Mitä mieltä nörttitytöistä?

Anonyymi

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rumia (lihavia) ovat enimmäkseen. Ei kiitos!

    • Anonyymi

      Koska nörtit haluaa jännämiehiä.

    • Anonyymi

      Epäilen kanssa että ovat kaikki rumia ja lihavia. Tässä yritetään vain uudelleen brandata inhottavia jämänaisia kilteille ja kunnollisille miehille sopiviksi kumppaneiksi. Ei mene läpi!

      • Anonyymi

        Jämänaiset jämämiehille. Niinhän asian kuuluisi mennä. Eivät jämämiehet kympintytöille missään tapauksessa kelpaa. Laatu kuuluu laadulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jämänaiset jämämiehille. Niinhän asian kuuluisi mennä. Eivät jämämiehet kympintytöille missään tapauksessa kelpaa. Laatu kuuluu laadulle.

        Toivottavasti tarkoitat kympintytöllä naisen ulkonäköä etkä arvosanoja, koska naisen koulutuksella ei ole miehille mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tarkoitat kympintytöllä naisen ulkonäköä etkä arvosanoja, koska naisen koulutuksella ei ole miehille mitään merkitystä.

        Tietenkin tarkoitan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tarkoitan!

        Hyvä koska yleensä akateemiset vanhat kurpat yrittää ylentää itsensä pätemällä koulutuksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä koska yleensä akateemiset vanhat kurpat yrittää ylentää itsensä pätemällä koulutuksellaan.

        😂😂😂😂
        Sinä reppana näköjään kuvittelit, että minä tarkoitin itseäni ”kympintytöllä” 😂😂🤣🤣

        Kympintyttö on sellainen tyttö, jota kaikki miehet kuolaavat. Sellaiselle ei mikään jämämies kelpaa, vaan miehen on oltava itsekin täyskymppi.


      • Anonyymi

        Totta. Itse haluan ainakin pitkätukkaisen timmin kauniin ja hoikan naisen joka käy säännöllisesti salilla eikä pelaa mitään tietokonepelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Itse haluan ainakin pitkätukkaisen timmin kauniin ja hoikan naisen joka käy säännöllisesti salilla eikä pelaa mitään tietokonepelejä.

        Millä avuilla oikeutat halusi kyseisenlaiseen naiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tarkoitat kympintytöllä naisen ulkonäköä etkä arvosanoja, koska naisen koulutuksella ei ole miehille mitään merkitystä.

        Koulutetuille naisille sen sijaan miesten laadulla on merkitystä.
        Miksi koulutettu fiksu nainen huolisi tyhmän ätmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂
        Sinä reppana näköjään kuvittelit, että minä tarkoitin itseäni ”kympintytöllä” 😂😂🤣🤣

        Kympintyttö on sellainen tyttö, jota kaikki miehet kuolaavat. Sellaiselle ei mikään jämämies kelpaa, vaan miehen on oltava itsekin täyskymppi.

        Nää kympintytöt eivät muuten usein ole koulussa niitä viehättävimpiä, koska eivät panosta ulkonäköönsä tai tyhmiin kanssasisariinsa tai lapsellisiin ikäisiinsä poikiin.

        Heille elämä koittaa sitten koulun jälkeen. Ovat älykkäitä, kouluttautuneita, tyylikkäitä, usein hyvin ansaitsevia eivätkä nuorena turhalla pämppäämisellä ja älyttömillä irtiotoillaan ulkonäköään tuhonneita lutkia.
        Oikeasti he eivät halua itselleen tyhmää miestä.

        Mun pitää nyt tunnustaa...
        Mä olin yläasteella sellainen "puolivallaton" (heh, olen Salosta kuten Sale), seiskan oppilas. Rokkia diggasin ja soitinkin, mut en mikään stara edes. Kiusattujen ja kiusaajien välimaastossa.
        Ja mä seurustelin saman luokan priimuksen kanssa. Sitä ei tosin kukaan tiennyt (no toinen tyttö samalla luokalla ja hänen pikkusiskonsa, ei muut).
        Jaa niin joo, hänet kyllä sit otti mun paras kaveri, rumpali. No nyt tää tyttö on lakimies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Itse haluan ainakin pitkätukkaisen timmin kauniin ja hoikan naisen joka käy säännöllisesti salilla eikä pelaa mitään tietokonepelejä.

        Musta ois kamala jos mun naisystäväni viettäis aikaa mieluummin salilla kun mun kanssani.
        Ei se nyt haittaa jos siellä käy, kun tottakain molemmilla pitää olla omatkin juttunsa, mutta jos elämä ois jotaan joka-päivä-monta-tuntia-salilla, niin no thanks.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Nää kympintytöt eivät muuten usein ole koulussa niitä viehättävimpiä, koska eivät panosta ulkonäköönsä tai tyhmiin kanssasisariinsa tai lapsellisiin ikäisiinsä poikiin.

        Heille elämä koittaa sitten koulun jälkeen. Ovat älykkäitä, kouluttautuneita, tyylikkäitä, usein hyvin ansaitsevia eivätkä nuorena turhalla pämppäämisellä ja älyttömillä irtiotoillaan ulkonäköään tuhonneita lutkia.
        Oikeasti he eivät halua itselleen tyhmää miestä.

        Mun pitää nyt tunnustaa...
        Mä olin yläasteella sellainen "puolivallaton" (heh, olen Salosta kuten Sale), seiskan oppilas. Rokkia diggasin ja soitinkin, mut en mikään stara edes. Kiusattujen ja kiusaajien välimaastossa.
        Ja mä seurustelin saman luokan priimuksen kanssa. Sitä ei tosin kukaan tiennyt (no toinen tyttö samalla luokalla ja hänen pikkusiskonsa, ei muut).
        Jaa niin joo, hänet kyllä sit otti mun paras kaveri, rumpali. No nyt tää tyttö on lakimies.

        Mikä sitten kenellikin on kympintyttö.

        Tuolle tyypille, jonka mielestä naisen koulutuksella ei ole miehille mitään väliä, ainoastaan ulkonäöllä, juuri ne ulkonäköönsä panostavat, vähän tyhmät ovat kympintyttöjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten kenellikin on kympintyttö.

        Tuolle tyypille, jonka mielestä naisen koulutuksella ei ole miehille mitään väliä, ainoastaan ulkonäöllä, juuri ne ulkonäköönsä panostavat, vähän tyhmät ovat kympintyttöjä.

        Nimenomaan. Kympin tyttö voi tarkoittaa tyttöä, joka ottaa jokaa kokeesta ja aineesta kympin.
        Tai sit se voi olla se luokan itsevarma kovis "cheerleaderi", josta pojat unelmoi.


    • Anonyymi

      Sanokaa vaan suoraan että rumat naiset haluaa huomiota. Ihan kuin tissiflashmobissa.

      • Voi olla, että itsensä rumaksi kokevat naiset nimenomaan eivät halua huomiota, vaan oikeasti kiusaantuvat huomiosta.
        Yhdessä sitten tietysti voivat kokea, että heilläkin on oikeus olla oma itsensä, ja musta se on ihan oikein.

        Mutta kyse ei ole siitä kuka on ruma ja kuka ei, vaan enemmänkin siitä kuka kokee itsensä minkäkinlaiseksi.

        Musta kyse on myös siitä, että kuka (ja miksi) määrittelee kuka on ruma ja kuka kaunis.

        Oletko itse mielestäsi kaunis (tai komea)?


      • JustJust kirjoitti:

        Voi olla, että itsensä rumaksi kokevat naiset nimenomaan eivät halua huomiota, vaan oikeasti kiusaantuvat huomiosta.
        Yhdessä sitten tietysti voivat kokea, että heilläkin on oikeus olla oma itsensä, ja musta se on ihan oikein.

        Mutta kyse ei ole siitä kuka on ruma ja kuka ei, vaan enemmänkin siitä kuka kokee itsensä minkäkinlaiseksi.

        Musta kyse on myös siitä, että kuka (ja miksi) määrittelee kuka on ruma ja kuka kaunis.

        Oletko itse mielestäsi kaunis (tai komea)?

        Musta myös tuntuu, että on lähinnä kahdenlaisia ihmisiä jotka haluavat määritellä toiset kauniisiin tai rumiin (eli hyväksyttäviin tai ei-hyväksyttäviin).
        Toiset (enemmistö) itsestään epävarmat, ja toinen sitten ne, joilla on ihan turhaa itsevarmuutta itsestään. (Mikäs tää vitun missikeisarikin Suomessa oli; päätti kuka on Suomessa kaunis ja kuka ruma, ja ite oli rumempi ku kuppanen paavi.)


    • Suhtaudun lähtökohtaisesti ihan positiivisesti nörttityttöihin, itsekin kun mussa on sellanen nörtähtävä puoleni aspergerin aiheuttamien erityiskiinnostuksenkohteiden muodossa, tuon ruudun takaa ajettavan kilpa-autoilun osalta varsinkin kun en pelaa mitään arcade-pelejä ja saatan joskus esim. uppoutua ralliauton säätämiseen pitkäksikin aikaa, tietty noi RDR ja GTA onlinen pelaamiset useana päivänä viikossa jne. Ulkonäöltäni mä en ole niinkään stereotyyppinen nörtti, vaikka mulla arkikäytössä lasit usein onkin. Kuitenkin pukeudun aika rennon nuorekkaasti, piirteet ja sosiaaliset taidot noin muuten ei ole kuin jollain Simpsonien sarjakuvahemmolla.

      Itse asiassa yksi mun parhaista ja pitkäaikaisemmista nettikavereista on juurikin melko lailla nörttityttö anime-, piirtämis- yms. harrastuksiensa kanssa, joihin hän tuntuu uppoutuvan suunnilleen samalla intensiteetillä kuin mä kilpa-autoiluun 😅 Hän oli joskus myös vähän ihastunut muhun, ja se oli aika kova pala hänelle kun kesäkuussa 2019 löysin tyttöystävän, vaikka en ollut tätä animetyttöä koskaan edes tavannut. Hänen viestiensä sävy oli jopa itsetuhoinen, jolloin soitin tytön äidille ja lähetin screenshotit viesteistä. Näin ollen nukuin yöni paremmin, vaikka en mä varsinaisesti uskonut hänen olevan ihan 100% tosissaan puheissaan. Mutta en mä halunnut ottaa sitä riskiä. Sinänsä ironista, että hän on mua 10 vuotta nuorempi ja äitinsä mua vain 9 vuotta vanhempi, eli ikäero toiseen suuntaan on pienempi 😅🙈 Mutta ei siinä mitään, tuttavuutemme on aina kestänyt päivänvalon ihan hyvin, enhän mä muuten hänen äidille olisi soitellut.

      Eli ainakin yhden nörttitytön tiedän, joka pitää musta ja on ihan kivaa juttuseuraa, mutta existäni tai treffailemistani naisista nörtteys on kyllä ollut kaukana. Ihan erilaisia badasseja lähes kaikki. 😅

      Kokonaan toinen kysymys onkin noin niinku laajemmalla otannalla, mahtaakohan nörttitytöt yleensä kiinnostua samankaltaisista hieman introverteista ja omalaatuisista miehistä, vai missä heidän standardit menee 🙄

      Tällaiset piirteet ovat kaukana mainitsemastani kamunaisesta, eli en missään tapauksessa nyt viittaa häneen. Mutta olen kyllä huomannut, että esim. as-sivustolla moni nainen tunnustautuu nörtiksi, ulkonäkökin antaa siitä osviittaa, mutta sitten muut kiinnostuksenkohteet ovatkin täysin pervoja ja usein kuvioissa on myös sateenkaariseksuaalisuutta tai muuta poikkeavaa.

      • Anonyymi

        BDSM on nörttipiireissä ylättävän yleistä. Samoin polyamoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        BDSM on nörttipiireissä ylättävän yleistä. Samoin polyamoria.

        Jep, olen huomannut. En ole asiaan sen kummemmin perehtynyt muuta kuin ihan mutu-tuntumalla, mutta väistämättä tulee mieleen mitenköhän yleinen mieltymys tollanen mahtaa olla nörttimiesten keskuudessa/mielenmaisemassa, vai onkohan enemmänkin naisten juttu, ja miehet ovat sitten niitä samoja top10% yt-miehiä jotka pyörittää paljon muitakin naisia 🙄 Mene ja tiedä. Mutta ei ainakaan ole mun juttu, eikä tietääkseni muutaman nörttikaverinikaan. Todennäköisesti ovat jopa mua kokemattomampia naisasioissa, tällainen kuva on muutamasta kaverista muodostunut.

        Samoin toi polyamoria. Toki sille on omat piirinsä, mutta mitä vähänkään nörttimäisiin miehiin tulee, niin joskus harvoin saa iltapäivälehdistä lukea joidenkin voimaantuneiden polyamoristen pariskuntien jutuista, joissa todennäköisesti pohjimmiltaan on kyse kuitenkin siitä, että varsinainen "mies" on täysi lapatossu ja aisuri, joka hyväksyy asian kun ei ole paljoa varaa valkata naisia. Enemmänkin taitaa noissa kuvioissa sellaiset halutut, naisen fyysiset tarpeet tyydyttävät miehet olla enemmän tai vähemmän tatuoituja, lävistettyjä ja esim. hevarityylisiä yt-miehiä, kuin mitään nörttinaisen todellista tasoa vastaavia nörttimiehiä, sikäli kun sellaiset edes aina haluaisivat mihinkään polyamoria-kuvioon. 🙄

        Tässä(kin) asiassa jälleen melkoinen epäsuhta, vaikkakaan ei kaikkia nörttityttöjä voi suoraan yleistää tuollaiseen muottiin, mutta kuten sanoit niin yllättävän yleistä tollanen on.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Jep, olen huomannut. En ole asiaan sen kummemmin perehtynyt muuta kuin ihan mutu-tuntumalla, mutta väistämättä tulee mieleen mitenköhän yleinen mieltymys tollanen mahtaa olla nörttimiesten keskuudessa/mielenmaisemassa, vai onkohan enemmänkin naisten juttu, ja miehet ovat sitten niitä samoja top10% yt-miehiä jotka pyörittää paljon muitakin naisia 🙄 Mene ja tiedä. Mutta ei ainakaan ole mun juttu, eikä tietääkseni muutaman nörttikaverinikaan. Todennäköisesti ovat jopa mua kokemattomampia naisasioissa, tällainen kuva on muutamasta kaverista muodostunut.

        Samoin toi polyamoria. Toki sille on omat piirinsä, mutta mitä vähänkään nörttimäisiin miehiin tulee, niin joskus harvoin saa iltapäivälehdistä lukea joidenkin voimaantuneiden polyamoristen pariskuntien jutuista, joissa todennäköisesti pohjimmiltaan on kyse kuitenkin siitä, että varsinainen "mies" on täysi lapatossu ja aisuri, joka hyväksyy asian kun ei ole paljoa varaa valkata naisia. Enemmänkin taitaa noissa kuvioissa sellaiset halutut, naisen fyysiset tarpeet tyydyttävät miehet olla enemmän tai vähemmän tatuoituja, lävistettyjä ja esim. hevarityylisiä yt-miehiä, kuin mitään nörttinaisen todellista tasoa vastaavia nörttimiehiä, sikäli kun sellaiset edes aina haluaisivat mihinkään polyamoria-kuvioon. 🙄

        Tässä(kin) asiassa jälleen melkoinen epäsuhta, vaikkakaan ei kaikkia nörttityttöjä voi suoraan yleistää tuollaiseen muottiin, mutta kuten sanoit niin yllättävän yleistä tollanen on.

        Polyamoriassa on tosiaan kysymys siitä, että nainen haluaa useampaa miesta. Miehet yleensä aisureita noissa suhteissa.


    • Anonyymi

      On universaalilaki että naisia kiinnostaa jännämiehet, ja ylijäämämiesten kohtalo on laajentaa ihmiskunnan rajoja kuten etsiä uusia mantereita. Conqistadoreilla ja löytöretkeilijöillä ei ollut juuri naisia matkassaan.

      80 ja 90-luvun alussa nörttikulttuuriin kuuluvat roolipelit leimattiin saatanan palvonnaksi ja roolipelaajat friikeiksi. Pelaajissa ei silloin tyttöjä näkynyt. Yhtäkkiä roolipelaamisesta tulikin sosiaalisesti hyväksyttävää, ja silloin saapuivat laivoillaan niin naiset kuin jännämiehetkin. Nykypelit on ripuloitu samaan tapaan kuin Disneyn LastJedi verrattuna Lucasin tähtien sotaan.

      Nörttitytöt saapuivat nörttimaahan viimeisellä laivalla yhdessä jännämiesten kanssa, kun kaikki oli valmista. Maailmassa missä nörtteys on cool, ylijäämämies on jälleenkerran hylkiö omalla maallaan. Se on merkki aidoille nörttiätmeille eli ylijäämämiehille, että on aika puskea kohti tuntematonta kuin conqistadorin, sillä ihmiskunnan sosialisaatiossa olemme aina ulkopuolisia ja ei-toivottuja.

      Emme voi enää löytää amerikkaa, pelata roolipelejä tai katsoa tähtien sotaa. Ne on ripuloitu ja pilattu lopullisesti. On löydettävä jotain täysin uutta, mitä kukaan ei ole löytänyt tai uusi ajatus mitä ei ole ennen ajateltu, vain siten voimme löytää merkityksen elämälle ihmissosialisaation ulkopuolisina hylkiöinä. Ehkä joku vielä löytää portaalin astraalitasolle ilman poispääsyä. Se on meidän kohtalomme.

      • Anonyymi

        Eivät nörttiätmit mitään seikkailijoita ole, kuin omassa mielikuvituksessaan. Todellisuudessa heistä ei olisi löytöretkeilijöiksi, mokomat peräkamarinpojat.


    • Anonyymi

      Nörtti naiset haluaa komeita top 10 miehii eikä mitään rumia ätmejä.

    • Anonyymi

      Haha, toivottavasti kommentoijat trollaavat, koska niin kaukana vähäisimmästäkään ymmärryksestä kaikki vastaukset olivat. Joo, jopa sinä wuwwi sorruit perusteettomaan yleistykseen.

      Ennakkoluulot, omanapa ja itsekeskeisyys paistoivat kommenteissa. Toivon ettette oikeasti ole tuollaisia, koska olisihan se surullista, jos ette kykene ymmärtämään juuri mitään.

    • Nörttiätmit ovat vain yksi ätmiyden alaluokka. Kaikki ätmit eivät ole nörttejä.

      • Anonyymi

        Eivätkä kaikki nörttimiehet ätmejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä kaikki nörttimiehet ätmejä

        Nörttien alaluokat ovat sitten asia erikseen.


    • Anonyymi

      Johan on taas tässäkin ketjussa stereotyyppisiä olettamia. Näköjään moni kirjoittaja yllättyisi, jos tietäisi minkä näköisiä neitosia sieltä ruutujen takaa löytyy. Voin meinaan kertoa, että siellä on paljon myös ulkoisestai(kin) varsin valioyksilöitä. Vaan te, joilla on tarve nimitellä muita, ette saisi edes sitä "läskiä ja rumaa rillipäätä". Kukaan teitä jaksaisi katella ja kuunnella.

    • Anonyymi

      Olen pannut nörttityttöä

    • Anonyymi

      En panis

    • Anonyymi

      "Nörttitytöt ry pyrkii toiminnallaan edistämään sukupuolten välistä tasa-arvoa nörttipiireissä ja maailmassa yleisesti."

      Ainakin palstaätmit taas vastustavat tätä.

    • Anonyymi

      Ihmettelen miten aloituksen linkki liittyy asiaan? Eivät nörttitytöt ole järjestäytyneet saadakseen miehiä, vaan saadakseen tukea toisilta nörttitytöiltä ihan muilla elämän alueilla kuin seurustelussa.

    • Anonyymi

      Noille ei taatusti kelpaa se sipsejä ja muita herkkuja syövä pulska kokematon nörttipoika joka ei käy töissä, mutta tietää taatusti enemmän videopeleistä, animesta, näytönohjaimista, tietokoneista, pelikonsoleista, valkoihoisen kiltin heteromiehen surkeasta asemasta ja teknologiasta enemmän kuin joku barbaarinen kaulatatuoitu jännämiestappaja.

      Nörttinaiset eivät mitenkään eroa tavisnaisista, vaatimukset miehelle ovat yhtä kovat kuin muillekin: pitää olla hyvät tulot, kallis auto, terveet elämäntavat, urheiluharrastuksia, joko kovan luokan menestystä työelämässä tai rankka rikosrekisteri. Plussaa on jos joskus pelaa änäriä pleikalla ja on katsonut Marvel-supersankarielokuvan tai pari.

      • Anonyymi

        Eroavatko nörttimiehet tavismiehistä, joiden mielestä naisen tulee olla kaunis, hoikka ja nuori?
        Eivät taida erota.


    • Minä keskustelin keski-ikäisen naisen kanssa, joka yllättäin tiesi, mikä on USB-portti.
      Minussa heräsi heti lämpimiä tunteita tätä naista kohtaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suurin osa noista vihaa (valkoihoisia hetero)miehiä, koska sairastavat feminismiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe