Kertokaas 45-vuotiaalle peruskuntoiselle miehelle, missä lajeissa voisi kehittyä kilpailukuntoon / jopa pärjäämään veteraanisarjoissa, jos nyt aloittaa nollasta. Kun on tällainen kilpailuhenkinen kaveri, joka tarvitsisi liikunnan motivaationlähteeksi muutakin kuin yleiskunnon koheneminen.
Tähän voi luetella lajeja, joissa on miesten ikäsarjoissa vähän vaatimattompi taso / lajeja, joissa voi vielä tässä iässä kehittyä. Mitään hiihtoa tai pyöräilyä esim. on turha ajatella, koska ne on niin kilpailtuja lajeja. Löytyy joka maakunnasta seitsemänkymppisiä ukkoja, jotka vetävät kovempaa kuin minä nelikymppisenä.
Vertailukohtana Assi Koivisto, joka iäkkäänä aloitti nollasta painonnoston ja kehittyi SM-tasolle.
Lajeja, missä olisi "helpointa" kehittyä vereraanisarjojen osaajaksi?
Anonyymi
1
689
Vastaukset
- Anonyymi
Lalliautoulu sopisi sinulle mainiosti : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834