Miksi pride väki pelkää

Anonyymi

Eheytyshoitoa ilmeisesti homoudesta ja lesboudesta pystytään parantamaan ja lääke löytynyt eli prime väestä saadaan heteroita miksi prime väki ei halua parantua

45

652

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis mitä aloittaja yrittää aloituksellaan kertoa? Eheytyshoitoa pystytään parantamaan? Mikä lääke on löytynyt? Miksi prime-väestö eli priiman pitäisikään parantua? :DDD
      Aloittajan kannattaisi hakea parannusta omien korvien väliseen tilaan.
      - Heteromies

      • Anonyymi

        Luetun tekstin ymmärtämisessäkin näemmä puutteita... Ei ole keinoa, jolla homosta tulisi hetero ja toisinpäin. Eheytys on uskonnollisten lahkojen harjoittamaa väkivaltaa muutenkin vaikean elämän saaneita kohtaan. Miksi uskonlahkot suhtautuvat homoihin niin ahdasmielisesti, vaikea käsittää.
        - Heteromies (ei uskovainen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun tekstin ymmärtämisessäkin näemmä puutteita... Ei ole keinoa, jolla homosta tulisi hetero ja toisinpäin. Eheytys on uskonnollisten lahkojen harjoittamaa väkivaltaa muutenkin vaikean elämän saaneita kohtaan. Miksi uskonlahkot suhtautuvat homoihin niin ahdasmielisesti, vaikea käsittää.
        - Heteromies (ei uskovainen)

        Ja miksi aloittaja rinnastaa homot ja lesbot pedofiileihin? Onko kyseessä lähimmäisen kunnioittaminen?
        - Heteromies (ei uskovainen)


      • Homous ei ole sairaus, eikä sitä siksi pystytä parantamaan.

        Eheytyshoidot ovat tosi julmia ihmiselle, ja tulokset niistä ovat kaikkea muuta kuin hyväksi ne kokeneille.
        Lievimmilläänkin näissä jeesushoidoissa rikotaan ihmisen itsemääräämisoikeutta.
        Ne harvat jotka menevat niihin vapaaehtoisesti, tekevät sen yhteisön painostuksen takia, eli se ei oikeastaan silloinkaan ole oma tahto.

        Tämä "parantaminen" liittyykin nimenomaan joidenkin uskovaisten näkemykseen hyvästä ja pahasta.

        Wikistä:
        "Parannus on kristillisessä terminologiassa yksilön toimintaa, joka kuuluu osana yksilön muuttumiseen Jumalalle otolliseksi."
        "Luterilaisessa teologiassa parannus on uskon aikaan saama ilmiö, jossa yksilö luopuu Pyhän Hengen johdattamana synnillisestä elämästä ja tekee lähimmäisilleen rakkauden tekoja."

        Sinällään aika kompleksista, kun eheytyshoidoissa nimenomaan kielletään rakastamasta sitä mitä rakastaa.

        En ole kuullutkaan lääkevalmisteesta joka parantaisi homouden. Mitäköhän se mahtaa sisältää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun tekstin ymmärtämisessäkin näemmä puutteita... Ei ole keinoa, jolla homosta tulisi hetero ja toisinpäin. Eheytys on uskonnollisten lahkojen harjoittamaa väkivaltaa muutenkin vaikean elämän saaneita kohtaan. Miksi uskonlahkot suhtautuvat homoihin niin ahdasmielisesti, vaikea käsittää.
        - Heteromies (ei uskovainen)

        Heteromies joka ei inhoa homoja on homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies joka ei inhoa homoja on homo

        Miksi homoja pitäisi ihnota? Inhoajat ja vihaajat eivät ole sinut oman seksuaalisen identiteettinsä kanssa ja yrittävät vihamielisellä käytöksellään peitellä epävarmuuttaan. Kyllä se totuus sinullekin vielä valkenee! :)
        - Heteromies (ei uskovainen)


    • Anonyymi

      Crime väki on todella huolestuttavaa.

      • Anonyymi

        Niin kyllä


    • Emmä halua parantua. :)

      Päinvastoin olo on, että parannuin kun ymmärsin etten ole hetero.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Miksi nuo hihhulit ovat kaikkein ahdasmielisimpiä ja ensimmäisenä kivittämässä, sekä tuomitsemassa muita?

        Jos näin heterona joutuisin yht'äkkiä johonkin eheytyshoitoon, missä minusta pyrittäisiin tekemään homo, koska mielikuvirusolento on niin säätänyt, ei se minua muuttaisi pois heteroudesta.

        Toki voisin valehdella, jotta pääsisin niistä sekopäistä eroon. Uskonnot eivät koskaan ole tuoneet mitään muuta kuin kärsimystä, vihaa ja sotia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Miksi nuo hihhulit ovat kaikkein ahdasmielisimpiä ja ensimmäisenä kivittämässä, sekä tuomitsemassa muita?

        Jos näin heterona joutuisin yht'äkkiä johonkin eheytyshoitoon, missä minusta pyrittäisiin tekemään homo, koska mielikuvirusolento on niin säätänyt, ei se minua muuttaisi pois heteroudesta.

        Toki voisin valehdella, jotta pääsisin niistä sekopäistä eroon. Uskonnot eivät koskaan ole tuoneet mitään muuta kuin kärsimystä, vihaa ja sotia.

        Ihminen on mitä on ja kaikkea ei edes tarvitse korjata.

        Kai heillä on visio täydellisestä ihmisestä?


      • Anonyymi

        Lespous on sairasta nainen naista lääppimässä ....

        🤢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lespous on sairasta nainen naista lääppimässä ....

        🤢

        Minkäs sille mahtaa, jos ja kun tuntee vetoa naisena naiseen ja rakastuu ihmiseen ja hänen naiseuteen tai mieheyteen, persoonaan, ihmisyyteen?

        Kyllä sitä kikkeliä naiselle antais, jos sellanen olis. Kun ei ole niin pitää soveltaa, jos joskus tulee tilanne ja tarve eteen. :)

        Rakkautta nyt kumminkin sydämen kyllyydestä.


    • Anonyymi

      Aloittajankin kannattaisi hakea hoitoa, noiden mielikuvitusolentojen palvonnan takia. Minä voin auttaa siinä. Keino on vain aika brutaali ja saattaapi sinulla ottaa nenusta kipeästi.

    • Homofoobikoille niitä pitäisi järjestää. ☝️

    • Eipä kaikki mielenterveyspotilaatkaan halua parantua, sössöttävät samaa pa.kaa päivästä toiseen ilman välimerkkejä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taisi usan krp hajottaa namblan toiminnan aikoja sitten mutta jäljelle jäänyt ydinporukka operoi aktiivisesti priden taustalla. Kas kummaa, kun tätä ei huuman aikana mainostettu? - cu-


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mihin perustuu se, että uskovaiset eivät hyväksy homoja? Lapsenmurhaajatkin otetaan uskoon tultuaan avosylin vastaan ja luvataan heille paikka taivaassa. Miksi juuri homous on uskovaisille se suurin synti?
      - Heteromies (ei uskovainen)

    • Anonyymi

      Älkää tarttuko näiden trollien kirjoitteluihin. Tarkoituksella pyrkivät vain ärsyttämään. Jos kukaan ei kommentoi, niin kyllästyvät.

      • Anonyymi

        Oman mielipiteen esittäminen ei ole ärsyttämistä. Aika vaikea asia näyttää olevan, koska se ei kestä minkäänlaista dialogia...
        - Heteromies (ei uskovainen)


    • Anonyymi

      Yritäpäs itse eheytyä. Ihan tollo kirjoitus.

      - Sheena

    • Anonyymi

      No minäpä jatkan sitten monologillani kun ei parempaakaan selitystä tule. On olemassa vanha kirja, jonka mukaan kaikki ihmiset tekevät syntiä. Uskon veljet ja armon sisaret ovat suuressa viisaudessaan päättäneet, että meidän heteroiden tekemät synnit, olivat ne mitä tahansa muuta kuin homoutta, saa anteeksi muutamalla rukouksella ja Ave Marialla. Sen sijaan homojen tekemät synnit irstailuineen ovat sitä luokkaa, että niihin eivät pelkät rukoukset riitä. Tarvitaan pitkiä kaappiutumiseen tähtääviä eheytyshoitojaksoja, joiden jälkeen kukaan jotenkin järkensä säilyttänyt ex-homo ei enää edes uskalla katsoakaan samaa sukupuolta olevaa henkilöä kohti.
      - Heteromies (ei uskovainen)

    • Jaa, onko se eheytyshoito jotenkin pakollista jollekulle? Nykyään saa halutessaan hoitoa mihin vaivaan tahansa, miksei sitten homouteenkin. Jos kerran yhteiskunnan tuella korjataan jo väärään sukupuoleen syntyneitä, miksei sitten tarjottaisi eheytyshoitoa homoudesta kärsiville?

    • Anonyymi

      Mitä siinä eheytyshoidossa tehdään? Jos siinä vaikka hierotaan tussua naamaan ja opastetaan mihin reikään saa ainoastaan tökätä, voisin varmuuden vuoksi sellaiseen eheytyshoitotoimenpiteeseen osallistua ja liittyä kirkkoon.
      - Heteromies (mahdollinen uskovainen)

      • Voisin lähteä tuohon eheytyshoitoon. :)


      • Yhden hyi on toisen nam. 🤪


    • Ätmithän selvästi kärsivät heteruudestaan, joten heillehän tuommoinen eheytyshoito homoiksi olisi taivaan lahja.

    • Koska ihmisiä on kidutuksen avulla yritetty saada eheytymään. Ja kun tarpeeksi paljon kuulee tällaisia juttuja ja jos vielä tuntee tällaisia ihmisiä, joita on yritetty väkisin eheyttää, niin kyllähän se voi pelottaa.

    • Anonyymi

      Ihan vaan verrokkkina että jos eheytyshoidot pitää kieltää niin eikäs sitten pitäisi kieltää myös kaikki huumevieroitus ja alkoholismihoidot myös jotta tasa-arvo toteutuisi? Alkoholistillehan on luontaista juoda viinaa ja jos tuo luontainen vietti kielletään hänhän joutuu sitten elämään vastoin kutsumustaan, on siis täysin epäinhimillistä hoitaa.

      -harmiseikirj-

      • Alkkiksillekin täysin vapaaehtoista hoidot ja vieroitukset.


      • Anonyymi

        Eihänme sitä kieltämään aleta, kun sen eheytyshoidon todellinen luonne alkaa vasta paljastua. Kaikesta päätellen kaikin puolin hyvästä ja tehokkaasta hoidosta on kyse. Antavatko muuten vastavalmistuneet naispapit ja naiskanttorit eheytyshoitoja? Vanhemmat Abedissat taitavat olla jo ylikoulutettuja tähän sinänsä tärkeään tehtävään ja eihän nyt kirkko homojen takia laita sentään parhaita voimiaan asialle.
        - Heteromies (konfirmaatio-oppilas)
        -


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Alkkiksillekin täysin vapaaehtoista hoidot ja vieroitukset.

        Niin ja kannustusta siihen hommaan, valtion koko koneisto tukemaan että jos olet huomannut tällaisen ominaisuuden itsessäsi se ei ole väärin vaan ihan oikein, sitten vaan tunkisivat viinaa kitusiin ja tukisivat sensijaan että yrittävät saada vähentämään. Kouluihin pitäisi saada jo ihan varhain opetusta että miten sitä viinaa oikein juodaan, nythän kun ei neuvota niin monihan sitten kun ominpäin opettelee se saattaa olla holtitonta ja onnettomuuksia aiheuttavaa se juominen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kannustusta siihen hommaan, valtion koko koneisto tukemaan että jos olet huomannut tällaisen ominaisuuden itsessäsi se ei ole väärin vaan ihan oikein, sitten vaan tunkisivat viinaa kitusiin ja tukisivat sensijaan että yrittävät saada vähentämään. Kouluihin pitäisi saada jo ihan varhain opetusta että miten sitä viinaa oikein juodaan, nythän kun ei neuvota niin monihan sitten kun ominpäin opettelee se saattaa olla holtitonta ja onnettomuuksia aiheuttavaa se juominen.

        -harmiseikirj-

        Minun puolesta alkoholin myynnin ja valmistuksen vois lopettaa tykkänään.

        Mutta salaahan sitä sitten vaan tehtäs ja ties mitä epätervettä paskaa ilman valvontaa myytäs salaa.

        Mä luulen, ettei mikään määrä valistusta vaan pelasta niitä jotka itsensä haluaa hukuttaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Minun puolesta alkoholin myynnin ja valmistuksen vois lopettaa tykkänään.

        Mutta salaahan sitä sitten vaan tehtäs ja ties mitä epätervettä paskaa ilman valvontaa myytäs salaa.

        Mä luulen, ettei mikään määrä valistusta vaan pelasta niitä jotka itsensä haluaa hukuttaa.

        "Mä luulen, ettei mikään määrä valistusta vaan pelasta niitä jotka itsensä haluaa hukuttaa."

        No eikös se ole tässä pride-touhussa vähän sama juttu? saattaa vain nopeuttaa hukkumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mä luulen, ettei mikään määrä valistusta vaan pelasta niitä jotka itsensä haluaa hukuttaa."

        No eikös se ole tässä pride-touhussa vähän sama juttu? saattaa vain nopeuttaa hukkumista.

        Ei, jos otetaan se apu ja perustuu vapaaehtoisuuteen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei, jos otetaan se apu ja perustuu vapaaehtoisuuteen.

        Perustuuko jos ala-asteen oppilaille tungetaan agendaa?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustuuko jos ala-asteen oppilaille tungetaan agendaa?

        -harmiseikirj-

        Ei agenda, mutta kuvaus miten erilaisia meitä on ja se on ok. Terkkarilta tarvittaessa lisä opastusta, jos lapsi ja perhe kaipaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei agenda, mutta kuvaus miten erilaisia meitä on ja se on ok. Terkkarilta tarvittaessa lisä opastusta, jos lapsi ja perhe kaipaa.

        Minä vähän luulen että et hahmota kaikkia vaaroja, kuvittelet että tapahtuu vain hyvät jutut mutta minä skeptikkona epäilen että tapahtuu pahoja vähintään tuplasti. Otetaanpa esimerkkinä sitten vaikka tämä:

        https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/276d20ff-e96f-467c-b1d1-58acd509364a

        Kuvittelepa vaikka joku 12-14v- poika joka harrastaa urheilua tosimielessä, pärjää kyllä mutta ei ole ihan riittävän hyvä terävimmälle huiopulle, urheiluhullut kunnianhimoiset vanhemmat jotka janoaa menestystä hinnalla millä hyvänsä mukaan siihen soppaan, mitäpä luulet että tapahtuu?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän luulen että et hahmota kaikkia vaaroja, kuvittelet että tapahtuu vain hyvät jutut mutta minä skeptikkona epäilen että tapahtuu pahoja vähintään tuplasti. Otetaanpa esimerkkinä sitten vaikka tämä:

        https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/276d20ff-e96f-467c-b1d1-58acd509364a

        Kuvittelepa vaikka joku 12-14v- poika joka harrastaa urheilua tosimielessä, pärjää kyllä mutta ei ole ihan riittävän hyvä terävimmälle huiopulle, urheiluhullut kunnianhimoiset vanhemmat jotka janoaa menestystä hinnalla millä hyvänsä mukaan siihen soppaan, mitäpä luulet että tapahtuu?

        -harmiseikirj-

        No en ihan noin villejä kuvioita ole ajatellut, että joku siksi transsukupuolittaisi lapsensa, että pärjää paremmin urheilussa. Toki niitä vanhempia takuulla on joille lapsen transsukupuolisuus on sairaalla tavalla huomionhakua ja julkisuutta.

        Kuten niitökin jotka vaikka tekee vökisin lapsen sairaaksi, että saa paapoa.

        Mutta sitten me oikeasti transsukupuoliset ja meissäkin he joille avun saaminen on elämän ja kuoleman kysymys. Ettei pärjää ilman vertaisryhmää, tukiryhmää, apua, hoitoja, lääketiedettä jne.

        Niin eriasteisia ne haasteet ja tarpeet.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No en ihan noin villejä kuvioita ole ajatellut, että joku siksi transsukupuolittaisi lapsensa, että pärjää paremmin urheilussa. Toki niitä vanhempia takuulla on joille lapsen transsukupuolisuus on sairaalla tavalla huomionhakua ja julkisuutta.

        Kuten niitökin jotka vaikka tekee vökisin lapsen sairaaksi, että saa paapoa.

        Mutta sitten me oikeasti transsukupuoliset ja meissäkin he joille avun saaminen on elämän ja kuoleman kysymys. Ettei pärjää ilman vertaisryhmää, tukiryhmää, apua, hoitoja, lääketiedettä jne.

        Niin eriasteisia ne haasteet ja tarpeet.

        Aina on väärinkäytöksiä ja väärinkäyttäjiä. Haaste on erotella ne niistä oikeasti tarvitsevat ja mimmoista apua, jollekin ihan muu apu on tarpeen, kun mitä lähtee hakemaan.


    • Pelkäävätkö mm. homofoobikot, sukupuolisovinistit ja rasistit joutuvansa uudelleenkoulutusleirille sopeutumaan modernin yhteiskunnan normeihin?

    • Anonyymi

      Ehkäpä voi välillä loukkaantua jalat itsellä kun pyöräilyä harrastan paljonkin polvet varsinkin voivat loukkaantua ikävästikin sitten jotenkin, silloin pitää levätä hetkinen aina.

    • Anonyymi

      Ferrarin omista kusee verrareihinsa, Lamborgini kaaa verrareihinsa.

      Minä itse kun urheilen pyöräilemällä, jotenkin loukkaannun polvi, nilkka tyypillisiä vahinkoja, ikäviä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1950
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1507
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1320
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1225
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1027
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe