miks mua lähestyy aina

Anonyymi

rumat ja läskit naiset? Oon niin kyllääntynyt kun RUMA nainen ei ees ymmärrä pakkeja!

23

654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jos oot itekki ruma?

      • Anonyymi

        Nokun en oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokun en oo.

        Äitis mielestä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitis mielestä ?

        Mamman mielestä aika kaunis poika.


    • Anonyymi

      Treffit24,llä nainen ottaa yhteyttä pulskan puoleinen, 60 ikäinen, välimatkaa vain 350 km ja vakuuttaa kokevan rakastumisen tunnetta.

      Olkoon sitten kohtaloa sitä kautta aivan hel**tin huonoa tuuria mutta elävää elämää, kaikki mahdolista vaan siitä huolimatta poliisin sanoien, ihan aikuisten oikeasti, ei naurata yhtään.

      • Anonyymi

        Kuinka vanha olet itse?

        Voit estää ei-toivotus yhteydenotot. Ko. nainen ei pysty lähettämään enempiä viestejä jos estät hänet.

        Ehkäpä ne naiset, joille itse lähetät viestejä, kokevat sinut yhtä vastenmielisenä? Luultavasti kokevat, jos eivät koskaan vastaa viesteihini. Seuraavan kerran kun sinua ällöttää kun saat ei-toivotun viestin, kuulostele olotilaasi ja tiedosta että juuri tältä samalta tuntuu ehkä naisesta jolle sinä lähetät viestin.

        Huonoa onnea. Kun saat viestin naiselta joka on kiinnostunut sinusta, sinua ällöttää. Kun itse lähetät viestin naiselle joka kiinnostaa sinua, sitä naista ällöttää. Mitä voit tehdä? Et taida voida tehdä mitään.


      • Anonyymi

        Eikä vain ottanut kerran yhteyttä vaan roikkui vakuutellen kokevan rakastuneensa. 60 mahakas nainen. Tämä johtui seikasta keskustelin asialisesti yhteyden ottoihin ja kiitoksena hyvien cahatti tapojen noudattamisesta sitten ruletti arpoi kohdalleni 60 mahakasta nais seuraa treffit24ltä. Ihan oikeesti ei ole naurun asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vain ottanut kerran yhteyttä vaan roikkui vakuutellen kokevan rakastuneensa. 60 mahakas nainen. Tämä johtui seikasta keskustelin asialisesti yhteyden ottoihin ja kiitoksena hyvien cahatti tapojen noudattamisesta sitten ruletti arpoi kohdalleni 60 mahakasta nais seuraa treffit24ltä. Ihan oikeesti ei ole naurun asia.

        Siis että olet joutunut YHDEN ei-toivotus ihailijan ahdustelemaksi? Oletpa päässyt vähällä. Naiset saavat yhden ei-toivotus ihailijan tunnissa. Kaikki aika menee ällöttävien miesten blokkaamiseen.


    • Anonyymi

      Nyt tiedät miltä naisista tuntuu, kun heitä lähestyy miehet jotka ei heidän mielestään ole viehättäviä. Naiset ovat kyllästyneitä kun heidän mielestään epäviehättävät miehet eivät edes ymmärrä pakkeja.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Ja meidän oletetaan olevan imarreltu ja ja mielissämme ei-toivottujwn miesten yhteydenotoista.

        Olisi hyvä kun jokainen tavismies saisi kymmenittäin ei-tpivottuja viestejä. Jokaiselle tavikselle häntä 20 vuotta vanhempi, ylipainoinen, hampaaton mummeli ahdistelemaan viesteillään. Ehkä miehet sitten pikkuhiljaa tajuaisivat miltä naisista tuntuu kun äijät tyrkyttävät itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Ja meidän oletetaan olevan imarreltu ja ja mielissämme ei-toivottujwn miesten yhteydenotoista.

        Olisi hyvä kun jokainen tavismies saisi kymmenittäin ei-tpivottuja viestejä. Jokaiselle tavikselle häntä 20 vuotta vanhempi, ylipainoinen, hampaaton mummeli ahdistelemaan viesteillään. Ehkä miehet sitten pikkuhiljaa tajuaisivat miltä naisista tuntuu kun äijät tyrkyttävät itseään.

