Surullinen tapaus

Anonyymi

Miten käy näin että ihmisestä ei välitetä tuon taivaallista. Saa vaikka kuolla ja virua viikkotolkulla ilman että kukaan kyselee tai käy katsomassa. Ilmeisen lisääntyvää tämä nyky yhteiskunnassa. Valtavaa surua ja suuttumusta tunnen. Toivottavasti opimme tästä jotain. Ottakaa läheisiinne edes joskus yhteyttä, olit sitten vanhempi tai lapsi...varsinkin perheettömiin yksin eläjiin.

32

3576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin tämä avaus liittyy?

      • Anonyymi

        Varmasti lähes kaikki kuulleet vastikään sattuneesta tapauksesta. Kyllä minäkin mietin miten voi olla pikku kunnassa tämmöistä..vainaja viruu asunnossa päiväkausia ellei viikkoja. Rauha hänelle.


    • Anonyymi

      Etelän ihmisten välinpitämättömyys näyttää hiipivän pohjoisen ihmisten käytöstapoihin. Jos erakoitua haluaa niin onnistuu vallan hyvin etelän kivikylissä

    • Anonyymi

      https://yle.fi/tekstitv/txt/895_0001.htm
      Ideologia käy niin demokratialle kuin islamisaatiollekin digitalisaatiota unohtamatta.

    • Anonyymi

      Ei tarvi olla iso vika kun se on korvien välissä. Aamen.

      • Anonyymi

        Sulla tässä on korvien väli hoitoa vailla, tyhmä.


      • Anonyymi

        Onpas omalaatuinen kommentti. Et taida käydä aivan täysillä. Katso peiliin vaan kuule itse jos kestää särkymättä.


    • Anonyymi

      Tiedättekö Lahden huume jengi riehuu täällä Lahdessa.Kirjoitus jo et nyt pitää jotain tehdä.Ne ovat kiusanneet minua netissä.Hei tehkää paita missä lukee Kävelevä katastrofi fun klubi.Ostakaa tekstiili kynä ja paitaan kirjoitus.Ensi kesänä Lahteen käymään ja paita päälle.Kuukauden ensimmäinen keskiviikko markkinat silloin kannattaa tulla.Lahdessa joka talossa yksi huume ukko. Todella iso ongelma.Olisiko teistä siellä nettiin nimiä kerätä ja tehdä kirjoitus poliiseja lisää Lahteen.Vanhukset eivät uskalla kävellä pimeällä täällä.Tässä hyvä tieto isku.

    • Anonyymi

      Ikävä tapaus täällä Kolarin kylällä. Kaikkihan me Karin tunsimme. Harmi,ettei ollut sitten niitä oikeita ystäviä,kun niinkin pitkään virui yksin.

      • Anonyymi

        Eikö ole järkyttävää. Kun ihminen on yksin hän on sitä. Ja jos on alko ongelmaa on kaikkien ns.parempien potkupallo. Hävetköön ihmiset ja lähipiiri!


    • Anonyymi

      Turhaa syyttelyä. Jos ihminen itse ei halua olla missään tekemisissä suvun kanssa niin minkä sille voi. Itse olen halunnut poistaa sisaruksiani elämästäni enkä halua olla missään tekemisissä ja se on oma valinta. Mistä te ulkopuoliset tiedätte ettei näin ollut?

      • Anonyymi

        Enkä mie ole suvun kanssa tekemisissä. Paljon helpompi.


      • Anonyymi

        Kyllähän se nyt mietityttää ketä vain että pikkupaikkakunnala jossa kaikki suurinpiirthein tuntee toisensa niin tämmöstä sitte...eikö siinä ees naapureita ollu??


    • Anonyymi

      Kun ihminen kuolee siihen kuuluu surua-aika. Se mitä ks ihmisen omaiset kokevat juuri nyt ja tänne julkiseen sivustoon tullaan kirjoittelemaan asiasta on niin epäkohteliasta kuin vain voi olla.

      Antakaamme rauha ja kunnia omaisille ja Karin muistolle. Varmaan meillä kaikilla on jokin muisto hänestä ja vaalikaamme sitä, ei koskaan tiedä kenen aika päättyy täällä keskuudessamme.

      • Anonyymi

        Kyllä olen samaa mieltä. Itse vain hyvin hänet tunteneena koen mielipahaa siitä miten näin tapahtui?? Kuinka ihmiset ei enää välitä toisistaan..taitaa osalla ainakin painaa omatunto oikean surun sijaan. Kyllä asiat saa sanoa niinkö ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä. Itse vain hyvin hänet tunteneena koen mielipahaa siitä miten näin tapahtui?? Kuinka ihmiset ei enää välitä toisistaan..taitaa osalla ainakin painaa omatunto oikean surun sijaan. Kyllä asiat saa sanoa niinkö ne on.

        Jos ihminen ihan itse päättää, että suvulla tai omaisilla ei ole sijaa elämässä, niin todella epäkorrektia alkaa jeesustelemaan.
        Syntymäkodissani oli monta lasta ja kasvoimme yhdessä, mutta nyt vain yhden heistä tunnustan sisaruksekseni ja loppujen kanssa en halua olla minkäänlaisissa tekemisissä. Itse valittu tie, en halua olla sellaisten kanssa yhteydessä joista saan vain pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ihan itse päättää, että suvulla tai omaisilla ei ole sijaa elämässä, niin todella epäkorrektia alkaa jeesustelemaan.
        Syntymäkodissani oli monta lasta ja kasvoimme yhdessä, mutta nyt vain yhden heistä tunnustan sisaruksekseni ja loppujen kanssa en halua olla minkäänlaisissa tekemisissä. Itse valittu tie, en halua olla sellaisten kanssa yhteydessä joista saan vain pahaa mieltä.

        Syitä on monenmoisia jos ihminen ei halua olla sukunsa kanssa missään tekemisissä.kaikkia syitä emme tiedä eikä meidän tarvitsekaan tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä on monenmoisia jos ihminen ei halua olla sukunsa kanssa missään tekemisissä.kaikkia syitä emme tiedä eikä meidän tarvitsekaan tietää

        Ainahan sitä syytetään häntä joka ei ole tekemisissä. Itse nostan hattua ihmiselle joka ei anna kohdella itseään väärin ja aliarvioivasti. Ja uskaltaa jättää paskat taakse. Hehän eivät näe koskaan mitään pahaa omassa tekopyhässä toiminnassaan. Varsinkin pikkupaikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä syytetään häntä joka ei ole tekemisissä. Itse nostan hattua ihmiselle joka ei anna kohdella itseään väärin ja aliarvioivasti. Ja uskaltaa jättää paskat taakse. Hehän eivät näe koskaan mitään pahaa omassa tekopyhässä toiminnassaan. Varsinkin pikkupaikoissa.

        Näinhän se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ihan itse päättää, että suvulla tai omaisilla ei ole sijaa elämässä, niin todella epäkorrektia alkaa jeesustelemaan.
        Syntymäkodissani oli monta lasta ja kasvoimme yhdessä, mutta nyt vain yhden heistä tunnustan sisaruksekseni ja loppujen kanssa en halua olla minkäänlaisissa tekemisissä. Itse valittu tie, en halua olla sellaisten kanssa yhteydessä joista saan vain pahaa mieltä.

        Vai tuotatko itse pahaa mieltä sisaruksillesi keksityillä jutuilla? Kysyn vaan.


    • Anonyymi

      Ei kuollut mitään "viru" eikä kärsi, on vaan.

      • Anonyymi

        Aika brutaalia kuitenkin. Kolarissa???


    • Anonyymi

      Mutta minä perheettömänä jään tuollaiseen tilanteeseen yksin ja se on oma tarkoitus . En halua olla vaivaksi sillä se kaikuu kuitenkin jossain ?????

    • Anonyymi

      Ihmiset joilla on kaikki ei ajattele yhtään kun itseään.

      • Anonyymi

        Tämäki perhe on ikänsä tehnyt töitä ja varmaan välittänyt lapsistaan, mutta jos on jollain niin paha ongelma, niin siihen turtuu,ei jaksa enää välittää. Ja tottakai heillä on niin sanotusti kaikki,kun joka aamu on pienestä pitäen leivän perässä lähdetty töihin. Sitte on näitä väliin putoajia,jotka elää ja porskuttaa töitä tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäki perhe on ikänsä tehnyt töitä ja varmaan välittänyt lapsistaan, mutta jos on jollain niin paha ongelma, niin siihen turtuu,ei jaksa enää välittää. Ja tottakai heillä on niin sanotusti kaikki,kun joka aamu on pienestä pitäen leivän perässä lähdetty töihin. Sitte on näitä väliin putoajia,jotka elää ja porskuttaa töitä tekemättä.

        Ei jaksa välittää ihmisestä?? On kummallista perheeltä..


    • Anonyymi

      Kuka on valmis ensimmäisen kiven heittämään? Antakaa hyvät ihmiset tämän asian jo olla.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmistä välitetään " tiiän " ja ehkä tiiän mihin viittaat ........mutta anna omaisten surra rauhassa , kunnioita heitä , he ovat kaikkensa tehneet.......

    • Anonyymi

      Lopettakaa tuollainen "paskan " jauhaminen ja antakaa omaisten surra rauhassa...kuka tietää koska on omalla kohdalla ....LOPETTAKAA !

      • Anonyymi

        Painaako omatunto?


    • Anonyymi

      Ei paina mikään en edes tunne ko. henkilöä mutta antakaa omaisille rauha ja suruaika " koska se se kohdallasi " ...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe