Kyse on luterilaisten - eli ko. kirkon metsästä, joka tuolla palopaikalla oli valtaosaltaan kirkon. Kirkkoherra Kari Lauri on seurakuntana rukoillut sammuttajien puolesta. Eli 494 hehtaaria kirkon maasta on ollut tulessa noin puolet.
Raamattu puhuu, että Tulta minä olen tullut heittämään, mutta tuskin se tuollaista tulta on tarkoittanut.
Mutta, onneksi sinne tulee 16 tuulivoimalaa, joka tuo kirkolle tuloja, peittämään vahinkoja. Metsää seurakunta tosin omistaa 2000 hehtaaria. Eli taloudellisesti hyvä, kun kirkolla on kuluja hoidettavana. Onhan leipäjonot monet kirkonkin harteilla, kun maailmassa on riistojärjestelmä, maailman ahneus
Surullista tuo Kalajoen metsäpalo.
Anonyymi
4
323
Vastaukset
- Anonyymi
Niin? Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?
- Anonyymi
No mikä se uusi nimi on Kari Laurilla on. Pitäähän minun tietää kirkkouskovaisena, eihän se lie ole salaisuus.
- Anonyymi
Iloa suruun. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi00004
Eli maailmankaikkeutta lukuun ottamatta kaikki on lopulta hyvin. Maailmankaikkeus on tosi tuhoisa elämälle, mutta meillä on sentään edes yksi planeetta, jolla joku hoitaa lapsuutemme niin, että selviämme siitä hengissä. Ei ois vauva itse kyennyt. Ihmiskunta ei tosiaan vielä ole ohi. Ja omakin kuutiometrimme mahtuu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 122773