Sinkkumelonta

Anonyymi

Hurahtaneena lapomiseen ja litsutteluun, olen tänään heti aamusta kurvaillut pitkin ja poikin järveä aamun usvassa vältellen harvoja rantamökkejä ja niiden asukkeja.

Kuitenkin eräällä mökkilaiturilla sulavaa melomistani seurasi aamutakkiin pukeutunut nainen, jolla oli kahvimuki molempien käsien otteessa. Hän näytti erehdyttävästi Keira Knightleyltä, jolla on hassu hymy.
Minusta Keiran hymy vaikuttaa aivan irvistykseltä. Jos nainen puraisee sitruunaa, ilme on samankaltainen kuin Keiran mielenkiintoinen tunneilmauksen jälkisäätö, eli datapaketti sieluntilasta.

Tarvitsen kaksireikäisen kajakin.

(reps)

34

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllättävän hankalaa paikallistaa möksä kartalta röpelikköisen ja rikkonaisen rantaviivan vuoksi.

Ei kyllä tästä jo joutaa viinikauppaan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Olitko kaljakellunnassa mukana ja miksi kyttäät toisten mökeille

• Anonyymi

En ollut. Viininpoljennassa olen kyllä ollut mukana.

Mitä toiseen kysymykseen tulee, niin uteliaisuus tuntui olevan aamutuimaan molemminpuolista.

😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut. Viininpoljennassa olen kyllä ollut mukana.

Mitä toiseen kysymykseen tulee, niin uteliaisuus tuntui olevan aamutuimaan molemminpuolista.

😁

Ja kun et veneile tai melo niin mökkien pusikoissako kyttäät ihmisiä niin menetkö puskaan jo aamuyöllä ja kun heräävät niin ei tiedä sinusta mitään kun olet jo puskassa eikä risujen yms naksahduksia kuulu niin kun siirtyy toiseen puskaan niin jää äkkiä kiinni mut kun yhdessä on niin ei jää niin helposti kiinni vai onko sukelluspuku ja kaislikossa kyttäilet tai lumpeiden välistä ja pieni pilli josta hengittelet ja veden alta vahtaat ja jos uimaan tulevat niin vahtaat heitä pohjassa ja toivot etteivät sukella ja näe sinua ja kosketko heitä vedessä

• Mulla olis sinkkumeloni jääkaapissa.. kokonainen. Ettäs tiiätte.

• Poskeen vai?

Maailmankaikkeuden paras mehujää on muuten meloni-mehujää.
        https://www.xn--jtelakatemia-gcba7y.fi/tuotekuvat/1140x/627-1536064415.png

Olen melonimies. ☝️

• Anonyymi

On aika hauskoja purjeilijat venewillään oluympialaisissa törmäillessään.

Itse ihmetelen että minkähän takia joku golf on laitettu lajiksi, ei pitäisi olla se pallonjuttu, koska, no jaa.

• Toinen reikä päällä ja toinen alla?

Ns. Submarinemalli(kö)?

• Anonyymi

Kesäinen romanttinen seikkailuromaani olikin ukkosmyrsky ja kaatosade.

• Anonyymi

On tuossakin sitten urheilulaji kuin auton viallinen rengas takapyörässä.

Oma harrasteeni; on erittäinkin komea juttu mutta joo multi-layer eri pintaisia käyntikortteja

• Mahtaavaa jos löytäisit kaksi reikäsen kajakin.

• Anonyymi

Upea harrastus, sielua rauhoittavaa hiljaisuutta ja ääniä joita mielellään kuuntelee.
      Yllärinä voi tulla tällaisia miellyttäviä kohtaamisia sen kaiken hiljaisuuden keskellä.

• Anonyymi

Juurikin näin

Mentorini kertoi minulle, että melontatekniikkaa voi hioa niin pitkälle, että tyynellä säällä ei saa aiheutetuksi minkäänlaista ääntä melomisella, vaan kajakki liukuu vetten päällä kuin vaitonainen ajatus oppilaan yläpäässä.

Lisäksi kannattaa lähteä varhain liikkeelle. Kello neljä aamulla on jo rajoilla.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

Mentorini kertoi minulle, että melontatekniikkaa voi hioa niin pitkälle, että tyynellä säällä ei saa aiheutetuksi minkäänlaista ääntä melomisella, vaan kajakki liukuu vetten päällä kuin vaitonainen ajatus oppilaan yläpäässä.

Lisäksi kannattaa lähteä varhain liikkeelle. Kello neljä aamulla on jo rajoilla.

(hihitystä)

Pulmallisia puolia

Sitä en tullut ajatelleeksi, että tällaiset yllättävät kohtaamiset saattavat lisääntyä, koska harrastuksestani ei todellakaan lähde irti mitään kummoista meteliä. Metsissä hiiviskely on vaarallista, joten hiljaa melominen saattaa sekin olla sitä.

Lisäksi vituttaa sähköautot. Tullessani viiniostoksilta, olin jäädä tällaisen parkkipaikalla hiippailevan sähkiksen alle, koska siitäkään ei kuulu mitään ääntä.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pulmallisia puolia

Sitä en tullut ajatelleeksi, että tällaiset yllättävät kohtaamiset saattavat lisääntyä, koska harrastuksestani ei todellakaan lähde irti mitään kummoista meteliä. Metsissä hiiviskely on vaarallista, joten hiljaa melominen saattaa sekin olla sitä.

Lisäksi vituttaa sähköautot. Tullessani viiniostoksilta, olin jäädä tällaisen parkkipaikalla hiippailevan sähkiksen alle, koska siitäkään ei kuulu mitään ääntä.

(hirn)

Viiniostoksilla

Päätyin eilen Portugaliin. Alkossa huomasin tarkkailevani muita asiakkaita. Tämä siksi että laiturilainen saattoi hänkin olla viiniostoksilla. Ruokaostoksilla tiedostin tämän jo täysin kirkkaasti. Minä skannasin näkemääni hahmoa suhteellisen väljästä putiikista, kirjoitellen kuin omalla toivomuslistallani sanoja todeksi.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viiniostoksilla

Päätyin eilen Portugaliin. Alkossa huomasin tarkkailevani muita asiakkaita. Tämä siksi että laiturilainen saattoi hänkin olla viiniostoksilla. Ruokaostoksilla tiedostin tämän jo täysin kirkkaasti. Minä skannasin näkemääni hahmoa suhteellisen väljästä putiikista, kirjoitellen kuin omalla toivomuslistallani sanoja todeksi.

(hirn)

Miksi jokin vaikuttaa niin syvällisellä tai kokonaisvaltaisella tavalla?

Ensinnäkin minun on todettava että laiturilla seisova nainen oli huomannut minut ennen kuin minä huomasin hänet. Vaikka näin oli, niin hän ei lähtenyt laiturilta pois, vaan jäi seuraamaan itsensä ohittavaa lipumistani. Yleensä ihmiset häipyvät kuvasta, jos eivät halua tulla nähdyksi. Hän ei toiminut näin, vaan toisin. Tämä tällainen on iso muutos suhteessani häneen, jota en edes tunne tai tästä mitään tiedä.

Minusta hän oli kohdallaan. Minun ja hänen arvomaailmat katsoivat samaan suuntaan, vaikka katsoimme toisiamme.

Hienoa.

(naurua)

• Anonyymi

Kaksireikäisessä etummainen määrää tahdin ja takimmainen suunnan. Molemmista voidaan sitten kiistellä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kokeile itse tehdä ja kokeilla jos laitat toisen käden rennoksi rante3elta ja heiluta sitten toisella kädellä sitä ytoista kättä, hassua sinänsä velttona toinen käsi ja toinen käsi laittaa heippa juttuja rentoutuneena.

• Itsellä se käsi kyynerpäästä on kipeä se pyörittäminen kättä kyllä rentouneena kipua teettää.

• Anonyymi

Tarkempia analyysejä

Tänään auringonlaskun aikaan olen päättänyt lähteä vesille. On vähintään kummallista, että en tunne omaa järveäni lainkaan, sillä olen uinut siinä lapsesta asti, haissut kalalle ja bensiinille sen syvimmissä kolkissa, kolunnut sen pohjia, soutanut jättimäiseltä tuntuvissa aalloissa myrskyn yllättämänä ja tuijottanut sen yli kaatosateessa rantakiviltä.

Kuitenkin on niin että en tunne sitä lainkaan, kunnes se tutustutti itsensä minulle ja kertoi, että tällainen minä olen tänään. Eilen minä näytin sinulle itseni, kannoin sinut kuvajaisen luokse ja kannattelin sinua. Minä annoin sinulle kaiken tämän pyytämättä itselleni mitään, monikasvoinen järvi kertoi, ja jatkoi, että näin teen myös tänä iltana, tai sitten en, se nauroi.

Olin hieman hämmennyksissä, sillä en tuntenut olevani millään tasolla hukassa tai eksyksissä, vaan kuin lapsi suurten voimien kämmenellä.

(kikatusta)

• Anonyymi

Laiturinainen

En usko että tapaan uudelleen laiturinaista samanlaisessa, kaikkiin suuntiin jättimäisessä hetkessä enää koskaan. Hän saattaa olla naimisissa, eronnut tai leski, hermoromahduksen partaalla tai hullu, lomalainen tai etäduunari, rintasyöpäpotilas tai lonkkavaivainen. Kenties hänellä on migreeni, aivokasvain tai vain päänsärky, alkoholiongelma tai vittumainen anoppi.

Mistä minä tiedän.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiturinainen

En usko että tapaan uudelleen laiturinaista samanlaisessa, kaikkiin suuntiin jättimäisessä hetkessä enää koskaan. Hän saattaa olla naimisissa, eronnut tai leski, hermoromahduksen partaalla tai hullu, lomalainen tai etäduunari, rintasyöpäpotilas tai lonkkavaivainen. Kenties hänellä on migreeni, aivokasvain tai vain päänsärky, alkoholiongelma tai vittumainen anoppi.

Mistä minä tiedän.

(naurua)

Mjoo

Järvi yksiselitteisesti laiturinaisen ja minun välillä oli se hetki, jossa kaksi maailmankaikkeutta ja todellisuuskäsitystä olivat hipaista toisiaan. Järvi oli aika, ikuisuus ja sen loppu.

Mitähän toisella puolella järveä tapahtuu?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Järvi yksiselitteisesti laiturinaisen ja minun välillä oli se hetki, jossa kaksi maailmankaikkeutta ja todellisuuskäsitystä olivat hipaista toisiaan. Järvi oli aika, ikuisuus ja sen loppu.

Mitähän toisella puolella järveä tapahtuu?

(hihitystä)

Entä mitä järvellä näkyy?

Kuvitellaan että olemme laiturinaisen pään sisällä laiturinaisena.

Tunnetteko aamutakin tuoksun? Mille se tuoksuu ja miltä se tuntuu vasten alastonta vartaloa? Se, mitä eilen olitte sitten tehneetkin, tuntuu jälkimaininkeina kehossa. Jos ette olleet tehneet mitään, ette tunne eilistä kehossanne, vaan se on muuttunut hajanaisiksi ajatuskupliksi seuraavaa kauppalistaa varten - ikään kuin pohjiksi. Miltä lämmin kahvikuppi käsissänne tuntuu ja paljonko siinä on kahvia jäljellä? Mitä kahvia se on ja mitä kupissa lukee... vai lukeeko siinä mitään?

Kuka te olette ja mitä pidätte kajakin iloisen pirteästä väristä?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä mitä järvellä näkyy?

Kuvitellaan että olemme laiturinaisen pään sisällä laiturinaisena.

Tunnetteko aamutakin tuoksun? Mille se tuoksuu ja miltä se tuntuu vasten alastonta vartaloa? Se, mitä eilen olitte sitten tehneetkin, tuntuu jälkimaininkeina kehossa. Jos ette olleet tehneet mitään, ette tunne eilistä kehossanne, vaan se on muuttunut hajanaisiksi ajatuskupliksi seuraavaa kauppalistaa varten - ikään kuin pohjiksi. Miltä lämmin kahvikuppi käsissänne tuntuu ja paljonko siinä on kahvia jäljellä? Mitä kahvia se on ja mitä kupissa lukee... vai lukeeko siinä mitään?

Kuka te olette ja mitä pidätte kajakin iloisen pirteästä väristä?

(hihitystä)

Mjoo

Itse helvetin analyyttisena kaverina pitäisin kajakin iloisen pirteää väriä turvallisuusominaisuutena.

Jos kaadat kajakkisi, niin se löydetään paremmin. Estetiikasta tai sellaisen tajusta tässä kyseisessä kohteessa tuskin on kysymys.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Itse helvetin analyyttisena kaverina pitäisin kajakin iloisen pirteää väriä turvallisuusominaisuutena.

Jos kaadat kajakkisi, niin se löydetään paremmin. Estetiikasta tai sellaisen tajusta tässä kyseisessä kohteessa tuskin on kysymys.

(naurua)

Kuitenkin saattaa olla niin että laiturinainen on kiinnittänyt kaiken huomionsa erikoiseen ja vivahteikkaaseen aamunäkyyn mainiona lisänä muuten tutussa maisemassa. Se on väriläiskä, tai väriviiva, hän kenties tuumisi; hän ei erityisemmin pitäisi perämoottorimaailmasta. Perämoottorit melusivat. Luonto suhisee, perämoottorit metelöivät... niin kuin riitelevät korpit.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin saattaa olla niin että laiturinainen on kiinnittänyt kaiken huomionsa erikoiseen ja vivahteikkaaseen aamunäkyyn mainiona lisänä muuten tutussa maisemassa. Se on väriläiskä, tai väriviiva, hän kenties tuumisi; hän ei erityisemmin pitäisi perämoottorimaailmasta. Perämoottorit melusivat. Luonto suhisee, perämoottorit metelöivät... niin kuin riitelevät korpit.

(naurua)

Next level

Nekstille levelille me joudumme väistämättä, sillä täällä maaseudulla on tapana tervehtiä toisiaan. Niin harvassa olijat ovat.

Nostaako kukaan konseptissa kättään ylös tervehtiäkseen toista?

(kikatusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Next level

Nekstille levelille me joudumme väistämättä, sillä täällä maaseudulla on tapana tervehtiä toisiaan. Niin harvassa olijat ovat.

Nostaako kukaan konseptissa kättään ylös tervehtiäkseen toista?

(kikatusta)

Mjoo

Kinkkinen kyssä. Jos ei tervehditä, ollaan jonkinlaisessa konfliktissa. Nyt kysymys on lähinnä psykologinen tai alitajuntainen: Kuinka paljon välimatkaa laiturilta kajakkiin on määrää sen mitä seuraavaksi tapahtuu.

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Kinkkinen kyssä. Jos ei tervehditä, ollaan jonkinlaisessa konfliktissa. Nyt kysymys on lähinnä psykologinen tai alitajuntainen: Kuinka paljon välimatkaa laiturilta kajakkiin on määrää sen mitä seuraavaksi tapahtuu.

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

(naurua)

Onko sana "alitajuinen" parempi kuin sana alitajuntainen?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sana "alitajuinen" parempi kuin sana alitajuntainen?

(hihitystä)

Kuten jo mainitsin, niin laiturinainen vaikutti minusta aivan Keira Knightelyltä, jota pidän (jostain syystä) mainiona tyyppinä. Lisäksi hän on ihan kivan näköinen. Laiturinainen siis jollain tasolla muistutti häntä. Tämä taas tarkoittaa sitä että minun on oltava vähintään 40 metrin päässä kajakkeineni laiturista, jotta tällaisen seikan voisi hoksata. Tämä välimatka taas tarkoittaa sitä että olen aavistuksen verran liian lähellä rantaa, joten minun on lopetettava melominen ja vilkutettava jonkinlainen 'hellou' kohti rantsua, tai muuten minut luokitellaan tunkeilijaksi ja reviirirajan rikkojaksi. Lisäongelman muodostaa kuvioon ihmisen ikuinen uteliaisuus, sillä ihmisen halu tunnistaa näkemänsä istuu syvällä ajatustemme alla.

Mitä minä teen?

(hirn)

• Anonyymi

Jos uppoat veteen etkä osaa uida ollenkaan miten käy?

• Anonyymi

Jos tipahdat veteen etkä osaa uida miten mahtaa käydä.

Minäkään en ole huippu-uimari mutta luulen että selviytyisin hengissä kuitenkin.

• Anonyymi

Aktiivisena poliittisena mielipidetuottajana en yleensä tipahtele mistään mihinkään. Lisäksi on mainittava, että vetelen satasen perhosen hieman alle Sarah Sjöströmin Rooman ajan.

(hirn)

• Anonyymi

Mjoo

Melontarintamalla on tapahtunut kaikenlaista, mutta näissä oheistoiminnoissa ei mitään.

Harmillista.

(hirn)

• En olisi uskonut sua noin saamattomaksi.

Mene ja kaada se kajakkisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      47
      3883
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1869
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1240
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      198
      1209
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1071
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1039
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      876
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      54
      859
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      800
    Aihe