Millaisen polkupyörän ostaisit itsellesi siis uuden tai käytetyn maantiepyörän maastopyörän hybridin citypyörän retkipyörän vai jopo tai mummiksen ja oletko kova pyöräilemään
Millainen polkupyörä
78
1214
Vastaukset
- Anonyymi
Itseäni kiehtoisi kokeilla maantiepyöräilyä ja katsoa kuinka lujaa pääsee ja kuinka pitkälle jaksaa polkea
- Anonyymi
Vuodessa tulee pyöräiltyä yli 2000km vuoden ympäri.
Velomobliili olis siisti, mutta velomobiili on vaan aika kallis.
Velomobiili on nopein mahdollinen polkupyörä, jolla normaali matkanopeus on 40-50km/h.
Pääsee sillä 70-80km/h nopeuksiinkin.
Nojapyörä on myös siisti leppoisan ajoasennon takia, muttei sillä velomobiilin nopeuksiin pääse.
Velombiilin ilmanvastus on lähes nolla, siksi sillä pääsee kovaa ja jaksaa helposti 100km matkoja.
200W polkemis teholla pääsee 40km/h nopeuteen, kun normaali pyörällä ei niillä tehoilla pääse, kuin johonkin 25km/h.
- Anonyymi
Itseltä löytyy Gravel hybridi ja sähkö maastopyörä. Kovin olen tyytyväinen hankintoihin ja päivittäisessä käytössä ovat.
- Anonyymi
Pyörät on aika tylsiä. Missä on kaikki taistelu- ja sotapyörät, tai teräpyörä joka kelpaisi Ben-Hurille roomalaiseen kilvan ajoon? Pyörä ei myöskään suuressa mittakaavassa korvannut hevosta sotatantereella.
Afrikkalaispojilla näkyy olevan usein läskirenkaat. Ne on varmaan maastoajoa varten, mutta niissä on ehkä enemmän sitä maskuliinisuutta ja gladiaattoripyörän tuntoa. Gladiaattoripyörässä pitäisi tietysti olla myös läpsyttimet pinnoissa. Ehkä jotain teriä pitäisi myös olla vastustajan pinnojen katkomiseen. Pinnojen päällä voisi olla metallinen kilpi(pölykapseli) joka suoraa omia pinnoja, mutta siitä lähtisi myös teriä vastustajan pinnojen katkomiseen.- Anonyymi
Minulla on taistelupyörä. Pyörän keulassa on eturenkaaseen yhdistettynä 40 cm halkaisijainen sirkkelin terä, jonka pyörimis nopeus on 1000 kierrosta 10km/h nopeudessa.
20km/h nopeudessa pyörii sirkkelin terä 2000 kierrosta.
Lisäksi terä sojottaa 2 metrin päähän korkeudelle, että kaula katkeaa. - Anonyymi
Tokion Olympialaisissa oli sittenkin lajina Gladiaattoripyöräily. Tunnelma kuitenkin hieman lässähti kun tajusin gladiaattoreiden kisailevan lasten pyörillä. Samakuin roomalaisessa kilvanajossa gladiaattorit olisivat ratsastaneet keppihevosilla. Missä ovat näiden gladiaattoreiden taistelupyöriin kiinnitetyt miekan terät, missä on veri ja hurmos?
https://www.youtube.com/watch?v=jRvhcquqRfU
- Anonyymi
Sähkö maastopyörä paras (ei läskipyörää).
- Anonyymi
Eikö parempi olis motocrossi tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö parempi olis motocrossi tms
Kokeile, niin yllätyt. Ei pidä arvostella, jos ei kokeile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile, niin yllätyt. Ei pidä arvostella, jos ei kokeile.
No jos valita polkupyärä vai moottoripyörä niin valitsen moottoripyörän tai jopa moponkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos valita polkupyärä vai moottoripyörä niin valitsen moottoripyörän tai jopa moponkin
Ne ovat tietysti täysin eri harrastuksia, joita ei verrata toisiinsa.
Mulla on punainen mummopyörä, Classic. Ja on mulla myös 6 vaihteinen maastopyöräkin.
En ole nyt uskaltanut pyöräillä, kun pään kääntely aiheuttaa huimausta. Käy pian köpelösti ja rypäsee.
Muuten kyllä olen aina tykännyt pyöräilystä. Ja meinaan pyöräillä, kun tämä niska/kaularanka homma on saatu pois työnalta. Tuntuu vaan julkisella sektorilla olevan helvetin hidasta ja tahmeeta touhu.
Saa varttua ikuisuuden etenemistä.- Anonyymi
Minullakin on 3v tunturi ja vaihteiden säätö pielessä kun 1 ja 2 vain toimii eli tyytyväinen mäkiin ja vastatuuleen ykkönen ja tasaisella ja myötätuuliin ja alamäkeen 2 sella ja käytän pyörää kun käyn lähikaupassa tai kun juopottelee ja haluaa liikkua tai seuraavana päivänä jos pakko liikkua mut olis kiva kokeilla maantiepyöräilyä niin tässä miettii mitä voisi ruveta harrastelemaan
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on 3v tunturi ja vaihteiden säätö pielessä kun 1 ja 2 vain toimii eli tyytyväinen mäkiin ja vastatuuleen ykkönen ja tasaisella ja myötätuuliin ja alamäkeen 2 sella ja käytän pyörää kun käyn lähikaupassa tai kun juopottelee ja haluaa liikkua tai seuraavana päivänä jos pakko liikkua mut olis kiva kokeilla maantiepyöräilyä niin tässä miettii mitä voisi ruveta harrastelemaan
Tykkään siksi noista vaihteettomista tai nk. 1 vaihteisista, kun ei ränkkää vaihteet. Ja kulkee just sinne mihin jaksaa polkea.
Kirkkofillari aikoinaan ajelin vallan 15-30km lenkkejä päivittäin työpäivän lisöksi. Sinkkuna oli pelkkää aikaa itselle. Niin liikunnalla oli hyvä täyttää tyhjät tunnit vuorokaudesta.MCMLXXVI kirjoitti:
Tykkään siksi noista vaihteettomista tai nk. 1 vaihteisista, kun ei ränkkää vaihteet. Ja kulkee just sinne mihin jaksaa polkea.
Kirkkofillari aikoinaan ajelin vallan 15-30km lenkkejä päivittäin työpäivän lisöksi. Sinkkuna oli pelkkää aikaa itselle. Niin liikunnalla oli hyvä täyttää tyhjät tunnit vuorokaudesta.Ja se oli mun äitini ikäinen vanha pyrkyri (silloin jo liki 50 vuotias) merkkinen mummupyörä.
105-210 km/vko kirkkofillarilla taittuu hyvin. Enemmänkin, jos luppoaikaa on.
Vaihdepyörät onkin varastoituina, mummopyörä on ajovalmiina. :)- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ja se oli mun äitini ikäinen vanha pyrkyri (silloin jo liki 50 vuotias) merkkinen mummupyörä.
105-210 km/vko kirkkofillarilla taittuu hyvin. Enemmänkin, jos luppoaikaa on.
Vaihdepyörät onkin varastoituina, mummopyörä on ajovalmiina. :)Nykyään tykkään vaihdepyöristä kun niissä ykkönen sais olla 5 eri ykköstä eli olis mäki kuin mäki tai tuuli kuin tuuli niin jaksais polkea ettei käy että 100m lähdöstä ja kunto loppu ja jalat loppu ja heittää pyörän lepikkoon ja kiroaa miksi otin pyörän ja hakee auton
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään tykkään vaihdepyöristä kun niissä ykkönen sais olla 5 eri ykköstä eli olis mäki kuin mäki tai tuuli kuin tuuli niin jaksais polkea ettei käy että 100m lähdöstä ja kunto loppu ja jalat loppu ja heittää pyörän lepikkoon ja kiroaa miksi otin pyörän ja hakee auton
Nykyään saa niin monen tasoista pyörääkin jo. Jos ei ihan halvinta osta, niin voi saada hyvänkin pyörän ja vaihdepyörän. Shimanohan niitä vaihteita valmistaa. Ja oliko joku Sram:kin?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Nykyään saa niin monen tasoista pyörääkin jo. Jos ei ihan halvinta osta, niin voi saada hyvänkin pyörän ja vaihdepyörän. Shimanohan niitä vaihteita valmistaa. Ja oliko joku Sram:kin?
Kalliimman pyörän hinnalla saa autonkin
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Saa, halpoja autoja useankin.
Eli ei pyörästä samaa maksa kuin autosta
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei pyörästä samaa maksa kuin autosta
Juu, mutta jos ei osta halvinta eikä kalleintakaan pyörää. Ostaa vaikka 500 euron pyörän. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Juu, mutta jos ei osta halvinta eikä kalleintakaan pyörää. Ostaa vaikka 500 euron pyörän. :)
Sillä voi saada just katsastetunkin auton jos ei merkistä tai moottorista välitä niin joku alle 40 euron pyörän ymmärrän mut en mitään 1000e tai 4000e sähköpyörii pian käytetty jopo maksaa 12000e
Anonyymi kirjoitti:
Sillä voi saada just katsastetunkin auton jos ei merkistä tai moottorista välitä niin joku alle 40 euron pyörän ymmärrän mut en mitään 1000e tai 4000e sähköpyörii pian käytetty jopo maksaa 12000e
Joo, auton voi saada 100 eurollakin. Tai ilmaiseksi.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Joo, auton voi saada 100 eurollakin. Tai ilmaiseksi.
Kuka ilmaiseksi antaa katsastetun toimivan auton niin en puhu nyt katsastamattomista ja ei tieliikenteeseen olevista romu autoista vaan katsastettu ja liikenne kelpoisista mieluusti juuri katsastettu
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ilmaiseksi antaa katsastetun toimivan auton niin en puhu nyt katsastamattomista ja ei tieliikenteeseen olevista romu autoista vaan katsastettu ja liikenne kelpoisista mieluusti juuri katsastettu
On niitä. Sukulaissuhteet, tuttavat, kaverit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyky päivänä saa ilmaiseksi edes turpiinkaan siitäkin täytyy maksaa
MCMLXXVI kirjoitti:
On niitä. Sukulaissuhteet, tuttavat, kaverit.
Minäkin olen ostanut isälleni joskus auton, hänkin on ostanut minulle. Olen ostanut exälleni moottoripyörän ja A-kortin, että näin voi saada "ilmaiseksi", kun on sukua, suhde.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyky päivänä saa ilmaiseksi edes turpiinkaan siitäkin täytyy maksaa
Saa saa. En viitti näyttää, tuossa kulman kiskalla jos kävis aukoo päätä kaljakeimoille, niin sais nokkaan äkkiä.
MCMLXXVI kirjoitti:
Minäkin olen ostanut isälleni joskus auton, hänkin on ostanut minulle. Olen ostanut exälleni moottoripyörän ja A-kortin, että näin voi saada "ilmaiseksi", kun on sukua, suhde.
Auto oli Peugeot 405 Mi16 iskälle lahja. Ja moottoripyörä oli Kawasaki Er 5. Se ja A-kortti oli lahjat.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Saa saa. En viitti näyttää, tuossa kulman kiskalla jos kävis aukoo päätä kaljakeimoille, niin sais nokkaan äkkiä.
Vai joutuuko antaa 500e niin joku vii antaa tillikan kaksi ja suuttuu kun anto niin vähän ja sit saakin kun flaiskauksia tusinan niin perhe jutut on eri eli esim vaimo ostaa miehellensä auton tai aviomies vaimollensa eli sama kuin yhdessä osti auton niin mutta ei kukaan tuntematon anna eli ostaa esim 20 000e toyota land cruiserin ja laittaa jakopäät kytkimen renkaat öljyt akut ym kuntoon ja katsastaa ja antaa sen jollekkin niin ei anna eikä anna halpaa vanhaa toimivaa 0 euron saabbiakaan tai minulle ei ole koskaan kukaan antanut mitään vaan kalleimman mukaan olen joutunut maksamaan
Anonyymi kirjoitti:
Vai joutuuko antaa 500e niin joku vii antaa tillikan kaksi ja suuttuu kun anto niin vähän ja sit saakin kun flaiskauksia tusinan niin perhe jutut on eri eli esim vaimo ostaa miehellensä auton tai aviomies vaimollensa eli sama kuin yhdessä osti auton niin mutta ei kukaan tuntematon anna eli ostaa esim 20 000e toyota land cruiserin ja laittaa jakopäät kytkimen renkaat öljyt akut ym kuntoon ja katsastaa ja antaa sen jollekkin niin ei anna eikä anna halpaa vanhaa toimivaa 0 euron saabbiakaan tai minulle ei ole koskaan kukaan antanut mitään vaan kalleimman mukaan olen joutunut maksamaan
Kyllä noi kiskalla lyö mielellään, jos menee päätä aukoo. :)
Juu, omaa perhettä voi rahoittaa. Käsittää omat vanhemmat, kumppanin ja lapset. Näinhän mä olen aina ajatellut, että mun lauma pitää minusta huolta ja mä heistä. Joku tarvii jotakin, niin hommataan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto on melkoinen kuluerä, vakuutukset, katsastukset, korjaukset, bensa.
- Anonyymi
Pyörään voi laittaa peilit, niin näkee mitä takana tapahtuu, niin ei tarvi kääntää päätä.
Anonyymi kirjoitti:
Pyörään voi laittaa peilit, niin näkee mitä takana tapahtuu, niin ei tarvi kääntää päätä.
Heh, ylös ja alas taivutus. :)
- Anonyymi
Maantiepyörä tulee seuraavaksi. Nyt on fitnesspyörä johon vaihtanut maantierenkaat. En tule luopumaan siitäkään, mutta maantiepyörä tulee pitemmille lenkeille, eli 60-100 kilsan lenkeille.
- Anonyymi
Eikö fitness pyörät kannata jättää fitness saleille ja ostaa kunnon ja oikean pyörän
- Anonyymi
Kuka käy 100 km pyörälenkeillä?
- Anonyymi
Lopeta välittömästi!
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta välittömästi!
:DEn lopeta. Nautin siitä. :) Se on parempaa kuin seksi. Joskus. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lopeta. Nautin siitä. :) Se on parempaa kuin seksi. Joskus. :)
Niin monia asia voittaa huonon seksin, sulla pyöräily.
- Anonyymi
Olen ostanut yksityiseltä Helkama Niilon, 7-vaihteisen miesten pyörän.
- Anonyymi
Onko se retkipyörä ja käytkö retkeilemässä pyörällä eli päivä retkiä ja oikein yöpymis retkiäkin
- Anonyymi
Kivaahan se on rullailla pyörällä äänettömästi ylämäkiä ja alamäkiä, hauskaa, ei ole sitä ääni-saastetta kuin mopedeissakaan ollenkaan :D
Mitähän voisin suosittaa... jaa DBS joku tanskalainen katumaasturi tai sitten Helkaman joku vastaava, mutta ei kannata umpipesä, varsinkaan torpedo-vaihteista ikinä ottaa.- Anonyymi
Mopo on kivempi ei tarvi polkea ja maisemakin vaihtuu eikä meinaa ylämäet ja vastatuulet mitään ja en ole varma mutta minulla voi olla torpedo vaihteet tunturissani
- Anonyymi
DBS-nimi tulee joku Dansk Biking... vähän kuin Suomen Tunturi :D
- Anonyymi
Eikö se ole DBC, norjalainen merkki, Den Bästa Cykeln, vai miten se nyt norskaksi menee.
- Anonyymi
Varmaankin joku napavaihteinen mutta ei torpedo, 3-vaihteinen voisi olla hyvä harjoitteluun, en muista aivan ulkoa intra-3 inter-3 sellainen napa.
Ratasvaihteiset ovbat jämerämpiä vempuloita sitten jos tehoa tarvii, mutta rullailuun tuollainen joku ehkä voisi olla. - Anonyymi
Asfaltilla hieman kuluu renksut, olen tarkkaillut että aika heikossa kunnossa olivat, en ole vielä laittanut uusia on tuossa tilalle, mutta, kuumalla asfaltilla kaupungissa jos pyöräilee, niin kuluu kyllä.
Tuo oli mielestäni mukavaa: kun tilasin uudet kumit, niin 33 tuntia tuli puhelin hälytti että paketti on täällä ja ne rankaat, nouda.
Tottelin käskyä, toimin yhtä nopeasti kuin renkaiden toimittaja, tunti ehkä meni kun heille tulivat rahat tilille ja paketti ok, noudettu.- Anonyymi
Eikö helpommalla pääse kun ostaa puuilosta tokmannista ym eli saa heti mukaansa ja ei siinä kauaa mene kun renkaat vaihtanut niin itsekkin ostin 2v eturenkaan ja 1v sitten takarenkaan ja ajettu ehkä noin 20-50km ja jo kummatkin sivuista halkeilleet joko myydään huonoa tai on kyllä lämpimässä varastossa
- Anonyymi
Mut älyttömän kalliita on uudet polkupyörät tavallinen peruspyörä maksaa 400-800e sil saa jo autonkin sähkö ja paremmistapyöristä puhumattakaan ja katselin tori fiistä niin käytetyistä 10-30v vanhoita pyydetään 50-200e eli ostaa 200e käytetyn pyörän ja ajat runkopoikki kun ruostunut tai kaikki osat on loppu ja kaikki saa ostaa uusiksi niin luulin että käytettyjä sais 1-30e eli käytetyistä pyydetään melkein samaa kuin uudesta
- Anonyymi
Mulla on hybridipyörän renkaan kuluneet ihan sileiksi, ei enää ole urista mitään jäljellä.
Vaihdoin uudet renkaat ja vanhat oli niin kiinni, ettei meinanut saada irroitetuksi vanteelta. - Anonyymi
Hauskaa rullailuahan on kyllä, kesäisin ja parkkeerata minne tahansa hetkeksi, kuin autolla tai moottoripyörällä ei voi :D
- Anonyymi
En huomannut noita continentalin kumien juttuja mitä tarkoittaa E25/E50, nopeuksia mitä voi ajella mihin suunniteltu kuten itsellä nyt nuo ovat E25 = 25km/h nopewuksiin soveltuva :D
- Anonyymi
Mulla on mummopyörä, mikä toimii hyvin, kun joutuu kaupasta tuomaan ostoksia, on kori ja tarakka mihin saa laitettua ne. Joskus ollut käyräsarvinen vaihdepyörä, jossa oli vaan käsijarrut käytössä, sillä oli kiva veivata pitempiä matkoja, vaihteet oli just sopivan tasoiset, ei olleet liian kevyitä tai raskaita niinkuin tuossa mummopyörässä.
- Anonyymi
Ja mukava rtullailla sinänsä... itse kun katselen noita että triathlon-ihmisiä, vetelevät, kyllä pysyisin perässä ovat rattaat hyvässä kunnossa pyörässä, mutta kovaa menevät.
Tosiaan niin voi ottaa aina matkaan ruokaostoksia rullatessa. - Anonyymi
No kesäksi joku parin tonnin maastopyörä ja talveksi sitte sinkula, jossa ei ole vaihteita, jotka jäätyy, sen saa alle tonnilla Ja sitte vois olla vielä yks sellainen rahtipyörätyyppinen, ne voi maksaa montaki tonnia. Tai sitte pyöräperäkärry, jossa vois kuljetella kaikenlaista.
Se todellisuus on sitte noin parikyt vuotta vanha vaihdepyörä, joka kylläkin kuin uusi, mutta onhan noi tainnu mennä eteenpäin. Tosin en oo ihan varma tykkäänkö noista nykypyörien paksuista rungoista, ilmeisesti alumiini vaatii tuota jämeryyttä enemmän. Ei fat, se on raskas ajaa asvaltilla. Talvella on käytössä sitte mummoskaromu, se on raskasta aina talviajo. Talveksi pitäis laittaa pakkasen kestävää öljyä.
Levyjarrut tai noi hydrauliset olis varmaan hyvät, vaativat ilmeisesti huoltoo. Tietenki mikä tahansa hieno pyörä on äkkiä romu, jos siitä ei huolehdi yhtään. Ja tietenki kalliimmassa aina se voroille menettämisen pelkokin.
Keväisin saa ihan hyvii pyörii tori.filtä, kun ihmiset ei osaa vaihtaa sisuskumia, niin ostavat sitten uuden pyörän. Ja tälläkin hetkellä joku kierrätyspaikka, tässä kaupittelee valtavaa pyörävarastoaan, joka kertynyt hylätyistä, eivät ehdi korjaamaan. 5-15 euroo kappale.
Monet tekee sinkuloita vanhoista laadukkaista rungoista, laittavat siihen sen Single fix kiekon taakse, tuunailevat viimeisen päälle automaaleilla ja nahkapenkeillä niitä. Jos tuommonen kurssi olis työväenopistossa, voisin mennä sille. - Anonyymi
Tiedän tasan millaisen pyörän tahtoisin. Olen ajanutkin sellaisella, mutta se on tähän hetkeen liian kallis- pitänee hommata renkaat 50- luvun pyörään.
- Anonyymi
Hybridi on ja pysyy. Vaihteiston vaihtaisin vähemmän huoltoa vaativaan.
- Anonyymi
Korjasin joskus armeijan vanhoja Jääkäri-pyörikän, jämeriä ;D
Mutta niin kaupunkiajeluun, ehkä hyvä joku normaali puoli-hybridi juurikin, eikä liian komean näköinen jotta eivät varasta, rempseän ja viallisen näköinen ulkopuolelta. - Anonyymi
Ota minun ohje eli ei monivaihteista 3-napa-vaihde, inter-juttu tai sellainen kannataa, ei torperoda vaan napa.
Iitseäni kyllä jooh ihmetyttää että kun hain juttuja postin noutopisteestä, niin; tiedän kuka olet ja voin allekirjoittaa että otit paketin joku tyttö, oli oli kyllä jotenkin tuttu tyttö, nimi oli jotenkin tuttu ;:D Ostaisin kunnon uuden 28" maastopyörän, jos olisi niin paljon raha.
Itselle on nyt citypyörä ja pyöräilen melkein joka päivää 14 km, joskus 28 km ja 42 km.- Anonyymi
Eikö ketään polje yleisiä tinderityttöjä vai onko jo niin loppuun poljettuja ja sohloja
- Anonyymi
Mitä isompi etuhammas ratas, niin sitä kovempaa pyörällä pääsee, mut liikkeelle pääsy onkin sitten raskasta, kunnes saa vauhdin.
Ennen oli minulla väärinkäsitys, että mitä suurempi takahammas ratas, niin sitä kovempaa pääsee, kun asia on niin, että iso hammasratas takana tekee pyöräilystä kevyttä eli ykkös vaihde ja pieni hammasratas takana, ei jaksa polkea.
Kohta joutuu laittaan pyörään valot ja myös punainen takavalo.
Täällä alkaa hämärtämään jo klo 23 aikaan ja 23.20 syttyi jo katuvalt, vaikkei ole vielä pimeää. - Anonyymi
Hyötyliikuntaa, kuljen pyörällä kaikki matkani, tällä viikolla joka päivä noin tunti pyörällä ajoa, noin 10 km päivää kohti. Kesällä ihan iisiä, talvella hieman askeettisempaa, miettii tarkemmin menojaan. Silloin tällöin ajan sellaisen 12 kilometrin suuntaansa matkan liikuntapaikalle, hyppään siellä tunnin tai puolitoista ja sitten ajan kotiin. Jos näitä tulee yhdelle viikolle kovin monta, alkaa jalat siinä jo vähän tönkköytyyn kyllä. Ja yhtenä päivänä tällä viikolla tuli bonuksena tunti pyörän talutusta, kun pyörän kumi puhkesi. Kaunis ilma houkutti joen rantaan paussille, siinä nurmikolla täytyi olla lasia. Toi riesa kuitenkin selvästi vähentynyt tölkkien tultua.
- Anonyymi
Eikö pyöräilijä pidä aina mukana työkaluja ja vara sisäkumeja ja vaihtaa sisäkumin jos puhki ja kun muutama mukana niin pääsee kotiin ja ehkä vara rengastakin eli vaikka pään yli olalle roikkumaan jos pitempi matka
- Anonyymi
valot kuin poliisiautojen valot sitten jooh, minulla on mutta noniin harvoin tarvitsen niitä.
On tärkeää olla näkyvä takavalo jotta ylikomisario ei aja kännipäiddään yliytsd - Anonyymi
Pyöräily on parasta liikuntaa. Sillä on helppo säädellä rasitusta (myös sähköpyörällä), lihasrasituksen ja hengityksen osalta. Maisema myös vaihtuu, joka tekee siitä kävelyä huomattavasti mielenkiintoisempaa. Vanhempanakin parempi harrastus, kuin kävely, koska polvet/lonkat, eivät rasitu niin paljon.
- Anonyymi
Pyöräily hieroo myös eturauhasen ja korvaa seksin :)
- Anonyymi
Mulla on vanha kolmivaiheinen pyörä, jolla ajan ympäri vuoden. Parasta pyöräilyssä on ajaa kohteesta toiseen ja mielellään kaupunkiympäristössä jossa on hyvä pyörä tieverkosto.
Mulla ei ole mitään hinkua ajella päämäärättömästi maanteiden varsilla, joissa maisema on täysin muuttumaton, enkä edes uskaltaisi ajaa maantien reunassa. 😬
Siksi tää nykyinen fillarini on mulle paras ja riittäväkin. 😊 - Anonyymi
Poljen vuodessa 5000 km ainakin. Ihan tavallinen 21 vaihteinen retki fillari minulla on.
- Anonyymi
Esim Tyylikäs ja luotettava Shimano Nexus 3-vaihteinen citypyörä.
NOPSA
PROMENADE W -CITYPYÖRÄ tjn vastaava T. mies - Anonyymi
paras valinta on tällee 10v mielestä cube analog hpa 27.5 on paras koska siinä on jousto etuhaarukka ja käsijärrut sillä voi keulia ja polttaa kumia ja endota paras pyörä ikiniä
- Anonyymi
En ostaisi pyörää tai ottaisi edes ilmaiseksi. Mulla on hyvä lähes kaksikymmentä vuotta vanha kolmivaihteinen kaupunkipyörä, joka on aivan sopiva tarpeisiini.
Se on kevyt ottaa kainaloon portaissa jos teen osan matkan metrolla ja lisäksi se on minun silmääni erittäin nätti 26 tuumainen pyörä. En huolisi pyörää joka ei hivelisi myös silmääni. :) Saattaa olla, että saan tehdä paljon enemmän jalkatyötä kuin useampivaihteisilla ajelevat, mutta olen niin tottunut siihen. - Anonyymi
Mummomallinen polkupyörä yksivaihteisena varma huoleton ja mukava ajettava.Sillä taittuu kaupunkiajelut lyhyet ja pitkät retketvoi polkea vaikka kuinka kauas aina ketjua riittää ja maisemat vaihtuu(nytkin odotan tulevaksi uutta mummomallista polkupyörää ).
- Anonyymi
Se on MACK ilman vanteita.
- Anonyymi
Anteeksi ajattelin että oli viski eli vitsikin.
- Anonyymi
Gravel -pyörä tilattuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048