellä suomalaisella tavalla "kohtuukäyttävää" jaksaisi katella. Omiin silmiini se kun on ihan jotain muuta, kuin kohtuukäyttöä. Alkoholi itessään ei mua häiritse. Ihan vapaasti saa lasillisen tai kaksi aina välillä ottaa, mutta humalaista ei ikävä kyllä jaksa katsella tai kuunnella. Sitä humaltumista saisi siis luvan harrastaa jossain muussa seurassa ja krapulansakin potea jossain muualla. Voi siis olla, että eipä siinä silloin juuri yhteistä vapaa-aikaa jäis.

        Olen samaa mieltä. Hyvin harvalla vasn jää yhteen lasiin tai tuoppiin.


    • Anonyymi

      Mies tutustuu naisiin viinaa juomalla baareissa ja terasseilla. Nainen juo koska haluaa miehestä kumppanin joten naiset tulee myös baariin juomaan viinaa ja tapaamaan miehiä. Raittiit ei kumppania löydä ja naisetkin ovat sen tajunneet että yksinäinen elämä on edessä jos ei juo viinaa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Uutinen on hivenen vanha, Alkoholinkulutus on tosiasiassa vähentynyt tuostakin. Vähän alkoholia käyttäviä tai täysin raittiita on paljonkin.

      • Anonyymi

        Hyvä niin Kunhan muut päihteet eivät tule tilalle.


    • Anonyymi

      Älkää nyt provosoituko Viinamiehen jutuista, ne ovat hyvin ymmärrettäviä.
      Puliukko nyt yleensäkin tapaa vertaisiaan naisia, eli Kassi-Almoja jotka myös ovat alkoholisteja.
      Viinamiehen tarjoamat juomat on halpaa viiniä, korkeintaan Kossua sossupäivänä tai kortteerissaan itsetehtyä viiniä, eli kiljua.

      Kyllä noillakin eväillä ehkä saa pöksyt laskemaan hyvällä tuurilla, jos ukon puoliskoille nainen kuin nainen kelpaa. Sen kumppanin valinta on ihan itsestään kiinni, miten korkealle riman asettaa. Niin se vaan on.

    • Anonyymi

      En juo itse enkä huoli viinaa juovaa miestä.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa juoppojen kanssa usein seurustella. Ite juon harvoin enkä ole käynyt edes baareissa vuoden 2006 jälkeen.
      Juopoissa on jotain mitä naiset haluaa ja raittimpi mies ei ole kiinnostava. Onko juopot sosiaalisempia ja siksi naiset niitä haluaa. Raitis mies hiljaisempi eikä kiinnostava joten naiset ei niitä halia.

      • Anonyymi

        Ei niitä raittita miehiä missään tapaa. Ei ne uskalla naiselle edes päivää sanoa ja juttelua avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä raittita miehiä missään tapaa. Ei ne uskalla naiselle edes päivää sanoa ja juttelua avata.

        Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa. Viinamiehet tapaavat naisia yökerhossa ja bileissä ja siitä parisuhde saa alkunsa.

        Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä naisia tapaa.
        Jos haluaa löytää naisen, pitää juoda viinaa.

        t. viinamies


    • Olen raitis.

    • Anonyymi

      Ei varmasti ole.

    • En tiedä yleensä, mutta omalta kohdalta ainakin tuntuu, että tää mun raittius häiritsee. Mutta niin ku oon sanonu. Mieluummin yksin kun pää kipeenä.

    • Anonyymi

      Tuon linkin mukaan alle 18v naiset kuluttaa keskimäärin 23 annosta alkoholia viikossa.

      • Anonyymi

        Alkoholisoituneet naiset ovat mukavia ja anteliaita eivätkä turhasta nipota jos eivät sitten satu saamaan deliriumia koko kesän jatkuneesta ryyppäämisestä.😵👩‍🦰🍷🥂


    • Kivaa olla muinaisjäänne sitten.

    • Anonyymi

      Naisia tavatakseen miesten pitää juopotella ja käydä baareissa. Ei naiset lähde treffeille selvin miehen kanssa eikä halua tutustua. Minäkin joskus luulin että saan helposti tyttöystävän selvinpäin mutta kolme vuotta etsin ja pyysin naisia treffeille aivan turhaan eikä naiset lähteneet treffeille.
      Sitten aloin käymään baareissa ja juomaan alkoholia taas niin löysin parissa viikossa nykyisen vaimoni.

      Alkoholia juomalla tutustuu paljon helpommin ihmisiin ja naisiin.

    • Anonyymi

      Työpaikallakin "esinainen" taitaa olla alkoholisti. Joka viikonloppu ravintolassa ja etätöissä näyttää aina vetävän shamppanjaa kun on kokouksia.

    • Anonyymi

      Raitis nainen on sinkku. Ei raittiit naiset ole sosiaalisia eikä niitä tapaa missään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      96
      2428
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      360
      1608
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      934
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      883
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      859
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      135
      804
    Aihe