Olen lomalla

Vietän ihan liikaa aikaa palstalla. Ihana vaan öhöttää boksereissa ja syödä kaikkea epäterveellistä. Nyt en kyllä tee mitään järkevää. Röyh.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaali toimintaa. Ajattele jos sen sijaan tekisit jotain hyödytöntä.

      • Itseasiassa nyt olen sellaisessa onnellisessa tilanteessa, ettei minulla ole yhtään mitään projektia kesken. Ainoastaan meinasin mennä huomenna museoon tatuointi-ideoita katselemaan. Kuva on pretty much päätetty ja aika varattu, mutta koskaan ei voi olla liian varma.


    • Ootko ostanut jo isompia boksereita varalle kaappiin lihomisen varalta? Mulla on 5 kpl laihtumisen varalta uusia. :D

      Mites ne hawaiji paidat, lomakin kerta? ;]

      • Minulla on varalla vain muutama paketti XL:ä. Ei passaa mennä lihomaan.

        Huvikseni katoin noita kukallisia paitoja, mutta kerpeleen liike meni juuri kiinni ja myyjä ajoi minut matkoihini.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on varalla vain muutama paketti XL:ä. Ei passaa mennä lihomaan.

        Huvikseni katoin noita kukallisia paitoja, mutta kerpeleen liike meni juuri kiinni ja myyjä ajoi minut matkoihini.

        No mutta onko meillä yhtä isot pyllyt? :D

        Ei passaa, ei passaa.

        Olisit pillahtanut näyttävään itkuun "haluan kukkapaidan, haluan kukkapaidan". Oisko heltynyt?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mutta onko meillä yhtä isot pyllyt? :D

        Ei passaa, ei passaa.

        Olisit pillahtanut näyttävään itkuun "haluan kukkapaidan, haluan kukkapaidan". Oisko heltynyt?

        Samiksia. Meidän pitää lähteä yhdessä shoppailemaan boksereita.

        Itseasiassa riisuin paitani keskellä liikettä ja sovitin sitten siinä vielä yhtä paitaa. Ostin sitten sen. Kukkapaidat olisivat olleet heti vieressä, mutta ajattelin päästää pojan kotiin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Samiksia. Meidän pitää lähteä yhdessä shoppailemaan boksereita.

        Itseasiassa riisuin paitani keskellä liikettä ja sovitin sitten siinä vielä yhtä paitaa. Ostin sitten sen. Kukkapaidat olisivat olleet heti vieressä, mutta ajattelin päästää pojan kotiin.

        Joo, mennään vaan.

        Oho, toi olis jääny mulla tekemättä. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo, mennään vaan.

        Oho, toi olis jääny mulla tekemättä. :D

        Vähän ajattelin tuleeko sanomista, mutta hätä ei lue lakia.


      • Pitkistä kalsareista tai legginseistä saa muuten hienon turbaanin päähän..( hiuspyyhkeen)

        * testissä just


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pitkistä kalsareista tai legginseistä saa muuten hienon turbaanin päähän..( hiuspyyhkeen)

        * testissä just

        Okei. :D


    • Anonyymi

      Joka päivä mä töitä teen~~~😄🙈

    • Anonyymi

      Minäkin lomalla.. mutta pitää tehdä kaikkea todella järkevää ja tarpeellista - se käy töistä. Onneksi voi tuulettaa ajatuksia palstalla.

      - Sheena

      • Just vuodatin tuossa ylempänä, että kun minulla sattui harvinainen sauma ettei ole mitään oikeaa asiaa kesken. Päätin sitten vetää pohjanoteerauksen, enkä tee yhtään mitään. En muista milloin olisi viimeksi ollut tällaista aikaa, kun tuntuu että kaikki on melkeinpä pysähtynyt. Ihanaa.


    • No mä oon karanteenissa kotona ja tänään en tee mitään (muuta kun zillaan täällä)

      Suunittelin ksikkea tänään, mut ei huvittanut.

      Kosks voin. 😊

      • Huomenna koiran hammaskiven poisto, ylihuomenna Helsinki biennaaliin, sitten pitäis uus jääkaappipakastin hommata ja viedä tavaraa kierrätyskeskukseen.. varasto tyhjentää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huomenna koiran hammaskiven poisto, ylihuomenna Helsinki biennaaliin, sitten pitäis uus jääkaappipakastin hommata ja viedä tavaraa kierrätyskeskukseen.. varasto tyhjentää..

        Eipä muuten ole tänä kesänä tarvinnut nurtsia leikata kuin kaks kertaa. On niin kuiva maa, ettei edes voikukat kasva.

        Ai niin, toi pöytä pitäis lakata..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Huomenna koiran hammaskiven poisto, ylihuomenna Helsinki biennaaliin, sitten pitäis uus jääkaappipakastin hommata ja viedä tavaraa kierrätyskeskukseen.. varasto tyhjentää..

        Oot muuttamassa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huomenna koiran hammaskiven poisto, ylihuomenna Helsinki biennaaliin, sitten pitäis uus jääkaappipakastin hommata ja viedä tavaraa kierrätyskeskukseen.. varasto tyhjentää..

        Yyh... pukkaako ressiä?

        https://youtu.be/kV5QZ0xXwjQ

        Muistatko? Jotenkin hauskaa, kun nää jätkät tuuumas, että kunhan rämpyttit ja keksivät sanat hatusta. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot muuttamassa?

        Noe.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eipä muuten ole tänä kesänä tarvinnut nurtsia leikata kuin kaks kertaa. On niin kuiva maa, ettei edes voikukat kasva.

        Ai niin, toi pöytä pitäis lakata..

        Lakata? Etkö öljyä? 🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        Yyh... pukkaako ressiä?

        https://youtu.be/kV5QZ0xXwjQ

        Muistatko? Jotenkin hauskaa, kun nää jätkät tuuumas, että kunhan rämpyttit ja keksivät sanat hatusta. 😀

        Ei jaksa ressaa..ei ole pakko. Listasin tohon vain mitä pitäis.. No toi koiran hammaskiven poisto nyt on tehtävä.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Lakata? Etkö öljyä? 🤔

        Mummut lakkaa pöytänsä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei jaksa ressaa..ei ole pakko. Listasin tohon vain mitä pitäis.. No toi koiran hammaskiven poisto nyt on tehtävä.

        No senkin taitaa joku muu tehdä?

        Eli ei oo pitäis-lista vaan vois tehä-lista?

        https://youtu.be/P4adkQatx4Y

        Mä kuuntelen takatertsillä suomi-iskelmää... kärpäset kipittää iholla ja Everti Johan August Sandelss (jos toinenkin) on liittynyt seuraan. 😁👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        Lakata? Etkö öljyä? 🤔

        Ei kun mulla on ollut työn alla toi yks ruokapöydän mosaiikkipaloilla päällystäminen, se on vielä lakkausta vailla ja vähän vielä laastilla paikkailen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummut lakkaa pöytänsä.

        Lakkaa kai ne jos on ennenkin lakattu. Ei tartu öljy enää...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun mulla on ollut työn alla toi yks ruokapöydän mosaiikkipaloilla päällystäminen, se on vielä lakkausta vailla ja vähän vielä laastilla paikkailen.

        Kato mä mietin ulkokalusteita kun itse öhötän tertsillä. 😁


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun mulla on ollut työn alla toi yks ruokapöydän mosaiikkipaloilla päällystäminen, se on vielä lakkausta vailla ja vähän vielä laastilla paikkailen.

        Eikös isot jutskat hölvätä epoksilla? 🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eikös isot jutskat hölvätä epoksilla? 🤔

        Jaa.. kerro lisää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa.. kerro lisää.

        No jotkut tekee epoksilla ihmeitä.... ootas...

        https://youtu.be/5GEizftW9eI

        Randomilla eka haku juutuubista...


    • Anonyymi

      Lomalla lataamosta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1889
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1775
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      126
      1740
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      73
      1625
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1285
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1035
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe