Naisten nyrkkeily

Anonyymi

Olympialaisissa. Katson tuota mira potkosen ottelua ja on kyllä melkoista sätkimistä ja huitomista. Ei tuo ole nyrkkeilyä vaan pelkkää huitomista toivoen että osuu vastustajaan.

28

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset ei osaa tapella.

• Anonyymi

En nyt sanois noinkaan kyllä naiset miehet voittaa

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa.

https://www.youtube.com/watch?v=34o2qi0oy6s

En tarkoittanut leikki peliä vaan tosi tappelua niin lopuksi jokainen mies menee hävinneenä sovintoa tekemään ja jos ei tee niin sit sattuu pian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut leikki peliä vaan tosi tappelua niin lopuksi jokainen mies menee hävinneenä sovintoa tekemään ja jos ei tee niin sit sattuu pian

Eli lopuksi ymmärtää aina että ei voi voittaa päällikköään

• Anonyymi kirjoitti:

Eli lopuksi ymmärtää aina että ei voi voittaa päällikköään

Ehkä jos nainen on kehonrakentaja ja mies pulkannaru.

• Semmoista naisvihaa tänään.

• Anonyymi

Ei miehesi sinua vihaa kun teet itsellesi piimäparran vaan rakastaa sinua

• Anonyymi kirjoitti:

Ei miehesi sinua vihaa kun teet itsellesi piimäparran vaan rakastaa sinua

Voisitko nyt vajukki vääntäytyä vaikka vaaris varpaiden väliin...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Voisitko nyt vajukki vääntäytyä vaikka vaaris varpaiden väliin...

Jaaha vai ollaan sitä äreänä kun ei ole tänään saatu vielä patukkaa no kyllä miehesi pian palaa töistä ja sit illalla onkin iloinen wuppis

• Katso mieluummin vaikka miekkailua. On paljon mukavamman näköistä liikehdintää. Melkein voit tuntea piston sydämessäsi.

• No tunnen Miran ja veikkaan,että vetäsis pataan montaa tavantallaajaa. 😄 Luultavasti aloittajakin sais käkättimeen ja kunnolla. Sisukas nainen kuin mikä. 💪😀

• Anonyymi

Osa maalaisista vain ovat tuollaisia aloittajan kaltaisia oman itsetunnon kohottajia, koska oikeassa elämässä ovat itse täysiä loosereita. Saavat reppanat hyvänolon tunteen, kun vähättelevät ja haukkuvat muita. Täytyy ymmärtää heitäkin. Eivät he sille itse mitään voi, että ovat siinä KA:n alapuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa maalaisista vain ovat tuollaisia aloittajan kaltaisia oman itsetunnon kohottajia, koska oikeassa elämässä ovat itse täysiä loosereita. Saavat reppanat hyvänolon tunteen, kun vähättelevät ja haukkuvat muita. Täytyy ymmärtää heitäkin. Eivät he sille itse mitään voi, että ovat siinä KA:n alapuolella.

Asun toki itsekin pikkukaupungissa (48 200 asukasta) joten tunnen vastaavia tapauksia ihan oikeastakin elämästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Toi nyrkkeily on helkatin vaikeaa. Siinä kehon ja raajojen koordinaatio on huipussan. Varsinkin tuolla tasolla. Jo perus väistöliike iskusta on katumiehelle vaikeaa ja liki mahdoton tuon tason nyrkkeilijää vastaan. Pää nytkyis ja sylki lentäis kun kokoajan tulis perille. 😄

• interlocutrice kirjoitti:

Joo. Toi nyrkkeily on helkatin vaikeaa. Siinä kehon ja raajojen koordinaatio on huipussan. Varsinkin tuolla tasolla. Jo perus väistöliike iskusta on katumiehelle vaikeaa ja liki mahdoton tuon tason nyrkkeilijää vastaan. Pää nytkyis ja sylki lentäis kun kokoajan tulis perille. 😄

Vähän kävis kun tässä.

https://youtu.be/WR634WaurzE

Vähän aikaa kun jaksaa räpistellä ja liikkua, niin kohta väsyy ja sit tulee turpaan niin että tukka lähtee. 😂

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Kirjoitat täyttä asiaa. Helppoahan sieltä kotisohvalta on arvostella siinä oluttölkin ääressä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat täyttä asiaa. Helppoahan sieltä kotisohvalta on arvostella siinä oluttölkin ääressä.

Juu. Ja varsinkin noi naiset vetää todella rajusti noissa otteluissa.,Siinä on jotain hiukan ekstralatausta, en tiedä miksi, mutta joskus kun katsoo, niin periksi ei anneta millään ja häviäminen vetää niin tunteisiin, että sen taistelun voi siitäkin aistia...

https://youtu.be/BF5KpnhEwwE

Joten mulkku haastattelija,... ei tuossa vaiheessa pitäis haastatella... 🤨

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Juu. Ja varsinkin noi naiset vetää todella rajusti noissa otteluissa.,Siinä on jotain hiukan ekstralatausta, en tiedä miksi, mutta joskus kun katsoo, niin periksi ei anneta millään ja häviäminen vetää niin tunteisiin, että sen taistelun voi siitäkin aistia...

No ei, mutta toimittaja tekee työtään.

Vitsi olis tehny mieli mennä halaamaan ja silittämään Ollia tossa lopussa.

Vähän kävis kun tässä.

https://youtu.be/WR634WaurzE

Vähän aikaa kun jaksaa räpistellä ja liikkua, niin kohta väsyy ja sit tulee turpaan niin että tukka lähtee. 😂

Siinä oli rasvamaksaa..

Hyvä ettei tunkenu mikkiä suuhun.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hyvä ettei tunkenu mikkiä suuhun.

No noita urheilutoimittajia vois kouluttaa paremmin...🙄

• Anonyymi kirjoitti:

No ei, mutta toimittaja tekee työtään.

Vitsi olis tehny mieli mennä halaamaan ja silittämään Ollia tossa lopussa.

No minusta hänestä näki, että kaipasi vaan omaa rauhaa hetken. Sitten myöhemmin hali ehkä olisi tehnyt hyvää.

Itsekin olen vähän sellainen, siitä se johtuu, että reagoin tälläseen näin...Joskus kun oikein v.tuttaa, mun pitää saada olla yksin ja pihistä paha olo pois, silloin ei saa kukaan nykäistäkään. Sitten kun tuun jostain kolosta itse esiin, voi lähelle tulla. Muuten saattaa saada osansa kiukusta.... mutta en jäiskään tuohon selittämään mitään, vaan painelisin pukkariin...

• Anonyymi

Eläke kunnossa alkaa olee. jalat jäätyneet ei veri kierrä
      Naisilla käyttöaika lyhenee vanhuus pukkaa

• Anonyymi

Sinullako? Hae ihmeessä työkyvyttömyyseläkettä omasta eläkeyhtiöstäsi. Niin minäkin tein vaikka joten kuten toivuin halvauksesta. Minulla tuli fyysinen aivovamma, mikä sinun tekosyysi on?

• Anonyymi

Minä katsoin että heillä ei ole tissejä ollenkaan?

• Anonyymi

Jos noin hyvin tiedät ja osaat, niin miksi et ole itse kisoissa mukana, vaan vingut palstalla? Taitaa vaan mikropenis tutista housuissa, kun nainen lyö.

• Anonyymi

Purjeveneiden törmäily on kanssa aika hauskaa katsoa, on paljon veneitä ja menevät pisteeseen,...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe