Olen ollut uskossa joitakin vuosia!
Onko täällä muita kristittyjä ihmisiä?
18
79
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea sinulle! Usko Jeesukseen on elämän tärkein asia!
Usko ja suhde yläkertaan myös auttaa elämän ongelmien kestämisessä ja suojelee pahoilta ideologioilta. Mutta pippeliä ei Jeesus tunnu antavan, vaikka monet on sitä tällä palstalla rukoillu.
- Anonyymi
Eiköhän me saada sitä ihan eläviltäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei elävät tahdo niitä lahjottaa teille!
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Ei elävät tahdo niitä lahjottaa teille!
Ai niin, ne kolme miljardia miestä oli kieltäytynyt antamasta mulle munaa, niinhän se olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös tiedä että Herramme Jeesus elää!?
Hänhän nousi kuolleista ja elää yhä, tänään ja ikuisesti.
Hän voi avata silmät näkemään valheiden taakse ja auttaa eroon synnin siteistä. Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, ne kolme miljardia miestä oli kieltäytynyt antamasta mulle munaa, niinhän se olikin.
Niin.
Pitää muna viedä mieluummin vainajalta.Anonyymi kirjoitti:
Hän voi avata silmät näkemään valheiden taakse ja auttaa eroon synnin siteistä.Syntejä ei ole olemassa muuta kun niille, jotka niihin uskoo.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Syntejä ei ole olemassa muuta kun niille, jotka niihin uskoo.
Kyllä ihan jokainen meistä on raskaasti syntinen, ihan riippumatta siitä uskooko syntiin vai ei.
Jos murhaaja sanoo ettei usko murhaamisen olevan väärin, syyllinen hän on silti ja joutuu linnaan.
Jokainen on syntinen ja tämän elämän jälkeen tulee tuomio, itse ei ihminen pysty syntejään sovittamaan joten kannattaisi ottaa ainoa sovittaja vastaan.
Kukaan muu ei voi meitä lunastaa kuin Jeesus, ja Hän on tehnyt sen kaikkia varten, kaikkia jotka haluavat olla Hänen omiaan.
Hänen omanaan on hyvä olla, sielunrauhaa ei voita mikään maanpäällinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voi avata silmät näkemään valheiden taakse ja auttaa eroon synnin siteistä.Minä en ole koskaan harrastanut esiaviollista seksiä. Entä sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan jokainen meistä on raskaasti syntinen, ihan riippumatta siitä uskooko syntiin vai ei.
Jos murhaaja sanoo ettei usko murhaamisen olevan väärin, syyllinen hän on silti ja joutuu linnaan.
Jokainen on syntinen ja tämän elämän jälkeen tulee tuomio, itse ei ihminen pysty syntejään sovittamaan joten kannattaisi ottaa ainoa sovittaja vastaan.
Kukaan muu ei voi meitä lunastaa kuin Jeesus, ja Hän on tehnyt sen kaikkia varten, kaikkia jotka haluavat olla Hänen omiaan.
Hänen omanaan on hyvä olla, sielunrauhaa ei voita mikään maanpäällinen.Lähetyssaarnaaja on lempparini. Tykkäätkö sä hullu hihhuli myös siitä, kun tulit uskoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetyssaarnaaja on lempparini. Tykkäätkö sä hullu hihhuli myös siitä, kun tulit uskoon?
Olikohan tuo viesti osoitettu ihan oikealle ihmiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole koskaan harrastanut esiaviollista seksiä. Entä sinä?
Valitettavasti olen, ennen kun ymmärsin sen olevan oikeasti väärin.
Nyt olen elänyt vuosia selibaatissa ja pyrin elämään vastakin ellei Herra siunaa minua uskovalla aviomiehellä.
Ei tämä ole kisa siitä kuka on puhtain, tiedän ja myönnän olevani syntinen, mutta armahdettu sellainen.
Hienoa että sinä et ole harrastanut! Hyvä hyvä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti olen, ennen kun ymmärsin sen olevan oikeasti väärin.
Nyt olen elänyt vuosia selibaatissa ja pyrin elämään vastakin ellei Herra siunaa minua uskovalla aviomiehellä.
Ei tämä ole kisa siitä kuka on puhtain, tiedän ja myönnän olevani syntinen, mutta armahdettu sellainen.
Hienoa että sinä et ole harrastanut! Hyvä hyvä!Miten musta vähän niitten viestiesti perusteella tuntuu, ettet taitaisi miestä saadakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten musta vähän niitten viestiesti perusteella tuntuu, ettet taitaisi miestä saadakaan.
Siis noiden viestiesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten musta vähän niitten viestiesti perusteella tuntuu, ettet taitaisi miestä saadakaan.
Voi olla tai sitten ei, monet uskovat miehet kyllä varmasti ovat samaa mieltä mitä minäkin teksteissäni.
Luonnollisestikaan en edes ole kiinnostunut sateenkaarta kumartavista miehistä, siis kumppanimielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla tai sitten ei, monet uskovat miehet kyllä varmasti ovat samaa mieltä mitä minäkin teksteissäni.
Luonnollisestikaan en edes ole kiinnostunut sateenkaarta kumartavista miehistä, siis kumppanimielessä.Eli sinua ei kiinnosta humaanit, fiksut ja sivistyneet miehet, no, ymmärrettävästi toki ihmistä kiinnostaa samantasoiset ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinua ei kiinnosta humaanit, fiksut ja sivistyneet miehet, no, ymmärrettävästi toki ihmistä kiinnostaa samantasoiset ihmiset.
No humanistit ei kiinnosta, varsinkaan jos ovat globalismiin ja vasempaan kallellaan, Kristityt miehet taas usein ovat fiksuja ja sivistyneitä joten joku heistä saattaa kiinnostaakin.
Tottakai jokainen toivoo samat arvot omaavaa kumppania/puolisoa, konservatiivina toivon konservatiivisesti ajattelevaa jolla on sama usko .
Onhan tuo Räsäsen Päivikin miehen löytänyt vaikka arvot ovat samanlaiset kuin minulla.
Tuskin Kristityt miehet ovat kumppanimielessä kiinnostuneita naisista jotka ajattelevat täysin päinvastoin kuin he!? No eivät varmaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3681854- 1451276
- 80933
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35846- 103827
Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39825Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44821Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67696- 50688
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4664