Surullinen tapaus

Anonyymi

Miten käy näin että ihmisestä ei välitetä tuon taivaallista. Saa vaikka kuolla ja virua viikkotolkulla ilman että kukaan kyselee tai käy katsomassa. Ilmeisen lisääntyvää tämä nyky yhteiskunnassa. Valtavaa surua ja suuttumusta tunnen. Toivottavasti opimme tästä jotain. Ottakaa läheisiinne edes joskus yhteyttä, olit sitten vanhempi tai lapsi...varsinkin perheettömiin yksin eläjiin.

32

3159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin tämä avaus liittyy?

      • Anonyymi

        Varmasti lähes kaikki kuulleet vastikään sattuneesta tapauksesta. Kyllä minäkin mietin miten voi olla pikku kunnassa tämmöistä..vainaja viruu asunnossa päiväkausia ellei viikkoja. Rauha hänelle.


    • Anonyymi

      Etelän ihmisten välinpitämättömyys näyttää hiipivän pohjoisen ihmisten käytöstapoihin. Jos erakoitua haluaa niin onnistuu vallan hyvin etelän kivikylissä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tarvi olla iso vika kun se on korvien välissä. Aamen.

      • Anonyymi

        Sulla tässä on korvien väli hoitoa vailla, tyhmä.


      • Anonyymi

        Onpas omalaatuinen kommentti. Et taida käydä aivan täysillä. Katso peiliin vaan kuule itse jos kestää särkymättä.


    • Anonyymi

      Tiedättekö Lahden huume jengi riehuu täällä Lahdessa.Kirjoitus jo et nyt pitää jotain tehdä.Ne ovat kiusanneet minua netissä.Hei tehkää paita missä lukee Kävelevä katastrofi fun klubi.Ostakaa tekstiili kynä ja paitaan kirjoitus.Ensi kesänä Lahteen käymään ja paita päälle.Kuukauden ensimmäinen keskiviikko markkinat silloin kannattaa tulla.Lahdessa joka talossa yksi huume ukko. Todella iso ongelma.Olisiko teistä siellä nettiin nimiä kerätä ja tehdä kirjoitus poliiseja lisää Lahteen.Vanhukset eivät uskalla kävellä pimeällä täällä.Tässä hyvä tieto isku.

    • Anonyymi

      Ikävä tapaus täällä Kolarin kylällä. Kaikkihan me Karin tunsimme. Harmi,ettei ollut sitten niitä oikeita ystäviä,kun niinkin pitkään virui yksin.

      • Anonyymi

        Eikö ole järkyttävää. Kun ihminen on yksin hän on sitä. Ja jos on alko ongelmaa on kaikkien ns.parempien potkupallo. Hävetköön ihmiset ja lähipiiri!


    • Anonyymi

      Turhaa syyttelyä. Jos ihminen itse ei halua olla missään tekemisissä suvun kanssa niin minkä sille voi. Itse olen halunnut poistaa sisaruksiani elämästäni enkä halua olla missään tekemisissä ja se on oma valinta. Mistä te ulkopuoliset tiedätte ettei näin ollut?

      • Anonyymi

        Enkä mie ole suvun kanssa tekemisissä. Paljon helpompi.


      • Anonyymi

        Kyllähän se nyt mietityttää ketä vain että pikkupaikkakunnala jossa kaikki suurinpiirthein tuntee toisensa niin tämmöstä sitte...eikö siinä ees naapureita ollu??


    • Anonyymi

      Kun ihminen kuolee siihen kuuluu surua-aika. Se mitä ks ihmisen omaiset kokevat juuri nyt ja tänne julkiseen sivustoon tullaan kirjoittelemaan asiasta on niin epäkohteliasta kuin vain voi olla.

      Antakaamme rauha ja kunnia omaisille ja Karin muistolle. Varmaan meillä kaikilla on jokin muisto hänestä ja vaalikaamme sitä, ei koskaan tiedä kenen aika päättyy täällä keskuudessamme.

      • Anonyymi

        Kyllä olen samaa mieltä. Itse vain hyvin hänet tunteneena koen mielipahaa siitä miten näin tapahtui?? Kuinka ihmiset ei enää välitä toisistaan..taitaa osalla ainakin painaa omatunto oikean surun sijaan. Kyllä asiat saa sanoa niinkö ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä. Itse vain hyvin hänet tunteneena koen mielipahaa siitä miten näin tapahtui?? Kuinka ihmiset ei enää välitä toisistaan..taitaa osalla ainakin painaa omatunto oikean surun sijaan. Kyllä asiat saa sanoa niinkö ne on.

        Jos ihminen ihan itse päättää, että suvulla tai omaisilla ei ole sijaa elämässä, niin todella epäkorrektia alkaa jeesustelemaan.
        Syntymäkodissani oli monta lasta ja kasvoimme yhdessä, mutta nyt vain yhden heistä tunnustan sisaruksekseni ja loppujen kanssa en halua olla minkäänlaisissa tekemisissä. Itse valittu tie, en halua olla sellaisten kanssa yhteydessä joista saan vain pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ihan itse päättää, että suvulla tai omaisilla ei ole sijaa elämässä, niin todella epäkorrektia alkaa jeesustelemaan.
        Syntymäkodissani oli monta lasta ja kasvoimme yhdessä, mutta nyt vain yhden heistä tunnustan sisaruksekseni ja loppujen kanssa en halua olla minkäänlaisissa tekemisissä. Itse valittu tie, en halua olla sellaisten kanssa yhteydessä joista saan vain pahaa mieltä.

        Syitä on monenmoisia jos ihminen ei halua olla sukunsa kanssa missään tekemisissä.kaikkia syitä emme tiedä eikä meidän tarvitsekaan tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä on monenmoisia jos ihminen ei halua olla sukunsa kanssa missään tekemisissä.kaikkia syitä emme tiedä eikä meidän tarvitsekaan tietää

        Ainahan sitä syytetään häntä joka ei ole tekemisissä. Itse nostan hattua ihmiselle joka ei anna kohdella itseään väärin ja aliarvioivasti. Ja uskaltaa jättää paskat taakse. Hehän eivät näe koskaan mitään pahaa omassa tekopyhässä toiminnassaan. Varsinkin pikkupaikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä syytetään häntä joka ei ole tekemisissä. Itse nostan hattua ihmiselle joka ei anna kohdella itseään väärin ja aliarvioivasti. Ja uskaltaa jättää paskat taakse. Hehän eivät näe koskaan mitään pahaa omassa tekopyhässä toiminnassaan. Varsinkin pikkupaikoissa.

        Näinhän se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ihan itse päättää, että suvulla tai omaisilla ei ole sijaa elämässä, niin todella epäkorrektia alkaa jeesustelemaan.
        Syntymäkodissani oli monta lasta ja kasvoimme yhdessä, mutta nyt vain yhden heistä tunnustan sisaruksekseni ja loppujen kanssa en halua olla minkäänlaisissa tekemisissä. Itse valittu tie, en halua olla sellaisten kanssa yhteydessä joista saan vain pahaa mieltä.

        Vai tuotatko itse pahaa mieltä sisaruksillesi keksityillä jutuilla? Kysyn vaan.


    • Anonyymi

      Ei kuollut mitään "viru" eikä kärsi, on vaan.

      • Anonyymi

        Aika brutaalia kuitenkin. Kolarissa???


    • Anonyymi

      Mutta minä perheettömänä jään tuollaiseen tilanteeseen yksin ja se on oma tarkoitus . En halua olla vaivaksi sillä se kaikuu kuitenkin jossain ?????

    • Anonyymi

      Ihmiset joilla on kaikki ei ajattele yhtään kun itseään.

      • Anonyymi

        Tämäki perhe on ikänsä tehnyt töitä ja varmaan välittänyt lapsistaan, mutta jos on jollain niin paha ongelma, niin siihen turtuu,ei jaksa enää välittää. Ja tottakai heillä on niin sanotusti kaikki,kun joka aamu on pienestä pitäen leivän perässä lähdetty töihin. Sitte on näitä väliin putoajia,jotka elää ja porskuttaa töitä tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäki perhe on ikänsä tehnyt töitä ja varmaan välittänyt lapsistaan, mutta jos on jollain niin paha ongelma, niin siihen turtuu,ei jaksa enää välittää. Ja tottakai heillä on niin sanotusti kaikki,kun joka aamu on pienestä pitäen leivän perässä lähdetty töihin. Sitte on näitä väliin putoajia,jotka elää ja porskuttaa töitä tekemättä.

        Ei jaksa välittää ihmisestä?? On kummallista perheeltä..


    • Anonyymi

      Kuka on valmis ensimmäisen kiven heittämään? Antakaa hyvät ihmiset tämän asian jo olla.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmistä välitetään " tiiän " ja ehkä tiiän mihin viittaat ........mutta anna omaisten surra rauhassa , kunnioita heitä , he ovat kaikkensa tehneet.......

    • Anonyymi

      Lopettakaa tuollainen "paskan " jauhaminen ja antakaa omaisten surra rauhassa...kuka tietää koska on omalla kohdalla ....LOPETTAKAA !

      • Anonyymi

        Painaako omatunto?


    • Anonyymi

      Ei paina mikään en edes tunne ko. henkilöä mutta antakaa omaisille rauha ja suruaika " koska se se kohdallasi " ...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe