Minulla on ystäviä mutta ei ystäväpiiriä

Anonyymi

Onko kellään muulla sama ongelma? On ystäviä, mutta kaikki ovat yhden-hengen ystäväpiirin omaavia. Siis minulla ei ole heidän kanssaan muita yhteisiä kavereita. Osa ystävistä on sisäänpäinkääntyneitä, joka selittääkin sen, miksi minulla ei ole heidän kanssaan muita ystäviä. Minulla oli kaveripiiri, johon kuului useampi, mutta ajan myötä osa on kariutunut kun on tullut eroja pariskunnille, ja nyt olen itse eronnut, niin hävisi se yksi kaveripiiri. Mutta onneksi, koska me oltiin enemmän tuttavia, eivätkä he pidä yhteyttä. Ei kiinnosta tietää, mitä minulle kuuluu eron jälkeen.

Olen 38v nainen. Minulla on aina ollut melkein niin, että on ystäviä, mutta he eivät tunne toisiaan, ja toisiin tutustuttaminen on hankalaa, kun on osalla on perheet tai asuvat toisella paikkakunnalla. Minusta olisi siistiä kuulua sellaiseen ystäväpiiriin, johon kuuluisi samanikäisiä ja samoin ajattelevia kuin itse. Tarkoitan, että olisi esim. 3-4-hengen ryhmä vaikka, jossa voisi matkustella yhdessä, kaikki olisi luotettavia, voisi pelata yhdessä pleikkaa, käydä lenkillä, pitää tyttöjen iltaa, keskustella matkailusta, kulttuureista, taiteista. Viettää porukalla synttäreitä. Onko kellään ollut vastaavaa, ja oletko päässyt uuteen kaveriporukkaan miten?

2

339

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla oli nuorenpana ystäväpiiri. Olimme kaikki pienten lasten äitejä ja tutustuimme toisiimme leikkipuistossa. Olimme yhtä aikaa kotona itse hoitamassa omia lapsiamme ja kävimme arkena toistemme luona kylässä. Ilman lapsia kävimme iltaisin elokuvissa, teatterissa, konserteissa,syömässä ja joskus lenkillä, pyöräilemässä ja istumassa terassilla.

• Anonyymi

Minä taas en halua kuulua ystäväpiiriin. Olen ajatellut, että sellaisesta ystäväporukasta seuraisi yleensä sitä että jonkun kanssa aletaan puhumaan niiden muiden asioista. Kun tapaan aina kerralla vain yhden ystävän, niin ei tule tällaista ongelmaa. Ystäväni eivät tunne toisiaan, mikä on minusta oikein hyvä asia. Kun olen kerrallaan yhden ihmisen kanssa tekemisissä, niin keskityn häneen ja hänen asioihinsa. Minusta tämä toimii erittäin hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      2045
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      349
      1111
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      69
      936
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      151
      855
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      626
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      614
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      31
      609
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32