Hei! Tämäkin lienee aivan väärä kanava hakemaani, mutta siis etsin kohtalotovereita. Olen itse naimisissa ja kaipaisin kovasti sellaista yhteisöllisyyttä ja kokemuksien jakamista jne.
Kovasti olen yrittänyt etsiä ryhmiä esimerkiksi facebookissa, mutta en löydä mitään. Mietin, että jos löytäisin samassa tilanteessa olevia, niin voisin vaikka itse perustaa ryhmän, mutta kun en tiedä mistä etsiä.
Vai olenko vaan ainoa, joka kaipaisi tämän kaltaista yhteydenpitoa?
Parisuhteessa/naimisissa nigerialaisen miehen kanssa?
Anonyymi
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Darkfearin mies ollut kotoisin Afrikan sarvesta? Mutta miksi kohtalotovereita, lähtikö sinullakin kuuman suhteen seurauksena hiuksetkin päästä?
- Anonyymi
Nigeriasta löytyy monta.
- Anonyymi
Kuullostaa hieman kuin olisi jotain häikkää monikulttuurisessa suhteessanne. Suomi-nigeria seura, saisiko sieltä vertaistukea. Yleensä suhdetta ei kyllä pidetä kohtalon iskuna.
- Anonyymi
Aloittaja tässä hei. Olisi pitänyt hoksata jo alkuun kirjoittaa, että olen siis sangen onnellisesti naimisissa. Ei valittamista millään saralla. Tosiaan vaan sellaista yhteisöllisyyttä kaipaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2751523- 2281298
- 811291
- 681245
- 305978
- 199920
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50800