Näettekö hassuja unia, normaaleja unia vai tylsiä unia ? Minä näen monenlaisia unia.
t. Jari
Näettekö unia ?
18
137
Vastaukset
- Anonyymi
Näen unia tutuista ihmisistä ja tutuista paikkakunnista.
- Anonyymi
Melko samanlainen tilanne minullakin.
- Anonyymi
Joskus näen unta vuosikymmenien takaisista tutuista.
- Anonyymi
Piti oikein muistella, koska olisin viimeksi nähnyt. En muista mutta se mitä viimeksi näin tuntui parin sekunnin pätkältä siitä, mitä edellispäivänä vilkaisin parin sekunnin ajan. Siihen pariin sekuntiin sisältyi pätkä porraskaidetta. Siis sen vilkaisua ohimatkalla jostain johonkin. Varmaan päällisinpuolin luokitellaan kategoriaan tylsä. Päällisinpuolimmaisen alapuolella merkitys saattaa korostua mutta sitä ennen tylsä. - cu-
- Anonyymi
Joskus näen unta, että olen edelleenkin koulun saksankokeissa, enkä osaa juuri mitään.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
Osaatko saksaa, hei?
En muista. Päiväunet muistaa, kun ne ei ole unessa tapahtuvia "unia". Mutta kyllä mä aika sikeesti taidan yöni nukkua.
Täytyykin mennä nukkumaan.Hihhihiii
https://youtu.be/ippzlWairdI
Hehheh..- Anonyymi
Kärpäset kummittelivat viime yön unessani, koska, koska niitä tunkeutui sisälle tuuletusikkunasta, alkoi ärsyttämään öisin se jatkuva pörinä asunnossa yöllä ja aina korvaan yrittää tunkea kärpänen, milloi missäkin.
Enää niitä ei ole koska karkoitin ne ilmatorjunnan avulla eli RAIDilla. - Anonyymi
Viime yönä näin todella mielenkiintoista ja realistista unta, jossa tapahtui myös mahdottomia, mutta unessa se oli luonnollista. Harmi kun en enää muista kovinkaan tarkkaan, mutta ainakin siinä oli entisiä työkavereita ja jotain huonekalujen korjausta vapaa-aikana. Ei tosin näin selostettuna kuulosta mielenkiintoiselta.
- Anonyymi
Paljon mielenkiintoisempaa kuin useimmat tämän palstan jonninjoutavat jutut.
- Anonyymi
Puhdistamme tällä hetkellä maailmaa unimaailmojen kautta. Eikö Jumala olekin viisas, kun tekee työnsä silloin kun me nukumme.
Yleisin puhdistava uni on, että näkee kasvoja, entisiä tuttuja ketä ei ole nähnyt pitkään aikaan. En tiedä miks näin on, kysykää Jumalalta. Näen kaikenlaisia.
Joskus ufot sieppaavat tai jopa näen maailmanloppu unia.
Yms ~Joskus olen nähnyt unta, että kuljen hissillä, ja hissi menee minne sattuu.
- Anonyymi
Viime yönä unessa minua nauratti ihan hirveesti. Heräsin siihen, että nauroin ääneen. 😁
- Anonyymi
Elounet ja ne kehosta irtautumiset ovat 🤘🤘🤘
- Anonyymi
Näin unta jossa kepu poliitikko Sirkka-Liisa Anttila istui puistonpenkin kokoisella perseellään naamani päälle
- Anonyymi
Et varmaan oikeesti nähnyt tuota unta, mutta viime yönä näin toisenkin unenpätkän, jossa Pippa Laukka tarvitsi yksi, jonka lupasin. Pyysin häntä tekemään olonsa kotoisaksi koska olin jo itse alkanut nukkumaan. Unessa tuumasin, että mahtaako löytää kaapeista itselleen petivaatteita ja mitäköhän ajattelee kaappien siisteydestä. 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee743180Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1661773Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2921308Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301198Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911160- 1001086
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 26991