Pyöräily alushousut naisille

Anonyymi

Mistä hyvät pyöräilyalushousut naisille?

17

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Polkupyöräilyhousujen säämiskän alle ei laiteta minkäänlaisia alushousuja. Paljaalla polljetaan ja vältytään enemmiltä hiertymiltä.

• Anonyymi

Pyöräilyhousujen alla voi aivan hyvin käyttää alushousuja. Niiden peseminen hoituu muiden alusvaatteiden kanssa, pyöräilyhousut pitää pestä erikseen. Tämä ilman alushousuja ajo on joko joku fetissijuttu, urbaanilegenda tai jonkun humoristin heitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyöräilyhousujen alla voi aivan hyvin käyttää alushousuja. Niiden peseminen hoituu muiden alusvaatteiden kanssa, pyöräilyhousut pitää pestä erikseen. Tämä ilman alushousuja ajo on joko joku fetissijuttu, urbaanilegenda tai jonkun humoristin heitto.

Päinvastoin. Alushousujen saumat hiertävät ihoa, sen sijaan pyöräilyhousut ovat saumattomia. En ole käyttänyt polkupyöräillessä alushousuja enää aikoihin. Hygenia on tietysti tärkeää. Alapää pestään huolella ennen lenkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Alushousujen saumat hiertävät ihoa, sen sijaan pyöräilyhousut ovat saumattomia. En ole käyttänyt polkupyöräillessä alushousuja enää aikoihin. Hygenia on tietysti tärkeää. Alapää pestään huolella ennen lenkkiä.

Olen käyttänyt tenkisiä alushousuja alla, eikä mitään hiertämisiä ole esiintynyt.

• Anonyymi

Ihan mistä vaan missä myydään urheilualusvaatteita.

• Anonyymi

Kuukautisten aikaan kannataa olla varovainen ettei tampaxin naru hierrä.

• Anonyymi

Ai naamaasiko?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miehenä olen vuosia käyttänyt bokseri tyyppisiä alushousuja pyöräillessä, juostessa sekä pitkillä vaelluksilla. Lahjeosan olisi hyvä olla ainakin 5cm. Pyöräillessä ehkä hieman enempikin. Itse housujujen keskiosassa ei saa olla saumoja kriittisessä kohdassa mutta yleensä niissä ei ole. Tavanomaisilla alushousuilla hiertymät tulee nimenomaan nivusiin mutta pidempilahkeisilla ei ole ongelmia ollut. Nykyään saa hiemän mukavampia satuloita maantiepyöriinkin etten ole kokenut kokenut tarpelliseksi käyttää pyöräilyhousuja enää vuosiin. Takavuosina oli toisin. Naisille on muotoiltu myös omia satuloita mutta joistakin on tullut aika ristiriitaista palautetta. Tärkeää on että satula on oikean levyinen jolloin paino on istuinluiden varassa.

Satula-asiaa: https://www.youtube.com/playlist?list=PLsDJucv3JYFWhUpcwHswTS71miFj6ukpo

• Anonyymi

Aika erikoista. Mikä semmoinen satula on jonka päällä on hyvä polkea vailla pyöräilyhousuja? Kun lähtee yli sadan kilometrin lenkille kyllä persus on tulessa ennen pitkää vailla haarakiilaa housuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika erikoista. Mikä semmoinen satula on jonka päällä on hyvä polkea vailla pyöräilyhousuja? Kun lähtee yli sadan kilometrin lenkille kyllä persus on tulessa ennen pitkää vailla haarakiilaa housuissa.

Riippuu täysin poljetusta matkasta. 40 km lenkillä en välttämättä tarvitse mutta pidemmillä kylläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SQlab Ergowave malliston satula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SQlab Ergowave malliston satula.

Hyvän näköisiä ja kalliita satuloita, vaan ei niin erinomaisia että ihan vailla housuvaippoja.

• Anonyymi

Minulle tuli hiertymiä kun poljin pelkillä pyöräilyhousuilla. Kun taas laitoin alle laadukkaat lahkeelliset urheiluhousut niin hiertymät loppuivat.

• Anonyymi

Minulle kävi tasan päinvastoin

• Anonyymi

Aloittaja kyseli "Mistä hyvät pyöräilyalushousut naisille?"
      Olen ostanutvaatteet ihan markeista.
      Mitkä ovat "hyvät", niin se vähän riippuu, minkätyymmistä pyöräilyä harrastaa,

Olen sitä mieltä miehenä, että hieman pitempilahkeiset "boxerit" ovat hyvät,
      eivätkä hierrä.
      Saumojen paksuuteen kannaaa kiinnittää huomiota.
      Mieluimmin sellaiset, jotka eivät rullaudu nivusiin.

Testimielessä voi laittaa reppuun jotain toista materiaalia tai malliset olevat.
      Itselle sopii hieman väljemmät, kuin tiukat boxerit.
      Alkkarit voi vaihtaa esim. metsän siimeksessä, jos alkaa hiertämään tai rullautumaan,

Nyt syksyllä minä ja vaimo käytetään pitkiä kalsareita päälihousujen alla.
      Päälihousuina vältän ns. liukkaita malleja.
      Ei tarvitse kokoajan korjailla istumista housujen takia.
      Normi ulkoilu/retkeily tyyppiset kangas housut ovat hyvät. siis minullle.

Yleensä ajelen 1-2 tunnin lenkkejä pienellä maasturilla,
      Sellaista maisema / kuntioiu ajoa ja ylämäissä otetaan "spurtti".
      Pitkänmatkan pyöräilijät tarvitsevat varmaankin tarkempaa vaatevalintaa .
      -DM-

• Anonyymi

Osta ohuet villlaiset aluhousut, esimerkiksi Mons Royale, mallia jossa on vähän lahjetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe