Eivätkö miehet osaa

Anonyymi

enää keskustella mistään? Kaikilla vain tosi typerät jutut. Pettynyt. Ei jaksa. Jotain sisältöä pitäisi olla. Näen jo usein naamasta ettei tuolla ole mitään sanottavaa eikä myöskään ole ollut...

145

796

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäis osata luontevan hauskasti huomioida myös nainen.

    • Anonyymi

      Niin minäkin oon samaa mieltä, etteivät miehet osaa keskustella enää mistään. Ja minustaki niillä ihan tyhmät jutut ja pettynyt olen kun naamasta sen jo heti näkee.

      • Anonyymi

        kannattaa sitten vaihtaa naisiin...


      • Anonyymi

        Oletko niin saamaton typerys, ettet osaa hakeutua niiden miesten seuraan, joiden naamasta näkee, että jutuissa älyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko niin saamaton typerys, ettet osaa hakeutua niiden miesten seuraan, joiden naamasta näkee, että jutuissa älyä?

        Totta, flegmaattinen nainen vaatii priimaa, mutta ei tee mitään itse sen eteen, muuta kuin valittaa. Siinä on itsekkyys viety äärimmäisyyteen, mikä on tyypillistä naisille.


    • Anonyymi

      Jos elämän tarkoitus on, että odotetaan vaan viikonloppua, että saa nostaa maljat huulille niin menkää omia polkujanne. Jääkiekko ja viina. Siinäpä sisältöä.

      • Anonyymi

        jos sulla on jotain parempaa tarjolla niin voishan sitä yhden viikonlopun jättää väliinki.... mutkun säki oot sellanen pihtari, niin ei sitten huvita....


    • Anonyymi

      Tulevan vainomi ei tarvitsekaan osata keskustella kuin mies. Hänellä on oikeus olla hiljaa koska hän on tuleva vaimoni ja hän on sen arvoinen.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa aloittajan väite! Viimeksi yritin keskustella naisen kanssa jakopään hihnan vaihtoväleistä talvipakkasten aikaan niin hiljaiseksipa nainen meni. Ei osannut jutella normaalisti.

      • Anonyymi

        Ei varmasti ja uskon ihan, että se hiljaisuus on jatkunut tänne asti.


      • Anonyymi

        Olen nainen, jutellaan jakopään hihnan vaihtovälistä. Sehän on autosta riippuen siinä 80000 ja 120000 välissä (kaikissa autoissa ei lainkaan, kun ei hihnaa) ja tietty nää meidän ankarat sääolosuhteet myös vähentää kestoikää. Tulee kalliiksi, jos ei ajoissa vaihda. Mutta miten te erityisesti tuosta talvesta keskustelitte. Mä meinaan muuten vaihtaa autoni hybridiin, mutta en oikein tiedä onko nyt paras vaihtoaika vai tossa vuoden parin päästä. Mitäs tästä sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ja uskon ihan, että se hiljaisuus on jatkunut tänne asti.

        Niin on, arvasit ihan oikein. Vaikka ihan järkevää olla hiljaa jos ei osaa keskustella asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, jutellaan jakopään hihnan vaihtovälistä. Sehän on autosta riippuen siinä 80000 ja 120000 välissä (kaikissa autoissa ei lainkaan, kun ei hihnaa) ja tietty nää meidän ankarat sääolosuhteet myös vähentää kestoikää. Tulee kalliiksi, jos ei ajoissa vaihda. Mutta miten te erityisesti tuosta talvesta keskustelitte. Mä meinaan muuten vaihtaa autoni hybridiin, mutta en oikein tiedä onko nyt paras vaihtoaika vai tossa vuoden parin päästä. Mitäs tästä sanot?

        Siis kilometrin välissä, pahasti unohtui yksiköt pois. Pahoittelen virhettäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, arvasit ihan oikein. Vaikka ihan järkevää olla hiljaa jos ei osaa keskustella asiasta.

        Tai miksi haluaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miksi haluaisi?

        Siis voisko tuo mies tuossa ylempänä, joka autoista alettu keskusteleen niin nyt jatkaa keskustelua. Siis keskustelu on sellaista ajatustenvaihtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis voisko tuo mies tuossa ylempänä, joka autoista alettu keskusteleen niin nyt jatkaa keskustelua. Siis keskustelu on sellaista ajatustenvaihtoa.

        No nytkö jo kadotit sen?


      • Heh heh, tää oli hyvä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, jutellaan jakopään hihnan vaihtovälistä. Sehän on autosta riippuen siinä 80000 ja 120000 välissä (kaikissa autoissa ei lainkaan, kun ei hihnaa) ja tietty nää meidän ankarat sääolosuhteet myös vähentää kestoikää. Tulee kalliiksi, jos ei ajoissa vaihda. Mutta miten te erityisesti tuosta talvesta keskustelitte. Mä meinaan muuten vaihtaa autoni hybridiin, mutta en oikein tiedä onko nyt paras vaihtoaika vai tossa vuoden parin päästä. Mitäs tästä sanot?

        Tuo on helppo luntata mistä vaan. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tuo on helppo luntata mistä vaan. :D

        Tyypillinen vaihtoväli on 90 000 km - 200 000 km. Vesipumppukin olis hienoo vaihtaa tuossa yhteydessä nääthää.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Tuo on helppo luntata mistä vaan. :D

        No, eipä tarvinnut luntata, kun ite sen parissa miettinyt. Mutta onhan se nyt selvä, että autoissa on semmoset huoltokirjat, joista asia selviää, jos osaa lukea ja ymmärtää tekstejä ja kuvia. Mutta tuo talvijuttu mua oikeesti kiinnostaa enemmän eli kun mies tuosta tuntui hyvin tietävän niin mielellään siitä keskustelisin, samoin kun tuosta hybridin hankkimisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä tarvinnut luntata, kun ite sen parissa miettinyt. Mutta onhan se nyt selvä, että autoissa on semmoset huoltokirjat, joista asia selviää, jos osaa lukea ja ymmärtää tekstejä ja kuvia. Mutta tuo talvijuttu mua oikeesti kiinnostaa enemmän eli kun mies tuosta tuntui hyvin tietävän niin mielellään siitä keskustelisin, samoin kun tuosta hybridin hankkimisesta.

        Okei. Miksi sä hybridin haluat?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Miksi sä hybridin haluat?

        Hän haluaa keskustella MIEHEN kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä tarvinnut luntata, kun ite sen parissa miettinyt. Mutta onhan se nyt selvä, että autoissa on semmoset huoltokirjat, joista asia selviää, jos osaa lukea ja ymmärtää tekstejä ja kuvia. Mutta tuo talvijuttu mua oikeesti kiinnostaa enemmän eli kun mies tuosta tuntui hyvin tietävän niin mielellään siitä keskustelisin, samoin kun tuosta hybridin hankkimisesta.

        MCM:n kanssa et keskustele miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa keskustella MIEHEN kanssa.

        Saa sitä silti neidiltä tiedustella miksi hybridi, vaikka hybridi olenkin. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Miksi sä hybridin haluat?

        Uskoisin, että kun ajan lyhyt matkaa kaupungissa niin sähköllä (jos siis pistoke) tulee edullisemmaksi. Pelkkä sähköauto ei ehkä Suomessa vielä oo hyvä valinta, jos kuitenkin jonkun verran pidempää matkaankin ajaa. Tietty myös ympäristönäkökohtien vaikuttaa. Mutta mikä sun näkemys on? Joo, totta tuo vesipumppu asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä tarvinnut luntata, kun ite sen parissa miettinyt. Mutta onhan se nyt selvä, että autoissa on semmoset huoltokirjat, joista asia selviää, jos osaa lukea ja ymmärtää tekstejä ja kuvia. Mutta tuo talvijuttu mua oikeesti kiinnostaa enemmän eli kun mies tuosta tuntui hyvin tietävän niin mielellään siitä keskustelisin, samoin kun tuosta hybridin hankkimisesta.

        No en minäkään tajua miten talvi sinäällään vaikuttaa jakohihnain vaihtoon tai vaihtoväliinkään? Toisaalta jos autolla ajetaan yksinomaan talvella (siperiassa) voi valmistaja suositella ripeämpää vaihtoväliä. 🤔

        Miksi ajattelit päätyä hybridiin? Oletko miettinyt kuinks usein noihin tarvitsee vaihtaa akut ja millainen kustanne se on, entä jälleenmyyntihinta, jos vaihtaa useammin? Onko sama erotus uudella ja hyvityshinta kuin vaikks samanlaisella Dieseliilä? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin, että kun ajan lyhyt matkaa kaupungissa niin sähköllä (jos siis pistoke) tulee edullisemmaksi. Pelkkä sähköauto ei ehkä Suomessa vielä oo hyvä valinta, jos kuitenkin jonkun verran pidempää matkaankin ajaa. Tietty myös ympäristönäkökohtien vaikuttaa. Mutta mikä sun näkemys on? Joo, totta tuo vesipumppu asia.

        Mun näkemys? Mene julkisilla, jos kaupungissa kuljet. Tai fillarilla. Auton pito maksaa. Tuollasella hybridillä pääset n. 50 km ja lataat. Kauppakassina ihan ok.

        Tietty on niitä etanoliautojakin. Vaari ajaa sellaisella ja halpaa kyytiä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mun näkemys? Mene julkisilla, jos kaupungissa kuljet. Tai fillarilla. Auton pito maksaa. Tuollasella hybridillä pääset n. 50 km ja lataat. Kauppakassina ihan ok.

        Tietty on niitä etanoliautojakin. Vaari ajaa sellaisella ja halpaa kyytiä.

        Julkiset on täällä ajettu niin huonoon jamaan, että ei niillä. Tiedän vallan hyvin, että auton pito maksaa, mulla on auto. Ei oo dieseliä, en aja niin paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkiset on täällä ajettu niin huonoon jamaan, että ei niillä. Tiedän vallan hyvin, että auton pito maksaa, mulla on auto. Ei oo dieseliä, en aja niin paljon.

        Mopoauto? :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mopoauto? :D

        eiku Fiat Toledo mulla on..... näppärä kauppakassi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, jutellaan jakopään hihnan vaihtovälistä. Sehän on autosta riippuen siinä 80000 ja 120000 välissä (kaikissa autoissa ei lainkaan, kun ei hihnaa) ja tietty nää meidän ankarat sääolosuhteet myös vähentää kestoikää. Tulee kalliiksi, jos ei ajoissa vaihda. Mutta miten te erityisesti tuosta talvesta keskustelitte. Mä meinaan muuten vaihtaa autoni hybridiin, mutta en oikein tiedä onko nyt paras vaihtoaika vai tossa vuoden parin päästä. Mitäs tästä sanot?

        Saabissa oli ketju. Ei mulla muuta. Niin no edeltäviin viestiin jossa kerrottiin, että näkee naamasta, kun ei osaa jutella.

        Siihen todettakoon, että alunperinhän laulettiin: Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa enää mikään. Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Saa sitä silti neidiltä tiedustella miksi hybridi, vaikka hybridi olenkin. :)

        Sinä olet rekka... rekkales...😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet rekka... rekkales...😉

        Rekattu, rokotettu lepakko kuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saabissa oli ketju. Ei mulla muuta. Niin no edeltäviin viestiin jossa kerrottiin, että näkee naamasta, kun ei osaa jutella.

        Siihen todettakoon, että alunperinhän laulettiin: Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa enää mikään. Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

        Tai on saanut rokotteen, koska 70.


      • Anonyymi

        Jos sun pitää vaihtaa jakopään hihna joka talvi, niin olet kyllä muakin huonompi auton omistaja. Vaihda fillariin.

        - Exp


    • Anonyymi

      Ei naiset halua puhua yksinäisten rumien miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Koska pareton sääntö on jo nykyisin 90/10 tai 95/5 eikä 80/20 niin siinä ei miesten seurustelutaidot hirveästi kehity, kun naiset huomio vain niiden kaikkein komeinpien miesten olemassaolon ja loput ovat pelkkää ilmaa. Sitten kun kerran viiteen vuoteen joku tavannainen vapaaehtoisesti juttelee ja pitäisi osata toimiakin, sitä vain on äimänkäkenä, että puhuuko se minulle että saa soperrattua jonkun vastauksena. Yleensä kyseessä on kuitenkin pila, ja seläntakana seisoo panomies Chad, jolla on haaremissaan 10 muutakin naista. Sitten panomies Chad ja nainen nauravat yhdessä paskaisen pilkallisesti kunnonmiehelle ja julmuudesta kiihottuneena tavannainen ja panomies Chad lähtevät kämpille panemaan, kun kunnonmies jää yksin häpeämään, että kuvitteli naisen koskaan puhuvan hänelle.

      • Anonyymi

        Ja chadit vilisee puheissa (unohdin tämän kun mainitsin viinan ja jääkiekon).


    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
      Eli jos sulla on typerät jutut, niin luuletko että toinen koittaa puhua sinulle jotain älykästä?

      • Anonyymi

        Olenko minä vastuussa, että minun kuuluu olla koko ajan äänessä?


      • Anonyymi

        Jos naisella ei olisi jalkovälissä sitä koloa, niin kukaan järkimies alkaisi niitten kanssa edes juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisella ei olisi jalkovälissä sitä koloa, niin kukaan järkimies alkaisi niitten kanssa edes juttelemaan.

        Puhutko sä sitten puillekin? ”Kas, tikan kolo”.
        Aha. Joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko sä sitten puillekin? ”Kas, tikan kolo”.
        Aha. Joo.

        No tämä!🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Se on totta on varmasti vaikeaa olla nainen kun eivät ymmärrä juuri mitään elämästä mistään. Myötätuntoni kohtaasi.

    • Anonyymi

      PS opettaa persuja mitä argumentteja pitää käyttää keskustelupalstoilla.
      PS on miesten puolue, miksi se ei opeta miehille, kuinka naisille puhutaan kauniisti?
      Eikö PS osaa sitäkään?

      • Anonyymi

        Kuka muistaa sanatarkasti PS:n moton naisista?
        Siinä väitettiin, että nainen ei sovi vaativiin hommiin.


      • Anonyymi

        Persusitä ja persutätä ei omissa keskustelutaidoissasikaan ole kehumista. Huudat varmaan "REEEE" jos joku on erimieltä ja vaadit henkilön cancelointia yhteiskunnasta, koska oli erimieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muistaa sanatarkasti PS:n moton naisista?
        Siinä väitettiin, että nainen ei sovi vaativiin hommiin.

        Kyllähän tuo persujen syvä sovinismi näkyy ja kuuluu niin äänestäjissä kuin puolueen ehdokkaissa, jäsenissä ja koko toiminnassa. Toisekseen he on kyllä innokkaimpia määrittelemään, mitä on hyvä naiseus. Kerran eräs perusäänestäjä intoili sodasta ja huoltojoukoista ja lahjoitti minulle kutimen. Mitähän hiivattia minä sillä osaisin tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persusitä ja persutätä ei omissa keskustelutaidoissasikaan ole kehumista. Huudat varmaan "REEEE" jos joku on erimieltä ja vaadit henkilön cancelointia yhteiskunnasta, koska oli erimieltä kanssasi.

        Suomen pahin ongelma on kasvava poikamiesjoukko, joka radikalisoituu naisen puutteen vuoksi. Maahan tuodaan enemmän naisia, mutta sekään ei tunnu auttavan.


      • Anonyymi

        Mahtaa olla vaikeaa liberaalina vihreänä naisena, kun himoitsee konservatiivisia persumiehiä, mutta oman puolueen miehet on vain jotain seksuaalivähemmistöjä. Miehen pitäisi vielä olla yhtäaikaa tosi liberaali, mutta silti perinteinen tosimies. Eipä ihme ettei miehiä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla vaikeaa liberaalina vihreänä naisena, kun himoitsee konservatiivisia persumiehiä, mutta oman puolueen miehet on vain jotain seksuaalivähemmistöjä. Miehen pitäisi vielä olla yhtäaikaa tosi liberaali, mutta silti perinteinen tosimies. Eipä ihme ettei miehiä kiinnosta.

        Perinteinen toksinen tosimies on amiksen käynyt bemarikuski.
        Sen alemmas mies ei pääse.


    • Anonyymi

      Mistä pitäisi osata puhua?
      Meikeistä? Muodista? Julkkisjuoruista? Tosi-TV-ohjelmien tapahtumista?

      • Anonyymi

        Elämästä ja mielipiteistä. Arvoista ja näkemyksistä. Ja tuoda esille onko hauska vai ei.


    • Anonyymi

      Tämä mies saisi naisen kukoistamaan ensi hetkestä. On mistä keskustella harrastaa kaikkea osaa.

      • Anonyymi

        Mikä on lempiaiheesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on lempiaiheesi?

        Melkein kaikki lempiaiheita on laaja kiinnostuksen taso. Tekniikka luonto talous ei siinä osaa lempata mitään pois. Kaikkea pitää saa tehdä elämäntapa on kohtuu laajakirjoinen. Rakennustyöläinen tekee mihin koskee huoltaa korjaa hoitaa kasvit kaikkea paitsi lentokonetta ei ole kun ei kiirettä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki lempiaiheita on laaja kiinnostuksen taso. Tekniikka luonto talous ei siinä osaa lempata mitään pois. Kaikkea pitää saa tehdä elämäntapa on kohtuu laajakirjoinen. Rakennustyöläinen tekee mihin koskee huoltaa korjaa hoitaa kasvit kaikkea paitsi lentokonetta ei ole kun ei kiirettä ole.

        Kuulostaa laajalta repertuaarisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki lempiaiheita on laaja kiinnostuksen taso. Tekniikka luonto talous ei siinä osaa lempata mitään pois. Kaikkea pitää saa tehdä elämäntapa on kohtuu laajakirjoinen. Rakennustyöläinen tekee mihin koskee huoltaa korjaa hoitaa kasvit kaikkea paitsi lentokonetta ei ole kun ei kiirettä ole.

        Heh...ainakin hauska esittelypätkä ja iloinen suhtautuminen. Ei huono :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa laajalta repertuaarisi.

        Kohta on naiset jonossa :)


    • Anonyymi

      Rajat kiinni mies

      • Anonyymi

        Rajat kiinni Venäjälle mies


    • Anonyymi

      Njaa, ongelmana on se että suu käy koko ajan mutta mitään asiaa ei ole. Välillä on mukavaa kun on vaan hiljaa, siis ihan hiljaa.

      • Anonyymi

        Niin on jos kumpikin siitä tykkää.


    • Anonyymi

      Samaa miettinyt. Alkaakohan niitä naisseurassa jännittää ja menevät puihin.

      • Anonyymi

        En pidä kiipeämisestä.


    • Anonyymi

      Kova tahto pakko lyödä lujaa...

    • Anonyymi

      Äärimmäinen miess

    • Anonyymi

      On se kova mies

    • Anonyymi

      Ristilläkin roikkunut
      Ei anna periksi mies

    • Anonyymi

      Joku tuli selväksi?

    • Anonyymi

      Koska vaan voidaan jutella keihäänheitosta ja kaljan juonnista. Veikkaan että hiljaiseksi nainen menisi.

      • Anonyymi

        Jutellaan vaan. Montako kaljaa menee illassa? Ootko varma, ettet ole tuhoamassa terveyttäsi ettei maksa poksahda? Mikä on lempparioluesi? Tykkäätkö enemmän tummista tai vaaleista?


      • Anonyymi

        Miten haima? Onko ollut kertaakaan tulehdusta sitten Korjuksen ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan vaan. Montako kaljaa menee illassa? Ootko varma, ettet ole tuhoamassa terveyttäsi ettei maksa poksahda? Mikä on lempparioluesi? Tykkäätkö enemmän tummista tai vaaleista?

        häh 8O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        häh 8O

        Niin ja mites onko mies kova panemaan vai ostaako enemminkin.


    • Anonyymi

      Miehet nähdäkseni liian usein jäätyy ja miettii ns oikeaa vastausta spontaanin vuorovaikutuksen sijaan. Tämä on mielestäni epärehellistä.

      • Anonyymi

        Miten niin epärehellistä? - cu-


    • Anonyymi

      Haluan vaan yhden naisen omakseni. En halua keskustella muiden kanssa, eikä ole pakko. En tarvitse muita naisia keskustelemaan kanssani koskaan.

    • Osaako naiset yhtään sen enempää keskustella mistään? Meikkipusseista, paplareista, muffineista ja koristetyynyistä?

      • Anonyymi

        Tässä käsitellään nyt miesten ja naisten välistä kommunikaatiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä käsitellään nyt miesten ja naisten välistä kommunikaatiota.

        Joka on helppoa, kun aiheet yhdistää. Mutta jos puhutaan toinen kuusta toinen puusta niin blop.


    • Anonyymi

      Eniten nainen innostuu siitä, kun puhutaan tunteista. Se on hyvä puheenaihe, koska tunne on keskeinen tekijä kaikissa tapahtumissa.

      • Anonyymi

        Onhan miehilläkin tunteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan miehilläkin tunteet?

        Mies ei osaa puhua tunteistaan. Moni mies analysoi heikosti omia tunteitaan ja tämä saattaa johtaa jopa häiritsevään käyttäytymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei osaa puhua tunteistaan. Moni mies analysoi heikosti omia tunteitaan ja tämä saattaa johtaa jopa häiritsevään käyttäytymiseen.

        Joo, yllättävän monesti sitten lyödään.


    • No ainakin mun kanssa aika moni nainen tykkää keskustella. Niin täällä, kuin irl.

      Lisäksi tiedän monta muutakin miestä, jotka pitää keskustelusta ja ihan laidasta laitaan tulee juttua.

      Veikkaan, että jos on ongelmana löytää keskustelua miesten kanssa oikeasti, voi kyse olla suhtautumisestasi? 🤔

    • Anonyymi

      Mitä jos nainen tarjoaisi puheenaiheen, eikö miehen olisi luontevaa lähteä sitä kautta keskustelemaan? Mikä ihme passiivisia naisia vaivaa, että prinsessana vain odotetaan miehen tekevän kaikki aloitteet?

      • Anonyymi

        Luulisi olevan muttei ole.


      • Anonyymi

        Niin, säästä on aina turvallista puhua, siinä ei väärinymmärryksen vaaraa. Onko aurinkoista tai sateista, onko kesä vai syksy ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, säästä on aina turvallista puhua, siinä ei väärinymmärryksen vaaraa. Onko aurinkoista tai sateista, onko kesä vai syksy ym.

        Köyhää on, ellei naiselta muita puheenaiheita illan mittaan ilmesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhää on, ellei naiselta muita puheenaiheita illan mittaan ilmesty.

        Sehän onkin vaan se keskustelun alotus, josta miehen on hyvä sitten jatkaa kiinnostaviin aiheisiin.


      • Anonyymi

        Kyllä naiset tekevät aloitteita ja niillä tuntuu olevan samat aiheeseen liittyvät ongelmat kuin miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset tekevät aloitteita ja niillä tuntuu olevan samat aiheeseen liittyvät ongelmat kuin miehillä.

        Näin on, mäkin monesti kun rupeen puhuin Shrödingerin aaltoyhtälöstä ja sen kauneudesta, niin miehet sanoo menevänsä vessaan, eikä enää palaa, lienee joku musta-aukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mäkin monesti kun rupeen puhuin Shrödingerin aaltoyhtälöstä ja sen kauneudesta, niin miehet sanoo menevänsä vessaan, eikä enää palaa, lienee joku musta-aukko.

        liian vaikeita puheenaiheita on hyvä välttää, jos on tarkoitus aloittaa kepeä tutustuminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mäkin monesti kun rupeen puhuin Shrödingerin aaltoyhtälöstä ja sen kauneudesta, niin miehet sanoo menevänsä vessaan, eikä enää palaa, lienee joku musta-aukko.

        Haha :D Itsekin kun otan kvanttifysiikan puheeksi, niin hiljaista on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mäkin monesti kun rupeen puhuin Shrödingerin aaltoyhtälöstä ja sen kauneudesta, niin miehet sanoo menevänsä vessaan, eikä enää palaa, lienee joku musta-aukko.

        Tarkoittaako siinä yhtälössä hiukkasen potentiaali jotain määrättyä paikkaa, että saadaan jonkun energian määrällä se aaltokuvio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha :D Itsekin kun otan kvanttifysiikan puheeksi, niin hiljaista on.

        Näin naisena sanon, ettei kannata niitä tylsimpiä muttei älyttömyyksiäkään jos ensimmäisiä kertoja ihmiset tapaavat. Pitäisi saada vain selville kiinnostavat mitkään aiheet yhteisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisena sanon, ettei kannata niitä tylsimpiä muttei älyttömyyksiäkään jos ensimmäisiä kertoja ihmiset tapaavat. Pitäisi saada vain selville kiinnostavat mitkään aiheet yhteisesti.

        Joo en lukenut ketjua tarkkaan, tässä olikin ensimmäinen tutustuminen kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mäkin monesti kun rupeen puhuin Shrödingerin aaltoyhtälöstä ja sen kauneudesta, niin miehet sanoo menevänsä vessaan, eikä enää palaa, lienee joku musta-aukko.

        👍Täytyy olla joku portaali siellä vessassa. Ovat tulleet toisessa versumissa ulos vessasta ja siellä heterosuhteita halveksitaan. On heillä ollut siihen sopeutumista. Toki varmasti ovat nykyään onnellisesti naimisissa erittäin lihaksikkaan ja isomunaisen alistajamiehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mäkin monesti kun rupeen puhuin Shrödingerin aaltoyhtälöstä ja sen kauneudesta, niin miehet sanoo menevänsä vessaan, eikä enää palaa, lienee joku musta-aukko.

        Minäkin tykkään kissoista.


    • Anonyymi

      Menipä nainen taas hiljaiseksi.

      • Anonyymi

        tässä ketjussa.... bimbo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä ketjussa.... bimbo !

        Ollut eniten äänessä!


    • Anonyymi

      Ravintolassa keskustelun avaus tuntemattoman naisen kanssa, on oikeastaan aika helppoa. Pitää vain välttää teennäisiä puheenaiheita ja käyttäytyä luonnollisesti.

      Tietysti on niitä miehiä, joiden spontaani käytös johtaa katastrofiin.

      • Anonyymi

        ” Tietysti on niitä miehiä, joiden spontaani käytös johtaa katastrofiin.”

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Opettakaa miehet toisillenne kauniimpia tapoja olla naisten kanssa/seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettakaa miehet toisillenne kauniimpia tapoja olla naisten kanssa/seurassa.

        Opettakaa naiset toisillenne rahuimpia tapoja olla miesten kanssa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettakaa naiset toisillenne rahuimpia tapoja olla miesten kanssa....

        Anteeksi mitä tapoja?


    • Anonyymi

      Et ole siis koskaan tavannut keskustelutaitoista miestä?

    • Huuhaata.

      Keskustelutaito ei ole tärkein, vaan osallistuminen. Ja mielenkiinto.

      Yleensä jos kokee toiset taidottomaksi, itse omaa sitä mielenkiinnon puutetta. Toista kohtaan. Toisen ajatuksia kohtaan.

      • Anonyymi

        Osallistuminen!!? Kiitos ei sirkustempuille väärinpäin ravun kuorimisille!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osallistuminen!!? Kiitos ei sirkustempuille väärinpäin ravun kuorimisille!!

        En minäkään noin tyhmän kanssa kommunikoisi.

        Kuka nyt kylmää kalaa viittii katella.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En minäkään noin tyhmän kanssa kommunikoisi.

        Kuka nyt kylmää kalaa viittii katella.

        Mies, joka osaa härnätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies, joka osaa härnätä.

        Onko härnääminen muka keskustelutaitoa?

        Ei ole. Se on yleensä toisen provosoimista.


      • Anonyymi

        Tuo on hyvä näkökanta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, joka osaa härnätä.

        ...pitää kylmästä kalasta :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En minäkään noin tyhmän kanssa kommunikoisi.

        Kuka nyt kylmää kalaa viittii katella.

        Mitä vikaa muka jääkaappikylmässä graavikalassa on?😠


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa muka jääkaappikylmässä graavikalassa on?😠

        Onko se kovinkin huomioonottava keskustelija?


    • Anonyymi

      Kyllä se on mies aina jonka pitää keksii mistä puhutaan ja naine on aina aika hiljaa ja myhäilee vaan kun mies selittää jotain ja miehen vietävä keskustelua eteenpäin ja keksittävä aina mistä puhutaan. Harvoin naisilta tulee mitään juttua jota jaksaisi kuunnella.

      • Anonyymi

        kyllä minä kuhavieheistä jaksan puhua ja tykkään esitelläkin niitä miehelle


    • Anonyymi

      Eräs nainen katselee aivan innoissaan olympialaisia. Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta kovin me olemme niistäkin kyenneet puhumaan. Tämän ketjun perusteella taidan olla poikkeava mies. Joo joo tiedän, mikä sinulla pentu tuli heti mieleen...

    • Anonyymi

      Mies voi vaikka kosia, jollei se muuta keksi.

      • Anonyymi

        Sitä suurempi syy keksiä sitä ennen mitä tahansa muuta. Kertoo vaikka uusista kengistään, mitkä löysi alen ritiläkorista. - cu-


    • Anonyymi

      Mä oon mies ja keskustellut naisien kanssa somessa ummet ja lammet. Paljon paremmin tuun naisten kanssa juttuun kun miesten. Ei edes kiinnosta perinteisen miehiseksi mielletyt aiheet kuten urheilu tai autot. Ongelma on vaan se, etten kiinnosta ketään keskustelukaveria seksuaalisesti, koska olen ruma.

      • Anonyymi

        Kauniita naisia on paljon enemmän kuin komeita miehiä, joten rumille miehille riittää kauniita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita naisia on paljon enemmän kuin komeita miehiä, joten rumille miehille riittää kauniita naisia.

        Todennäköisempää on, että ne kauniit naiset katselevat vain niitä komeita miehiä ja elleivät sellaista saa niin ovat vallan ilman.


    • Anonyymi

      En lukenut koko ketjua, mutta..

      Mun mielestäni on tärkeämpää kuunnella. Puolin ja toisin. Vaikka kiinnostuksen kohteet olisi aivan erilaisia.

      Musta on mukavaa kuunnella juttuja miehen harrastuksista ja töistä, vaikka en niistä juuri mitään ymmärräkään. Tulee hyvä mieli, jos hän on onnistunut, ja koitan valaa uskoa jos ei kaikki mennyt sillä kertaa niin kuin piti.

      Ja hän kuuntelee pitkäveteisiä selostuksia mun kiinnostuksen kohteistani. Tykkää kuulemma kuunnella.

      Sellaista leppoisaa yhdessäoloa.

      xLiner

      • Anonyymi

        ” Tykkää kuulemma kuunnella.”

        Valehtelee. Eronneet miehet ovat kertoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tykkää kuulemma kuunnella.”

        Valehtelee. Eronneet miehet ovat kertoneet.

        Enpä usko että valehtelee 😊

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että valehtelee 😊

        xLiner

        Eihän se uskon asia olekaan. Hyvää jatkoa jos oma ei riitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se uskon asia olekaan. Hyvää jatkoa jos oma ei riitä!

        Ai sä yrität iskeä mut.. Sori ei kiinnosta.

        xLiner


    • Anonyymi

      Miksi miehen pitäisi keskustella jokaisen naisen kanssa joka tulee juttelemaan?
      Itse ainakin olen sellainen joka katsoo ja arvioi kenen kanssa haluaisin keskustella. Ympärillä 90 % naisia on sellaisia joiden kanssa en edes halua keskustella.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Pane sitten maski silmille ja ota vaikka torkut teellä.


    • Anonyymi

      Mitäpä sitä nyt ihmeempää sanottavaa vois olla, elämä vetää aika hiljaiseksi. Ehkä jotain ympärillä tapahtuvia sattumuksia voi joskus nasevasti kommentoida, jos sattuu olemaan vireessä, tai maailmanmenoo yleiseltä kantilta, ei niistä pitemmän päälle enää jaksa eikä viitti pysyä ajantasalla. Muistiki ulkoistettu nettiin, kaikkee saa olla koko ajan tarkistamassa, miten se nyt olikaan.

    • Anonyymi

      Naisilla paljon sanottavaa? Naiset joita tituleerataan "somevaikuttajiksi" postaukset tyyliä persekuva ja hymiö.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mutta sitten on naiset, jotka vastustavat somea!


    • Anonyymi

      Voisi kierrättää oikeusistuimen kautta jokaisen ensin.
      Howuhuw

    • Voisiko vika olla sinussa itsessäsi? Jos oletat ettei toinen osaa jutella, et todennäköisesti ole itsekään kovin mielenkiintoista juttuseuraa.

    • Anonyymi

      Me jutellaan miehen kanssa nyt tällä hetkellä mustikan poimimisesta 🤭, seurataan luontoa, lintujen elämää mökillä.

    • Uskon että minut luokitellaan juuri näihin miehiin. En ehkä oikein osaa aina samaistua niihin näkökulmiin joista naiset haluavat keskustella.

      Hyvä esimerkki on työelämä. Aika usein treffeillä kysellään että mistä toinen saa elantonsa. Nainen aika usein , syystä jota en tiedä, kertoo työstään tekemisen kautta eli konkreettisesti selostaa sen työn. Koska en ole kolleega niin osallistumiseni jää aika vaisuksi jolloin nainen tulkitsee että olen keskustelutaidoton ja ilmoittaa että meillä ei ole kemiaa.
      Siinä santsikuppia hakiessa pohtii että olisi ollut mielenkiintoista kuulla pitääkö hän työstään ja työkavereistaan, onko aamuisin mukava mennä töihin vai kokeeko psykososiaalista kuormitusta; onko urasuunnitelmia jne.

      Paljon vaikuttaa myös olosuhteet. Treffeillä saattaa jäätyäkin kun on vähän ujo ja jännittää mutta vaelluksilla juttu kyllä soljuu paljon luontevammin. Itse olin tuossa kolme päivää hillassa ja siinä poimiessa olisi hyvin ehtinyt rupatella naisen kanssa arjesta ja juhlallisuuksista mutta eipä niitä siellä näkynyt.

      • Anonyymi

        Se on selvä, ettei tuollaisesta keskustelusta päätellen teillä olekaan ollut kemiaa. Vika vaan ei ole sinussa.


    • Anonyymi

      Millaiset jutut ovat typeriä? Yritä muuttaa puheenaihetta sinua kiinnostavammaksi?

    • Anonyymi

      Kyllä tosimiehillä on tosi painavia mielipiteitä autoista, miehen elämämän kulmakivistä, niitä pitäisi kunnioittaa, onhan mies luomakunnan kruunu, kun on saanut ajetuksi ajokortinkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe