Hermot ei kestänyt kullan tavoittelua ja likka vetäytyi pois koko kisoista.
mm. Hesari jakoi hänelle jo viime viikolla kaikki kultamitalit voimistelusta.
Noloa taas suomiMedia !
Simone Biles petti Amerikan kansan
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi hänen pitäisi jatkaa, kun on jo kultamitalinsa (Hesarilta) saanut?
- Anonyymi
142 cm nainen eikä likka , sorry. Soitin hesarille, siellä pidettiin kiinni jo jaetuista kullista.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä miksi media tekee näistä luovuttajista sankareita? Bileskin vei joukkueessa paikan joltakin aidosti motivoituneelta amerikkalaisurheilijalta, joka ei olisi taatusti heittänyt pyyhettä kehään ensimmäisen pienen vastoinkäymisen myötä.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä mitä helvettiä tuo kuuluu meille Suomalaisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä helvettiä tuo kuuluu meille Suomalaisille?
Suomalaisille tulee kirjoittaa pienellä alkukirjaimella jos ei ole lauseen ensimmäinen sana.
- Anonyymi
Usalaiset ovat niin ahneita mitaleiden perään, että Bilesin keskeyttämisen syy oli mitä ilmeisimmin keksitty. Bilesin käyttämä lääkitys olisi luultavasti johtanut doping-käryyn. Sopivasti Biles-tapauksen aikaan alkoi muuten perinteiset dopingsyytökset venäläisiä vastaan johtamaan pois puheet Bilesin keskeyttämisen todellisesta syystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430