        Ja minä olin saanut sen kuvan ettei rumuudella ole mitään tekemistä deittailun kanssa, tai ainakin minulle on opetettu niin tällä palstalla. Vähän on ristiriitaista. Kukahan tässä nyt puhuu totta. Nainen ei pysty siihen eli sen täytyy olla mies. Tai sitten täällä puhutaan ihan mitä se erite suuhun tuo.

        Jos nyt tällä linjalla jatketaan kun ollaan näinkin rehellisiä, tietysti Suomalainen sitä on.
        Niin minua kiinnostaa se miksi se ällöttää katsoa rumaa silmiin, ainakin sen sekunnin ennen oksennusta.
        Miksi se vaikuttaa näin? Onko sille olemassa vain joku syy vai tuleeko se jo äidinmaidossa.
        Miksi se ei voi olla ettei vain kiinnosta ja seuraava.
        Onko odotukset niin korkealla oikeasti vai mikä siinä on.
        Epäviehättävä on muuten toiselta nimeltä ruma. Turha sitä on tässä yrittää olevansa ihminen toista kohtaan kun oksentaa ruman päälle ihan vaan sen takia kun hän on ruma.
        Miksi oletatte olevanne imarreltu saamastanne huomiosta rumalta. Ei se ruma oleta teiltä mitään, niinkuin ei koirakaan oleta teidän pitävän hänestä vaikka heiluttaa häntäänsä teille.

        Ei toivotut viestit ne on väistämätön juttu, ja kyllä minä säälin paljon naisia jotka saavat niitä kuinka suuren ajojahdin kohteeksi he ovat joutuneetkaan.
        Miten he voivat selvitä näistä traumoista, no onneksi komeat miehet pystyvät heidät saamaan takaisin tasapainoon itsensä kanssa, joten ei hätää.
        Ei naisten tarvitse pelätä joutua olemaan ruman miehen kanssa, nainen tulee aina saamaan arvoistansa seuraa.
        Kaikki haluaisi saada toivottuja viestejö, niihinkin voi kyllästyä, kaikkeen voi, jopa banaaneihin.
        Rumia koiria on muuten paljon oksennatteko aina näiden koirien päälle vai tyydyttekö vain haukkumaan heitä, ja entä miten he reagoivat oksentavatko takaisin ja heiluttavatko häntää entistä kiivaammin.


    • Anonyymi

      Vain naiset saavat vaatia. Miehet eivät saa vaatia yhtään mitään. Jos olet mies ja sinulla on yksikin vaatimus jota nainen ei täytä niin olet automaattisesti huono ja sika mies.

      • Anonyymi

        Onpa yht'aikaisesti sekä naisvihamielinen että miesvihamielinen kommentti.

        Kyllä jokaisella seuraa hakevalla täytyy olla kriteerejä parinhakuun. Kaikki aikuiset ihmiset tiedostavat että jokaisella on omanlaisensa vaatimukset kumppaniehdokkaalle.

        Jos ei ole mitään kriteerejä vaan "kaikki kelpaa" niin se kertoo ainoastaan siitä, ettei hakija tiedä itsekään yhtään mitä on etsimässä.


      • Anonyymi

        Miten niin? Kuka on kieltänyt miehiä vaatimasta? Onko joku sanonut että sinun täytyy hyväksyä se lihava ämmä jota inhoat? Ei, kyllä jokainen ymmärtää että haluat irse päättää kenestä ja millaisesta naisesta kiinnostut. Sinua ei ole yritetty painostaa hyväksymään tuo nainen kun et hänestä pidä, vaan päinvastoin olet saanut sellaisen neuvon että blokkaa hänet.

        Jostain syystä et sitä tee vaan vastaanotat hänen viestinsä edelleen. Miksi teet niin jos sinua inhottaa?

        Naiset saavat jatkuvasti viestejä inhottavilta miehiltä. Me blokkaamme heidät, joten sama mies ei voi lähestyä kuin kerran.

        Jos et blokkaa tuota naista niin epäilen että kumminkin jollain tasolla tykkäät hänen viesteistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Kuka on kieltänyt miehiä vaatimasta? Onko joku sanonut että sinun täytyy hyväksyä se lihava ämmä jota inhoat? Ei, kyllä jokainen ymmärtää että haluat irse päättää kenestä ja millaisesta naisesta kiinnostut. Sinua ei ole yritetty painostaa hyväksymään tuo nainen kun et hänestä pidä, vaan päinvastoin olet saanut sellaisen neuvon että blokkaa hänet.

        Jostain syystä et sitä tee vaan vastaanotat hänen viestinsä edelleen. Miksi teet niin jos sinua inhottaa?

        Naiset saavat jatkuvasti viestejä inhottavilta miehiltä. Me blokkaamme heidät, joten sama mies ei voi lähestyä kuin kerran.

        Jos et blokkaa tuota naista niin epäilen että kumminkin jollain tasolla tykkäät hänen viesteistään.

        Kyllä mies voi myös vaatia.
        Ja nettideittikuvioissa se on helppo tehä ihan kuin naisetkin tekee.
        Ei nettideittailussa haeta mitään kompromissejä.

        Siirry seuraavaan jos joku ei miellytä.


      • Anonyymi

        Yhtälailla vaaditaan ja ollaan tajuamatta pakkeja. Turha uhriutua. 50/50


    • Anonyymi

      Nää on siis niin typeriä juttuja, että kertoo teinimeiningistä tai vielä enempi typeristä teineistä.

    • Anonyymi

      Jos VAIN rumat ja läskit lähestyvät sinua, niin asialle on olemassa yksinkertainen selitys:

      Siksi että et kiinnosta kuin rumia ja läskejä. Normaalipainoiset ja ok-näköiset eivät pidä sinusta.

    • Anonyymi

      Enpä muista lukeneeni tällaisia aloituksia naisilta. Mutta koska olet MIES, saat haukkua todella rumasti naisia! Ja tällaista tekstiä suoltavan siirtäisin välittömästi sydämen sivistystasonsa puolesta heti Ö-mappiin. Todella alentavaa tekstia aloittaja kirjoittaa.

      Eli siis aloittaja pitää naista rumana? Entä sinä itse? Hampaat suussa, tukka päässä? Entäpä timmi runko? Oletko aloittaja itse minkä näköinen?

      Jos et ole kiinnostunut, vastaat kohteliaasti. Vastaat kiitos ei. Onko liian vaikeaa käyttäytyä?

      Tätä omituista miesten kaksinaismoralismia. Ensin kitistään, ettei ole naista. Kun sellaisen saa, aletaan haukkua, koska nainen ei ole kyllin hyvä. Haukutaan eläinmaailman nimillä. Haukutaan rumaksi tai läskiksi tai yksinhuoltajaksi. Miten aikuinen mies sellaisia nimityksiä keksii edes toisesta ihmisestä? Eli tiivistettynä, ei ollakaan rakkautta vailla vaan kitistään, kun ei saada niin laadukasta naista, kun toivotaan. Eli on tyytyminen nk. omaan tasoon.

      Kyllä oikeasti moni mies saa minun puolestani olla vaikka loppuiän yksin, jos ei osaa arvostaa naisia niin paljoa, että siivoaisi edes suunsa ja kirjoituksensa. Toisesta ei tarvitse tykätä, mutta käytä sivistynyttä tekstiä lähimmäisestäsi. Kiitos!

    • Anonyymi

      Se on vähän niin ettei ihmiset kelpaa toisilleen. Itsekin olen nelikymppinen mies, enkä enää samannäköinen kuin joskus 10 vuotta sitten. Ylipainoakin on aika paljon. En vaan pysty aloittamaan seurustelua naisen kanssa jonka ulkonäöstä en pidä yhtään. Ei siitä vaan tule mitään. Pitää olla fyysistä ja henkistä vetoa puolin ja toisin. Vaikeita asioita.

    • Anonyymi

      Siksi että se ruma nainen tietää, ettei hänen rumuutensa haittaa sinua yhtään, koska olet mies. Pyhä Palstatotuus on, että miehet eivät ole hiukkaakaan ulkonäkökeskeisiä. Vain naiset ovat. Miehet arvioivat naisia vain sisäisen kauneuden mukaan.

    • Anonyymi

      Hahahaa kärsi!!!!

    • Anonyymi

      Kyl mää aineski ymmärsin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2491
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      1992
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      113
      1295
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe