Kysymyksiä septumiin liittyen

Anonyymi

Elikkä siis, oon 15-vuotias ja oon jo kauemman aikaa halunnut septumin mut mietityttää että sattuuko se tosi tosi paljon? Itellä on muitaki lävistyksiä ja esim nenäkoru ei sattunu paljoakaa, vähän vain nipisti mutta oon lukenu että septum on tosi kivulias. Ja mopokortin saan muutaman kuukauden sisään niin mietin että eihän septum osu kypärään koska voin kuvitella että se ei ois kauheen kiva sit etenkää parantumisvaiheessa. Ja millanen alotuskoru yleensä pistetään?

2

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moikka! itse tein septumini ammattimaisilla vehkeillä, septum on paras ja ainoa lävistys joka itellä on :) teko ei satu yhtään kunhan on tehty oikeasta kohtaa ”hae sweet spot septum piercing googlesta”
      septumin paraneminen oli super nopeaa ja helppoa senkun merisuolaa 1tsp kuppiin ja kädenlämpöistä vettä ja nenu kuppiin:) kaikki lika katoaa siinä!
      aloituskoruksi hevosenkenkä 1,6mm (hevosenkenkä on helppo flipata nenän sisään jolloin vanhempi väki ei nimittele korua)

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta, oon päättäny nyt hankkia sen ja vinkeistä on apua, tuo hevosenkenkä flippaus on just tullu mieleen ku niitä riittää ketkä siitä jaksaa kommentoida negatiivista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4308
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      137
      3021
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2342
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      45
      2254
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1832
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1539
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      148
      1384
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe