Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo 11 vuotta. Erosimme kuitenkin välillä ja sinä aikana miehellä oli uusi naisystävä. Palasimme yhteen ja mies piti ajoittain yhteyttä naiseen, mitään suhdetta siitä ei kuitenkaan tullut ja mies oli uskollinen minulle.
Nyt miehellä on alkanut nousta jotain vanhoja tunteita pintaan eksää kohtaan. Hän vakuuttaa, että haluaa olla kanssani ja rakastaa minua. Hän ei kuitenkaan osaa määritellä, mitä tunteita entistä kohtaan on nyt herännyt. On kuitenkin sanonut, että ei tiedä, mitä tuntee eksää kohtaan, jotain kuitenkin. Miten voisin suhtautua tähän asiaan ymmärrävästi mutta kuitenkaan tinkimättä omasta arvomaailmastani eli sitoutumisesta vain yhteen kumppaniin. Olen ahdistunut ja pelokas, mutta haluaisin jotenkin toimia viisaasti ja kunnioittavasti. Pelkään, että mies haluaa avoimen suhteen tai jos sitä ei saa, alkaa muuten tapailla naista ja ns. toimimaan tunteiden pohjalta. Itse en olisi valmis avoimeen suhteeseen enkä siihen, että mies pitäisi jotenkin yhteyttä naiseen. Kyseessä ei ole vain kaverisuhde, sen tiedän.
Mieheni kaipaa Ex-tyttöystäväänsä
3
1650
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa keskustelisit sen miehen kanssa etkä arvailisi täällä?
- Anonyymi
Ap tässä. Olen yrittänyt keskustella, mutta hän ei pysty antamaan mitään muuta vastausta kuin " en tiedä".
- Anonyymi
Viime kesänä olimme yhteyksissä vuosikymmenen jälkeen ex naisystävän. Matka vei eräällä reissulla läheltä häntä ja hän sanoi että pistäydy kulkiessasi päiväkahvilla. Kysäisin muutamaa päivää aikaisemmin mitä hän oikein tarkoittaa päiväkahvilla ja laitoin hymiön, niin hän vastasi että mitäpä luulisit. Pistin piruuttani viestin että haluatko minut kahville vai pukille. Hän vastasi että molempia kyllä Tarkoitin jos haluat. Niin kävin ohi ajaessa kylässä kahvilla ja pariin kertaan pukilla. Kumilla mentiin kun molemmilla on suhde. Sanoisin että moni mies ottaa tilanteesta vaarin. Tuntui se 15 cm nyksääni pidempi exä kumminkin vaihtelulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569