Niin minkäslainen on huono kumppani?
Minkälainen on huono kumppani?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kumppaniksi kelpaamaton.. ainakin negatiivinen, juoppo, epäempaattinen.
- Sheena Epäluotettava, epärehellinen valehtelija.
Tämä sulkee pois mm. kaikki ei-raittiit alkoholistit, joten lyhyestä virsi kaunis. ; )- Anonyymi
Alistaa toista kaikin tavoin.
Joka on saanut minusta väärän kuvan itselleen. Ja ei käsitä mitä suhteelta haluan.
- Anonyymi
Kirjoittelee Sinkut-palstalle.
AsianVierestä- Anonyymi
Ole hyvä vaan, kirjoittelen jatkossa ilman nimimerkkiä joten tuon voit ottaa käyttöösi ihan vapaasti. Anonyymi on paras nimimerkki, sitä onkin vaikeampi plagioida.
Kenen kanssa ajatukset ja arvomaailmat ei kohtaa, vaan sotii toisiaan vastaan, sellainen olis huono valinta mulle.
Kuten myös liian tiukkapipoinen kuten myös liian leväperäinenkin.Mielestäni sellainen joka ei kommunikoi.
Epärehellisyys on toinen mitä en siedä.
Muutoin oikeastaan aivan sama. Sillä kommunikaatiolla ja rehellisyydellä pääsee jo pitkälle.- Anonyymi
Tuo viimeinen lause on niin totta.
- Anonyymi
Nyt tuli valeita. Epärehellinen valehtelijan kanssa naiset seurustelee useinkin.
- Anonyymi
Lihava ja laiska.
Sorry vaan, ymmärrän että painoaan on monen vaikea saada kuriin, eli en ketään ylipainostaan syytä, mutta siltikin olen sitä mieltä.
Olen elänyt laiskan kanssa, vaikuttaa ettei sillekään ominaisuudelle oikein itse mitään voi, laiskuus kai geeneissä. - Anonyymi
Sellainen, joka ei rakasta minua.
Ihminen, joka ei oikein ymmärrä, että ihmiset ovat yksilöitä ja että toista ei voi täysin muuttaa oman maun mukaiseksi. Myöskään kauhean kriittinen ihminen ei varmaan tulis mun kanssa toimeen. Ja nämä pätee muutenkin, ei vain parisuhdemielessä. Ja täysin huumorintajuton ja se, ettei osaa olla ystävällinen ja kohtelias.
Aika kriittiset mielipiteet, huumorintajuttomuus ja se, ettei aina ymmärrä, että ihmiset ovat yksilöitä ei tee ihmisetä täysin huonoa, mutta aika kuivakan tyypin kuitenkin ja ehkä enemmän tai vähemmän negatiivisen.- Anonyymi
Sellainen aapeen kaltainen tyhmä jankkaaja
• pettäjä
° valehtelija
° juoppo
° Itserakas
° laiska
° manipulointi "kai sillä joku muukin nimi ku toi"- Anonyymi
Korkeastikoulutettu mut kaikkee jännää ne touhuu
- Anonyymi
Tuo nyt ei vaadi paljon mielikuvitusta.
- Anonyymi
Kaveripiirit pitää niistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362