Tokio: viisiottelija Annika Schleun hevonen ei suostunut ylittämään esteitä
https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/964987bf-d1be-49f6-b6ab-d0ab359c3a2c
Olisi jo aika lopettaa maailmassa nämä eläinrääkkäys kilpailut!
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Se itku mitä se väänsi oli vitutus-itkua ja hevonen sai tuntea vihan nahoissaan. Tossa on eläin täysin ihmisen armoilla. Eläinten hyväksikäytöllä on pitkät perinteet, ei kai nyt sentään kulttuuriperintöä vaikkakin perustuu totaalisen hyväksikäyttöön ja väkivaltaan -saa lopettaa. On muitakin ihmisen omaksumia tapoja jotka tekevät eläimestä vain esineen tasoisen.
Tämäkin rääkkäys tapaus unohtuu parissa päivässä ja homma jatkuu samaan tapaan.
Ei eläinten huono kohtelu ole mitenkään erityistä, taitaa kuuluu ihmisluontoon.
Itseäni kuvotti tuo tilanne, mutta ei yllättänyt, sen verran tullut nähtyä ihmisen kusipäisyyttä. - Anonyymi
Ovatko hevostelijat oikeasti noin ikäviä tyyppejä?
- Anonyymi
olisi jo aika vaihtaa ratsastus mönkkärin taitoajoon tai maastopyörällä esteiden ylitykseen , siis pyöräilyyn soveltuvia esteitä
- Anonyymi
Halu menestymiseen oli kova, mutta usean suomalaisen johtajan lailla taidot ja kyvyt menestyä ovat huonot.
- Anonyymi
olen vakaasti sitä mieltä mitä nopemmin sitä parempi lopetetaan kaikenlainen esteratsastus ja muu estehypely sitä parempi ,hevonen on luotu kävelemään ja liikkumaan mutta ei ihmisten kilpailuviettien välikädeksi,
olen todella iloinen kun koneet ovat tänä päivänä korvaneet hevoset niin maataloudessa kuin metsätöissäkin ,olen kokennut myös hevosella työn maataloudessa,jos oli rankkaa ihmisellä oli myös hevosella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641287
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491060- 156946
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859